HK89
huviline
Registreerunud 30.06.10
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 3.0 TDI Q
|
postitati 20.01.14 19:47
|
|
|
1.9 tdi ei soojene normaalselt!
Tere, austet foorumlased!
Mure selline, et 2000.a B5 1.9 tdi (85 kw) ei taha soojaks minna. Probleem hakkas ilmnema juba suhteliselt tagasihoidlike miinuskraadidega. Sai äsja
vahetatud termostaat ja jahutusvedelik, kasu ei miskit. Maanteel enamasti saavutab ikkagi 90 kraadi, kuid ebanormaalselt pika aja jooksul (viimati u
20 km sõitu), koha peal tiksudes seier üle 60 ei taha tõusta. Täna, pärast 50 km läbimist maanteel, oli seier 70 kandis. Olgu öeldud, et
jahutusradikas on pikemat aega papiga kinni kaetud. On olnud hetki, kus silmnähtavalt kõigub sõites 10 kraadi edasi-tagasi suhteliselt lühikese aja
jooksul. Salongi sooja puhub, kui 90 saavutab, täitsa normaalselt, nii nagu mäletan, et auto peab puhuma, aega läheb aga kosmiliselt kaua. Radika
ülemisse nurka nimev suurem lõdvik oli pärast pikemat sõitu täna endiselt külm. Ahjaa, ja kohapeal käies paisupaagi korki avades hakkab temperatuur
näidiku järgi ka kolinal kukkuma. Viimase tõttu kahlustasin korraks ka korgi viga. On see võimalik, et mootor käitub vigase paisupaagi korgi pärast
nii, või peaksin millegi muu, nt veepumba peale mõtlema? Mu natuke haigevõitu mõistus arvas, et kui korralikku tsirkulatsiooni pole, võib ehk temp
anduri lähistel (kus iganes see tal asub) külm olla, samas kui silindrite juures veesärgis mullitab. Temp andureid peaks tal vist ka mitu olema, tasuks ehk kliimaplokist nende näitusid otsida? Rõhku jahutussüsteemis
ei paista olevat, et vigast plokki või tihendit kahtlustada, õhutasin ka omast arust korralikult, samas on salongiradikas teatud hetkedel ikkagi
mingit mulinat kuulda... Mõtted on otsas.
Palun abi. Aitäh!
|
|
|
kase89
huviline
Registreerunud 17.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 97a 1.9TDi 81kW/A4 97a 1.8T 110kW/G4 98a 1.9 TDi 66kW
|
postitati 20.01.14 20:02
|
|
|
Ise kahtlustan siiski termostaati. Vahetevahel juhtub esinema praaki, selle ennetamiseks pannakse termostaat enne paigaldust veega keema ja vaadatakse
kas avaneb. Mis firma termostaat sisse läks? Muidu praeguste õhutemperatuuridega sõidust tulles vajubki tühikäigul temperatuur nii 90 pealt 60-70
peale, nii pm. iga diisliga ka endal. Aga 50 km maanteesõitu ja siis ka alla 90 kraadi on kahtlane. Ise sain -13 temperatuuriga jahutusvedeliku tempi
90 peale linnas 3km + maanteel 14 kilomeetriga (1.9 tdi 81kW). Ja eks korgi avades langeb ka normaalne jahutusvedeliku surve alla, siis normaalne kui
temp ka langeb. Kui kork ikkagi survet peab siis ei tohiks selle viga olla.
|
|
|
HK89
huviline
Registreerunud 30.06.10
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 3.0 TDI Q
|
postitati 20.01.14 20:09
|
|
|
Wahler läks sisse. Aga isegi paarutades ei taha temp tõusta. Ja salongi hakkab ka maru aeglaselt puhuma, väike ringe siis ka külm ju.
|
|
|
kunnark
huviline
Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E39
|
postitati 20.01.14 20:49
|
|
|
Pole küll A4 B5-ga kogemust ,aga B5,B6 passat mõlemal kellad valetasid rohkemaks. B5 puhul kell on 90 kell arvuti näitab 74 kraadi, B6 puhul oli kell
85 kraadi arvutiga jällegist 72 kraadi. Sooja hakkavad mõlemad mõne km pärast puhuma, aga kell 0-is. Endal on A6 C4 1.9tdi praeguste külmadega
saavutab kell 90 kraadi ainult 10-20km mnt sõitu, sooja puhub peale mõnda kilomeetrit.
|
|
|
uaintfckme
huviline
Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: AEL Q
|
postitati 20.01.14 20:51
|
|
|
Ma ise kahtlustaks ka ikkagist termostaati. Sest on olnud juhtumeid kus mitu järestikku ostetud termostaati on praagid. Mul näiteks 2.5tdi r5 ei jahtu
kohapeal käies maha, ja ka külm mootor -15c läheb soojaks ainult koha peal käies. Ja ei kasuta mitte ühtegi papitükki kuskil.
Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!?
|
|
|
|
kunnark
huviline
Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E39
|
postitati 20.01.14 21:09
|
|
|
Minu puhul on kõigil autodel termostaadid vahetatud ja kindlaks tehtud et need ei lase vedeliku suurele ringile. Ise enda omal vahetasin siis keetsin
ennem potis vett ja veendusin selles et asi töötab. Talvel ei avanegi sellel autol termostaat, vähemalt igakord kui olen kontrollinud on alumine
lõdvik külm olnud.
Tsitaat: | Algselt postitas: uaintfckme Mul näiteks 2.5tdi r5 ei jahtu kohapeal käies maha, ja ka külm mootor -15c läheb soojaks
ainult koha peal käies. Ja ei kasuta mitte ühtegi papitükki kuskil. |
Seda on küll raske uskuda et ta kohapeal soojaks käib, paljud 2.5tdi omanikud on samamoodi hädas et soojaks ei lähe isegi sõites.
|
|
|
AudiA4Avant
huviline
Registreerunud 15.01.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi RS3, Cabrio B4
|
postitati 20.01.14 21:12
|
|
|
Endal sama mootoriga b5 ja kah soojust väga hoida ei taha. Sooja hakkab puhkuma peale 10km sõitu. Pappi pole jõudnud veel ette panna. Nii kui korraks
seisma jääd hakkab temp kolinal kukkuma.
|
|
|
|
varemax
huviline
Registreerunud 27.03.11
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 b8 2,0 tdi 2008
|
postitati 21.01.14 05:30
|
|
|
Sellel mootoril peaks ka vist olema lisasoendus küünlad jahutussüsteemis.
Muidu se soojus mure on diislile ni tavaline.
|
|
|
j2mis
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C5, B5, Zafira A
|
postitati 21.01.14 06:28
|
|
|
Olge rahulikud, see 1,9tdi ökodiisel ei lähegi soojaks. Minul samuti TERVE radikas eest kinni kaetud ja korralik põhjakate all, aga mootor linnavahel
rahuliku töristamisega ei lähegii 90 kraadi soojaks(Termostaat on korras). Nii kui natukenegi 3-4 korda paaru anda, siis on seier 90 kraadi püsti,
rahuliku sõiduga linnavahel 60-70 kraadi. Maanteel läheb ikka üsna kohe 90kraadi soojaks. Salongi puhub ilusti sooja, siiamaani pole toas külm
hakanud. Aga jah selle mootoriga disla rõõmud ongi sellised. Tankides on rõõmu kui palju, vaadates bensukamehi kes tangivad selliste külmadega
miljonid liitrid sama kilometraa˛i läbimiseks.
|
|
|
uaintfckme
huviline
Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: AEL Q
|
postitati 21.01.14 08:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kunnark
Minu puhul on kõigil autodel termostaadid vahetatud ja kindlaks tehtud et need ei lase vedeliku suurele ringile. Ise enda omal vahetasin siis keetsin
ennem potis vett ja veendusin selles et asi töötab. Talvel ei avanegi sellel autol termostaat, vähemalt igakord kui olen kontrollinud on alumine
lõdvik külm olnud.
Tsitaat: | Algselt postitas: uaintfckme Mul näiteks 2.5tdi r5 ei jahtu kohapeal käies maha, ja ka külm mootor -15c läheb soojaks
ainult koha peal käies. Ja ei kasuta mitte ühtegi papitükki kuskil. |
Seda on küll raske uskuda et ta kohapeal soojaks käib, paljud 2.5tdi omanikud on samamoodi hädas et soojaks ei lähe isegi sõites.
|
Ongi raske uskuda, ka endal. Aga hommikuti panen auto sooja, ja salong on 10min pärast soe. Kliima pealt vaadates, jahutuvedelik ka selle ajaga 90c
peal. Ja puhub korralikku kuuma. Mul teine auto on naise kasutada inglise 2L bensukas, ja see läheb 3korda kauem soojaks. Müstika?!
Sry for OT
Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!?
|
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 21.01.14 10:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: varemax
Sellel mootoril peaks ka vist olema lisasoendus küünlad jahutussüsteemis.
... |
Need peaks olema umbes 50W/tk ja neid on 3tk. üldiselt ega neist eriti kasu ei ole. Vähemalt enda 85kW ei tundnud küll erilist vahet kui ära vahetasin
need. Kolmest 2 tk oli läbi.
Tsitaat: | Algselt postitas: j2mis
Olge rahulikud, see 1,9tdi ökodiisel ei lähegi soojaks. Minul samuti TERVE radikas eest kinni kaetud ja korralik põhjakate all, aga mootor linnavahel
rahuliku töristamisega ei lähegii 90 kraadi soojaks(Termostaat on korras). Nii kui natukenegi 3-4 korda paaru anda, siis on seier 90 kraadi püsti,
rahuliku sõiduga linnavahel 60-70 kraadi. Maanteel läheb ikka üsna kohe 90kraadi soojaks. Salongi puhub ilusti sooja, siiamaani pole toas külm
hakanud. Aga jah selle mootoriga disla rõõmud ongi sellised. Tankides on rõõmu kui palju, vaadates bensukamehi kes tangivad selliste külmadega
miljonid liitrid sama kilometraa˛i läbimiseks. |
Kui termostaat töötab, siis milleks toppida seda papi tükki sinna radika ette.
Eks selle mootori häda on see, et tal on viskosiduriga ventikas ees, mis koguaeg uhab külma õhku mootori peale.
Ise olen sõitnud nii 66kW, kui 81kW diislitega ning need lähevad umbes 2 korda kiiremini soojaks, kui pumpdüüsiga diislid.
Enda 1.9tdi 85kW kulub linna vahel 5-10min sõitu, et kliima hakkaks vaikselt salongiventika pöördeid tõstma. Normaalselt hakkab sooja tulema umbes
15min linnasõidu pärast. 90 kraadist jahutusvedeliku näitu armatuuris linna vahel -15 kraadiga ei kohta, vähemalt 20 min sõiduga mitte.
E: Ma saan aru milleks seda papitüki topitakse aga kurat see näeb ikka väga inetu seal iluvõre tagant välja. Võiks siis vähemalt mustaks värvida.
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
|
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 21.01.14 10:19
|
|
|
Papitükki on vaja selleks, et kapoti alla pääseks võimalikult vähe külma õhku. Suured diislid lähevad ka kiiremini soojaks tänu sellele
|
|
|
|
kunnark
huviline
Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E39
|
postitati 21.01.14 10:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: uaintfckme
Tsitaat: | Algselt postitas: kunnark
Minu puhul on kõigil autodel termostaadid vahetatud ja kindlaks tehtud et need ei lase vedeliku suurele ringile. Ise enda omal vahetasin siis keetsin
ennem potis vett ja veendusin selles et asi töötab. Talvel ei avanegi sellel autol termostaat, vähemalt igakord kui olen kontrollinud on alumine
lõdvik külm olnud.
Tsitaat: | Algselt postitas: uaintfckme Mul näiteks 2.5tdi r5 ei jahtu kohapeal käies maha, ja ka külm mootor -15c läheb soojaks
ainult koha peal käies. Ja ei kasuta mitte ühtegi papitükki kuskil. |
Seda on küll raske uskuda et ta kohapeal soojaks käib, paljud 2.5tdi omanikud on samamoodi hädas et soojaks ei lähe isegi sõites.
|
Ongi raske uskuda, ka endal. Aga hommikuti panen auto sooja, ja salong on 10min pärast soe. Kliima pealt vaadates, jahutuvedelik ka selle ajaga 90c
peal. Ja puhub korralikku kuuma. Mul teine auto on naise kasutada inglise 2L bensukas, ja see läheb 3korda kauem soojaks. Müstika?!
Sry for OT |
Kliima alt vaadates kood 51 jah? Sealt vaadates läheb mul see 90 kraadi peale 5-10minutit kohapeal seistes, natuke kahtlane jällegist See andur on ploki ja jahtusuradiaatori vahel, aga kus kell oma signaali siis
saab?
|
|
|
HK89
huviline
Registreerunud 30.06.10
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 3.0 TDI Q
|
postitati 21.01.14 12:02
|
|
|
Lugedes kõiki vastuseid jääb mulje,et midagi paremat mul polegi soojuse koha pealt selle mootoriga loota. Võib-olla siis tõesti, mul see auto on alles esimest talve, ei oska seega võrdlusmomenti varasemaga tuua. Aga
kerge mulin salongiradikas ja jahutusradika ülemise lõdviku jääkülm olemine pärast pikka sõitu pole ju ikkagi normaalsed? Ei ole ju võimalik, et
termostaat üldse ei avane pika maanteesõiduga...või on? Kurat, loodan, et ei saanud vigane termostaat...eraldi ei testinud kahjuks.
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 21.01.14 12:11
|
|
|
Papitükk tuleb spreiga mustaks värvida ja siis näeb normaalne välja Kuna
see on mul igatalvine jama, siis ma tegin selle katte hoopis vineerist ja värvisin mustaks. Täitsa normaalne. Kasutan ka eelsoojendust ja sellegi
poolest tänase -20 ilmaga pole temp seier veel eriti kuskile jõudnud ning pikema fooritsükli taga lausa langeb...
|
|
|
|
JanP
huviline
Registreerunud 04.12.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 240, 300
|
postitati 21.01.14 12:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kunnark
Tsitaat: | Algselt postitas: uaintfckme
Tsitaat: | Algselt postitas: kunnark
Minu puhul on kõigil autodel termostaadid vahetatud ja kindlaks tehtud et need ei lase vedeliku suurele ringile. Ise enda omal vahetasin siis keetsin
ennem potis vett ja veendusin selles et asi töötab. Talvel ei avanegi sellel autol termostaat, vähemalt igakord kui olen kontrollinud on alumine
lõdvik külm olnud.
Tsitaat: | Algselt postitas: uaintfckme Mul näiteks 2.5tdi r5 ei jahtu kohapeal käies maha, ja ka külm mootor -15c läheb soojaks
ainult koha peal käies. Ja ei kasuta mitte ühtegi papitükki kuskil. |
Seda on küll raske uskuda et ta kohapeal soojaks käib, paljud 2.5tdi omanikud on samamoodi hädas et soojaks ei lähe isegi sõites.
|
Ongi raske uskuda, ka endal. Aga hommikuti panen auto sooja, ja salong on 10min pärast soe. Kliima pealt vaadates, jahutuvedelik ka selle ajaga 90c
peal. Ja puhub korralikku kuuma. Mul teine auto on naise kasutada inglise 2L bensukas, ja see läheb 3korda kauem soojaks. Müstika?!
Sry for OT |
Kliima alt vaadates kood 51 jah? Sealt vaadates läheb mul see 90 kraadi peale 5-10minutit kohapeal seistes, natuke kahtlane jällegist See andur on ploki ja jahtusuradiaatori vahel, aga kus kell oma signaali siis
saab? | Seda kliimanäitu küll uskuda ei maksa, puhtad aiateibad
|
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 21.01.14 14:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rst
Tsitaat: | Algselt postitas: varemax
Sellel mootoril peaks ka vist olema lisasoendus küünlad jahutussüsteemis.
... |
Need peaks olema umbes 50W/tk ja neid on 3tk. üldiselt ega neist eriti kasu ei ole. Vähemalt enda 85kW ei tundnud küll erilist vahet kui ära vahetasin
need. Kolmest 2 tk oli läbi.
|
Mul lähevad need küünlad kenasti kuumaks, aga sealt edasi voolik on ikka leige. Kardan, et on paigaldatud mingi kehvemat tüüpi salongiradikas ning
vedelik ei käi vajalikul määral läbi. Samas pole ka õhutamist proovinud, tasuks vist teha...
