Lehekülgi: 1 2 |
siimp
huviline
Registreerunud 31.05.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 (B8) 2.0TDI
|
postitati 29.01.14 08:05
|
|
|
kustutada.
palun kustutada
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 29.01.14 08:50
|
|
|
Kas adaptiivse püsikiirushoidja radar on kuskil rõngalogo ehk radiaatorivõre taga ?!?
Sinna vist väga palju jääd ega pori ei kogune.
Häired võivad olla tingitud ka reguleerimata või "ülereguleeritud" vedrustusest/sildadest või ka erinevatest rehvimõõtudest , koormusele
mittevastavast ja ebaühtlasest survest . Rehvid kindlasti tõenäolisem variant kui sillad.
|
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 29.01.14 08:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Kas adaptiivse püsikiirushoidja radar on kuskil rõngalogo ehk radiaatorivõre taga ?!?
Sinna vist väga palju jääd ega pori ei kogune.
Häired võivad olla tingitud ka reguleerimata või "ülereguleeritud" vedrustusest/sildadest või ka erinevatest rehvimõõtudest , koormusele
mittevastavast ja ebaühtlasest survest . Rehvid kindlasti tõenäolisem variant kui sillad. |
Kas see ei peaks olema mitte parempoolse udutule kõrval? (vähemalt S-mudelitel on)
Kas 3.seeria BMW on siis tõesti nii palju A4 B8'st väiksem? Visuaalne effekt mängib seal vist rohkem rolli, kuna massiivsemad kerejooned.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 29.01.14 08:55
|
|
|
Mudelid ja aastakäigud on erinevad. Sellest tulenes ka konkreetne küsimus auto omanikule .
|
|
|
|
siimp
huviline
Registreerunud 31.05.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 (B8) 2.0TDI
|
postitati 29.01.14 09:00
|
|
|
Radar asub parempoolse udutule kõrval plastikust katte taga. Selle kohta sai alguses pikalt uuritud ja lõpuks leidis ka Tartu Aasta Autos kinnitust,
et peabki see radar seal taga asuma (tundus kuidagi kummaline paljude arvates, et pole nähtavas kohas). Igatahes rehvid on kõik uued Dunlop Ice
Touch`id ja kõik ühes mõõdus. Kui esiots seoses rullikute ja rihmade vahetusega lahti käis, siis mainiti, et ilmselt oli esiots kusagil natukene pihta
saanud ja andur oli kuidagi viltu ning see kinnitati uuesti õigesse asendisse. Samuti mainiti, et arvatavasti see enne tööle ei hakka kui uuesti ära
kalibreeritakse. Kuna endal see hetkel nii vajalik polnud, siis kalibreerimisse pole siiani jõudnud. Kui enne seda radari paika panemist ei töötanud
praktiliselt üldse, nüüd peale seda on siis vahelduva eduga ikka enamuse ajast töötanud. Vahest lihtsalt maanteel sõites viskab teksti ette, et
"sensor blocked" ja mõned kilomeetrid jälle ei tööta ning siis alustab taas tööd.
3.seeria (vähemalt e91) on tagumise istme vahel tunduvalt vähem jalaruumi, samuti pagasiruum väiksem, mis sai määravaks. Enne oli e46 (2003a.), seega
võrdlusmoment ka sellega olemas, mis oli ka palju väiksem.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 29.01.14 09:26
|
|
|
Pakuks välja teooria, et kui esiots oli avariiline ja see radar niivõiteisiti ei töödanud (vaatas metsa), siis remontijad või kes iganes pistis sinna
suvalise kättejuhtuva udutulevõre.
Tagajärjeks ongi nõrgestatud radar või radoomi soojenduse (toimib temp. vahemikus -5 kuni +5 kraadi) ebaefektiivsus.
Täpne reguleerimine kere suhtes on samuti väga oluline.
|
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 29.01.14 09:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Pakuks välja teooria, et kui esiots oli avariiline ja see radar niivõiteisiti ei töödanud (vaatas metsa), siis remontijad või kes iganes pistis sinna
suvalise kättejuhtuva udutulevõre.
Tagajärjeks ongi nõrgestatud radar või radoomi soojenduse (toimib temp. vahemikus -5 kuni +5 kraadi) ebaefektiivsus.
Täpne reguleerimine kere suhtes on samuti väga oluline. |
Arvan sama, originaalis peaks see välja nägema selline.
Aga äkki tõesti sellel mingi teine süsteem siis.
|
|
|
siimp
huviline
Registreerunud 31.05.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 (B8) 2.0TDI
|
postitati 29.01.14 09:40
|
|
|
Tundub loogiline ja käis ka endal peast selline mõte läbi, kuna internetiavarustes seigeldes leidsin, et kõigil on radar nähtavas kohas. Pidin ka kohe
suure hooga minema Aasta Autosse uurima, et kas neilt seda n.ö. radariavaga katet võib saada tellida, aga kohapeal selgitati, et nii peabki olema
selle kinnise katte taga. Seejärel loobusin ja arvasin, et ju siis radar ikka vajab kalibreerimist...
|
|
|
AikoA93
huviline
Registreerunud 10.01.12
Asukoht: Otepää/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 14a
|
postitati 29.01.14 10:26
|
|
|
Kas see kate mitte soojendusega ole nagu a6-tel ? Mul oli selline teema, et kuna see kate läks üli kuumaks, siis arvatavasti paksu lume sisse sõites
sooja ja külma koosmõjul lõi mõrad sisse, vahest toimis, siis jälle ei toiminud. Noid mõrasid oli raske märgata, hiljem kui kate ära vahetati mille
hind oli mingi 130€ ja ka kalibreerimine tehti, mis kestis mitu tundi, tuli arve kuskil 300€, nüüd siiani toimib. Kui seal mingi vea sisse lööb, ei
lase üleüldse püsikat kasutada.
|
|
|
siimp
huviline
Registreerunud 31.05.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 (B8) 2.0TDI
|
postitati 29.01.14 10:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AikoA93
Kas see kate mitte soojendusega ole nagu a6-tel ? Mul oli selline teema, et kuna see kate läks üli kuumaks, siis arvatavasti paksu lume sisse sõites
sooja ja külma koosmõjul lõi mõrad sisse, vahest toimis, siis jälle ei toiminud. Noid mõrasid oli raske märgata, hiljem kui kate ära vahetati mille
hind oli mingi 130€ ja ka kalibreerimine tehti, mis kestis mitu tundi, tuli arve kuskil 300€, nüüd siiani toimib. Kui seal mingi vea sisse lööb, ei
lase üleüldse püsikat kasutada. |
Kas A6 on ka siis kinnine kate ees või on radar ikka nähtaval?
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 29.01.14 11:03
|
|
|
A6 C6 keskasetatud radaril on soojendusega ja täiendava juhtmejupi/pistikuga ruudukujuline kate. Tavaautol ja S-Line'l pisut erineva kujuga. Kate on
radarimoodulist eraldiseisev.
Radar küll ei paista, kuid all ja keskel paiknev kate on selgelt eristatav.
Sorry kui auto teemaarendus väga spetsiifiliseks või kohati offtopic'usse ära tüürib.
|
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.01.14 14:32
|
|
|
AikoA93 dp-l on näha et c6-el on numbrimärgi all ja seda on selgesti näha, isegi korra kokku puutunud selle anduriga, nimelt käis üks A6 C6 värvimises
2010a oma ja seal oli ka anduri kate pihta saanud. Muidugi alguses üldse ei lasknudki püsikat kasutada aga hiljem peale katte vahetust hakkas
imekombel ise tööle ja hoidis distantsi ilusti.
|
|
|
Audi499
huviline
Registreerunud 07.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c7
|
postitati 29.01.14 14:54
|
|
|
Pole ka veel kuulnud, et kellegil teised see andur samasugusel autol seal katte taga oleks. Pigem ajasid need Aasta auto mehed sulle kärbseid pähe, ei
tea nad ise seal ka kunagi midagi.
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 30.01.14 10:22
|
|
|
Tore, et üks b8 klubis juures.Kas auto värvuseks on hall ja mis lisavarustusena autol veel on?
Edu ja jaksu.
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 30.01.14 11:55
|
|
|
Väga head pildid teema alguses. 
|
|
|
siimp
huviline
Registreerunud 31.05.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 (B8) 2.0TDI
|
postitati 31.01.14 10:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MEEMEES
Tore, et üks b8 klubis juures.Kas auto värvuseks on hall ja mis lisavarustusena autol veel on?
Edu ja jaksu. |
Eesti passis on värvuseks hõbedane, väljamaa keelsetes dokumentides ütleb värviks ice silver.
Lisavarustuse nimekirja lasin Aasta Autos välja printida ja see vedeleb autos, kunagi kui aega rohkem, siis püüan täpsemalt sealt vaadata ja siia
kirja panna.
Keegi võib mulle seniks rääkida, et kus ma 18" S-line velgesid sellele otsida võiksin (võivad vabalt ka replicad olla)?
