vamps
huviline
Registreerunud 23.01.14
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 c4 2,5 tdi quattro
|
postitati 23.01.14 17:49
|
|
|
tdi 103 kw salongi soendus
Tere.
Oman esimest talve 103 kw dti quattrot avant 1996 aasta (kliimaautomaatik).
Küsimus järgmine, salongi soendus puhub keskmistest avadest (need mida saab salongi suunata) jahedat õhku. Kas neist keskmistest avadest peabki
puhuma vaid jahedat õhku ja kui soojaks üldse peaks minema sellise auto salong talvel praeguste ilmadega?
Esiklaasile ja jalgadele puhub sooja. Kui vajutada nuppusid, mis suunavad õhu klaasile, salongi või jalgadele, siis tundub, et mootorid mingisuguseid
siibreid seal avavad ja sulgevad. Kuigi jalgadele ja esiklaasile võiks tulla õhk tunduvalt suurema survega. Ventilaator iseenesest töötab normaalselt.
Väljas -20 kraadi, sõidetud ca 35 minutit maanteekiirusel ja jahutusvedelik läheb 70 kraadini näidiku järgi. Jahutusradikas kinni kaetud, põhjakatet
all ei ole.
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 23.01.14 17:54
|
|
|
Kõikidest avadest peab sooja tulema, ka tagaistujatele.
Endal oli eelmine talv sama isend, küll atm ja esivedu.
Maanteekiirusega sõites saavutas 90 kraadi ca 15 km läbimisega. Linnas fooridetaga seistes langes aga sinna 75 kraadini ja kohapeal töösoojaks ei
tiksunud -20 juures.
Kuid maanteel pikemaid otsi lastes sai ilusti T särgiväel olla ja ei kurda, et külm auto oleks olnud. Enne külma vahetasin termostaadi ja
salongiradiaatori ka ära, seega oli mul suht kindlapeale minek
Mingit pappi radiaatoriette ei pannud ja põhjakate ka autol puudus.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 23.01.14 20:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vamps
Tere.Küsimus järgmine,
Oman esimest talve 103 kw dti quattrot avant 1996 aasta (kliimaautomaatik). salongi soendus puhub keskmistest avadest jahedat õhku.
Jahutusradikas kinni kaetud. |
Normaalselt on nendel autodel topelt , see tähendab elektri soendus spiraal 12V (sama nagu kodu sooja puhur)
Käivitad auto jahutus vedelik miinus -20'C aga kohe hakkab kuuma puhuma klaasile.
Asub kolme juhtmega ümara pesaga salongis kliimanduse küljes. ja pistik on keskel.
Muidugi esineb et juht mootorid jäävad kinni ja kuhugi sooja ei ava.
|
|
|
Hannespoiss
huviline
Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.
|
postitati 24.01.14 06:29
|
|
|
Minul parandas õhusurvet oluliselt salongifiltri vahetus. Ja mul hakkab keskelt puhuma alles siis, kui salong juba soojem ja puhuri kiirus umbes 5
ruuduni langenud - seda siis "auto" asendis. Pakun, et sul miski klapp ikka kinni.
Parem surra seistes kui elada põlvili
|
|
|
|
vamps
huviline
Registreerunud 23.01.14
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 c4 2,5 tdi quattro
|
postitati 24.01.14 17:23
|
|
|
Tänud nöuannete eest. Vötsin salongi filtri ära ja asi läks tsipa paremaks. Ilmselt pean siiski ka termostaadi ära vahetama ja midagi ette vötma nende
klappide mootoritega.Tundub,et nad siiski ei toimeta nii nagu peab. Siit ka järgmised küsimused. Kus need klappide mootorid asuvad ja kuidas neile
ligi saab ja kas nendega saab ka ise midagi teha, või tuleb uued soetada? Veel- kas termostaati vahetades ja pärast jahutusvedelikku lisades võib
tekkida ka probleeme jahutussärgi õhutusega? Näiteks ei saa süsteemist õhku välja või midagi sarnast! Ette tänades.
|
|
|
imruz112
huviline
Registreerunud 02.01.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.01.14 18:07
|
|
|
Tere.
Enda masinal oli ka selline probleem ,et tuli üsna pikalt sõita ,et sooja tulema hakkaks. Mõtlesin ka kohe termostaati vahetama hakata, aga lugesin
tiba foorumis ja sain targemaks ,et nendel masinatel ongi miskit 87 see kraad millega termostaat toimetab. ja vahetasin hoopis salongi radiaatori ära
ja uueks (muidugi HELLA) radiaator. Siis lammutasin vana laiali ja oh sa ime kõik torud olid kinni (umbes). Nüüd toimib asi vägevalt läheb soojaks ja
see elektriline lisa radiaator annab ka kõvasti juurde.
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 24.01.14 18:44
|
|
|
87 termostaat vaheta julgelt 92 vastu ja annab seegi kõvasti juurde.
Endal a8 arvutiga vaadates näitab tempiks 91.5 kraadi ja sooja tuleb nagu saunas.
103kw C4 sai ka mul 92 termostaat sisse ja polnud miskit häda.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|