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 21.01.14 14:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real1...
Mul lähevad need küünlad kenasti kuumaks, aga sealt edasi voolik on ikka leige. Kardan, et on paigaldatud mingi kehvemat tüüpi salongiradikas ning
vedelik ei käi vajalikul määral läbi. Samas pole ka õhutamist proovinud, tasuks vist teha... |
Pigem tuleks mõelda nii, et autol on u 8 liitrit jahutusvedeliku ning 150W soojendab seda lihtsalt nii aeglaselt üles, et sellest ei saa õieti arugi.
Kui mõelda kui kaua soojeneb veekeetjaga (2000W) 1.5L vett 5 kraadi pealt 90 kraadi peale, siis ma arvan, et need eelsüüteküünlad seal suudavad
jahutusvedeliku temperatuuri tõsta heal juhul 1-2 kraadi. Võrreldes sellega, mis tuleb plokikaanest ja läheb salongiradikasse.
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
|
|
|
|
Maku90
huviline
Registreerunud 06.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 quattro
|
postitati 21.01.14 17:47
|
|
|
Minul sama nali, maanteel sõites pendeldab 80 ja 90 vahel. Väljas miinuseid 10 ja mootoriks 85kw PD. Ja termostaat on täiesti uus (täna paigaldatud)
Wahleri toode.
|
|
|
ints9
huviline
Registreerunud 19.10.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.01.14 14:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: j2mis
Olge rahulikud, see 1,9tdi ökodiisel ei lähegi soojaks. Minul samuti TERVE radikas eest kinni kaetud ja korralik põhjakate all, aga mootor linnavahel
rahuliku töristamisega ei lähegii 90 kraadi soojaks(Termostaat on korras). Nii kui natukenegi 3-4 korda paaru anda, siis on seier 90 kraadi püsti,
rahuliku sõiduga linnavahel 60-70 kraadi. Maanteel läheb ikka üsna kohe 90kraadi soojaks. Salongi puhub ilusti sooja, siiamaani pole toas külm
hakanud. Aga jah selle mootoriga disla rõõmud ongi sellised. Tankides on rõõmu kui palju, vaadates bensukamehi kes tangivad selliste külmadega
miljonid liitrid sama kilometraa˛i läbimiseks. |
1.9 tdi 81 kw, Linnasõiduga umbes 20-25 minutit., läheb ilusasti 90 c peale. Aga salongi tuleb vaevalt leiget!
|
|
|
harilik
huviline
Registreerunud 06.03.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.9tdi
|
postitati 22.01.14 16:19
|
|
|
Endal 81kw-ne ja 90 kraadi saab vaid maanteel kätte, linna jõudes langeb õige pea 70 peale. Samas salongis külma üle küll ei kurda, ilusti puhub
leiget kui näidik pole tõusma hakanudki veel. Maanteepeal on jopega lausa palav autos (kliima on "auto" peal 25 kraadi kogu aeg.) Ainuke asi millest
puudust tunnen on istmesoojendus, saaks sõitma hakates tagumiku ja selja soojaks oleks kohe mõnusam
|
|
|
meelis11
huviline
Registreerunud 09.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9TDI, 81kW
|
postitati 23.01.14 09:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rst
Tsitaat: | Algselt postitas: real1...
Mul lähevad need küünlad kenasti kuumaks, aga sealt edasi voolik on ikka leige. Kardan, et on paigaldatud mingi kehvemat tüüpi salongiradikas ning
vedelik ei käi vajalikul määral läbi. Samas pole ka õhutamist proovinud, tasuks vist teha... |
Pigem tuleks mõelda nii, et autol on u 8 liitrit jahutusvedeliku ning 150W soojendab seda lihtsalt nii aeglaselt üles, et sellest ei saa õieti arugi.
Kui mõelda kui kaua soojeneb veekeetjaga (2000W) 1.5L vett 5 kraadi pealt 90 kraadi peale, siis ma arvan, et need eelsüüteküünlad seal suudavad
jahutusvedeliku temperatuuri tõsta heal juhul 1-2 kraadi. Võrreldes sellega, mis tuleb plokikaanest ja läheb salongiradikasse. |
VEESÄRGI KÜÜNLAD:
Ma hetkel peast ei mäleta, kuid ainult 50W need veesärgi soojenduse küünlad küll ei olnud - pigem ca 15A per küünal, kuid kindlasti üle 10A
(15A*12V=180W kandis), töötava motoriga on pinge ka 14V umbes, seega 200W per küünal.
