Lehekülgi: 1 2 3 |
Raghza
huviline
Registreerunud 30.01.13
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: C5 A6 Quattro
|
postitati 26.01.14 17:51
|
|
|
Audi A6 Quattro 3.0i V6 - 2002 - Raghza
Kuna ühtegi Audit mul varasemalt olnud ei ole ning seetõttu ma nendest veel mitte midagi ei tea, mõtlesin et oleks tore enda värskest sakslasest teema
teha, lootuses end Audide vallas harida.
Kõnealune auto on musta värvi 2002. aasta Audi A6 Quattro, kapoti all 3-liitrine bensukas mis toodab 162kw ja 300NM ning selle otsas 5-käiguline
Tiptronic automaatkast.
Lisavarustusest vääriks mainimist vast üsna normaalses korras must nahksisu, navi, Bose heli koos woofriga, MF rool, klaasist katuseluuk, Xenon tuled
ja no püsikas, kliima jm. pudi-padi juba nagunii.
Küsimused, millele ma vastuseid otsin:
Navi (Travelpilot DX) küsib kaartidega plaati. Kas see plaat tuleb kuskilt osta või tellida (kui jah, siis kust?) või kannatab ka ise kõrvetada? Mis
on kõige värskem toimiv kaardiversioon, kus Baltikum ka peal oleks?
Kompuutril ja/või navil on raudselt mingi hidden menu. Kuidas sellele ligi pääseda ja mida huvitavat seal teha saab?
Xenonid näitavad jube kehvasti, samas on tuled reguleeritud üsna õigele kõrgusele, tuleklaasid on küllaltki heas korras ja läbipaistvad ning pirnid
põlevad ka silma järgi justkui õige tooniga. Kas kala võib kuskil mujal olla või tuleks ikkagi uued pirnid vaadata? Mis tüüpi pirnid sinna
Xenon-lähikatesse käivad?
Nahksisu tõenäoliselt tehasest salongis ei ole, kuna uksepolstrid ja esimene käetugi viitavad kangesti kaltssisule. Kuidas ma saan nimekirja
varustusest, millega see auto tehasest välja veeres? Kas saab kuhugi mingi päringu teha või tuleb kuskilt salongist paberilipikut otsida?
Millist ägedat lisavarustust, mida mõistlikult lihtne ja soodne paigaldada oleks, sinna salongi veel pookida saaks?
See rool on kindlalt kõige koledam asi salongis ja selle vahetaks heameelega välja. Milliseid roole sinna bolt-on panna saab, et kõikide nuppude
funktsioon säiliks ning mingeid imelikke tulukesi armatuuris põlema ei lööks?
Antenn on katusel nii pikk, et on ilmselt satelliitidega füüsilises kontaktis. Kas sinna midagi lühemat ka nii leiaks, et GPS normaalselt edasi
töötaks?
Kliimapaneelis on mitmed nupud kulunud. Kas neid saab näiteks ükshaaval vahetada või osta kogu kliimaplokk uus? Kuulsin ka, et nende nuppude jaoks
müüakse kleepse, mis pidid päris originaalilähedased jääma. Kas need kleepsud lasevad valgust läbi samamoodi nagu tavaline nupp ning kust neid
saaks?
Käigukangipaneelil on osad tähed kuhugi kadunud (P ning + ja -) ja nende asemel kumab lihtsalt punane tuluke. Kas kuskilt leiaks ka neid tähekleepse
või asju?
Lõpetuseks mõned lohakad pildid ka:
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 26.01.14 18:40
|
|
|
Olen juba ammust peale jälginud Su teemasid ka mujal foorumites ning ilmselt on see üks kõige igavamaid autosid, mis Sul olnud on, kuid ilmselt on see
kõige igavam, just kõige mugavam.
Kui üldse midagi kobiseda võib, siis pärast seda Japstyle Subarut oodanuks vähekene paremat valikut, kui pelgalt remondimeherõõm.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 26.01.14 18:48
|
|
|
Selle lisavarustuse nimekirja peaksid leidma pagasnikust, kus asub varuratas. Varuratta kõrval on valge kleepekas, seal on terve rodu kolmekohalisi
koode. Need siis ongi lisade koodid. Decoderi leiad juba google´i abiga.
Kena masin though. Edu!
