Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B3 1,8s 66kW - 1988 - Andres89 (Vastuseid: 27 | Vaatamisi: 5078)
Andres89
huviline

Avatar


Registreerunud 25.12.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 28.12.13 13:10 Tsiteeri
Audi 80 B3 1,8s 66kW - 1988 - Andres89



Tervitus, lubasin ammu juba "uue" auto teema teha. Nagu mõni kes kasutaja nime kokku viib siis eelmine auto oli Audi 80 B3 1,6 51kW 1991. Karburaatori elektroonika jamamisel ei viitsinud selle autoga enam tegeleda ja autot ootab nüüd lähipäevil kurb saatus. Nii saigi toodud Tallinnast uus isend, talveks ju vaja liikurit. Kuigi väga sobivat isendit polnud hetkel pakkumisel, leidsin selle auto24.ee pakkumiselt (Audi 80 B3 1,8s 66kW poolvedune) ja kätte sain selle 450€, all olid suhteliselt uued Bridgestone naelad mille väärtus 200€. Arvan, et selle raha eest asja küll. :) Seda peab tõdema et eelmine auto oli aastaarvult uuem ja kere vähe korralikum, aga selle isendil oli ostes roostet üritatud varjata, kuigi hullu pole midagi nagu piltidel näha.

Plaanis teha esialgu:
Esimene juhipoolne rattalaager
rihmavahetus
Kapoti alt vaja keevitada, jookseb kahtlane roostes pragu.
Ja siis vaatab edasi mida auto vajab. :)

https://dl.dropboxusercontent.com/u/108249821/2013-11-15%2012.48.03.jpg
See pilt siis samal päeval kui sai toodud.


https://dl.dropboxusercontent.com/u/108249821/2013-12-28%2014.30.52.jpg

https://dl.dropboxusercontent.com/u/108249821/2013-12-28%2014.30.36.jpg

https://dl.dropboxusercontent.com/u/108249821/2013-12-28%2014.30.19.jpg

https://dl.dropboxusercontent.com/u/108249821/2013-12-28%2014.29.52.jpg
Need pildid siis täna tehtud, kuigi eile sai pesulas käidud, ega kruusateed ei jäta autot puhtaks. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragnara
huviline



Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro

postitati 28.12.13 13:29 Tsiteeri


Kere detailid enamus erinevat tooni?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Andres89
huviline

Avatar


Registreerunud 25.12.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 28.12.13 13:54 Tsiteeri


See mingi imelik metallik värv... mõne nurga alt tunduks jah, et oleks iga detail tumedam või heledam ja teise nurga alt jällegi sama tooni. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Karullas
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal


postitati 28.12.13 14:09 Tsiteeri


Piltidelt tundub jah, et iga detail on erinevat tooni ja summuti osa on ka vist midagi järsemat ? Põhja alla oled jõudnud ? Mineku kohalt on suur erinevus ? Muidu väga vahva, et B3le truu oled. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Andres89
huviline

Avatar


Registreerunud 25.12.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 28.12.13 14:15 Tsiteeri


Sai eelmiselt autolt sportpütt pandud. 1,6 ja 1,8 vahe on tunda küll, kuigi bensu kulu on suhteliselt sama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Andres89
huviline

Avatar


Registreerunud 25.12.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 10.02.14 16:15 Tsiteeri


Tere jälle üle pika aja.

Hakkas ära tüütama see Exide aku probleem külma ilmaga. Viimasel ajal polnud tolku laadimisest ega pikalt sõitmisest, ei viitsinud koguaeg ka nööri järgi panna autole. :D Aku eluiga oli umbes 2a. 72Ah Premium aku. Täna peale tööd käivitades võttis korra starteri järgi ja lõpuks vihastasin, helistasin paarimehele ja tõime fixusest mõõtmete poolest kõige võimekama aku mis sealt saada oli. Uueks akuks siis Hankook 63Ah 287x174x175 -+ Ca
* Mahutavus: 60 Ah
* Käivitusvool: 300 A

https://dl.dropboxusercontent.com/u/108249821/toote_936-56318_pilt.jpg

Ehk on tükiks ajaks mured murtud kui aegajalt teha täislaadimisi mõned korrad aastas.

Kummitab nüüd uus mure.
Tagumine udutuli ei taha toimida. Pirn terve, nupule vajutades ei hakka see "kolmnurk" põlema, aga udutule enda tähis põleb.
Kas on nupul mingi ühenduskontakt vigane/must vms ? On kellelgi sarnaseid anomaaliaid? Kui aega leian, vaatan ka ise kindlasti üle. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Andres89
huviline

Avatar


Registreerunud 25.12.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 16.02.14 13:28 Tsiteeri


Udutule kohapealt sain asja jonksu, googeldades, foorumit kammides ja Google translatet kasutades. Selgus et kaitset ei olnudki pesas, ei tea küll miks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 16.02.14 15:32 Tsiteeri


Käivitusvoolu pakub ikka rõvedalt vähe see aku. A noh, väike mootor suurt laksu väga ei vaja ka. El.lisasid ka pole, mis akut koormata võiks, st suveks käib küll selline aku.
Aga edu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Andres89
huviline

Avatar


Registreerunud 25.12.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 18.02.14 19:01 Tsiteeri


Krt... nüüd hakkab ka salongi ventikas ära väsima nagu eelmisel autol. 3-4 aste töötab. Peaks viitama kulunud harjastele?
Eelmisel auto oli nii läbi, et koputades hakkas tööle ja lõpuks ei aidanud ka see.
Hetkel pean natuke valjemat ventika müra taluma :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 18.02.14 20:01 Tsiteeri


Viga võib peituda ka ventika reostaadis ;)

Mul ka üks reostaat ning ventikas saadaval. Huvi korral võid U2U saata.

Kust muidu ka sellised suunatuled said ning palju maksid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Andres89
huviline

Avatar


Registreerunud 25.12.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 18.02.14 20:24 Tsiteeri


Alvadi.ee, imeodavad. :D
Aga panen pakkumise kõrva taha, hetkel muud väljaminekud ja kannatab ära selle kolmanda astme. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Andres89
huviline

Avatar


Registreerunud 25.12.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 18.02.14 20:39 Tsiteeri


Toonitud suunatuli
Vist oli seesamune. Ostsin kroomitud pirnid lisaks, et ei ole midagi oran˛ikat näha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
haliseja001
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.10
Asukoht: Jõgevamaa/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 86a 2.2T 10V, Audi a6 c4 95.a 2.5AEl quattro

postitati 19.02.14 08:02 Tsiteeri


Igati tegus pill! Edu vanakesega.
Juppe vaja läheb, siis võid minult ka küsida! Midagi peaks veel vedelema Garages. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 22.02.14 08:43 Tsiteeri


Mul oli see sama aku ja kestis 5 aastat.
Kui osad vendi kiirused ei tööta, siis võib vigane olla ka kiiruste lüliti. Kindlalt on selle viga kui nupp käib raskelt, korras käib ilusti ja kergelt. Ma sain nr 2 kiiruse vist nii, et keerasin järsku3 peale ja siis järsku 2 peale tagasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Andres89
huviline

Avatar


Registreerunud 25.12.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 22.02.14 14:07 Tsiteeri


Kas kellelgil on pakkuda korras lülitit või tervet lüliti paneeli? Eelistan siiski lülitit. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 23.02.14 10:54 Tsiteeri


Sul on tervet paneeli vaja, vähemalt lüliti ära ei käi. Seal on küll ka kontaktid aga minul nendes viga polnud:
http://www.upload.ee/image/3904540/IMG_7045.JPG
Pildil on näha et klemmid on kokku läinud, tegelt peaks parempoolne klemm seal ääre peal olema. (näha on kulumisjooned ja murdumiskoht kust ta maha jookseb) Ma sulatasin seda murdumiskohta ja ümbrust jootekolviga natuke sujuvamaks, praegu töötab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Andres89
huviline

Avatar


Registreerunud 25.12.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 23.02.14 12:10 Tsiteeri


Eks siis ootan nuppude paneeli pakkumisi ja võib ka pakkuda kindalaegast koos metallist äärtega kus hinged seisavad, ilma nendeta ei soovi :)
Mässamise peale kustusid lisakellade valgustus ära, ainult keskmine jäi põlema. Proovisin kellasi eemaldada, aga see tuleb koos alumise konsooliga lahti võtta VIST. Enne läks väljas pimedaks ja lappisin asjad kokku tagasi. Ajas ikka vanduma küll. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Andres89
huviline

Avatar


Registreerunud 25.12.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 27.02.14 17:19 Tsiteeri


Niisiis, auto seisis poolteist päeva ja aku tühi. Miski ikkagi sööb seda akut, aga vot ei oska aimata mis. Seistes ainult signa peal ja see kogu elektroonika.
Otsin antud autole ka tervet spidoka blokki. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 27.02.14 19:18 Tsiteeri


Mul kindalaegas täitsa olemas koos kõige sinna juurde kuuluvaga, huvi korral võid ühendust võtta.

Mis spidoga ka viga, et uut vaja?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Andres89
huviline

Avatar


Registreerunud 25.12.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 28.02.14 18:01 Tsiteeri


Spidokal ei keri kilomeetreid edasi ja ka sõidetud distantsi ei ketra edasi, temp näidiku seierit pole üldse, aga see lisakelladel olemas. Veel külma mootoriga ei liigu spidoka seier nii reipalt kui peab (viimane jama on aeg-ajalt, mitte koguaeg) pöördeid näitab küll kenasti. Kindalaeka asjus võtab lähipäevil ühendust. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Andres89
huviline

Avatar


Registreerunud 25.12.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 03.03.14 18:11 Tsiteeri


Kuskilt ikka lekib seda voolu kohe kahtlaselt palju, töölt koju tulles ei põlenud isegi armatuuris kellaaeg. Kui aku piisavalt tühi, hakkab ka signa mingi aeg karjuma. Oli karjunud naise sõnul 2 korda.
Teagi kust otsast peale hakata, voltmeetri ja kondeka järgi teeb genekas oma tööd korralikult. Peab vist esmalt massijuhtme ära vahetama ja otsad puhtaks kraapima. Ära hakkab juba tüütama. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Andres89
huviline

Avatar


Registreerunud 25.12.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 04.03.14 20:30 Tsiteeri


Kas on võimalik, et helisüsteemil kondekas noolib akul kogu varud ära paari päevaga?
Kontrollisin juba salongi ja pagasi valgustuse üle, nendega kõik korras.

Võtsin akult massi maha, kontrollisin testeriga, ühe otsa panin auto massi juhtme külge, mis ripakil oli ja teise aku plus klemmile, pirn hõõgus kergelt, võtsin kondeka vahelt ära ja pirn ei näidanud midagi.
Kas toimisin korrektselt? Või pean ma neid asju muud moodi kontrollima?

Ise arvan, et äkki näitas kondeka pinget mis veel jäänud oli, aga see saab suht ruttu tühjaks ju kui lahti ühendada.
Ei ole elektriga sinapeal. Pikk jutt, sitt jutt.
Loodan et keegi minust targem sai aru ja aitab. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 04.03.14 20:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Andres89
Kas on võimalik, et helisüsteemil kondekas noolib akul kogu varud ära paari päevaga?
Kontrollisin juba salongi ja pagasi valgustuse üle, nendega kõik korras.

Võtsin akult massi maha, kontrollisin testeriga, ühe otsa panin auto massi juhtme külge, mis ripakil oli ja teise aku plus klemmile, pirn hõõgus kergelt, võtsin kondeka vahelt ära ja pirn ei näidanud midagi.
Kas toimisin korrektselt? Või pean ma neid asju muud moodi kontrollima?

Ise arvan, et äkki näitas kondeka pinget mis veel jäänud oli, aga see saab suht ruttu tühjaks ju kui lahti ühendada.
Ei ole elektriga sinapeal. Pikk jutt, sitt jutt.
Loodan et keegi minust targem sai aru ja aitab. :)

Aga ühenda kondekas lahti ja vaata, kas ikka tühjeneb. Ise pead proovima, ega keegi pole selgeltnägija, kes neti teel auto korda teeb:P Pinget mõõtsid sa küll imelikult IMO, pinget mõõdetakse ikka rööbiti ja ühendatud aku klemmide korral näiteks, sul aga vaja mõõta hoopis voolu, pinge on ju nagunii sinna 12-14V kanti, vastavalt tarbijale tekib aga vool ja seda on vaja mõõta, selleks tuleb multimeeter (tester) panna alalisvoolu mõõtere˛iimi ja ühendada ahelasse jadamisi, võtab ühe akuklemmi ära ning paned ühe testri otsa sellele vabaks saanud aku otsale ja teise vabanenud juhtme otsale.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 05.03.14 18:16 Tsiteeri


+1 eelmisele, ning kui konde on siis kuidas võim on ühendatud? Remotega ärkab makist ellu või jäänud kuidagi "ajutiselt" remote ja aku+ kokku? Tabloode koha pealt, kui eelmine auto alles siis võta sellelt spidomeeter. Lihtne kokkulapata kui mõlemad on VDO omad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Andres89
huviline

Avatar


Registreerunud 25.12.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 09.03.14 13:38 Tsiteeri


Toide läheb otse kondeka peale ja sealt edasi võimu, mõlemal eraldi maandus. Remote juhe on võimu ja maki vahel olemas, kuuled kuidas supakas maki väljalülitamisel plõks teeb. Hetkel aku peab, nühkisin ühenduskohti traatharjaga.

Kuid täna Pärnust tagasi tulema hakates kadusid linnas pidurid ära. Teel Pärnu oravat vältides tehes äkkpidurdust kostus kolinat. Ja siis sellest edasi iga ristmikuga muutus asi hullemaks, pidurid läksid aina nõrgemaks ja kolin valjemaks. Tagasiteele asudes oli vedelik läinud ja pedaal pehme, väga õrnalt võttis kui pedaal põrandani suruda, aga siis enam kolinat polnud. Poolel teel hakkas ka piduri andurituli vilkuma. Hetkel ei tea, mis otseselt viga.
Pikivahet hoides sai kulgetud saarde tagasi.
Ajab vihale see auto, aga 2 suve tahaks veel sõita sellega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 38.2% - SQL: 61.8%]