Siin jutt mida ise ei ole üle kontrollinud, kuid olen tech-manualist lugenud:
Neid on 3 ja juhitakse 2 releega: 1 küünal ühe relee pealt, teised 2 on teise relee peal. Kui laadimispinge on liiga mada, siis kindlasti ei lükata
kõiki kolme küünalt järgi.
Omal on plaan panna sinna küünaldele indikaatorlambid (LED vedada juhtmega salongi), et saada aru, mis tingimustel need järgi lähevad.
TEMPERATUURINÄIT:
see kliimaploki kood 51 näitab 90kraadi enne kui see aramatuuri näit läheb 90 peale. Kood 49 klapib suht enamvähem selle armatuuri näiduga. Minu
oletus on, et see kood 49 on sama mis armatuuri kell ninge see andus asub suures veeringis, kood 51 alt aga näev väikese ringi temeratuuri. ehk mootor
on töösoe, kuid suur ring võib olla samal ajal 60-70 kraadi ja ka armatuuri näit on alla 90 kraadi.
PS! mul kliimaplokis rohkem koode kui 61 (70 kandis), mille kohta netist on võimalik vasteid leida ja kõik ei klapi selle leitud koodide tabeliga,
seega see kood 49 ei pruugi kõigil sama asja näidata kui mul.
|
|
|
|
uaintfckme
huviline
Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: AEL Q
|
postitati 23.01.14 13:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JanP
Tsitaat: | Algselt postitas: kunnark
Tsitaat: | Algselt postitas: uaintfckme
Tsitaat: | Algselt postitas: kunnark
Minu puhul on kõigil autodel termostaadid vahetatud ja kindlaks tehtud et need ei lase vedeliku suurele ringile. Ise enda omal vahetasin siis keetsin
ennem potis vett ja veendusin selles et asi töötab. Talvel ei avanegi sellel autol termostaat, vähemalt igakord kui olen kontrollinud on alumine
lõdvik külm olnud.
Tsitaat: | Algselt postitas: uaintfckme Mul näiteks 2.5tdi r5 ei jahtu kohapeal käies maha, ja ka külm mootor -15c läheb soojaks
ainult koha peal käies. Ja ei kasuta mitte ühtegi papitükki kuskil. |
Seda on küll raske uskuda et ta kohapeal soojaks käib, paljud 2.5tdi omanikud on samamoodi hädas et soojaks ei lähe isegi sõites.
|
Ongi raske uskuda, ka endal. Aga hommikuti panen auto sooja, ja salong on 10min pärast soe. Kliima pealt vaadates, jahutuvedelik ka selle ajaga 90c
peal. Ja puhub korralikku kuuma. Mul teine auto on naise kasutada inglise 2L bensukas, ja see läheb 3korda kauem soojaks. Müstika?!
Sry for OT |
Kliima alt vaadates kood 51 jah? Sealt vaadates läheb mul see 90 kraadi peale 5-10minutit kohapeal seistes, natuke kahtlane jällegist See andur on ploki ja jahtusuradiaatori vahel, aga kus kell oma signaali siis
saab? | Seda kliimanäitu küll uskuda ei maksa, puhtad aiateibad |
Miks ta peaks aiateibaid näitama. Selle näidu järgi kliima puhubki ju? MIda suuremaks näit seda kiiremini hakkab salongivent uhama(sõltuvalt mis sooja
salongi tahad). Ja minu autol see asi toimib. AUTO peal külma mootoriga vent praktiliselt ei puhugi. kliima 51 näit hakkab sinna 30c peale jõudma,
tõuseb ka vendi kiirus. JA hakkab ka sooja vaikselt puhuma. 5-10 min pärast kui näit on 90 peal, siis puhub juba ikka korralikku kuuma.
Ja see andur millelt kelladeplokk näidu võtab, see asub ploki või lõdviku küljes termostaadi vahetus läheduses. 4pin'ne andur.
Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!?
|
|
|
|
|