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 26.01.14 18:51
|
|
|
Nii palju kui mina lugenud olen, siis see navi ei ole baltikumis kasutatav (plaati pole) ja siinses piirkonnas on tegemist pelgalt suure
raadiodispleiga.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 26.01.14 19:02
|
|
|
Selle navi toimimise eestis võid jah ära unustada.
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 26.01.14 20:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sl1990
Olen juba ammust peale jälginud Su teemasid ka mujal foorumites ning ilmselt on see üks kõige igavamaid autosid, mis Sul olnud on, kuid ilmselt on see
kõige igavam, just kõige mugavam.
Kui üldse midagi kobiseda võib, siis pärast seda Japstyle Subarut oodanuks vähekene paremat valikut, kui pelgalt remondimeherõõm. |
Kui Subaru puhul pole tegemist hobiautoga, siis 95% ajast on persel selle mugava nahkistme peal mõnusam, kui Subaru's. Seega, kui remontimine tüütuks
kätte ära läheb, siis on vähmasti hubane niisama sees istuda.
|
|
|
|
rat_013
klubiliige
Registreerunud 07.03.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 3.0q
|
postitati 26.01.14 20:26
|
|
|
D2S pirnid käivad sinna xenonidesse, aga ega need tuled ongi parajad seasilmad..
Navi võid jah ära unustada, selleks on vaja see "raadio" ära vahetada uuema vastu (vanasti maksis ebays ca 10k EEK) ja siis pole ka mingi eriti äss
kaart saadaval.. Targem on siis juba 2din mingi aftermarket asi osta kus on kõik jutud arvelauast kosmosejaama ülekanneteni sees.
|
|
|
|
Raghza
huviline
Registreerunud 30.01.13
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: C5 A6 Quattro
|
postitati 26.01.14 22:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sl1990
..pärast seda Japstyle Subarut oodanuks vähekene paremat valikut, kui pelgalt remondimeherõõm. | Ma ausaltöeldes loodan, et sellest
eriti suurel määral remondirõõmu ei tule
Aga jah, Subarut omasin u. 10 kuud ja selle aja jooksul pakkus see rohkelt sõidu- ja kõrvarõõmu, samas kordagi lagunemata, kuid müüki sai ta pandud
selle mõttega, et maantee jaoks midagi sobivamat leida. Arvan, et see Audi täidab selle kriteeriumi küll. Kuna auto jõudis minuni vahetuse teel, siis
otseselt valikut ju ei olnud - lihtsalt kas sobib või ei sobi.
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Nii palju kui mina lugenud olen, siis see navi ei ole baltikumis kasutatav (plaati pole) ja siinses piirkonnas on tegemist pelgalt suure
raadiodispleiga. | Okei, kaarti ei ole, seda kahtlustasin ma isegi, kuid küsisin sellepärast, et kuskil netipoes jäi justkui silma
TravelPilot'i 2010. aasta Baltikumi kaart.
Aga siiski, navigeerimiseks ma seda nagunii ei kasutaks, aga ma ikkagi tahaksin, et see navi toimiks ja plaati ei küsiks. Seega kehtib see küsimus
endiselt, et kas see plaat tuleks kuskilt osta või saab seda ka ise kõrvetada? Kui saab, siis millist versiooni peaksin otsima?
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Selle lisavarustuse nimekirja peaksid leidma pagasnikust, kus asub varuratas. Varuratta kõrval on valge kleepekas, seal on terve rodu kolmekohalisi
koode. Need siis ongi lisade koodid. Decoderi leiad juba google´i abiga.
Kena masin though. Edu! | Aitäh, homme otsin ja tegelen sellega.
Kenaks teeksid selle auto minu meelest 18'' Avused, hetkel on kuidagi väga.. silmatorkamatu?
EDIT: Ahjaa, ühe küsimuse unustasin ikkagi ära. Nimelt istmesoojendused ei tööta, mitte üheski astmes. Kas võiks arvata, et viga peidab end pigem
istmetes või on ehk kellelgi ette tulnud, et vigaseks on osutunud hoopis lülitid-juhtmed-pistikud?
Kuna ilmad on külmad ning suurimad külmad ilmselt veel tulekul, oleks väga mõnus need korda saada.
|
|
|
Raghza
huviline
Registreerunud 30.01.13
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: C5 A6 Quattro
|
postitati 31.01.14 20:05
|
|
|
Kuna läks nagu ma kahtlustasingi, et esialgse paari pisema vea asemel tuli välja hoopis rohkem ja ka suuremaid vigu, siis soovikski teada, et kuskohas
Tallinnas on mõistlik Audidega tegelev remonditöökoda?
Vaja on teha mitmeid erinevaid töid, kuid mitte midagi väga ulmeliselt keerulist. Arvutit on pärast ilmselt siiski vaja, nii et võiks olla Audidele
spetsialiseeruv koht ning võimalikult soodsa tunnihinna ja kvaliteedi suhtega.
Mis täpsemalt teha vaja ja mis tehtud saab, sellest pajatan paari nädala pärast, kui auto käes.
EDIT: Esialgu tundub kõige mõistlikum Flameko Autohooldus Kristiines. Arvamusi?
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 31.01.14 21:03
|
|
|
Siiani on siin foorumis seinast-seina arvamusi selle koha kohta olnud, aga enamus siiski kiidab. Kasutaja juks11 on seal tegija, tema kaudu saad
täpsemalt infot.
|
|
|
Raghza
huviline
Registreerunud 30.01.13
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: C5 A6 Quattro
|
postitati 11.02.14 10:48
|
|
|
Sobiv remondimees leitud, aitäh lahedale kaasfoorumlasele hea vihje eest.
Vaadates, kui palju erinevaid diagnostikaseadmeid siin foorumis müügis on, tekkis küsimus, et milline neist minu autole sobib?
Eesmärk oleks saada USB-ühendusega kaabel, millega saaks lugeda/kustutada veakoode ning muuta lihtsamaid parameetreid nagu Tiptronicu kasti koodi ja
lisavarustusega seonduvaid asjandusi.
Leidsin näiteks siitsamast foorumist ühe 409.1 kaabli. Kas see toimiks?
Otsene vihje soodsaimale sobivale diagnostikaablile on U2U kaudu väga teretulnud.
EDIT: Jällegi tänud kiiretele abilistele - sobiv kaabel sai kiiresti leitud, sedapuhku 12.12.0 versioon.
|
|
|
Raghza
huviline
Registreerunud 30.01.13
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: C5 A6 Quattro
|
postitati 17.02.14 00:29
|
|
|
Sain üle pika aja jälle autoga sõita ning üle veel pikema aja ka siia midagi kirjutada.
Sedapuhku kiskusin esiklaasidelt küljest tuulesuunajad ning ülejäänud autolt mõned sobimatud kleepsud ja premeerisin oma neljarõngalist nii korraliku
pesuga, kui keskmine isepesula seda võimaldab ning küürisin salongi, pagassi ja kapotialuse kenasti puhtaks. Mõne pildi tegin ka telefoniga:
Kuna ma olen siiski põline Bemmivend, siis ilmselgelt pakub mulle vaimustust lisavarustus ja igasugune pudi-padi, rääkimata siis veel millestki nii
põnevast nagu lisavarustuse nimekiri:
E0A = No special edition
0GG = Emission standard EU4
4UE = Air bag for driver and front seat passenger
6XE = Exterior mirrors: electrically foldable and electrically adjustable/heated
1KD = Disc brakes, rear
J0L = Battery 340 A (70 Ah)
1LG = Disc brakes, front
1BE = Sports suspension/shock absorption
3FE = Electric slide/tilt sunroof with sun screen/sunblind
5ME = Vavona wood insert "amber", high-gloss
7X0 = Without park distance control
F0A = No special purpose vehicle, standard equipment
8GR = Alternator 150 A
0G7 = Tiptronic
0YR = Weight range 16 installation control only, no requirement forecast
0JK = Weight category front axle weight range 10
T15 = 6-cylinder gasoline engine 3.0 L unit 06C.B (aluminum)
3NZ = Rear seat bench unsplit, backrest split folding
8ED = Bi-functional headlight with gas discharge lamp, for driving on the right
U2B = Instrument insert with km/h speedometer,radio-controlled clock, tachometer, tripodometer and additional instruments
X0A = National sales program Germany
1N1 = Power steering
2ZQ = Leather trimmed multi-function steering wheel for air bag system
3HA = Without leather parts scope
8Q3 = Automatic headlight-range adjustment dynamic (self-adjusting while driving)
9Q2 = Multi-function display/on-board computerwith check control
8Z5 = Not hot country
D2H = 6-cylinder gasoline engine 3.0 L/162 kW 30V V6 base engine is T15
7Q2 = Navigation system with color screen
C9B = Alloy wheels 7J x 16
7K0 = Without tire pressure warning light
4X4 = Side air bag, front and rear with curtain air bag
2K1 = Reinforced bumpers
6R0 = Selector lever cover
3PF = Electric height adjustment for both front seats
4KC = Side and rear windows in heat-insulating glass
3Y0 = Without roll-up sun screen
4K4 = Radio remote controlled central locking
5D1 = Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz
1SA = Without additional front underbody guard
Q1D = Sports front seats
4GH = Windshield in heat-insulating glass with sunshield
Audi juures meeldib mulle see, et varustuselistis on ka ära märgitud, mida kõike sellel autol EI ole
Tegelikult tekkis küsimus kahe koodi juures - mida täpsemalt kujutab endast sportvedrustus (1BE) ja heat-insulating glass (4KC ja 4GH)?
Sportistmed (Q1D) ongi, nagu ma arvasin, kuhugi jooksu pannud ning asendunud tavaliste nahkpinkidega. Esimesel võimalusel tahaks sinna leida musta
nahaga sporttoolid asemele. Nagu ilmselt kõik, siis loomulikult tahaks Recarosid, aga neid vist väga ei liigu ning ega hammaski vast peale hakkaks.
Mõned tähelepanekud, puudused ja küsimused, mis veel sõites on tekkinud või silma jäänud:
Esiklaas tahab ühel hetkel vahetust. Mida see eelmainitud heat-insulating glass endast kujutab ja kas klaasi vahetades on lootust samasugust asemele
leida?
Esiots on minu silmale umbes 20mm liiga kõrgel ja tagaosa istub pisut madalamal. Kas too sports-suspension tähendab ka mingisugust madaldust ning
sellisel juhul on ehk aja jooksul ette soetatud tavalised, kõrgemad vedrud?
Kütusenäidik lõpetas ühel hetkel töö ning ka kompu näitab Range'ks 0km. Peale kiiret guugeldamist tundus, et üsna tavaline viga. Loodan et ka kiire
ja soodne likvideerida?
Tagumine numbrimärk on kole kulunud, nii et ka see tuleks õigepea välja vahetada.
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 17.02.14 01:32
|
|
|
Sportvedrud on päris mitu mm jämedamad ja ka madaldavadki umbes 20 mm seda autot. On olemas 2,7biturbo esimesed (u2u kui on soovi), mis samas
kaalukategoorias 3,0 ma eeldan.
See klaasiteema ei tasu põdemist. Tegemist täiesti tavalise autoklaasiga ja saab teda igast klaasikojast.
Paagiandureid quattrol 3 tk ja tasuks enne juhtmeid kontrollida. Kui ongi andurid siiski, siis päris odavalt ei pääse.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
Raghza
huviline
Registreerunud 30.01.13
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: C5 A6 Quattro
|
postitati 17.02.14 12:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim89
Sportvedrud on päris mitu mm jämedamad ja ka madaldavadki umbes 20 mm seda autot. On olemas 2,7biturbo esimesed (u2u kui on soovi), mis samas
kaalukategoorias 3,0 ma eeldan.
See klaasiteema ei tasu põdemist. Tegemist täiesti tavalise autoklaasiga ja saab teda igast klaasikojast.
Paagiandureid quattrol 3 tk ja tasuks enne juhtmeid kontrollida. Kui ongi andurid siiski, siis päris odavalt ei pääse. |
Niisama palja silmaga ma küll jämeduse vahet ei tuvastanud esimestel ja tagumistel vedrudel.
Huvi sportvedrude vastu on kindlasti olemas, kuid enne ma tahaks kindel olla, et kõrgemat esiotsa ka need tavalised vedrud põhjustavad.
Milliseid juhtmeid kontrollida võiks? Istmealuste andurite juurest vaatasin kõik juhtmed üle ning oli ok. Pistikute puhastamine samuti tulemust ei
andnud.
Paar anomaaliat veel:
Eile korra ja ka täna hakkab autot külmalt käivitades (või lihtsalt võtme viimasesse astmesse keeramisel) ventikas huugama. Ma küll sõitnud ei ole, et
teada saada, kas ta mingil hetkel vait jääb, kuid sellist asja enne ei ole olnud, seega tundub imelik. Sellel pole vahet, kas konditsioneer sees või
väljas on.
Tagaistmes olevad topsihoidjad on n.ö. tühjalt istme sees. Ma eeldan, et seal peaks mingit siinid või kinnitused olema, mida mööda need jooksevad, aga
mina saan topsihoidjaid lihtsalt tervenisti sisse-välja solgutada ja no vajutamine nende avamiseks ei tee ka seetõttu midagi. Mis mul täpsemalt puudu
võiks sealt olla? Mingi skeem vms oleks teretulnud.
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 17.02.14 13:04
|
|
|
Ma rääkisingi vahest esimestel vedrudel. Tavavedru ja 1BE vedru vahe on mõni mm jämeduses.
Mõõda ära enda vedru jämedus ja ma saan vastavalt enda 1BE ära mõõta ja siis on selge.
Anduri juhtmed jooksevad taha paagini välja ja sealt peaks järjest minema hakkama siiski. Kõige targem oleks seda teha juhtmeotsijaga, mõni pädevam
remonditöökoda saab kindlasti sellega hakkama.
Topsihoidjate jaoks on DIY alarubriigis ilusti teema olemas, otsi.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
Raghza
huviline
Registreerunud 30.01.13
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: C5 A6 Quattro
|
postitati 17.02.14 15:28
|
|
|
Esisillas olevate vedrude jämedus on 15-16mm, kui seda suurust mõtlesid.
Topsihoidjate kohta lugesin erinevaid välismaa DIY'sid, kuid selle foorumi oma jäi kuidagi kahe silma vahele. Seal olid mõned head pildid, mille
kaudu tuvastasin, et mul on mõlemal topsihoidjal puudu see n.ö. ümbris, ehk see millega kogu mehhanism istme sisse avausse kinnitub ning mille peal
see kollane plastikust hammakas jookseb. Kummaline, et selline asi saab kaduma minna.
EDIT: Käisin sõitmas ning see ventikakeiss lahendas ennast ise ära, ehk et mingi hetk jäi vait ning kõik toimis nagu peab.
Ühtlasi tegin garaais istmetele nahahooldust ning kogemata oli võti kogu selle aja viimases asendis, mistõttu peale 3h ei olnud akus enam kuigi palju
vurtsu. Ei tea kas see oli täkku andes pisike "elektriokk" või lihtsalt kokkusattumus, aga ka kütuseseieri keiss kadus iseenesest. Seier näitas
täitsa õiget kogust ning ka Range klappis. Kui see viga tagasi tuleb mingi hetk, eks siis tegeleb sellega, aga praegu olen rahul, ptui-ptui-ptui.
|
|
|
mkangur
huviline
Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.02.14 10:24
|
|
|
Viisakas masin, mis vahendiga nahaga tegelesid?
Märgin siis enda jaoks ka teema ära.
"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and
you won't regret it."
|
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 18.02.14 16:38
|
|
|
2,7 BiT 1BE esimesed vedrud tähisega pruun-hall-hall on 16 mm "paksud".
1.8T all jäi kõrgem ka kui originaal, aga juhitavus oli korralikult teine asi võrreldes originaaliga.
Eks pead proovima just juhitavuse seisukohalt, kas on jäigem või ei, kui praegused ka sama jämedad, kui sa ütlesid 15-16mm.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
Raghza
huviline
Registreerunud 30.01.13
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: C5 A6 Quattro
|
postitati 18.02.14 19:44
|
|
|
Ma tegelikult jäikuse osas ei oska kurta. Eks kevade poole kui teed kuivad ja kurve vähe kiiremini saab läbida, on aru saada, kas peab jäigem olema
või mitte. Eest tahaks lihtsalt välimuse mõttes ~2cm madalamaks.
Nahahoolduseks kasutasin enda tavalist kombot - ColourLock'i puhastusvaht ja Autoglym'i nahakreem. Olen proovinud ka ColourLocki kreemi ning see
tundus tegelikult parem, imbus kiiremini ning istmed muutusid vähema aja möödudes pehmeks ja matiks.
|
|
|
Raghza
huviline
Registreerunud 30.01.13
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: C5 A6 Quattro
|
postitati 22.02.14 08:54
|
|
|
Niisiis vahepeal sai vahetatud B2S1 lambdaandur ja ka temperatuuriandur, mis millegipärast valet infot edastas. Suured tänud Teemole!
