Lehekülgi: 1 2 |
Kaiii1
huviline
Registreerunud 02.02.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.02.14 18:09
|
|
|
Audi A4 3.0 TDI Quattro (2005-2006) - mida kontrollida/millele tähelepanu pöörata enne ostmist ???
Pm küsimus on juba pealkirjas olemas.
Olles ise autode alal võhik, mõtlesin et tulen ja uurin siin targemate käest, mis on antud mudeli head ja vead. Millised on võimalikud üllatused ja
millele enne auto ostu tähelepanu peaksin pöörama ?
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 02.02.14 18:32
|
|
|
Seal on palju, mida vaadata ja uurida, seega ära parem üritagi ise sellega hakkama saada. Pead kas kellegi appi paluma või pea ees tundmatusse
hüppama.
Leia korralik (väga raske ülesanne) ja sõida muretult.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
madvello
huviline
Registreerunud 27.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.02.14 08:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kaiii1
Pm küsimus on juba pealkirjas olemas.
Olles ise autode alal võhik, mõtlesin et tulen ja uurin siin targemate käest, mis on antud mudeli head ja vead. Millised on võimalikud üllatused ja
millele enne auto ostu tähelepanu peaksin pöörama ? |
TDI puhul mängib rolli ka aastane läbisõit ehk kui sa sõidad vähe, siis nende diisli muredega (foorumis nendest juttu) tegelemine ei too kuskilt
säästu. 3.0TDI ainuke pluss on korralik dünaamika, kütusesääst on minimaalne, eriti kui linnas sõida rohkem.
Ehk kirjelda, mille jaoks sa seda autot plaani kõige rohkem kasutada (linnas, pikad maantee sõidud jne) ja küll inimesed oskavad sulle siis ka rohkem
nõu jagada. Foorumis otsides leiab 3.0TDI kohta väga palju infot, arvamusi selle mootori kohta on ka seinast seina. Kui sul on mõni kindel auto
valitud, siis lingi põhjal osatakse teinekord päris palju huvitavaid asju välja tuua.
3.0TDI ahvatleb oma näitajatega, kuid 2005-2006a diislid kõik minimaalselt 300-400tuh+ sõitnud (näidiku järgi kindlasti oluliselt vähem) ehk
remondisummadega tuleb kindlasti arvestada.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 03.02.14 08:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: madvello
TDI puhul mängib rolli ka aastane läbisõit ehk kui sa sõidad vähe, siis nende diisli muredega (foorumis nendest juttu) tegelemine ei too kuskilt
säästu. 3.0TDI ainuke pluss on korralik dünaamika, kütusesääst on minimaalne, eriti kui linnas sõida rohkem.
Ehk kirjelda, mille jaoks sa seda autot plaani kõige rohkem kasutada (linnas, pikad maantee sõidud jne) ja küll inimesed oskavad sulle siis ka rohkem
nõu jagada. Foorumis otsides leiab 3.0TDI kohta väga palju infot, arvamusi selle mootori kohta on ka seinast seina. Kui sul on mõni kindel auto
valitud, siis lingi põhjal osatakse teinekord päris palju huvitavaid asju välja tuua.
3.0TDI ahvatleb oma näitajatega, kuid 2005-2006a diislid kõik minimaalselt 300-400tuh+ sõitnud (näidiku järgi kindlasti oluliselt vähem) ehk
remondisummadega tuleb kindlasti arvestada. |
Kas mõni probleem on seotud ajaga, mitte läbisõiduga? Ma pole sellest diisli ja läbisõidu teemast kasutatud masina ostu puhul nagu päris aru saanud.
Näiteks 20 vs 80 tuh km aastas. OK, kui algne ostuhind on kõrgem (no kasutaud masina puhul ei pruugi üldse olla, uued enamasti on), siis on ka pärast
müügihind kõrgem, tõsi, proportsionaalselt on kõrgem, aga alus, millest proportsioon võetakse, väheneb, seega alles kuskilt läbisõidust alates on
võrreldes bensukaga mõistlikum. Kui hinnaerinevust ostes pole, siis seda suure ls ja tasuvuse juttu ei saa nagu tõepähe võtta?
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
madvello
huviline
Registreerunud 27.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.02.14 09:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: madvello
TDI puhul mängib rolli ka aastane läbisõit ehk kui sa sõidad vähe, siis nende diisli muredega (foorumis nendest juttu) tegelemine ei too kuskilt
säästu. 3.0TDI ainuke pluss on korralik dünaamika, kütusesääst on minimaalne, eriti kui linnas sõida rohkem.
Ehk kirjelda, mille jaoks sa seda autot plaani kõige rohkem kasutada (linnas, pikad maantee sõidud jne) ja küll inimesed oskavad sulle siis ka rohkem
nõu jagada. Foorumis otsides leiab 3.0TDI kohta väga palju infot, arvamusi selle mootori kohta on ka seinast seina. Kui sul on mõni kindel auto
valitud, siis lingi põhjal osatakse teinekord päris palju huvitavaid asju välja tuua.
3.0TDI ahvatleb oma näitajatega, kuid 2005-2006a diislid kõik minimaalselt 300-400tuh+ sõitnud (näidiku järgi kindlasti oluliselt vähem) ehk
remondisummadega tuleb kindlasti arvestada. |
Kas mõni probleem on seotud ajaga, mitte läbisõiduga? Ma pole sellest diisli ja läbisõidu teemast kasutatud masina ostu puhul nagu päris aru saanud.
Näiteks 20 vs 80 tuh km aastas. OK, kui algne ostuhind on kõrgem (no kasutaud masina puhul ei pruugi üldse olla, uued enamasti on), siis on ka pärast
müügihind kõrgem, tõsi, proportsionaalselt on kõrgem, aga alus, millest proportsioon võetakse, väheneb, seega alles kuskilt läbisõidust alates on
võrreldes bensukaga mõistlikum. Kui hinnaerinevust ostes pole, siis seda suure ls ja tasuvuse juttu ei saa nagu tõepähe võtta? |
Minu mõte teema algatajale oli see, et TDI säästlikus ei pruugi tehnikat mittetundvale inimesele tulla lõpuks soodsam, kui bensukas (siin ka erandeid
jälle). Kõik oskavad meil numbreid "paberil" vaadata, reaalsus on tihti midagi muud. Eks meil kõigil on oma arvamus. Lihtsalt remondiga tegelevad
inimesed ei soovita diislit (mina ei tea ühtegi kahjuks), samas kõik inimesed tahavad diislit, kuna "paberil" paistab diisel väga soodne alati. Eks
teatud vanusest see läbisõit ei ole enam määrav, samas ikkagi on hea teada ülalpidamiskulusid, mis diislitel on enamikul juhul alati kõrgemad.
Ma tean, et siin foorumis on 3.0TDI väga levinud, samas ei räägita siin kuskil kui palju, siis on enamikul nendel ka läbisõitu aastas vs kulud. Auto
ostmine on alati emotsioon ning kõik muu jääb tihti tahaplaanile. Kui auto maksab 6-7k euri, siis mina isiklikult ei sooviks teostada kettide vahetust
summas 2k eur ja kui see ära teha, siis kaua selle masinaga tuleb sõita, et see lõpuks tagasi teeniks? Diisel on ikkagi sääslikuks kulgemiseks mõeldud
mootor.
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.02.14 09:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: madvello
Ma tean, et siin foorumis on 3.0TDI väga levinud, samas ei räägita siin kuskil kui palju, siis on enamikul nendel ka läbisõitu aastas vs kulud. Auto
ostmine on alati emotsioon ning kõik muu jääb tihti tahaplaanile. Kui auto maksab 6-7k euri, siis mina isiklikult ei sooviks teostada kettide vahetust
summas 2k eur ja kui see ära teha, siis kaua selle masinaga tuleb sõita, et see lõpuks tagasi teeniks? Diisel on ikkagi sääslikuks kulgemiseks mõeldud
mootor. |
Tsiteerin ennast teisest teemast:
A6 kohta.
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
3.0 TDI 2007 171kW kulud siis järgmised:
Esimene õlivahetus, filtrid(õhk, kütus, õli ja salong), sildade reguleerimine(ostuhetkel veits paigast ära) - ca 300€
Talverehvid + replica veljed talveks 225/50 R17 - Good year Ultragrip Ice Arctic 167€ tk + ca 80€ tk velgede pealt ehk ümmarguselt ca 1000€
Jahutusventilaatori relee ja tagumine aknapesuvedeliku voolik ja tagumise kojamehe mootor - Esimesed kaks tasuta tagasikutsumise korras(vajalik pmst
igale C6 Avantile), mootor koos vahetusega 150€
Teine hooldus ca nädal tagasi - Pidurikettad ja klotsid, EGR-i puhastus, Veovõlliots(kumm katki ja liiva täis), õli ja filtrid(salong, õhk, õli ja
kütus), esimestele logaritele kadunud tüüblid tagasi, diagnostika(profülaktika mõttes) - 790€
Kulutused tehtud ca 16000km jooksul. Läbisõit perioodi alguses 169000km ja viimasele hooldusele minnes oli 184000km.
Pärast teist hooldust öeldi, et kõik on korras ja pole enam midagi teha |
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.02.14 09:48
|
|
|
Lisaks vahetasin enne müüki ära sisselaske kolded, mis läks koos tööga 1000€, see oli sellepärast, et seal olevad klappide juhtmehhanism läks läbi.
Samas võimalik need 300€ eest eemaldada. Mõlemal juhul on pärast töid järgmised mitu aastat mureta.
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.02.14 10:03
|
|
|
Minuarust kui tahad ulme öko autot,siis ilmselgelt 3.0tdi ei ole ju see.
Lihtsalt võrreldes sama suure bensiini mootoriga on ta ökom.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 03.02.14 11:38
|
|
|
KuldarA, kui kaua (mitu km) sa c6 a6-te omasid?
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.02.14 11:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
KuldarA, kui kaua (mitu km) sa c6 a6-te omasid? |
2005a ca 1kuu ja 5000km, 2007a 8-9kuud ja 20000km.
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 03.02.14 12:28
|
|
|
Omasin 6a.165kw. kolmeliitrist A6t. ja rahuliku südamega võin öelda, et selle ajaga olid selle auto kõik kulud kokku 30000k. euri, plus küte, plus
liising.
|
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.02.14 13:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vedru
Omasin 6a.165kw. kolmeliitrist A6t. ja rahuliku südamega võin öelda, et selle ajaga olid selle auto kõik kulud kokku 30000k. euri, plus küte, plus
liising. |
400 euri igakuu remondi alla,pluss küte,liising?
Sama rahaeest oleks saanud ju esindusest täitsa uue liisida?
Kõik on võimalik aga arvan,et see on väga äärmuslik näide.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.02.14 13:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: madvello
TDI puhul mängib rolli ka aastane läbisõit ehk kui sa sõidad vähe, siis nende diisli muredega (foorumis nendest juttu) tegelemine ei too kuskilt
säästu. |
Põhimõtteliselt su väide pole korrektne.
Sõidad palju, säästad rohkem. Sõidad vähe, säästad vähem. Igal juhul säästad. Point on selles, et kasutatud autot tuleb targalt ja värskelt osta.
Kui selle vastu eksitakse, siis tuleb lihtsalt maksta - lihtne. Tegelikult see bensuka siia teemasse toomine on OT. Inimene küsis 3.0 TDI kohta.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 03.02.14 14:00
|
|
|
Kui juba näidete toomiseks läks, siis mina olen oma 140kw A6-ga sõitnud sügisest saati 9000km, kuludeks on olnud liikluskindlustus (22eur kolm kuud)
ja uus tagatuli 110eur, mis jamas. Korra olen vahetanud õhufiltri, mootoriõli ja muidugi kütus (kompu järgi 9000km; 40km/h.; 7,8l keskmine). Tegelik
on umbes sama. Õli ja kütust ma kuludeks ei arvestaks, kuna need on nagunii, sõida millise autoga tahes. A4-ga on enam-vähem sama lugu, kuid see on
suht vähe sõitnud eestis, kuna tütar kasutas. Mina ei tea, kust te sellised kulud saate.
Aa, ja veel tuli meelde, klaasipesuvedelik ja puldi patarei.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 03.02.14 14:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kui juba näidete toomiseks läks, siis mina olen oma 140kw A6-ga sõitnud sügisest saati 9000km, kuludeks on olnud liikluskindlustus (22eur kolm kuud)
ja uus tagatuli 110eur, mis jamas. Korra olen vahetanud õhufiltri, mootoriõli ja muidugi kütus (kompu järgi 9000km; 40km/h.; 7,8l keskmine). Tegelik
on umbes sama. Õli ja kütust ma kuludeks ei arvestaks, kuna need on nagunii, sõida millise autoga tahes. A4-ga on enam-vähem sama lugu, kuid see on
suht vähe sõitnud eestis, kuna tütar kasutas. Mina ei tea, kust te sellised kulud saate.
Aa, ja veel tuli meelde, klaasipesuvedelik ja puldi patarei.
|
No see on nagu kütusekulu arvutamine kujul, kus paak tangitakse täis, sõidetakse 1km ja siis tangitakse uuesti täis ja siis tehakse järeldusi 9000km jooksul saad ainult paar korda tankida ja vastupidavuse kohta ei saa
midagi öelda, räägime ikka siis, kui läbisõidud natukenegi suuremad on. Ma sõistin näiteks b6 a4-ga ca 100tuh km, b5-ga natuke vähem, ma arvan, et ma
juba võin ühtteist nende masinate vastupidavusest rääkida, aga 9000km ja 20000km peab vast ka kõige halvema koostekvaliteediga masin lagunemata vastu,
kui ostes asi korras on Tesisisõnu öeldes ei nõua autod ju raha mitte mingi
kindel summa kuus, vaid aastate baasil saab teha tagasiarvutuse, palju oli summa kuus. Kui sul Jann läheb nüüd 9000 peal läbi mootor, pead vahetama,
maksad 5000eur, siis ekstrapoleerid selle 90tuh km peale ja arvutad, et 90tuh km läbimiseks kulub selle masinaga 50tuh euri Vedru jutt on ajaliselt ainuke tõsiselt võetav, summad muidugi tunduvad ulme,
aga mis teha.
EDIT: Mul tuttav sõitis 2004 c6 3,TDI q aut-ga 0-200tuh km, oli väga rahul, mootoriga 0 probleemi, kulus ainult klotse ja kere roostetas korralikult
igalt poolt, aga see vist küttega garaazi viga. Vot see on tõsiselt võetav kogemus, kuigi jah, sellega pole enam eriti miskit peal hakata, 200tuh ja
edasi masinad on nüüd saadaval sellest ajast, sealt edasi võib olla hoopis teine maailm see hooldamine.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.02.14 14:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
No see on nagu kütusekulu arvutamine kujul, kus paak tangitakse täis, sõidetakse 1km ja siis tangitakse uuesti täis ja siis tehakse järeldusi 9000km jooksul saad ainult paar korda tankida ja vastupidavuse kohta ei saa
midagi öelda, räägime ikka siis, kui läbisõidud natukenegi suuremad on. Ma sõistin näiteks b6 a4-ga ca 100tuh km, b5-ga natuke vähem, ma arvan, et ma
juba võin ühtteist nende masinate vastupidavusest rääkida, aga 9000km ja 20000km peab vast ka kõige halvema koostekvaliteediga masin lagunemata vastu,
kui ostes asi korras on Tesisisõnu öeldes ei nõua autod ju raha mitte mingi
kindel summa kuus, vaid aastate baasil saab teha tagasiarvutuse, palju oli summa kuus. Kui sul Jann läheb nüüd 9000 peal läbi mootor, pead vahetama,
maksad 5000eur, siis ekstrapoleerid selle 90tuh km peale ja arvutad, et 90tuh km läbimiseks kulub selle masinaga 50tuh euri Vedru jutt on ajaliselt ainuke tõsiselt võetav, summad muidugi tunduvad ulme,
aga mis teha. |
9 paagitäiega saab minu arust väga pädeva pildi auto kütuse tarbimisest.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 03.02.14 14:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
No see on nagu kütusekulu arvutamine kujul, kus paak tangitakse täis, sõidetakse 1km ja siis tangitakse uuesti täis ja siis tehakse järeldusi 9000km jooksul saad ainult paar korda tankida ja vastupidavuse kohta ei saa
midagi öelda, räägime ikka siis, kui läbisõidud natukenegi suuremad on. Ma sõistin näiteks b6 a4-ga ca 100tuh km, b5-ga natuke vähem, ma arvan, et ma
juba võin ühtteist nende masinate vastupidavusest rääkida, aga 9000km ja 20000km peab vast ka kõige halvema koostekvaliteediga masin lagunemata vastu,
kui ostes asi korras on Tesisisõnu öeldes ei nõua autod ju raha mitte mingi
kindel summa kuus, vaid aastate baasil saab teha tagasiarvutuse, palju oli summa kuus. Kui sul Jann läheb nüüd 9000 peal läbi mootor, pead vahetama,
maksad 5000eur, siis ekstrapoleerid selle 90tuh km peale ja arvutad, et 90tuh km läbimiseks kulub selle masinaga 50tuh euri Vedru jutt on ajaliselt ainuke tõsiselt võetav, summad muidugi tunduvad ulme,
aga mis teha. |
9 paagitäiega saab minu arust väga pädeva pildi auto kütuse tarbimisest. |
Ei, ei, üldse ei rääkinud sellest, näide oli ikka vastupidavuse kohta ja toodud analoog, et kütusekulu me ju nii ei hinda.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 03.02.14 14:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kui juba näidete toomiseks läks, siis mina olen oma 140kw A6-ga sõitnud sügisest saati 9000km, kuludeks on olnud liikluskindlustus (22eur kolm kuud)
ja uus tagatuli 110eur, mis jamas. Korra olen vahetanud õhufiltri, mootoriõli ja muidugi kütus (kompu järgi 9000km; 40km/h.; 7,8l keskmine). Tegelik
on umbes sama. Õli ja kütust ma kuludeks ei arvestaks, kuna need on nagunii, sõida millise autoga tahes. A4-ga on enam-vähem sama lugu, kuid see on
suht vähe sõitnud eestis, kuna tütar kasutas. Mina ei tea, kust te sellised kulud saate.
Aa, ja veel tuli meelde, klaasipesuvedelik ja puldi patarei.
|
No see on nagu kütusekulu arvutamine kujul, kus paak tangitakse täis, sõidetakse 1km ja siis tangitakse uuesti täis ja siis tehakse järeldusi 9000km jooksul saad ainult paar korda tankida ja vastupidavuse kohta ei saa
midagi öelda, räägime ikka siis, kui läbisõidud natukenegi suuremad on. Ma sõistin näiteks b6 a4-ga ca 100tuh km, b5-ga natuke vähem, ma arvan, et ma
juba võin ühtteist nende masinate vastupidavusest rääkida, aga 9000km ja 20000km peab vast ka kõige halvema koostekvaliteediga masin lagunemata vastu,
kui ostes asi korras on Tesisisõnu öeldes ei nõua autod ju raha mitte mingi
kindel summa kuus, vaid aastate baasil saab teha tagasiarvutuse, palju oli summa kuus. Kui sul Jann läheb nüüd 9000 peal läbi mootor, pead vahetama,
maksad 5000eur, siis ekstrapoleerid selle 90tuh km peale ja arvutad, et 90tuh km läbimiseks kulub selle masinaga 50tuh euri Vedru jutt on ajaliselt ainuke tõsiselt võetav, summad muidugi tunduvad ulme,
aga mis teha.
EDIT: Mul tuttav sõitis 2004 c6 3,TDI q aut-ga 0-200tuh km, oli väga rahul, mootoriga 0 probleemi, kulus ainult klotse ja kere roostetas korralikult
igalt poolt, aga see vist küttega garaazi viga. Vot see on tõsiselt võetav kogemus, kuigi jah, sellega pole enam eriti miskit peal hakata, 200tuh ja
edasi masinad on nüüd saadaval sellest ajast, sealt edasi võib olla hoopis teine maailm see hooldamine. |
Lugupeetud klubikaaslane. Mul on C6 kerega masinaid olnud samapalju, kui Sul üldse autosid kokku, niiet arvan, et Sul pole mulle eriti midagi õpetada.

OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 03.02.14 14:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Lugupeetud klubikaaslane. Mul on C6 kerega masinaid olnud samapalju, kui Sul üldse autosid kokku, niiet arvan, et Sul pole mulle eriti midagi õpetada.
|
Kas vastupidavuse hindamisel on oluline masinate arv või kilomeetrid. Kui kaua on sul c6 olnud, mitu km?
EDIT: Oponeeri ikka mõnele minu väitele, mitte ära anna selliseid üldsõnalisi mittemidagi ütlevaid "macho" vastuseid.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
JanariA4
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS III
|
postitati 03.02.14 15:54
|
|
|
Auto ostetakse 3-5 aastaks ja peaks neid kulusid ka selle koha pealt vaatama. Kui sõita 5 kuud ja uus võtta sõit miseks siis see on auto vahendus ja
äri ning võib kulude poole arutamisel vigaseks osutuda. Palju detaile väsib auto küljes ajahamba tõttu, mitte üldse läbisõidu tõttu.
Kui võtta perioodiks min. 3 aastat siis on näitajad usutavasti teised. Vähemalt minu kogemustest tulenevalt.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 03.02.14 16:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JanariA4
Auto ostetakse 3-5 aastaks ja peaks neid kulusid ka selle koha pealt vaatama. Kui sõita 5 kuud ja uus võtta sõit miseks siis see on auto vahendus ja
äri ning võib kulude poole arutamisel vigaseks osutuda. Palju detaile väsib auto küljes ajahamba tõttu, mitte üldse läbisõidu tõttu.
Kui võtta perioodiks min. 3 aastat siis on näitajad usutavasti teised. Vähemalt minu kogemustest tulenevalt. |
Eks igaüks tegutseb, nagu õigeks peab. Ma ei näe küll ühtegi põhjust, miks ühe autoga niikaua sõitma peaks. (Peale liisinguorjuse muidugi).
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 03.02.14 16:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Lugupeetud klubikaaslane. Mul on C6 kerega masinaid olnud samapalju, kui Sul üldse autosid kokku, niiet arvan, et Sul pole mulle eriti midagi õpetada.
|
Kas vastupidavuse hindamisel on oluline masinate arv või kilomeetrid. Kui kaua on sul c6 olnud, mitu km?
EDIT: Oponeeri ikka mõnele minu väitele, mitte ära anna selliseid üldsõnalisi mittemidagi ütlevaid "macho" vastuseid. |
Piisavalt kaua ja piisavalt kilomeetreid. Aga sul?
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|