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.01.14 11:21
|
|
|
Auto24 velgede müük. Konstatin Kevaski replicaid julgen soovitada. Audile muidugi originaale ka üldiselt palju liikumas.
|
|
|
siimp
huviline
Registreerunud 31.05.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 (B8) 2.0TDI
|
postitati 09.02.14 16:41
|
|
|
Täna Riiast tulles viskas mingisuguse sellise huvitava jutu ette, et "DIS, Right dipped headlight" ning enam ei põle parem esimene xenon. On
kellelgi kogemusi, kas mind ootab ees pirnivahetus või tähistab see mingisugust keerulisemat viga? Mis pirn sellele üldse läheb? Tuled ise on LED
DLRL'ide and Bi-Xenon`iga.
|
|
|
Ivo
klubiliige
Registreerunud 08.01.05
Asukoht: Pärnu, Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: audi 200
|
postitati 09.02.14 17:35
|
|
|
Pirnivahetus (pirni tüüp D3S )
|
|
|
|
Ever
huviline
Registreerunud 03.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 S-Line 2.0 TDI
|
postitati 09.02.14 17:49
|
|
|
Mul oli sügisel sama anomaalia. Samas kui tuled korraks ära kustutada ja uuesti põlema panna, siis oli kõik jälle korras. Kuna tuledel mingit
värvierinevust ka ei esinenud, siis ei raatsinud kohe uute pirnide järele joosta. Praeguseks on paar kuud jälle ilma probleemideta olnud.
|
|
|
kuzmits
huviline
Registreerunud 28.01.13
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat alltrack 2,0 TDI 130KW 4 MOTION
|
postitati 10.02.14 13:03
|
|
|
Teema alguse piltidel on näha, et udukatesse vist LED-id pandud? Kas peale välimuse nad teed ka paremini valgustavad kui tavapirnid või on see sul
puhtalt sellepärast, et muu valguse tooniga kokku läheks? Küsin kuna oli ka vahepeal mõte et vahetaks omal ära kuna need tavapirnid ka seal suht
midagi juurde ei anna kuna xenon lähituli näitab juba piisavalt laialt teeääri ka.
|
|
|
cesar
huviline
Registreerunud 05.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 TFSI
|
postitati 10.02.14 15:36
|
|
|
Xenon pirn endalgi on läbi põlenud olnud. Proovisin teise tule sisse panna pirni, et veenduda pirni mittekorrasolekus (kahtlustasin ballasti). Kuid
avamisel selgus, et parempoolne xenon pirn on pilbasteks katki läinud. Esinduses hind oli 190€ kanti. Ostsin Salomest.
Ilus masin!
|
|
|
siimp
huviline
Registreerunud 31.05.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 (B8) 2.0TDI
|
postitati 10.02.14 17:17
|
|
|
Ise pole udutule sisse midagi pannud ja jään kahjuks vastuse võlgu, et mis pirn seal sees on.
Igatahes xenoni kohapealt nii palju, et sai täna lahti võetud ja sama seis, nagu cesar mainis, pirn tükkideks katki lennanud. Sai hakatud uut otsima.
Osrami pirni eest taheti 100 €, kuna ma aga sugugi kindel pole, et ka uus pirn kohe tükkeks ei lenda, siis esijalgu sai ühe tegelase kaudu tellitud
hiinakad (4300K) 2tk, mis pidid nädala lõpus kohal olema 40 euroga. Eks näis mis need endast kujutavad.
|
|
|
kuzmits
huviline
Registreerunud 28.01.13
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat alltrack 2,0 TDI 130KW 4 MOTION
|
postitati 11.02.14 09:31
|
|
|
Pirnide koha pealt jäi üks lehekülg ükskord silma ja salvestasin juhuks kui vaja peaks minema. Ei tea kas Indro ikka pakub osrameid ja muid
kvaliteetseid pirne selle hinnaga nagu siin skodaklubi lingil? http://foorum.skodaclub.ee/viewthread.php?tid=2492
|
|
|
siimp
huviline
Registreerunud 31.05.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 (B8) 2.0TDI
|
postitati 11.02.14 15:55
|
|
|
Suured tänud sulle kuzmits, sellise raha eest tühistasin hiinakate tellimuse ja võtsin Indroga ühendust. Eelistan üldiselt ikkagi kvaliteeti aga
esijalgne poes öeldud 100 € osrami pirni tükist pani ikka mõtlema küll. Indro käest saan 2 tk sama hinna eest. Tarne ka igati kiire, pidi juba homme
minu poole teele panema.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |