Lehekülgi: 1 2 3 |
alvarpro
huviline
Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014
|
postitati 24.01.14 21:20
|
|
|
Audi A4 Avant b6 1,9Tdi 96kW - 2004 - alvarpro
Tervist!
Otsustasin oma vana 80 b3 maha müüa ja midagi uuemat soetada endale, nimelt sai võetud 14 aastat uuem auto
A4 omanikuks sain 2013 aasta novembris.
Olen siis sellise aparaadi esimene omanik eestis.
Ostust siis nii palju.
auto24.ee oli kuulutus üleval, sai siis seda mindud autoaeda vaatama mindud.
Müüja käest uurisin, et mis eestis ka tehtud on? Vastas, et eestis ei ole midagi tehtud, et viimane hooldus oli saksamaal ja seda ka hooldusraamatus
näha. Nii, selge pilt siis sellega.
Enne ostu sai ka tehnoülevaatuselt läbi käidud. Kõik OK, kuni hakkab tahmasust mõõtma. Tahmasus ise oli 0.4, kuid suuretel pööretel hakkas sumbutist
õli tilkuma.
Esmalt ematas see täiega ära, kuid siis automüüja ütles: "ära sellepärast üldse muretsegi, tal oli just turbo vahetus" No ma ei saa aru, oli seda
raske ennem öelda? Peale seda sai kohe kapoti alla vaadata ja oligi kohe aru saada, et turbo äsja vahetatud, poldid mutrid äsja lahti võetud ja tihend
oli ka uus, mida algul tähele kohe ei pannudki. Seega tuligi välja, et auto oli saksast toodud laiali lennanud turboga, eestis uus turbo peale pandud
ja müüki lükatud. Niipalju kui ma teada sain, siis peal läks vist tehase taastatud turbo.
Ise olen muidu autoga rahul
Igati pidi palju parem kui mu vana 80
Ise autole muretsenud talveks audi originaal 15" valuveljed ja nendele peale 195/65/R15 goodyear ultragrip 8`d.
Originaal woofri asemele panin vähe võimsama woofri.
Ja muud suuremat polegi teinud, ainult kallanud ja tallanud
Tehnilisemat poolt ka siis:
8E5 = Local interference suppression for FM radio reception
0NC = Black nameplate set in base trim
N3A = Fabric seat covering
7A2 = CD changer
4UE = Air bag for driver and front seat passenger
6XD = Exterior mirrors: electrically adjustable/heated
5SL = Left exterior mirror: aspherical
5RU = Right exterior mirror: convex (large viewing field)
1KD = Disc brakes, rear
J1D = Battery 380 A (72 Ah)
1LB = Disc brakes, front
1BA = Standard suspension/shock absorption
3FA = Without roof insert (standard roof)
5MA = Decorative inserts
7X1 = Park distance control
4RA = Without seat belts second row of seats
F0A = No special purpose vehicle, standard equipment
8GU = Alternator 140 A
0G1 = Gearshift lever
0YK = Weight range 10 installation control only, no requirement forecast
0JJ = Weight category front axle weight range 9
T9J = 4-cylinder diesel engine 1.9 L unit 038.K
3NZ = Rear seat bench unsplit, backrest split folding
8JH = Ellipsoidal headlight for driving on the right
U2A = Instrument insert with km/h speedometer,radio-controlled clock, tachometer and trip odometer
X0A = National sales program Germany
1N1 = Power steering
2ZQ = Leather trimmed multi-function steering wheel for air bag system
8Q1 = Headlight-range adjustment
9Q2 = Multi-function display/on-board computerwith check control
8Z5 = Not hot country
D3E = 4-cyl. turbo diesel engine 1.9 L/96 kW TDI with pump-jet injection system Base engine is T9J
7Q0 = Without navigation device
CB1 = Alloy wheels 5.5J x 15
7K0 = Without tire pressure warning light
4X3 = Side air bag front with curtain air bag
VJ1 = Reinforced bumpers
6R2 = Leather gearshift boot
3L3 = Manual height adjustment for front seats
4KC = Side and rear windows in heat-insulatingglass
3Y0 = Without roll-up sun screen
4K4 = Radio remote controlled central locking
5D1 = Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz
1SA = Without additional front underbody guard
0GZ = Emission standard EU3, diesel with EOBD
Q1A = Standard front seats
4GH = Windshield in heat-insulating glass with sunshield
Hiljem lisan veel pilte, hetkel leidsin ainult selle arvutist
2 aastat hiljem siis
Vana auto:
Audi 80 b3 1990 1,6td
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 26.01.14 11:55
|
|
|
Kobe masin.
Külmik ei ole midagi erilist, see on väga paljudel selle ajastu VAG masinatel (nt mul oli olemas 2003a Passatil ja on ka 2006a Octavial olemas). Aga
edu!
|
|
|
majanduskriizz
huviline
Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4000S;
A80Qx2
|
|
alvarpro
huviline
Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014
|
postitati 28.01.14 04:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Kobe masin.
Külmik ei ole midagi erilist, see on väga paljudel selle ajastu VAG masinatel (nt mul oli olemas 2003a Passatil ja on ka 2006a Octavial olemas). Aga
edu! |
No nüüd ise ka targem
No mina müüsin ta Paide tegelastele maha, nüüd on juba tallinnas müügis. Kahe kuuga juba 2 omanikku vahetanud, ei tea, mis neile selle 80ne juures ei
meeldi
|
|
|
alvarpro
huviline
Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014
|
postitati 06.02.14 13:34
|
|
|
HOOLDUSED
*25.01.2014 Vahetatud eelsüüteküünlad, sest hommikul enam käima ei vedanud kui öösel -24C külma oli. Selgus, et ükski eelsüüteküünal
ei töödanud.
*01.02.2014 - aku vahetatud (MOLL 85Ah 710A), vanal akul oli miinus klemmi peal märge "04" ehk peal oli arvatavasti MOLLi aku,
millega auto tehasest välja veeres. 115€
*17.02.2014 Ls. 263400km. vahetatud õli, õlifilter ja kütusefilter. 51,7€
*22.02.2014 Ls. 263650 km. vahetatud juhi tagumine rattalaager RUVIELLE 100€
*05.03.2014 Toonklaas, Sepa autoklaas 110€
*22.03.2014 Ls. 265000 km vahetatud õhufilter 8.50 €
*23.08.2014 Ls. 275000km vahetatud õli ja õlifilter. 52€
*15.11.2014 Ls. 278500km. Vahetatud hammasrihm(dayco), veepump(ruvielle), rihmarullik(ruvielle) ja pingutusrullik(Ruvielle) 164€
*02.01.2015 Ls. 279700km vahetatud esimesed rattalaagrid(SKF) 204€ (carstop)
*11.04.2015 Ls. 285920km vahetatud õli, õlifilter (mobil 3000) 50€
*27.04.2015 Ls. 286450km airbagi 2 viga korda tehtud, airbag töökorras 50€ (OÜ wintop)
*30.04.2015 Ls. 286620km Ülevaatus läbitud (tõkiskingad olid puudu ja kurdeti, et ees ei tohi led pirne olla) 36€+4€
*05.10.2015 Ls. 296620km Vahetatud: Amordid(SACHS gaas), Vedrud, veermikus kõik puksid (1504,79€)
*21.11.2015 Ls. 298500km Vahetatud õli ja õlifilter (Castrol EDGE) (43€)+(udutule xenoni ballast, 15€)
*22.12.2015 Ls. 300560km Vahetatud salongifilter (12,4€)
*09.02.2016 Ls. 302860km Vahetatud kõrvalistuja el. akna tross, Blic (44€)
*09.04.2016 Ls. 306565km Ülevaatus läbitud, 0 viga (uus ülevatus 4.2017) (33€)
*21.04.2016 Ls. 306892km Pidurivedeliku vahetus (Aasta Auto AS) (40,22€)
*08.06.2016 Ls. 310892km Käis värvimises T-lab`is. Uued B varuosa tiivad, S4 ukseliistud (500€)
*07.07.2016 Ls. 312820km Vahetatud õli ja õlifilter (Castrol EDGE FST 5W-30) (46€)
*30.07.2016 Ls. 314000km Vahetatud termostaat ja salongifilter (18€)
*25.02.2017 Ls. 326400km Vahetatud jahutusvedeliku tagumine flants ja termostaadi flants(11€) Vahetatud õli+filter MOBIL (35€)
|
|
|
tinnuri
huviline
Registreerunud 11.05.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.02.14 01:47
|
|
|
Kobe masin! Oman ise samasugust masuudi pressi ja väga rahul. Mingeid plaane ka veel masinaga on või jääb nii? Sisust võiksid ka paar pilti visata.
