nikolai
huviline
Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6
|
postitati 16.02.14 20:43
|
|
|
taaskord mured audi a6 2.5tdi -ga
autoks siis 2001 aasta 132 kw automaatkastiga nelikvedu.
küsiks siis kiirelt teadjamate käest selliseid asju: kui ma vahetasin juhtpihusti ära kas peaksin käima uuesti arvuti taga eelmist veakoodi
kustutamas?
mul nimelt selline mure.külmalt käivitus otsa saanud pihustiga pikalt käiates.tagatipuks hakkas välja surema kuna ise heaks arvas vahest ka 3 korda
kilomeetrisel sõidul.välja suri ka siis kui panin käima ja käis mingi 5-10 min aga samas keerasin uuesti võtit ja käis jälle poolest pöördest.peale
paaritunnist seismist võisid starteri ribadeks lasta aga käima ei saanud.
nüüd uue pihustiga sellised lood et külmkäivitus väga vaevaline veab kuidagi törtsudes käima.soojalt ligi 10 sek. ja siis hüppab käima.kui on nii paar
h seisnud siis veel pikemalt.
kõik see sai alguse muidugi küttefiltri vahetusest.....voolikud kontrollitud õhumulle polekäivitamisel vahet pole kas paak täis või tühi kõik on sama.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 16.02.14 21:55
|
|
|
Palun viska siia pilk peale ---> REEGLID
|
|
|
|
xpr
huviline
Registreerunud 10.10.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: e46 330d
|
postitati 16.02.14 22:01
|
|
|
Seni selliseid poolsoojalt käivitamise juhtumeid lugedes, pigem vihjab see küttepumbale või temp andurile? Juhtpihusti mängib süüte juures rolli, kas
mõjutab ka oluliselt käivitamist? Olen märganud, et selle juhtpihusti vea tekitab pikalt käivitamine ka. Vea võiks ära kustutada küll, saab näha, et
kas tekib viga uuesti tagasi ja juhtpihusti vahetus tühitöö polnud. Kas juhtpihusti takistus mõõdeti ka ennem vahetust üle?
|
|
|
nikolai
huviline
Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6
|
postitati 17.02.14 16:53
|
|
|
kontrollisin enne vahetust ja midagi 108 oli takistus.vanal mis peal oli ei näitand mitte midagi vb juhe katki või kes teab.
huvitav on aga see et külmalt vana pihustiga mis ei töötand läks -14-ga ka paremini käima kui praegu selle korras pihustiga + kraadide juures.töösoe
mootor käis poolest pöördest
|
|
|
nikolai
huviline
Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6
|
postitati 17.02.14 17:00
|
|
|
ja tuli meelde et diagnost pumba viga ei näitand.oli vaid kasti kolmandas solenoidis mingi kala,võtme signaal nõrk ja juhtpihusti.arvutiga sai
süütenurka muudta aga pihusti seda ei teinud..
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 18.02.14 17:20
|
|
|
Kui juhtpihusti ei tööta, siis pole võimalik ka pritsehetke kontrollida ja reguleerida, sest lihtsalt ei näe arvutiga kraade seal. Kui nüüd on töötav
pihusti küljes, siis võiks alustada süüte õigeks panemisest. Kui käivitumine sellest ei parane, siis edasi mõelda.
|
|
|
nikolai
huviline
Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6
|
postitati 18.02.14 17:53
|
|
|
Tsitaat: |
no asi selles ongi et peal oli siis mittetöötav juhtpihusti siis pandi arvuti järgi ja kohe oli juhtpihusti aktiivne viga sees.kustutada ei lasknud
aga süütenurka sai muuta.
ma just seda mõtlesingi et kas on vaja käia uuesti arvuti taga või võtab ise omaks asja.
|
No asi selles ongi, et peal oli siis mittetöötav juhtpihusti, siis pandi arvuti järgi ja kohe oli juhtpihusti aktiivne viga sees. Kustutada ei
lasknud, aga süütenurka sai muuta.
Ma just seda mõtlesingi, et kas on vaja käia uuesti arvuti taga, või võtab ise omaks asja.
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 18.02.14 18:06
|
|
|
Peaks olema ikka nii, et kui juhtpihusti ei tööta, siis on pritsehetke kraadid arvutiga vaadates alati nullis ja süüdet õigeks panna ei saa. Nüüd
võiks siis töötava pihustiga minna uuesti arvuti taha ja "süüdet" kontrollida. Puhtalt veakoodi küll kustutama ei pea minema. Mida sa mõtled selle
all, et süütenurka sai muuta?
|
|
|
nikolai
huviline
Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6
|
postitati 18.02.14 18:28
|
|
|
Üritan meeles pidada.
Tsitaat: | Algselt postitas: nikolai
Tsitaat: |
no asi selles ongi et peal oli siis mittetöötav juhtpihusti siis pandi arvuti järgi ja kohe oli juhtpihusti aktiivne viga sees.kustutada ei lasknud
aga süütenurka sai muuta.
ma just seda mõtlesingi et kas on vaja käia uuesti arvuti taga või võtab ise omaks asja.
|
No asi selles ongi, et peal oli siis mittetöötav juhtpihusti, siis pandi arvuti järgi ja kohe oli juhtpihusti aktiivne viga sees. Kustutada ei
lasknud, aga süütenurka sai muuta.
Ma just seda mõtlesingi, et kas on vaja käia uuesti arvuti taga, või võtab ise omaks asja.
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit." |
|
|
|
nikolai
huviline
Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6
|
postitati 18.02.14 18:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Peaks olema ikka nii, et kui juhtpihusti ei tööta, siis on pritsehetke kraadid arvutiga vaadates alati nullis ja süüdet õigeks panna ei saa. Nüüd
võiks siis töötava pihustiga minna uuesti arvuti taha ja "süüdet" kontrollida. Puhtalt veakoodi küll kustutama ei pea minema. Mida sa mõtled selle
all, et süütenurka sai muuta? |
Ma päris täpselt ei uurinud seda mis ta seal tegi,aga pritsehetke ta sai muuta ja seda oli ka kuulda mootori häälest.
Esimesel võimalusel lähen käin siiski arvuti taga ära ja eks siis näeb edasi.
|
|
|
nikolai
huviline
Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6
|
postitati 19.02.14 17:10
|
|
|
See viga oli aktiivne,niiet seda kustutada ei lasknud.nii palju kui ma olen aru saanud siis peaks ikka mõjutama see juhtpihusti käivitamist kui ka
mootori tööreziimi.
Tsitaat: | Algselt postitas: xpr
Seni selliseid poolsoojalt käivitamise juhtumeid lugedes, pigem vihjab see küttepumbale või temp andurile? Juhtpihusti mängib süüte juures rolli, kas
mõjutab ka oluliselt käivitamist? Olen märganud, et selle juhtpihusti vea tekitab pikalt käivitamine ka. Vea võiks ära kustutada küll, saab näha, et
kas tekib viga uuesti tagasi ja juhtpihusti vahetus tühitöö polnud. Kas juhtpihusti takistus mõõdeti ka ennem vahetust üle? |
|
|
|
nikolai
huviline
Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6
|
postitati 26.03.14 18:47
|
|
|
Nonii vahepeal sai siis vahetatud kõik kütusega seotud voolikud uute vastu.Õhumullidest sain lahti,kuid probleem on ikka alles.Hommikul läheb pikalt
käima lubab vaikselt ja siis veidi rohkem ja siis läheb käima.Veidi longates käib ja normaalset jõudu pole.Korralikult hakkab edasi kerima alles kui
on mootor korralikult soojaks sõidetud aga muidu on nagu laisk lehm.
Hommikul külma mootoriga viskab paraja pahmaka tossu ka tagant ja seega ka uus küsimus,et äkki pihustid kusevad sisse?
|
|
|