Lehekülgi: 1 2 3 4 |
kenwood1
huviline
Registreerunud 30.07.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: D2 3,3tdi q 2002.5 & e61 530d 2004.6
|
postitati 09.03.14 21:16
|
|
|
Audi a8 3,3tdi quattro - 2002 - Kenwood1
Tere siinsele rahvale!
Sai siis ostetud elu esimene Audi ja võib täitsa rahul olla.
Väga klassikaline keremudel ikka d2 kere ja igaljuhul minule väga meeldibsiiani vaid bmw-dega veerenud viimased 8 aastat ja ei ole ka bemaril häda midagi...nüüd aga sai quattro + suure diisli hea vääne mind markki
vahetama
Auto pärineb Väätsa - Paide kandist ja oli mul sõbra käes viimased 7 aastat ja tema selle ostis siis oli kellal 110 000km tänaseks on vahepeal
kerimata number 241xxxkm.
Masin igati värske ja nagina vaba ning salongi pool meeldib väga! See alcantara vms istme kate on ikka väga asjalik
Täitsa olemas ka juba niiöelda uuematüübi käigukast mis toimib mõnusasti.
Väljast auto igati sile ja korralik...ilmad ilusamaks juba muutuvad siis rändab auto poleerija hoolsa käe alla - saab selle ilusa süssar musta ikka
korralikult läikesse + velje muretsen veel suveks juurde...samasugused nagu piltidel ainult tollivõrra suuremad ehk 19"
Kahjuks pole mul autost originaal varustuse listi...oskab keegi vihje anda kus kohast internetist seda leida võiks?...
Nii palju kui mäletan panen hetkel kirja siia:
Pakett aknad
Kiirustundlik rool
roolisoojendus
4x istmesoojendused
webasto
solaris luuk
Bi-Xenon
kunde istmel kh mälud...minule kui bmw kasutajale on see ysna meeldiv üllatus...võibolla a8 puhul see tavaline lisa
Sai ka keilas Sipu juures tehtud diagnostika ja üks õhulugeja läheb vahetusse + tagumised pidurid tuleb kogutäiega ringi vahetada + uus vedelik.
Igaljuhul katsun nyyd nädala alguses auto tagasi sinna garaazi toimetada ja asjad tehtud saada.
Viskan siis siia ka paar pilti autost
|
|
|
digimarket
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d
|
postitati 09.03.14 21:45
|
|
|
Sa pole ainuke, kes üle mitme aasta taas Audi poole vaatas. Ja ka just A8.
Kuidas siis 8 on võrreldes näiteks su viimase 38 750ga?
S-Line sisu aga teeb kadedaks
|
|
|
kenwood1
huviline
Registreerunud 30.07.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: D2 3,3tdi q 2002.5 & e61 530d 2004.6
|
postitati 10.03.14 04:59
|
|
|
No kui aus olla siis Audi tundub hetkel salongi poolelt vägevam/ilusam, aga ntks pikka otsa mnt peal uhada on ikkagi istumise asendi ja mürataseme
poolest e38 mugavam ja vaiksem ning pehmem...aga a8 meeldib mulle kh väga väga, pole halba sõna öelda nii suur masin + 4wd ja kyllaltki hea dynaamika
ja keskmine kulu on 10,2 vägev igaljuhul.
Seitsmene on samuti maja ees ja vahetevahel hea kulgemas käia, aga igapäeva sõidukina enam kindlasti ei taha 750ga uhada
|
|
|
Margus_H
huviline
Registreerunud 10.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: X5
|
postitati 10.03.14 06:53
|
|
|
Oi, Tannu!
Suht üllatav Sind siin kohata. Kaheksa paistab uhke olema ja mis muud, kui muretut kulgemist Sulle selle toredusega.
Miski hetk linnavahel tiirutad, siis astu rahumäelt läbi, vaataks üle.
|
|
|
Tarmo_j
huviline
Registreerunud 12.05.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3,0tdi 2004a
|
postitati 10.03.14 08:48
|
|
|
Eile kinost tulles otsisin ka silmadega 750i aga ei näinud millise auto juurde sa läksid.
Nüüd siis pilt selge
Eks peab millalgi kokku põrkama, siis saab vaadata
|
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.03.14 17:56
|
|
|
Omal ajal ka selle autoga mitmed korras sõitnud.
Mis olukorras auto said? Minu teada see viimasel ajal küll seisis rohkem.
|
|
|
kenwood1
huviline
Registreerunud 30.07.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: D2 3,3tdi q 2002.5 & e61 530d 2004.6
|
postitati 10.03.14 20:34
|
|
|
Auto seisis jh suht pikka aega, aga auto sain väga kenas seisus...seismisega küll natuke lagunenud st tagapidurid kinni jäänud ja yks õhulugeja oli
samuti omadega kutu. Kindlasti selgub veel uut ja huvitavat kui autot töökojas lahkama hakatakse, aga plaanis on pill täiesti korda saada siis peaks
olema pikaks ajaks väga mõnus öko kulgur
Suuremad tööd tegi eelmine omanik ära kõik - hammas rihm, nukad, turbod mõlemad, kõik 8 pihustit said samuti remonditud hetk ennem seisma jäämist.
peale seda remonti on auto liikunud ca ühe õlivahetuse jagu st 15 000km.
Veermikust kh paar pulka ilmselt tahavad vahetamist ja siis peaks olema väga vinks vonks.
|
|
|
kenwood1
huviline
Registreerunud 30.07.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: D2 3,3tdi q 2002.5 & e61 530d 2004.6
|
postitati 12.03.14 20:36
|
|
|
Tekkinud paar küsimust seoses raadioga, nimelt kas saab kuidagi seadistada roolilt juhtimist selliselt, et raadio mälusid vahetaks "nooltega"
roolilt...hetkel hakkab lihtsalt sagedust otsima...
Ja veel küsimus, et kes pakub mõistliku hinnaga kasti softi uuendust?
|
|
|
Ott_S
huviline
Registreerunud 15.08.06
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B9
|
postitati 12.03.14 23:20
|
|
|
Tann rsk, näita ka isiklikult oma uut pilli. Softi uuendusega peaks äkki pöörduma esinduse poole? Eelmisel bemmil tehti see 80euri eest.
Samas tegin ise Hõbenoole meeskonna poole kõsimuse pakkumise kohta oma Allroadile ja sealt öeldi, et oleneb kasti õlist mis soft on ja et niisama
uuendada ei saa, kui just õli friktsiooni astet ei tea. Eks sa võta ühendust ja räägime pikemalt.
Samas kui mingi kogunemine teha, siis tahaks Marguse kuudile ka pilgu peale heita.
|
|
|
|
Ott_S
huviline
Registreerunud 15.08.06
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B9
|
postitati 12.03.14 23:33
|
|
|
Lisan ka tsitaadi:
Kui vahetada õli kollaselt kas sinisele või rohelisele tuleb teha tarkvara uuendus. Kui vahetada õli siniselt rohelisele, siis ei tule teha tarkvara
uuendust. Tarkvara uuendus on vajalik seetõttu, et õli on libedam ja seetõttu suurendatakse käigukastis surveid (et ei toimuks läbilibisemist).
Tarkvara uuendust ei tehta mitte igas teeninduses vaid ainult mõnedes. Tihtipeale ei selgitata piisavalt, et adaptsioonid (käigukasti iseõpitavad
paranduskoefitsiendid) ei ole tarkvara uuendus. Tarkvara uuenduseks on vaja Audi originaal testrit ning ka erinevate juhtplokkide tarkvarasid. Meil on
tarkvara uuendamise võimalus olemas. Kui tarkvara uuendus on kohustuslik (nt kollaselt õlilt õleminek rohelisele), siis on see teenus hinna sees, muul
juhul eraldi tasustatav 45 €.
|
|
|
|
kenwood1
huviline
Registreerunud 30.07.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: D2 3,3tdi q 2002.5 & e61 530d 2004.6
|
postitati 17.03.14 19:35
|
|
|
Tööga nats hõivatud olnud viimasel ajal siispole eriti aega old autoga tegelda, aga eelmine vaba reedeõhtu said tagapiduri supordid ära remonditud ja
muidugi kettad - klotsid samuti.
Kasti softi osas konsulteerin ühe tyybiga kes asjaga kokku puutunud, plaanis pole lissat update teha vaid natuke ymber "seadistada" et mõned
häirivad asjad ehk mõnusamaks saada.
Algselt oli plaanis küll suverattad 19" muretseda, aga tuttav tegi hea pakkumise oma 20" ratastele, 5 velge komplektis...kuna tema pakutavad veljed
ka defekti vabad ja igati korralikud siis vist proovin ära kuidas audi istub nende otsas.
Siis kll Tallinnas liiklemine keerukam, aga olen alati auto ilu nimel olnud nõus mõnest mugavusest loobuma
|
|
|
Margus_H
huviline
Registreerunud 10.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: X5
|
postitati 23.03.14 08:01
|
|
|
Eile sai mõned tunnikesed seda luksust inspekteeritud, kenasti säilinud ja tubli elukas.
Kui nüüd kõik mõtted ja plaanid lähiajal tehtud saavad, siis üks pilgupüüdja kindlasti tänavatel juures.
Järgmisel korral paluks siis juba läikivamat plekki...
|
|
|
kenwood1
huviline
Registreerunud 30.07.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: D2 3,3tdi q 2002.5 & e61 530d 2004.6
|
postitati 03.04.14 19:34
|
|
|
Nüüd siis audi seisab ja ajutiselt sunnitud taaskord 750iga ringi kulgema.
Nimelt siis suri masin kiirenduse pealt välja ja enam käima ei läinudki...eelnevalt oli ka raske käivitus soojast peast.
Viskasime arvuti järgi ja kirjutab Fuel pressure regulatori viga. Pihusteid proovisin käiamise hetkel kui võtsin lahti tagasi voolu ja küte hakkas
lendama - korras pihustite puhul peaks sealt küte lendama hakkama alles hetkest mil masin käivitub?
Muidu võiks kahtlustada ka rõhu andurit lati otsas kuid see on vahetatud ca 40 000km tagasi.
igaljuhul soovitage head kohta kus auto korda teha/kontrollida...Kuna kuuldavasti selle auto pihusteid pidavat saama veel remontida/taastada siis teab
ehk keegi milline töökorda ka sellist tööd teeks.
|
|
|
sospert
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
Auto: q7
|
postitati 03.04.14 19:39
|
|
|
Uuesti regulaator, pihustid ei sure lambist. Sobib MB (bosch) andur. Üks ühele. Originaal ca 300 euri, MB oma oli vist 100 pluss. Vahetasin ära ja
probleem kadus. Aga samas võib alati ka anomaaliaid olla.
|
|
|
kenwood1
huviline
Registreerunud 30.07.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: D2 3,3tdi q 2002.5 & e61 530d 2004.6
|
postitati 03.04.14 20:49
|
|
|
Aga kas viga ei pruugi olla hoopis selles solenoidis mis asub täpselt rõhu anduri vastas - teiselpool seda latti? selles suhtes, et lambist neid
andureid seal vahetama hakata oleks kh nagu nadi...kuidagi reaalselt kindlaks siis ei anna teha, et milline jupp vahetust vajab?
|
|
|
metslane17
huviline
Registreerunud 03.02.13
Asukoht: Rakvere.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 05.04.14 06:44
|
|
|
Pihustite tagasi voolust ei tohiks käivitamisel suurt midagi tulla,soovitan lasta kütuse rõhk üle kontrollida käivitus hetkel.mul oli sama seis,et
kiirendada ei tohtinud üle 2000 pöörde ja siis suri välja ja enam käima ei läinud,ainult eetriga.Mis nr sul need pihustid on,066 lõpuga enam remontida
ei saa,sest pole juppe neile võtta.
|
|
|
crazy
huviline
Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 , A6 C5 1,9tdi
|
postitati 05.04.14 21:32
|
|
|
Endal A8 oli sama jama.Ja pihustite tagasi voolust võib ka see jama olla et soojalt käima ei lähe ja pärast üldse ei saa käima.Ja see klap mis on
kõrgsurveregulaatori vastas nii sama läbi ei lähe pigem läheb kõrgsurveregulaator läbi.Ise oleb 6 aasta jooksul neid vahetanud 2 korda, ja originaali
panna ei ole mõtted.pigem mb. Andmed on samad .Kui oled Tartust siis saan suunata õigese remondi kohta, kus hinnad norm. ja töö on korralik.Ise olen
oma 8 käinud ainult seamt ja olen rahul.
|
|
|
kenwood1
huviline
Registreerunud 30.07.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: D2 3,3tdi q 2002.5 & e61 530d 2004.6
|
postitati 06.04.14 19:48
|
|
|
Okei...arvatavasti viin auto test-rem diislisse. Natuke uurisin ja tundub ka varasemate bmw omanike sõnadest, et hea koht on.
Need siis veel remonditavad pihustid?
|
|
|
crazy
huviline
Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 , A6 C5 1,9tdi
|
postitati 07.04.14 19:53
|
|
|
On jah.Ja kui Tartus oled soovitan julgelt kopli võru ristil on üks töökoda , nimi ei tule hetkel meelde.
|
|
|
metslane17
huviline
Registreerunud 03.02.13
Asukoht: Rakvere.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 08.04.14 16:19
|
|
|
110,113 ja 114 lõpuga peaks jah olema remonditavad.
|
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 24.04.14 06:01
|
|
|
No mis autost saanud, sõidab?
Mis viga oli.
|
|
|
kenwood1
huviline
Registreerunud 30.07.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: D2 3,3tdi q 2002.5 & e61 530d 2004.6
|
postitati 24.04.14 20:40
|
|
|
Sain auto täna test-rem diislist kätte ja vigane oli 1 pihusti mis oli omadega täiesti kutu - olevat nagu hapet saanud remontija sõnul.
Pihusti sai remonditud ja masin hakkas elama...kuid esmaspäeval läheb tagasi et ära stendida ka ülejäänud 7 pihustit kuna jõud autol pole õige ja
soojalt endiselt pikk käivitus ja vahel "pähe tallates" kipub välja surema mootor.
Plus ühe turbo katkine vaakum voolik avastati mis sai samuti uus.
Igaljuhul TestRem tundub asjalik koht olema ja usun, et edaspidi hakkan samuti probleemide korral sinna pöörduma.
Heameel on selle üle, et minu autol on remonditavad pihustid...sisuliselt saab ca 1000 rahaga kõik pihustid "uueks laduda" ja siis peaks auto
jällegi jupppaega väga hea olema oleks olnud "mitte remonditavad"
pihustid oleks see euride summa palju suurem.
Siiani kulgesin 750iga ringi kuni audi seisis...truu loom see v12...sõidab ja sikutab endiselt mõnusalt
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 25.04.14 08:22
|
|
|
Palju ühe pihusti remont läks ? Endal sama koodiga pihustid, tean mis ees ootab
|
|
|
kenwood1
huviline
Registreerunud 30.07.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: D2 3,3tdi q 2002.5 & e61 530d 2004.6
|
postitati 25.04.14 09:44
|
|
|
Turbo vaakum voolik + pihusti remont oli kokku 120eur.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |