Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 132kw Allroad diisel ei käivitu. Saaga jätkub :) (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2990)
laskarpoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad 2,5tdi 150kw 2001a.

postitati 12.02.14 10:47 Tsiteeri
132kw Allroad diisel ei käivitu. Saaga jätkub :)



Tere. 2001a. allroad 132kw keeldub käima minemast. Hommikul sõitsin paarkymmend kilomeetrit kõik ok, siis seisis kaks tundi, läks käima paariks sekundiks ja suri välja ning enam ei luba kah mitte yks torts. aku on uus. Kyte ei jõua filtrisse, paagis kytet on, alla poole natukene, piilusin paaki seal paistab asi ok olevat. milles võib asi olla, mõistus otsas. Asi on väga kiire, vaja kohe edasi sõita, hetkel seisab tõstukli peal ja ootab head nõu mida veel teha ja kontrollida.


Audi allroad 2, 5tdi 150kw 2001a.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 12.02.14 10:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laskarpoiss
Kyte ei jõua filtrisse


Paagis on etteandepump ja kütuse (täieliku) madalseisu andur. Kui see andur õiget signaali ei anna, siis lülitab mootoriaju etteandepumba välja.
Kaitset nr. 28 (20A) võib ka kontrollida igaks petteks.

Üks idee paljudest.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 12.02.14 11:16 Tsiteeri


Minu naabril lõpetas täpselt samamoodi oma elu kõrgsurvepump. Mis seal täpselt purunes, ei tea kahjuks. Vaja oleks kaabeldada.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 12.02.14 12:01 Tsiteeri


Kõige lihtsam, odavam ja ilma kaablita katse oleks kütust juurde valada, et seda oleks rohkem kui pool paaki, filter kütust täis ja üritada käivitada. Kui käima läheb siis etteandepump on katki, kui ei lähe siis tuleb kaabel külge panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
laskarpoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad 2,5tdi 150kw 2001a.

postitati 12.02.14 16:57 Tsiteeri


Tänud vastuste eest. Sai paagist pump eemaldatud ja uuritud ning pump töötab. (Kas se pump ei ole mitte sellejaoks et mõlemas paagipooles taset samal maal hoida?) Sai puhutud igast kytte voolikuid läbi jne. Ei miskit. Seejärel filter uuesti kytet täis ja käiatud ja jälle kytet täis pandud uuesti, ning pikemalt käiatud gaas vastu matti, ning käima ta läks. Hetkel toimib, ei saanudki aru nyyd kus ja mis selle anomaalia tekitas. Õnneks uus aku ja kannatab kedrata ja katsetada. Hetkel veel mootori katted ja pudinad pagassis, eks vaatab mis teeb, liiter diislit kah igaks juhuks kaasas, filtri täitmiseks. Täheldasin veel et tagasivooli voolikud peenikesed mis pihustite vahel, on natukene rasvased, mõni vähem, mõni rohkem. Ükspäev vahetan ned kõik ära. Sest nüüd kui auto käib, liigub õhu mulle natukene filtrist mootorisse, vähe küll aga mõned seiklevad, ebakorrapäraselt. Vaatab kas homme ka neid seal veel liigub.
Aga foorum oli suureks abiks, sai siit ja sealt teemast ideesid juurde ja ettekujutuse kogusysteemist. Ega ei ole kellegil olemas siia riputamiseks kogu joonist kytte systeemist. Oleks suureks abiks kogu systeemi selgeks saamisele, ning teistelegi vajalik teinekord.


Audi allroad 2, 5tdi 150kw 2001a.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 12.02.14 21:18 Tsiteeri


Kui on hiljuti kütusefiltrit vahetatud siis kriitilise pilguga vaata üle tagasivoolu klapp, selle ühendused ja rõngastihendi, ning et see istuks korralikult oma pesas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
laskarpoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad 2,5tdi 150kw 2001a.

postitati 13.02.14 17:53 Tsiteeri


Kahtlustan ise ka seda sama klappi, mis asub kytusefiltri peal, äkki se juraski. Täna igastahes enem mulle ei liikunud torudes ja asi toimib. Kuid täna algas uus jama seoses õhkvedrustusega, kuid sellest eraldi teema tulemas, kui siit mujalt infot ei leia.


Audi allroad 2, 5tdi 150kw 2001a.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laskarpoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad 2,5tdi 150kw 2001a.

postitati 18.04.14 16:48 Tsiteeri


Täna jälle ei läinud käima, korraks vaid (3sek umbes), ning siis vaikus majas. Sain käima niimoodi et võtsin kütuse filtril tagasivooluklapi maha ja lasin kompressoriga paaki õhku niipalju et filter sai täis ja see järel klapp tagasi ning paaki surve sisse kompressoriga ja naksti läks käima mõningase käiamise järel (u. 5sek).
Eelnevalt tehtud: kõrgsurve pumba tihendid vahetatud, väidetavalt, vähemalt nii väidab töökoda kus algul remondis käis. Seejärel käis 2 nädalat ilusti. Siis sama jama, vahetati paagisisene pump, jälle käis mõningad päevad, ning jälle sama jama. Siis läks teise kohta remonti, seal leiti kütte torustikust leke kust tõmbas õhku vahele, kusagilt enne filtrit, kust torud alla lähevad, jälle käis kaks nädalat ja nüüd siis täna jälle ei käivitunud. Alguses kirjutasin kuidas täna käima sain, hetkel toimib. Küsimus siit järgmine, kas võib panna talle kõhualla väikse pumba paagi lähedale mis lööb siis umbes 0,2-0,5 bar rõhuga kütet mootori poole ülesse, minu loogika järgi siis enam ei saa õhku kusagilt vahele tõmmata ju. Se lahendaks probleemi, kuna no ei leia kuidagi viga ülesse.


Audi allroad 2, 5tdi 150kw 2001a.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tautz
huviline

Avatar


Registreerunud 25.11.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad 2.5 132kw

postitati 18.04.14 18:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laskarpoiss
Täna jälle ei läinud käima, korraks vaid (3sek umbes), ning siis vaikus majas. Sain käima niimoodi et võtsin kütuse filtril tagasivooluklapi maha ja lasin kompressoriga paaki õhku niipalju et filter sai täis ja see järel klapp tagasi ning paaki surve sisse kompressoriga ja naksti läks käima mõningase käiamise järel (u. 5sek).
Eelnevalt tehtud: kõrgsurve pumba tihendid vahetatud, väidetavalt, vähemalt nii väidab töökoda kus algul remondis käis. Seejärel käis 2 nädalat ilusti. Siis sama jama, vahetati paagisisene pump, jälle käis mõningad päevad, ning jälle sama jama. Siis läks teise kohta remonti, seal leiti kütte torustikust leke kust tõmbas õhku vahele, kusagilt enne filtrit, kust torud alla lähevad, jälle käis kaks nädalat ja nüüd siis täna jälle ei käivitunud. Alguses kirjutasin kuidas täna käima sain, hetkel toimib. Küsimus siit järgmine, kas võib panna talle kõhualla väikse pumba paagi lähedale mis lööb siis umbes 0,2-0,5 bar rõhuga kütet mootori poole ülesse, minu loogika järgi siis enam ei saa õhku kusagilt vahele tõmmata ju. Se lahendaks probleemi, kuna no ei leia kuidagi viga ülesse.




Kui juhtme järgi panid kas siis mingit viga leidus?
Ja minuteada paagis on pump mis pumpab kütust ühest paagipoolest teise!
Mina arvan et sul on kõrgsurve pump õhtal. Mul oli sama jama, lõpuks ei tahtnud ültse käima minna
otsustasin siis uue tehase pumba tellida ja asi korras sõidab siiamaani ja minek ka parem :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laskarpoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad 2,5tdi 150kw 2001a.

postitati 18.04.14 19:00 Tsiteeri


Arvuti ei näita autol yhtegi viga. Kõrgsurve pump taastatud. Garanteeriti et ok. Kui käima ei lähe, siis filter ka küttest tühi. Nagu kaoks ära kuhugi. Täna lõin surve paaki, lükkas kütte ülesse ja käivitus.


Audi allroad 2, 5tdi 150kw 2001a.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tautz
huviline

Avatar


Registreerunud 25.11.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad 2.5 132kw

postitati 19.04.14 06:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laskarpoiss
Arvuti ei näita autol yhtegi viga. Kõrgsurve pump taastatud. Garanteeriti et ok. Kui käima ei lähe, siis filter ka küttest tühi. Nagu kaoks ära kuhugi. Täna lõin surve paaki, lükkas kütte ülesse ja käivitus.




Tasub kõik voolikud üle vaadata . Sul tõmmab kuskilt õhku vahele ja kütus jookseb paaki tagasi.
https://www.youtube.com/watch?v=AgBfgt2xqcs


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laskarpoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad 2,5tdi 150kw 2001a.

postitati 19.04.14 07:47 Tsiteeri


No ei leia kohta. Siis panengi esmaspäeval pumba vahele, ehk näitab ajapikku selle kohagi välja kui hakkab sealt vaikselt välja pressima. Või on halb mõte.


Audi allroad 2, 5tdi 150kw 2001a.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tautz
huviline

Avatar


Registreerunud 25.11.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad 2.5 132kw

postitati 19.04.14 17:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laskarpoiss
No ei leia kohta. Siis panengi esmaspäeval pumba vahele, ehk näitab ajapikku selle kohagi välja kui hakkab sealt vaikselt välja pressima. Või on halb mõte.


Ma ei oska öelda võid ju proovida seda pumba aga ma arvan et see ei toimi. Kõrgsurvepump peaks ise selle kütte sealt paagist üles tõmbama, aga kui kuskilt tõmmab õhu vahele siis ei tahagi käima minna ja kütus vajub alla.. võid proovida seda klappi ka vahetada mis on filtri peal, ma soovitan paagi täis valada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 30.4% - SQL: 69.6%]