Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: taaskord mured audi a6 2.5tdi -ga (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2713)
nikolai
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6

postitati 16.02.14 20:43 Tsiteeri
taaskord mured audi a6 2.5tdi -ga



autoks siis 2001 aasta 132 kw automaatkastiga nelikvedu.
küsiks siis kiirelt teadjamate käest selliseid asju: kui ma vahetasin juhtpihusti ära kas peaksin käima uuesti arvuti taga eelmist veakoodi kustutamas?
mul nimelt selline mure.külmalt käivitus otsa saanud pihustiga pikalt käiates.tagatipuks hakkas välja surema kuna ise heaks arvas vahest ka 3 korda kilomeetrisel sõidul.välja suri ka siis kui panin käima ja käis mingi 5-10 min aga samas keerasin uuesti võtit ja käis jälle poolest pöördest.peale paaritunnist seismist võisid starteri ribadeks lasta aga käima ei saanud.
nüüd uue pihustiga sellised lood et külmkäivitus väga vaevaline veab kuidagi törtsudes käima.soojalt ligi 10 sek. ja siis hüppab käima.kui on nii paar h seisnud siis veel pikemalt.
kõik see sai alguse muidugi küttefiltri vahetusest.....voolikud kontrollitud õhumulle polekäivitamisel vahet pole kas paak täis või tühi kõik on sama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 16.02.14 21:55 Tsiteeri


Palun viska siia pilk peale ---> REEGLID


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Töötan @ Rolevents digiturundus Oma autole ostan rehvid Baltyre'st!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
xpr
huviline



Registreerunud 10.10.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: e46 330d

postitati 16.02.14 22:01 Tsiteeri


Seni selliseid poolsoojalt käivitamise juhtumeid lugedes, pigem vihjab see küttepumbale või temp andurile? Juhtpihusti mängib süüte juures rolli, kas mõjutab ka oluliselt käivitamist? Olen märganud, et selle juhtpihusti vea tekitab pikalt käivitamine ka. Vea võiks ära kustutada küll, saab näha, et kas tekib viga uuesti tagasi ja juhtpihusti vahetus tühitöö polnud. Kas juhtpihusti takistus mõõdeti ka ennem vahetust üle?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nikolai
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6

postitati 17.02.14 16:53 Tsiteeri


kontrollisin enne vahetust ja midagi 108 oli takistus.vanal mis peal oli ei näitand mitte midagi vb juhe katki või kes teab.
huvitav on aga see et külmalt vana pihustiga mis ei töötand läks -14-ga ka paremini käima kui praegu selle korras pihustiga + kraadide juures.töösoe mootor käis poolest pöördest :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nikolai
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6

postitati 17.02.14 17:00 Tsiteeri


ja tuli meelde et diagnost pumba viga ei näitand.oli vaid kasti kolmandas solenoidis mingi kala,võtme signaal nõrk ja juhtpihusti.arvutiga sai süütenurka muudta aga pihusti seda ei teinud..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 18.02.14 17:20 Tsiteeri


Kui juhtpihusti ei tööta, siis pole võimalik ka pritsehetke kontrollida ja reguleerida, sest lihtsalt ei näe arvutiga kraade seal. Kui nüüd on töötav pihusti küljes, siis võiks alustada süüte õigeks panemisest. Kui käivitumine sellest ei parane, siis edasi mõelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nikolai
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6

postitati 18.02.14 17:53 Tsiteeri


Tsitaat:

no asi selles ongi et peal oli siis mittetöötav juhtpihusti siis pandi arvuti järgi ja kohe oli juhtpihusti aktiivne viga sees.kustutada ei lasknud aga süütenurka sai muuta.
ma just seda mõtlesingi et kas on vaja käia uuesti arvuti taga või võtab ise omaks asja.



No asi selles ongi, et peal oli siis mittetöötav juhtpihusti, siis pandi arvuti järgi ja kohe oli juhtpihusti aktiivne viga sees. Kustutada ei lasknud, aga süütenurka sai muuta.
Ma just seda mõtlesingi, et kas on vaja käia uuesti arvuti taga, või võtab ise omaks asja.


Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 18.02.14 18:06 Tsiteeri


Peaks olema ikka nii, et kui juhtpihusti ei tööta, siis on pritsehetke kraadid arvutiga vaadates alati nullis ja süüdet õigeks panna ei saa. Nüüd võiks siis töötava pihustiga minna uuesti arvuti taha ja "süüdet" kontrollida. Puhtalt veakoodi küll kustutama ei pea minema. Mida sa mõtled selle all, et süütenurka sai muuta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nikolai
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6

postitati 18.02.14 18:28 Tsiteeri


Üritan meeles pidada.


Tsitaat:
Algselt postitas: nikolai
Tsitaat:

no asi selles ongi et peal oli siis mittetöötav juhtpihusti siis pandi arvuti järgi ja kohe oli juhtpihusti aktiivne viga sees.kustutada ei lasknud aga süütenurka sai muuta.
ma just seda mõtlesingi et kas on vaja käia uuesti arvuti taga või võtab ise omaks asja.



No asi selles ongi, et peal oli siis mittetöötav juhtpihusti, siis pandi arvuti järgi ja kohe oli juhtpihusti aktiivne viga sees. Kustutada ei lasknud, aga süütenurka sai muuta.
Ma just seda mõtlesingi, et kas on vaja käia uuesti arvuti taga, või võtab ise omaks asja.


Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nikolai
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6

postitati 18.02.14 18:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Peaks olema ikka nii, et kui juhtpihusti ei tööta, siis on pritsehetke kraadid arvutiga vaadates alati nullis ja süüdet õigeks panna ei saa. Nüüd võiks siis töötava pihustiga minna uuesti arvuti taha ja "süüdet" kontrollida. Puhtalt veakoodi küll kustutama ei pea minema. Mida sa mõtled selle all, et süütenurka sai muuta?





Ma päris täpselt ei uurinud seda mis ta seal tegi,aga pritsehetke ta sai muuta ja seda oli ka kuulda mootori häälest.
Esimesel võimalusel lähen käin siiski arvuti taga ära ja eks siis näeb edasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nikolai
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6

postitati 19.02.14 17:10 Tsiteeri


See viga oli aktiivne,niiet seda kustutada ei lasknud.nii palju kui ma olen aru saanud siis peaks ikka mõjutama see juhtpihusti käivitamist kui ka mootori tööreziimi.







Tsitaat:
Algselt postitas: xpr
Seni selliseid poolsoojalt käivitamise juhtumeid lugedes, pigem vihjab see küttepumbale või temp andurile? Juhtpihusti mängib süüte juures rolli, kas mõjutab ka oluliselt käivitamist? Olen märganud, et selle juhtpihusti vea tekitab pikalt käivitamine ka. Vea võiks ära kustutada küll, saab näha, et kas tekib viga uuesti tagasi ja juhtpihusti vahetus tühitöö polnud. Kas juhtpihusti takistus mõõdeti ka ennem vahetust üle?



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nikolai
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6

postitati 26.03.14 18:47 Tsiteeri


Nonii vahepeal sai siis vahetatud kõik kütusega seotud voolikud uute vastu.Õhumullidest sain lahti,kuid probleem on ikka alles.Hommikul läheb pikalt käima lubab vaikselt ja siis veidi rohkem ja siis läheb käima.Veidi longates käib ja normaalset jõudu pole.Korralikult hakkab edasi kerima alles kui on mootor korralikult soojaks sõidetud aga muidu on nagu laisk lehm.
Hommikul külma mootoriga viskab paraja pahmaka tossu ka tagant ja seega ka uus küsimus,et äkki pihustid kusevad sisse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.0% - SQL: 68.0%]