monster12
huviline
Registreerunud 12.02.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.02.14 21:53
|
|
|
Audi A4 S-line Quattro 3.0 V6 176kW
Plaanis siis ka endale audi osta hetkel silma jäänud http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=997274 soovikski kellegi targema arvamust kas tasub või tuleb hakata midagi teist
otsima.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 12.02.14 22:53
|
|
|
Võiks esindusest VIN alusel päringu teha, kuid Prantsusmaa auto kohta ei pruugi infot saada (või oli see Itaalia).
Ostueelse kontrolliga võin soovi korral abistada.
Muidu, kui jutt tõele vastab ja pihustinäidud korras, siis võiks täitsa hea olla.
Ainus asi mida soovitaks on automaatkäigukast selle mootori puhul.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 13.02.14 05:47
|
|
|
Proovi istuda s-line istmel ja tavalisel, nagu sellel. Väga suur vahe on, eriti pikkadel sõitudel. Muidu pole viga, hea mootor ja väga hea minekuga
auto. Puid saad muidugi saagida selle kepiga seal. Maitseasi. Mis seal üldse S-line on? Märk?
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Quattru
klubiliige
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 13.02.14 06:29
|
|
|
Isegi märk pole s-line, aga sisu ja muu järgi otsustades ka vist mitte(?)
|
|
|
|
Summutaja
huviline
Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line
|
postitati 13.02.14 06:33
|
|
|
Omasin mõned kuut tagasi täpselt sama aasta isendit, sama mootor, manu kast jne.
Selle masina puhul tooksin välja kolm asja.
1) kindlasti automaat kast
2) kindlasti nahk sisu
3) Läbisõit nati suur
Mulle isiklikult meeldib tume sisu 
Muidu igati hea pill, edasi kerib ikka kenasti.
|
|
|
monster12
huviline
Registreerunud 12.02.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.02.14 14:30
|
|
|
Ok tänud vaatasin et palju on 2.0 105kw A4 et millist neist võtta ja millist kindlasti vältida samas vaatasin et A3 pole ka midagi viga et oskab keegi
midagi nende kohta öelda
|
|
|
madvello
huviline
Registreerunud 27.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.02.14 14:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: monster12
Ok tänud vaatasin et palju on 2.0 105kw A4 et millist neist võtta ja millist kindlasti vältida samas vaatasin et A3 pole ka midagi viga et oskab keegi
midagi nende kohta öelda |
Kui sa tahad säästa siis 2.0TDI.
Kui tahad autosõitu nautida siis 3.0TDI Q (mina valiks ka automaat) või 2.0TFSI Q (neid väga vähe liikvel).
Ostuabis on B8 kohta suur teema ka, sealt palju kasulikku infot mida lugeda.
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
postitati 13.02.14 16:45
|
|
|
http://www.auto24.ee/used/1637827
See tundub ju väga hea masin olema antud raha eest, kõik see olemas mis "must be" on. Arvestades, kui vähe antud versioon 3.0TDI mootorist juba
kütet võtab, siis kindlasti ei hakkaks mingit 2.0TDI mootoriga autot ostma. Sõidurõõmu kohapealt ei saa iial võrdlusi tuua, kuigi pole mingi
diislimees siis 2.0 mootori kohta olen ma kõvasti hullemaid lugusid lugenud kui viimaste mudelite 3.0 diisli.
|
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.02.14 16:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: S4BiT
http://www.auto24.ee/used/1637827
See tundub ju väga hea masin olema antud raha eest, kõik see olemas mis "must be" on. Arvestades, kui vähe antud versioon 3.0TDI mootorist juba
kütet võtab, siis kindlasti ei hakkaks mingit 2.0TDI mootoriga autot ostma. Sõidurõõmu kohapealt ei saa iial võrdlusi tuua, kuigi pole mingi
diislimees siis 2.0 mootori kohta olen ma kõvasti hullemaid lugusid lugenud kui viimaste mudelite 3.0 diisli. |
Kõik on hea aga üks põhiline asi nahksisu puhul puudu-istmesoojendused.
Ise selle läbi teinud ja enam nahka ilma soenduseta ei taha.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.02.14 18:01
|
|
|
Manuaalkast 3.0 TDI-l - oled nagu puulõhkumismasina operaator. Lisaks veel need pooltelje laagrite juhtumid.
2.0TDI on hea mootor ja täiesti piisav meie maanteedel lubatud kiirustel kulgemiseks.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
monster12
huviline
Registreerunud 12.02.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.02.14 18:53
|
|
|
Ok suured tänud ma arvan et kaldun ikka 2.0 diisli poole ei hakka vast nii palju rahakotile aga millist A3 vaadata, või kas üldse on mõtet A3 kaaluda?
|
|
|
Ramm
huviline
Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW
|
postitati 13.02.14 19:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: monster12
Ok suured tänud ma arvan et kaldun ikka 2.0 diisli poole ei hakka vast nii palju rahakotile aga millist A3 vaadata, või kas üldse on mõtet A3 kaaluda?
|
Võta siis juba vanem S3. Elad ainult üks kord.
|
|
|
Summutaja
huviline
Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line
|
postitati 14.02.14 06:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: monster12
Ok suured tänud ma arvan et kaldun ikka 2.0 diisli poole ei hakka vast nii palju rahakotile aga millist A3 vaadata, või kas üldse on mõtet A3 kaaluda?
|
Mina julgeks ikkagi soovitada 3.0 ja kindlasti 176kw.
Oluliselt parem mootor, kui 2.0 ja kütusekulu pole palju suurem, kui 2.0.
Mine proovi korra 3.0 ja usu mind, sa ei taha enam 2.0 näha kah 
Olen A4 peal selle teema kõik läbi teinud. Kui sa sa oled sellise rahuliku jalaga ja ei meeldi see istmes tunne, siis võta 2.0, kuid kui tahad ikka
sellist istmes tunnet, siis kindel valik oleks 3.0 automaat.
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 14.02.14 07:11
|
|
|
Lisaks, kui vaatad 2,0 tdi, siis kindlasti manuaali,+chip, kuna selle aut kastiga jääb liiga uimaseks.Soovitan enda autot, kui sa just hiljaks ei
jäe
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.02.14 07:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: monster12
Ok suured tänud ma arvan et kaldun ikka 2.0 diisli poole ei hakka vast nii palju rahakotile aga millist A3 vaadata, või kas üldse on mõtet A3 kaaluda?
|
Kui õnnestub leida, siis 2.0 quattro A3 on väga äge putukas võtaks isegi enne S3 selle, kuna kerge chip ja diisel palju alla ei jää, samas on öko.
Vana kere peal on kogemus 1.9 quattroga ja see on tõsiselt mõnus auto, olgugi, et väike A3.
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.02.14 07:39
|
|
|
http://www.auto24.ee/used/1636773
Näiteks see on üsna hea valik. Varustus ka A3 kohta hea, eelsoojendus, istmesoe jne. Kui millestki puudust tunda, siis võib oll, navist, aga selle
saab lisada.
|
|
|
Summutaja
huviline
Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line
|
postitati 14.02.14 08:13
|
|
|
Kas tohib küsida, miks soovitate seda 2.0 mootorit???
Kütuse kulu vs võimsuse suhe on selgelt ju 3.0 kasuks.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.02.14 17:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Summutaja
Kas tohib küsida, miks soovitate seda 2.0 mootorit???
Kütuse kulu vs võimsuse suhe on selgelt ju 3.0 kasuks. |
Ma küll midagi ei soovitanud, tekkisid järgmised mõtted:
1. Me ei ela ameerikas, kus kõik on suur, võimas, läikiv ja rasvane. Meil ei ole kiirteid, kus kõrget testosteroonitaset välja valada kannatab;
2. Kindlustus soodsam;
3. Hooldus soodsam (ntx. mootoriõli kogus on 2sel poole väiksem);
4. Pole kette, pole pinguteid, pole kahte sisselaset plastmasshoobadega;
5. Kaks pihustit vähem, 300k masinal tuleb sellele niikuinii mõelda;
6. Kapotialuse ligipääs;
7. Parem kaalujaotus;
8. Soodsamad piduridetailid.
jne.
Kuna ise eelistan neljarattalisi ja automaatkastiga isendeid, siis mootorivalik B8 puhul on suht kasin.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
alfons
huviline
Registreerunud 04.04.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: s2
|
postitati 14.02.14 18:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: S4BiT
Arvestades, kui vähe antud versioon 3.0TDI mootorist juba kütet võtab, siis kindlasti ei hakkaks mingit 2.0TDI mootoriga autot ostma. Sõidurõõmu
kohapealt ei saa iial võrdlusi tuua, kuigi pole mingi diislimees siis 2.0 mootori kohta olen ma kõvasti hullemaid lugusid lugenud kui viimaste
mudelite 3.0 diisli. |
Jagad äkki hullemaid lugusid 2,0 common rail diislitest!
Tsitaat: | Algselt postitas: monster12
Ok tänud vaatasin et palju on 2.0 105kw A4 et millist neist võtta ja millist kindlasti vältida samas vaatasin et A3 pole ka midagi viga et oskab keegi
midagi nende kohta öelda
|
Miks just 105kw kui on olemas 125kw ka quattrona saada.
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.14 16:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Summutaja
Kas tohib küsida, miks soovitate seda 2.0 mootorit???
Kütuse kulu vs võimsuse suhe on selgelt ju 3.0 kasuks. |
Mõlemad on head. Antud hetkel valib omanik A3 ja A4 vahel. Sellepärast ka need soovitused.
2.0 diisel quattro on kindlasti arvestatav valik. Ülalpidamiskulud on selgelt odavamad, samas minek üsna normaalne.
3.0 eeliseks on väga mõnus dünaamika.
|
|
|
monster12
huviline
Registreerunud 12.02.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.14 18:30
|
|
|
Tsitaat: | Mina julgeks ikkagi soovitada 3.0 ja kindlasti 176kw.
Oluliselt parem mootor, kui 2.0 ja kütusekulu pole palju suurem, kui 2.0.
Mine proovi korra 3.0 ja usu mind, sa ei taha enam 2.0 näha kah 
Olen A4 peal selle teema kõik läbi teinud. Kui sa sa oled sellise rahuliku jalaga ja ei meeldi see istmes tunne, siis võta 2.0, kuid kui tahad ikka
sellist istmes tunnet, siis kindel valik oleks 3.0 automaat. |
miks just 176kw? 171kw on ka arvestatav!!? ja miks just automaat, mis manuaalil viga on?
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
|
Ever
huviline
Registreerunud 03.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 S-Line 2.0 TDI
|
postitati 15.02.14 23:50
|
|
|
Millistel teedel te sõidate, et 2.0 lahjaks jääb? Mul on 2.0 125kw ja see pole mind mitte kordagi hätta jätnud. Kogu ressurssi saab harva rakendada ja
samas kütusekulu toob ainult naeratuse näole.
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
postitati 16.02.14 07:56
|
|
|
Lihtsalt ongi kahte sorti inimesi, kes vaatab esmalt kütusekulu ja kes muud Ma oleksin võinud ka 2.0TDI mootoriga CC osta, aga see ei tulnud hetkekski mõttesse.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 16.02.14 09:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: S4BiT
Lihtsalt ongi kahte sorti inimesi, kes vaatab esmalt kütusekulu ja kes muud Ma oleksin võinud ka 2.0TDI mootoriga CC osta, aga see ei tulnud hetkekski mõttesse. |
Õigus, elu on selleks liiga lühike, et süüa säästuvorsti ja sõita jajevoo ticoga.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|