Paagianduriga on selline lugu, et tõenäoliselt on ta teatud kohast lihtsalt kulunud, kuna muidu näitab õigesti ja kui reservini mõni liiter alles on,
hakkab väga kiiresti nulli kukkuma.
Nagu ma olen aru saanud, siis võiks see viga peituda vasakpoolses (juhitaguses) paagianduris?
Ning kas keegi oskaks anda lingi, varuosakoodi vms uuele andurile? Tüüpilisematest kohtadest nagu ladu24, autoladu jne vaatasin ning ei jäänud
silma.
Eile õhtul sattusin esimest korda pikemalt maanteele ning Tallinn-Pärnu otsa keskmiseks kuluks tuli 9,9L/100km kohta. Võiks nagu rahul olla, kuigi
salamisi lootsin umbes liiter väiksemat kulu. Muidugi möödasõite reede õhtul seal ikka koguneb ning nii mõnigi neist läks vähe pikemaks kuni
160km/h'ni, seega ega vist ei ole erilist põhjust kulu üle nurisemiseks?
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 22.02.14 09:00
|
|
|
Paagiandurid on ainult originaalid ja müüakse esinduses kolme kaupa (loe kallist raha maksva) komplektina.
|
|
|
|
Raghza
huviline
Registreerunud 30.01.13
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: C5 A6 Quattro
|
postitati 22.02.14 09:05
|
|
|
Selge pilt, siis tuleb kasutatuna paremas korras andur leida, kui see mis hetkel küljes.
Tänud kiire vastuse eest!
|
|
|
Raghza
huviline
Registreerunud 30.01.13
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: C5 A6 Quattro
|
postitati 01.03.14 15:19
|
|
|
Kuna ilmad on juba soojemad, siis ka täna kannatas edukalt koduhoovis autot pesta. Ikka hoopis teine asi võrreldes Smartwashi ja Mündipesulaga.
Lagunenud rohkem midagi ei olegi, kui et suunatulereleest sain jagu
Õnneks olid kaasfoorumlased väga abivalmid ning uus on põhimõtteliselt juba olemas, vaja vaid ennast kokku võtta ning järgi minna.
Mõni pilt ka jälle:
See puitimitatsioon kriiskab pildil ikka eriti jubedalt silma, tegelikult muidugi nii oran ei ole, kuid mulle ei meeldi ikka - tuleb vist ära
kleepsutada. Kaalun läikiva musta ning klassikalise süsinikuimitatsiooni vahel, kumb parem jääks?
Kahju, et ma enne nahahooldust pilti ei teinud, aga esiistmed võtsid küll ikka hoopis teise ilme. Ma kartsin alguses, et neist ei saa enam asjagi,
kuid lihtsalt väga väga määrdunud olid - nüüd peale hooldust olen täitsa rahul.
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 01.03.14 15:28
|
|
|
Piano black oleks päris edev.
|
|
|
Raghza
huviline
Registreerunud 30.01.13
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: C5 A6 Quattro
|
postitati 09.03.14 20:35
|
|
|
Otsustasin siiski tumehalli brushed metallic kleepsu kasuks ning sai üks lahmakas rull seda ligi võetud.
Leidsin pisut vaba aega ning tegin ukseliistud ja armatuuriliistu juba üle, jäänud on veel kõige tülikam osa, ehk keskkonsool.
Kile ise on küll täiesti fantastiline asi, millega möllata - kannatab mitmekordset lahti tõmbamist, kortse sisse ei võta, õhumulle ka vahele ei jää
ning fööniga kuumutades saab iga viimse kui nurga ja kumeruse ilusti tasaseks.
Välimuselt jätab väga kvaliteetse ja "päris" mulje, kuna on ka reljeefne. Hämaras on armatuuriga üsna sama värvi, kuid valguse käes muutub päris
heledaks ning kerge pärla on samuti peal.
Paar kehva telefonipilti ka, paremaid teen lähipäevil, kui puiduimitatsiooni enam kusagilt ei paista.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |
|