Olmi
huviline
Registreerunud 12.03.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.03.14 20:42
|
|
|
Audi A4 1.8 92kW
Tere. Otsustasin, et järgmiseks autoks peaks saama a4. Alguses oli plaan küll b6 võtta, kuid korteri ostuga läheb enamus vaba raha sinna. Seega on
tuleb "leppida" b5'ga. Alguses oli küll plaan 1.9 tdi võtta, kuid paha ei tee ka bensukas, kuna enamus sõitu toimub linnas. Ühesõnaga jäi pilk
sellele isendile: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1695101
Oskab keegi midagi head või halba selle kohta öelda? Või on äkki midagi muud paremat?
Tänud 
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 13.03.14 09:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Olmi
Tere. Otsustasin, et järgmiseks autoks peaks saama a4. Alguses oli plaan küll b6 võtta, kuid korteri ostuga läheb enamus vaba raha sinna. Seega on
tuleb "leppida" b5'ga. Alguses oli küll plaan 1.9 tdi võtta, kuid paha ei tee ka bensukas, kuna enamus sõitu toimub linnas. Ühesõnaga jäi pilk
sellele isendile: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1695101
Oskab keegi midagi head või halba selle kohta öelda? Või on äkki midagi muud paremat?
Tänud |
Miks sa sellise mootoriga masinat vaatad? Võta parem 1.8T. On sisuliselt sama kütusekuluga, aga palju parema minekuga. Selle A4 puhul ei näe mina küll
midagi, mis köidaks ostma teda...varustust pole ollagi, üsna õnnetu mootor ja eks hind on ka veidi kõrgevõitu. Aga see on minu arvamus. Mõistlikum
oleks sul kohale minna, auto üle vaadata ja otsustada.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 13.03.14 09:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Miks sa sellise mootoriga masinat vaatad? Võta parem 1.8T. On sisuliselt sama kütusekuluga, aga palju parema minekuga. Selle A4 puhul ei näe mina küll
midagi, mis köidaks ostma teda...varustust pole ollagi, üsna õnnetu mootor ja eks hind on ka veidi kõrgevõitu. Aga see on minu arvamus. Mõistlikum
oleks sul kohale minna, auto üle vaadata ja otsustada. |
Olen nõus, et mõistlikum oleks vaadata jah 1.8T, tõenäoliselt isegi kütusekulu väiksem (isegi tehaseandmete järgi on seda). Kuid ma ei saa aru, kust
otsast see hind kõrge võitu on? See pole ju algusaastate sedaan, vaid universaal ja 98-99,5 versioon ehk nö üleminek FL peale.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 13.03.14 09:50
|
|
|
Enamus vajalik olemas, kuigi mugavuse poolelt vöiks jah KT olla, püsikiirushoidja ja talviseks istmesoojendus.
Tagumised el. aknad on suhteline, sest nende avatud seisuse korral tekib salongi häiriv heliolukord söites. Miinuseks komplekteerituse kohalt puuduv
laeka kaas ja sigareti süütaja. Mootori valik on nii ja naa, kuid leian, et see vabalthingav 1.8 on ikkagi parem antud kere puhul, kui 1.6.
Eks oma silm on kuningas, kui kindel soov ja kindlasti kannatab pakkujaga ka kaubelda hinna suhtes.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 13.03.14 09:52
|
|
|
Kui B6 asemel B5 üldse vaadata, siis ikka kõige viimaseid 2000 ja 2001. aastast.
Neil on lisaks väiksemale vanusele ikkagi laiem ring võimalikku lisa-, mugavus- ja turvavarustust.
Ka sama mudeli täiustamine käib tehases pidevalt. Näiteks iga aastakäiguga liiguvad lukslisad ja muud uuendused tippversioonidelt ka
odavamatele/lihtsamatele mudeliversioonidele.
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 13.03.14 10:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Kui B6 asemel B5 üldse vaadata, siis ikka kõige viimaseid 2000 ja 2001. aastast.
Neil on lisaks väiksemale vanusele ikkagi laiem ring võimalikku lisa-, mugavus- ja turvavarustust.
Ka sama mudeli täiustamine käib tehases pidevalt. Näiteks iga aastakäiguga liiguvad lukslisad ja muud uuendused tippversioonidelt ka
odavamatele/lihtsamatele mudeliversioonidele. |
Just, näiteks alates 98a lisandusid ka külgturvapadjad, sest enne seda oli B5 üsna mannetuid tulemusi näidanud reisijate ohutuses
külgkokkupõrkel...
Ja kui viitsimist on ja omal nupp nokib, siis saab ka kõik need lisad ise hilisemalt lisada (muidugi lõppkokkuvõttes tuleks vist odavam kohe leida
sobiva varustusega auto), kui aga nupp ei noki, siis herr rocket tuleb kindlasti meeleldi appi igasugu juhtmestike osas. Enda autole juba 4x el aknad,
püsikiiruse hoidja ja veel nii mõndagi peale pannud, ning kui leian soendusega sportistmed, siis ei jää ka istmesoendus tulemata.
Kuits, ma ei suuda välja mõelda, mis see "KT" on...
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
...kuigi mugavuse poolelt vöiks jah KT olla... |
|
|
|
|
ehanurm
huviline
Registreerunud 22.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe 2.0 85kw '92 & E39
|
postitati 13.03.14 10:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Kuits, ma ei suuda välja mõelda, mis see "KT" on...
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
...kuigi mugavuse poolelt vöiks jah KT olla... | |
Pakusin et KäeTugi ? 
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 13.03.14 11:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ehanurm
Pakusin et KäeTugi ? |
Kurjam, nüüd tuleb jah meelde, et korra varem seda samamoodi nuputanud, tookord suutsin jõuda ka tulemuseni vähemalt. Peast käisid juba läbi igasugu
mõtted ka "kompressor turbo"... 
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 13.03.14 13:25
|
|
|
Sellise hinnaga masina juures on ka märkimisväärne, kas masin on Eesti registris või mitte. Esmane registreerimine koos juurdekuuluvaga moodustab
samuti suhteliselt märkimisväärse protsendi auto maksumusest. Samas on tõenäosus masina seisukorra "reaalsusele" palju väiksem, kui mõne sõitva
masina kasvõi foorumi kasutaja käest soetada - saad vähemalt mingitki infot masinaga toimunu kohta jne.
Kui võtta nüüd lagunemise mõttes, siis kumba on tõenäolisem leida, kas 1,8 või 1,8T mootorit? 
See siis lihtsalt minu point asjale, sest oman ühte nelikveolist tavahingava 1,8'ga isendit (millega küll ise üldjuhul ei sõida) ja korras hoida seda
seal kapoti all on ikka VÄGA odav. Rääkimata turbokaga seonduvatest kiiksudest, mis teatud vanuses ikkagi peavalu hakkavad tekitama . Enne see puhuriga masin ei sõida kah kui kiiksud on likvideeritud.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 13.03.14 13:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Sellise hinnaga masina juures on ka märkimisväärne, kas masin on Eesti registris või mitte. Esmane registreerimine koos juurdekuuluvaga moodustab
samuti suhteliselt märkimisväärse protsendi auto maksumusest. Samas on tõenäosus masina seisukorra "reaalsusele" palju väiksem, kui mõne sõitva
masina kasvõi foorumi kasutaja käest soetada - saad vähemalt mingitki infot masinaga toimunu kohta jne.
Kui võtta nüüd lagunemise mõttes, siis kumba on tõenäolisem leida, kas 1,8 või 1,8T mootorit? 
See siis lihtsalt minu point asjale, sest oman ühte nelikveolist tavahingava 1,8'ga isendit (millega küll ise üldjuhul ei sõida) ja korras hoida seda
seal kapoti all on ikka VÄGA odav. Rääkimata turbokaga seonduvatest kiiksudest, mis teatud vanuses ikkagi peavalu hakkavad tekitama . Enne see puhuriga masin ei sõida kah kui kiiksud on likvideeritud.
|
Ülevalpidamise osas olen sinuga nõus, et turbo puudumine muudab asja oluliselt lihtsamaks (pole vaja pead murda igasuguste üle/ala rõhu ja
rõhuleketega) ja kindlasti ka üks suhteliselt kallis osa kapotiall vähem remontida/vahetada probleemide korral.
|
|
|
|
kulufield
huviline
Registreerunud 30.04.06
Asukoht: Klooga/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 1998a 1,8 , Toyota avensis 2007
|
postitati 13.03.14 13:57
|
|
|
Minu arust see "osta kohe turbokas, vabalt hingav maailma mõtetum mootor" hakkab nagu natuke liiast minema. Turbokal hooldus ja vigade esinemine
kordi suurem.
Ei pea kõigil turbokad olema ja nende leidmine, mis heas korras, ka lihtne ei ole.
|
|
|
|
Olmi
huviline
Registreerunud 12.03.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.03.14 17:12
|
|
|
Ausalt öeldes, siis jäi see silma just hinna pärast. Teised on auto24s kas kallimad või üle kahe liitri mootoriga. Ma otsin midagi ökonoomsemat. Kui
palju see 1.8 kütust võtab üldse?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 13.03.14 17:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Olmi Kui palju see 1.8 kütust võtab üldse? |
L: 12.2; MNT: 6.5; KESKM. 8.5 liitrit sajale kilomeetrile, tehase näidud.
Rix, pidasin silmas KT all tõepoolest käetuge, Sinu pakutud variant sobiks loomulikult ka .
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 13.03.14 18:49
|
|
|
Turbokal on turbo ja paar vidinat veel rohkem. Minek aga on hoopis teisest puust ja ei pea seal rekka taga värisema pärast, et kas minna mööda või
mitte. Kütusekulus ju ka vahet pole ja pigem on lausa turboka kasuks. Kui leiad odava hinnaga, siis pole mõtlemise kohtki.
Ega see turbo mingi eriline kuluartikkel pole ja kui saad veel taastatud variandiga või värskelt ostetuna (kuni 50k km) siis pole ju mingit
küsimustki. Mõned klapid ja asjad ei ole ka ulmehinnaga, et neid kartma peaks.
Ise just silmasin paar päeva tagasi ühte 1.8TQ 1500€. Auto24 siis, vaata järgi.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|