Jõudu ja jaksu!
|
|
|
alvarpro
huviline
Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014
|
postitati 22.02.14 17:40
|
|
|
Tänud!
Sisult midagi erilist pole
Hetkel plaanis siis teha:
*numbrilaua alused eemaldada
*toonklaas
*telefonihoidja asemele tekkinud aukudesse, usb, aux ja mälukaardi pesa paigaldada. maki CD boxi asemele.
*chip või siis softi uuendus, eks peab selle kohta vähe rohkem uurima.
Sisust ka siis pilti
Sa räägi parem kuidas sa enda Annelil tuled tumedaks tegid?
|
|
|
tinnuri
huviline
Registreerunud 11.05.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.02.14 06:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: alvarpro
Tänud!
Sisult midagi erilist pole
Hetkel plaanis siis teha:
*numbrilaua alused eemaldada
*toonklaas
*telefonihoidja asemele tekkinud aukudesse, usb, aux ja mälukaardi pesa paigaldada. maki CD boxi asemele.
*chip või siis softi uuendus, eks peab selle kohta vähe rohkem uurima.
Sisust ka siis pilti
Sa räägi parem kuidas sa enda Annelil tuled tumedaks tegid?
|
Omal ka kerge chipi idee. Kle tuledega lihtne. Purk toon sprayd ja olemas. Ainult mulle meeldib nii rohkem, kui need valged osad toonimatta jätta. See
muidugi maitse asi. Plaanid ka ära toonida?
|
|
|
tinnuri
huviline
Registreerunud 11.05.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.02.14 06:57
|
|
|
Chipi kohapealt pöördu kasutaja PRJ poole.
|
|
|
alvarpro
huviline
Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014
|
postitati 24.02.14 20:09
|
|
|
Selged pildid! Tänud
|
|
|
alvarpro
huviline
Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014
|
postitati 22.03.14 17:32
|
|
|
Uuendustest niipalju, et toonklaas vahepeal peale pandud Sepa autoklaasis.
|
|
|
alvarpro
huviline
Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014
|
postitati 02.04.14 16:12
|
|
|
Kas kellegil on kogemust selliste tuledega?
Link: Cree H7 LED headlight
Ja täna jõudis concerti makile selline jubin:
Seoses sellega, ehk kellegil on Audi concerti maki eemaldamiseks võtmeid laenata?
|
|
|
alvarpro
huviline
Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014
|
postitati 25.08.14 10:58
|
|
|
Uuendustest nii palju, kuna originaalmakk otsustas otsad anda, sai selline makk asemele pandud.
Makiga väga rahul, ostmata veel hetkel rooliltjuhtimise vaheadapter.
Õlivahetus.
Väikene pesu ka siis autole.
Mure veel aibagiga, tean et tegu on juhipoolse airbagiga, mis piilaris on, keegi oskab soovitada head kohta tartus, kus selliste vigadega
tegeletakse?
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 25.08.14 11:12
|
|
|
Airbag ise on ikka istme küljepadja sees.
|
|
|
|
alvarpro
huviline
Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014
|
postitati 26.08.14 03:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Airbag ise on ikka istme küljepadja sees. |
Seal on ta ka, kuid kas siis mul on sinna ilu pärast airbagi logo pandud ?
Auto passis veel selline asi ka kirjas, 4X3 = Side air bag front with curtain air bag.
Vaadates seda b7`t, siis istme seest see airbag ju välja ei lenda?
https://www.youtube.com/watch?v=XT6XGQrZc90
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 26.08.14 04:21
|
|
|
Sel juhul on jutt turvakardinatest. Turvakardin on pigem katuse ääre(tala)s, kui piilarites.
|
|
|
|
alvarpro
huviline
Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014
|
postitati 26.08.14 18:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Sel juhul on jutt turvakardinatest. Turvakardin on pigem katuse ääre(tala)s, kui piilarites. |
Just, katuse ääretalas, ajasin sassi nime. Aga on soovitusi, kus selliste probleemidega tegeletakse? Veakood sai korra kustutatud, kuid no, tuli
tagasi kohe.
|
|
|
alvarpro
huviline
Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014
|
postitati 03.01.15 12:40
|
|
|
hiljuti sai tehtud rihmavahetus. Ülalpool kuupäev kirjas.
|
|
|
Karel87
huviline
Registreerunud 08.04.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.01.15 21:25
|
|
|
Kas kasutasid nukkvõlli ja väntvõlli fikseerimiseks mingeid rakiseid ka või? Mul endal sama töö ees, a mõned hakkasid mind hirmutama, et kindlasti
fiksaatorit vaja...? Ise mõtlesin, et panen märkide järgi asja kokku ja kui käega ringi ajades klapp pähe ei jookse, siis paneb mootori käima. Siis
näitab juba diagnostikakaabel ära, kuhupoole ja kuipalju nukkvõlli keerata.
|
|
|
alvarpro
huviline
Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014
|
postitati 16.01.15 12:47
|
|
|
Ei kasutanud fiksaatorit. Sai lihtsalt märge peale tehtud. Ise kartsin ka seda algul, et kindlasti fiksaatorit vaja, kuid koos mõne teadjama
tegelasega sai see töö ikka kiiresti tehtud.
Sai tehtud nii:
1. Väntvõllile märge peale
2. Nukkvõlli hammasratas kolme poldiga vabasse olekusse (pärast peab pingutamisel keskele jääma)
3. Pingutusrullik maha
4. vana rihm maha, pingutusrulliku, veepumba vahetus
5. Uus rihm peale
6. Pingutusrulliku pingutamine
7. Vaatab kas nukkvõlli poldid keerasid ennast pingutamisel keskele, st vanasse asukohta.
8. Keerab käega mootori ringi (kontroll)
9. Poldid kinni ja hakkab esinina külge tagasi monteerima.
Umbes nii
NB! Ise suurem jaolt vaatasin kõrvalt, ja pole rihmavahetusega sina peal, et võib olla mu kirjelduses vead sees
|
|
|
alvarpro
huviline
Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014
|
postitati 15.03.15 18:45
|
|
|
Uued suverattakesed
|
|
|
alvarpro
huviline
Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014
|
postitati 26.04.15 13:57
|
|
|
Karjub vähe madalduse järgi Seega küsiksin, kellelgil b6/b7 S-line
sportvedrusi pole pakkuda ?
|
|
|
Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
postitati 26.04.15 13:59
|
|
|
Ära madalda, ideaalne nii nagu on.
Aga see kõigest minu arvamus.
|
|
|
alvarpro
huviline
Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014
|
postitati 26.04.15 14:33
|
|
|
vist lükkan edasi seda mõtet jah
Ega need eesti teed nii head ka pole
|
|
|
Tarmo_j
huviline
Registreerunud 12.05.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3,0tdi 2004a
|
postitati 26.04.15 17:04
|
|
|
Kui huvi ikkagi madaldada, siis mul kohe kohe peaks üle jääma üks komplekt. Täpsem info PS
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |