Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: V8 4.2 Lambda (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 3990)
jaanus.lepik
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8.5 '12

postitati 28.12.13 12:46 Tsiteeri
V8 4.2 Lambda



Tere,

Selline lihtne küsimus, mis juhtub, kui B1 S1 ja B1 S2 pistikud omavahel vastupidi ühendada? Et S2 läheb S1 omasse näiteks?
Tegemist V8 4.2 mootoriga 2002.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.12.13 14:14 Tsiteeri


Natuke mõttematerjali:
http://o2sensors.com.au/static/o2-sensor-identification-and-locations

V: Parempoolse silindrite rea kütuse segu väärtus saab rämps olema, sest mõõtetulemuse sisendväärtus ECU-le on rämps, seega ka ECU vastav väljundväärtus saab ainult rämps olla.

http://www.upload.ee/image/3791446/bank1212.jpg


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 28.12.13 15:45 Tsiteeri


See pole esiteks füüsiliselt võimalik, kuna pistikud ja juhtmete arv on erinevad.

Esimesed ehk ülemised on tavaliselt lairiba lambdad ja alumised ehk tagumised on juba puhtalt (katalüsaatorite) kontroll-lambdad.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 28.12.13 16:30 Tsiteeri


Enne katti S1:


http://ecx.images-amazon.com/images/I/31mKRQxG9JL._SL500_AA300_.jpg

Ja peale katti S2:



http://ecx.images-amazon.com/images/I/41qeQ0bXDRL._SL500_AA300_.jpg

Tundub, et võib segi minna küll.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.5.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaanus.lepik
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8.5 '12

postitati 28.12.13 16:39 Tsiteeri


Hei,


Tänud vastuste eest, jah saab segamini minna, pistikud ühesugused, kõrvuti vasakul kapoti all mul ilusti, kakkusin neid järelt ära, et tuvastada, mis on mis ja kuna otsad kõigil lambdadel mustad, siis igaksjuhuks küsin, et kui varem keegi äkki valesti pannud, juhtmed jooksevad kokku ja raske tuvastada, mis kuhu jookseb. Antud hetkel siis "Response too slow" viga sees B1S1 lambdal (maanteel 16.5L/sajale/3-me paagi tulemus), et hetkel otsustasin üldse lambda juhtme järelt võtta ja vaadata, kas siis on ka 16.5 või midagi muud, kuniks vahetus tehtud saab.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 28.12.13 16:51 Tsiteeri


Lisaks erinevale värvile, on pistikutel ka pisut erinev kuju. Nad on n-ö füüsilise võtmega kodeeritud.
Seda juhul, kui tegemist on tehases paigaldatud originaalidega.
Varuosa originaalidel võivad kaasas olla sarnased kuid kodeerimata pistikud (nii isane kui ka emane). B-osade kohta ei hakkaks sõna võtma.

Ülaltoodud pildil kujutatud pruun ja väikse soone ja nagaga pistik ei sobi sellisesse pesasse.

http://zap99.ru/images/vag/3a0973204.jpg

Küll aga sobib sinna ilma modifitseerimata ülaltoodud pildil kujutatud must pistik.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 28.12.13 16:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaanus.lepik
, et hetkel otsustasin üldse lambda juhtme järelt võtta ja vaadata, kas siis on ka 16.5 või midagi muud, kuniks vahetus tehtud saab.


Tagumise lambda lahtiühendamine segu regulatsiooni katkestada ei tohiks.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaanus.lepik
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8.5 '12

postitati 28.12.13 18:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Tsitaat:
Algselt postitas: jaanus.lepik
, et hetkel otsustasin üldse lambda juhtme järelt võtta ja vaadata, kas siis on ka 16.5 või midagi muud, kuniks vahetus tehtud saab.


Tagumise lambda lahtiühendamine segu regulatsiooni katkestada ei tohiks.


Unustasin mainida võtsin ära juhtme B1S1 lambdal.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 28.12.13 19:07 Tsiteeri


See ehk esimene lambda mõjutab kindlasti ka mootori tööd.
Kumma lahti võtsid, peaks põhimõtteliselt ka ju veakoodide (ja nende täpsustavate kirjelduste) järgi näha olema.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaanus.lepik
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8.5 '12

postitati 28.12.13 19:34 Tsiteeri


Hei,

Just ongi näha,et b1s1 lahti nüüd.


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
See ehk esimene lambda mõjutab kindlasti ka mootori tööd.
Kumma lahti võtsid, peaks põhimõtteliselt ka ju veakoodide (ja nende täpsustavate kirjelduste) järgi näha olema.



Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.12.13 17:42 Tsiteeri


Originaalis kannavad need detailid sama lähtekoodi 35 ja (35), mis lubab järeldada, et ka originaalis on need pistikud sama kujuga. Samuti mõjutavad need mõlemad kütuse segu ehk seega ka mootori tööd.
Varuosa kataloog detail 35.
http://www.upload.ee/thumb/3793640/lambda.jpg


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
niffu
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2

postitati 06.01.14 17:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
Originaalis kannavad need detailid sama lähtekoodi 35 ja (35), mis lubab järeldada, et ka originaalis on need pistikud sama kujuga. Samuti mõjutavad need mõlemad kütuse segu ehk seega ka mootori tööd.
Varuosa kataloog detail 35.
http://www.upload.ee/thumb/3793640/lambda.jpg


Kuna endal sarnane mure. Aga mul vigane B2 S1 resistance to high, siis vaatasin su postitatud tabelit erilise huviga.

Mulle tundub küll, et need andurid on erinevad. Kui võtta 8 sil. siis enne kati. kood: 077906265J ning pärast : 077906265AA


Küsin enda küsimuse ka ära.

Kas resistance to high tähendab, et lambda hakkab otsa saama? Takitus on olemas, mõõtsin ära. Ükspäev testides kustutasin vead ära ning ca. 20-30 km sõiduga tagasi ei tulnud. Päev hiljem pikemal sõidul (ca. 180km) oli viga tagasi.

Ning kui vahetada, kas tasub korraga mõlemad vahetada või ainult see mis viga annab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.01.14 17:31 Tsiteeri


1. Tootekood ei tähenda välimuselt identsusele mittevastavat komponenti, mis tähendab seda, et andurite pistik võib olla täiesti identne.

2. Mida tähendab, kui takistus on lõpmata suur? Füüsika keelest tõlgituna maakeeli tähendab see eelkõige katkestust ahelas. Seega anduri sisetakistuse mõõtmisega ei tuvasta midagi.
Andur(id) võivad täiesti elus olla ja viga näiteks kuskil juhtmestikus.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 62.3% - SQL: 37.7%]