Lehekülgi: 1 2 3 |
raidoaudics
huviline
Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.02.14 22:18
|
|
|
Audi A8 3.3 TDIQ 165kW - 2001 - Raidoaudics
Tervitus.
Teeks ka siis enda uuest liikurist siia teema. A8 3.3TDIQ 165kW V8 2001a. Sai ostetud 21.01.14 Tartust platsipealt, kuskil kaks kuud tagasi saksast
toodud. Läbisõitu näitas 217k, pole siiani jõudnud veel kontrollida, et kas tagurpidi ka sõitnud on, ise olen läbinud ca. 2000km. Endale tundub täitsa
reaalne olevat, kuna pedaalid, rool, käigukang ja istmed pm. kulumata. Mootoriruumis midagi ei leemenda, kõik ilus puhas. Edasi käib nagu loom, ei
suitse ega midagi. Lisasid nagu ikka selle aasta mudelil, nahksisu puudub ja ega ei tunne puudust ka . Mõningad vead ka nagu ikka platsiautodel Nimelt siis rooliotsad olid täiesti läbi, esiamordid õhtal, esimene vasak ketas
kõver, eelsüüte küünlad läbi, 8-st 1 oli töökorras ja selle 1 küünlaga läks -20ga veel käima, vähe küll ketras aga käivitus, termostaat küpse,
sõiduaeg temp. 80 seistes jahtub 60-le. Ja rohkem nagu silma ei jäänud esimese hooga. Värskelt on vahetatud eelmise omaniku poolt 1 õhulugeja(bosch),
kardaan ka vist vahetatud, kuna värv väga värske ja triipkoodi klepsud värsked küljes. Panen siia väikse listi ka, mis on tehtud ja mis on ees. Plaan
on ka chip vahele lasta panna, aga enne uurin maad sellekohta natukese. Ja juhul, kui kellegil on pakkuda quattro ja 3.3TDI embleeme siis palun andku
märku
Tehtud:
Õlivahetus+filter(Mobil super 3000 5w30)
Kütuse filter(Küljes oli audi orginaal, asemele sai Hengst)
Õhufilter
Rooliotsad
Esiamordid
Eelsüüteküünlad(Enne olid Beru, asemele sai Bosch)
Vaja teha:
Termostaat (sellega kaasneb rihmad rullid veepump)
Esimesed kettad ( Külge läheb Brembo)
Piduriklotsid terve ring (tuled veel ei põle, aga õigepea hakkab ma usun)
Käigukasti õli+filter
Hetkel peaks sellega kõik olema, tasapisi veel täiendan ja korrigeerin teemat, panen mõne klõpsu ka siia siis:
Enne ostu..
Peale ostu.
|
|
|
Lauri_O
huviline
Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.
|
postitati 06.02.14 06:48
|
|
|
Päris soliidne masin tundub, kuid minujaoks suureks miinuseks oleks see nn, kaltssisu kuna ise eelistan nahka. Edu siis uue pilliga ja eks ikka paksu
rahakotti ka.
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
|
Margus_H
huviline
Registreerunud 10.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: X5
|
postitati 06.02.14 10:20
|
|
|
Jube harjumatu tundub see värv sellel uhkel masinal, enamasti püüavad pilku ikka mustad ja hõbedased selle kere peal. Korralik nahktuba oleks ikka ka
kohustuslik selle luksusega liigeldes.
Palju mõnusaid kilomeetreid Sulle, igati uhke masin!
|
|
|
GWallace
huviline
Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro
|
postitati 06.02.14 10:53
|
|
|
Olen ka seda meelt, et meeldigu või mitte aga vähemalt poolnahksisu/nahksisu peab luksusautol olema. Aga tähtis on ikkagi see, et autoomanik rahul
oleks ja tunneks end autos hästi.
A8 siin foorumis ikka vähe(igati mõistetav), seega kindlasti saab olema huvitav seda teemat jälgida. Palju edu!
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 06.02.14 12:33
|
|
|
Minule just meeldivad need istmed. Paadunud riidesisu fänn nagu ma olen. Audi kalts ei ole mingi Suzuki kalts, vaid ikka kõvasti pädevam ja tõesti
kuum-külm omanikku ei koti.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 06.02.14 13:12
|
|
|
See "nahk peab olema mentaliteet" on mingisugune kinnisidee siin.
Ma arvan et sellel inimesel, kes selle masina uuena ostis ei mänginud raha küll mingit rolli asja juures.
Auto näeb seest suurepärane välja, sisu on korralik ja sobib ülejäänud interjööriga hästi kokku.
Ainus praktiline väärtus nahal on see, et teda on lihtne puhastada.
|
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 06.02.14 13:26
|
|
|
Kaltsusisu eluiga sõltub sellest, millega ja kuidas sinna istuda. Õllekõhuga mehed libistavadki ennast üle vasakpoolse istmenurga ja seepärast see
paljudel autodel ka täiesti ribadeks kulutatud. Ei aita ka määrdunud riietega, mis on karedad mingist tsemendist või ma ei tea millest, autosse
istuda. Ka minu 320k+ läbinud urS4 istmed on pea perfektses korras (juhiistme istumispunkt on natuke ära hõõrutud), lihtsalt kevadel tuleks välja
võtta ja ilusasti ära pesta.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
GWallace
huviline
Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro
|
postitati 06.02.14 13:27
|
|
|
Samas, ega sellel 3.3 TDI-l peaks ressurssi ka päris pikaks jaguma. Mootoril ju võimsust omajagu.
|
|
|
raidoaudics
huviline
Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.14 19:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
See "nahk peab olema mentaliteet" on mingisugune kinnisidee siin.
Ma arvan et sellel inimesel, kes selle masina uuena ostis ei mänginud raha küll mingit rolli asja juures.
Auto näeb seest suurepärane välja, sisu on korralik ja sobib ülejäänud interjööriga hästi kokku.
Ainus praktiline väärtus nahal on see, et teda on lihtne puhastada. |
Täiesti nõus sinuga, sobib ideaalselt ja mugavusest ka puudu ei jää nende istmetega .
|
|
|
raidoaudics
huviline
Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.14 22:50
|
|
|
Väheke infot: Reedel 7.02 peaks jõudma klotsid, kettad ja kastiõlid, ning filtrid. Laupäeval saan klotsid ja kettad vahetatud ja esmasp. lähen
kastiõli vahetama. Siis on vedelike osa pealt süda rahul. Lähiajal tuleb sõit tallinnasse, lasen targemal mehel auto üle vaadata (Prj). Tema käest
saan ka täisdigitaalse auto-gauge rõhukella+paigalduse. Uurin ka chipi kohta. Navigation plus-i tahaks ka inglisekeelseks saada, seda pidi saama
ainult plaadiga teha, ehk on kellegil naviplaati müüa ? Järgmiseks nädalaks katsun siia värsked pildid ka lisada, kapote alt, põhja alt jne. Oskab
keegi midagi webastost rääkida? See küll töötab, aga on seda kuidagi võimalik hooldada, või mis süsteemiga see üldse töötab? Elektrisoendus või mingi
muu system? Praeguseks siis kõik, lisan hetkel veel mõne platsipildi siia :
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 07.02.14 05:44
|
|
|
See sisu on väga mõnus. Endal oli ka samasuguse sisuga a8 ja super hea oli. Teeb salongis olemise palju vaiksemaks kui nahktoa puhul.
|
|
|
|
opstii
huviline
Registreerunud 18.10.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: a4 b6 1.9 quattro
|
postitati 07.02.14 21:22
|
|
|
Jõle ilus sile pill on kui see sama liikus mingi peale kümmet õhtul läbi Suure-Jaani.
|
|
|
raidoaudics
huviline
Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.02.14 08:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: opstii
Jõle ilus sile pill on kui see sama liikus mingi peale kümmet õhtul läbi Suure-Jaani. |
Täitsa mina .
|
|
|
raidoaudics
huviline
Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.02.14 16:30
|
|
|
Sai siis nädalavahetusel plaanitud töödega ühelepoole. Vandumist ja närvikulu oli omajagu. Peale esimese ratta alt võtmist hakkasin eemaldama
õhutusniplit ja katki ta läkski. Jama kui palju pm. terve päev läks uue niplipesa tekitamisele. Õhtuks sain siis uue keermestatud pesa supporti külge
ja asusin tagumiste klotside kallale ja päev lõppes tagasupporti katkise mansetiga. Pühapäeva hommikul sai kohe Püstolett-i juurde uue supporti järgi
sõidetud, kuna mansetti kuskilt välja ei võlunud. Oli küll veidi teistmoodi see support aga külge ta aretatud sai. Pidurid head, aga selgus, et ka
tagumistest ketastest on üks kõver ja lähiajal saab ka need tehtud. Avastasin ka, et tagumised vedrud mõlemad puruks, uued olemas ja lähiajal läheb
vahetusse. Tegemistest siis mõningad klõpsud ka :
Jubinad (Kiitus antonio-le )
Uued kojamehed (Bosch)
Kurivaim.
Uus pesa ja nippel.
Mõned pildid autost endast:
Katte alt:
Kattega:
Esialgu kõik, täna kastiõli ja filtrit vahetama. Katsun ka miskit jäädvustada Seniks kõike head
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
postitati 10.02.14 18:43
|
|
|
Kas minu kunagise 007 TGJ kohta ka infot veel? Liigub linnas ? Või mis sellest saanud?
Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
|
|
|
|
raidoaudics
huviline
Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.02.14 18:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Wolf123
Viljandisse neid A8 ikka hoogsalt juurde tekkima hakanud.
Enne, kui endaoma ostsin oli neid aktiivsemaid ca 5 tükki, nüüd juba 10+ julgeks isegi öelda.
Aga sellessuhtes on sul vedanud, et värv on erinev.
Tänu minu kereväri stangedele on minu isend ka teistest ( 2 ) hõbedasest, mis Viljandis ringi liiguvad erinev. Üks hõbedane minu isendi pea kaksikvend
kahjuks enam Viljandi tänavaid ei valluta , aga täna nägin juba ühte hõbedast
veel linnas, kas kohalik või mitte, ei oska öelda.
Kui kunagi nahktuba isu tuleb, siis mul üks hele komplekt olemas, aga kahjuks keegi on suutnud käetoed ära murda ja tagaistme padjal lõikejälg |
Männimäe teel on paiksed vähemalt 4-5 a8-t. Üks ilus must püüab pilku ikka päris hästi, teised enam nii siledad ei ole . Tulen vaatan sisu üle
mingiaeg .
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 10.02.14 18:55
|
|
|
Ma ise ka Männimäelt, küll aga Reinu Teelt.
Viljandis on praegu üks pilkupüüdvamaid elevandiluu A8.
http://fotoalbum.ee/photos/Wolf123/sets/1398901
Sealt leiab vilkmsamisi pilte sisust. Muidugi omasilm on kuningas ja olemas veel hele aknaluad el. kardinaga, heledad polstrid puitdekooriga ja
tagumised polstrid on kardinatega.
Minu autol must täis el. 4x sisu, muidu oleks minule reisinud need.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
|
raidoaudics
huviline
Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.02.14 16:58
|
|
|
Tervitus, sai siis vahepeal kastiõli vahetatud ja asi kohe sujuvam, vana õli oli ikka suht suht must. Ei tea kas seda keegi kunagi vahetanudki on.
Aga vahepeal on muret tekitama hakanud webasto. Nimelt siis aeg-ajalt hakkab ta kõvasti undama ja kui korra seisma jätta auto ja uuesti käivitada
siis käib oma vaikse häälega edasi. Täna näiteks oli nii, et sõitsin parklasse ja kui seisma jätsin kuulsin seda kõva urinat. Läksin siis autost välja
ja ehmatasin ennast p*rseli põhimõtteliselt, olin mõned sammud autost eemal ja avastasin, et põhjaalt tuleb sinist suitsu, ruttasin kohe nuuskima, et
kas juhtmekärsakas või misasi. Selgus et diisli sinine ving. Minu teooria oleks see, et webasto töötab diisli pealt ja too moment oli see kõva urin ka
taga, ehk see tähendab seda, et diisel ei süttind millegipärast ja sealt ka see sinine ving auto alt ? Vb eksin, aga tundub päris reaalne minujaoks.
Äkki keegi kes seda süsteemi vähe rohkem tunneb oskab mulle mingisuguseid nõuandeid anda, et mida kontrollida. Kas seal peaks olema kuskil mingisugune
filter ka mida võiks puhastada ?
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.02.14 06:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raidoaudics
Tervitus, sai siis vahepeal kastiõli vahetatud ja asi kohe sujuvam, vana õli oli ikka suht suht must. Ei tea kas seda keegi kunagi vahetanudki on.
Aga vahepeal on muret tekitama hakanud webasto. Nimelt siis aeg-ajalt hakkab ta kõvasti undama ja kui korra seisma jätta auto ja uuesti käivitada
siis käib oma vaikse häälega edasi. Täna näiteks oli nii, et sõitsin parklasse ja kui seisma jätsin kuulsin seda kõva urinat. Läksin siis autost välja
ja ehmatasin ennast p*rseli põhimõtteliselt, olin mõned sammud autost eemal ja avastasin, et põhjaalt tuleb sinist suitsu, ruttasin kohe nuuskima, et
kas juhtmekärsakas või misasi. Selgus et diisli sinine ving. Minu teooria oleks see, et webasto töötab diisli pealt ja too moment oli see kõva urin ka
taga, ehk see tähendab seda, et diisel ei süttind millegipärast ja sealt ka see sinine ving auto alt ? Vb eksin, aga tundub päris reaalne minujaoks.
Äkki keegi kes seda süsteemi vähe rohkem tunneb oskab mulle mingisuguseid nõuandeid anda, et mida kontrollida. Kas seal peaks olema kuskil mingisugune
filter ka mida võiks puhastada ? |
Sul ikka oli veel jädnamist nende suportitega siis Need mansetid on kole
õrnukesed ja kindlasti kolvi panekul kas vaseliini või õli vahele panna.
See urina tase sõltub tema tootlikusest/võimsusest mis töö tsükkel hetkel on, kui laseb tõis võimsusega siis hakkab päris reaktiivi häält tegema aga
kui juba kõrin hakkab sisse tulema siis hakkab mootor ära väsima ja kui auto seisma jätad siis toimub puhastus ja jahutus protsess. Webastol on ainult
võttur paagis ja pump peaks temas endas sees olema ja seal on ka kütuse "filter" ehk sõel. Selle puhastamiseks tuleb küljest ära võtta ja ära
puhastada ja kui juba puhastama hakkad siis puhasta ka põlemiskoda ära ja kontorlli ka küünla sõela.
Vedrudega kiire hakkab siis hõika ! Niikauaks jaksu ja jõudu masinaga
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |