Harry_R
huviline
Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.12.13 19:15
|
|
|
Kui ostan endale Coupe typ89, siis........
mis mind ees ootab? 
Kunagi üks esivedune on olnud ja see auto mulle meeldib, isegi väga 
Paraku on aeg edasi läinud ja olud keerulisemaks.
Miks keerulisemaks? Typ85 kogesin seda, et isegi tüübleid pole enam saada.
Nüüd tahakski teada kupee meeste elu, et kas kisub pea halliks?
Masin mida ma siin kipitan juba paar päeva, millega ka proovisõit tehtud, on quattro ja 2.6 V6.
Probleemsed kohad neil on teadupärast uste alumised liistud. Konkreetsel autol mul täitsa ununes seda vaadata, aga siiski.....kas neid on saada? Kas
nad maksavad poolt auto hinda?
Tulede, klaaside, plekkide jne. jne. asjade saadavus huvitab mind. Tegemist ikkagi quattroga, millega tahaks meie "lumisel talvel" vallatusi teha,
aga kui see vallatus lõpeb mõne katkise tule või stangega, siis ei tahaks väga tikutulega asju taga hakata ajama ja kuupalkasid nende eest välja
käima.
Ja mis sellest 2.6 arvata? Mis ta reaalne küttekulu on? Kuidas on töökindlus?
Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4
avant B8 2.0 TDI
|
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.12.13 10:30
|
|
|
Juppide kohapealt ei oska hetkel rääkida aga 2.8 on vähe kindlam kui see 2.6, kütusekulu on neil põhimõtteliselt sama. Ei tasu ära unustada ka seda
nagu V mootorile kohane on õli lekked ja teadagi et 2.6-el on kaane õlitus avad plokikaane poldi kõrval pisikesed kanalid ja hästi läheb siis nad ka
ummistuvad ja ise ka sellist situatsiooni reaalselt näinud kus see kanal ummistub ja siis hakkab mehiselt larisema kuna nukkvõllid ja plunserid jävad
kuivale. Neid nüansse on veel aga need kõik on teostavad asjad ja ega sellepärast ei tasu ostmata jätta.
Ise rohkem eelistaks 2.8-t.
|
|
|
mnjah
klubiliige
Registreerunud 01.03.07
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: S2
|
postitati 22.12.13 10:43
|
|
|
Eks leiab ikka juppe, mõnda neist lihtsalt peab kauem otsima ja rohkem välja käima 
Liisturing, kui ma nüüd tšekilt õieti välja lugesin, siis oli 209 juurot - seal siis kõik liistude jupid + tüüblid.
Aga pea täieliku vastuse saad kui Kiku auto teema esimesena + teisi Coupe teemasid sirvid - edu otsustamisel.
|
|
|
ulmefm
huviline
Registreerunud 28.04.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe 2,8Q
|
postitati 22.12.13 19:58
|
|
|
Tagumised reguleervardad olid vist kallid/probleemsed. Stanget saab ka replicat, iluvõredega keerulisem ja kallim. Vist oli midagi üle 100ja.
komplekt.
|
|
|
|
kuubakas
bännitud topeltkonto
Registreerunud 24.11.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.12.13 20:49
|
|
|
2.6 110 kw mootoril ei ole häda mitte midagi.Endal olnud 4 masinat 2.6 110kw mootoriga.Õlitaset tuleb teatud aja tagant neil vaadata nii 2.6 kui 2.8
mootoritel.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 22.12.13 21:27
|
|
|
Ära põe midagi, osta ja naudi. Selle masinaga ikka väga lihtne. B2 ehk keerulisem, aga minuarust see on seda väärt ka.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 23.12.13 05:35
|
|
|
Minul on pigem küsimus. Kui tahad seda masinat talveks lihtsalt vallatlemiseks soetada ja konkreetne isend hetkel mingit suuremat viga üle vaatamisel
välja ei näidanud ning toimis korralikult, siis kas tõesti jätad ostmata teadmisel, et stanget/tulekest on võibolla ehk keerulisem saada? Millised on
alternatiivid valikul (eeldan, et polegi)?
Teades, et oled eelnevalt omanud 2.3 esivedu ja automaati b3 kerel, siis oled võrdlusmomendina niikuinii juba "või sees", sest neid isendeid pole
enam vabalt turult võtta stiilis "2.6 on lahja ja pigem 2.8". Kui ulmet ei taha maksta toomisele ja registreerimisele kaugemalt jnejne. siis kas on
varianti?
Mis nüüd ratsionaalsust puudutab: Kui isendil on mootor või käigukast omadega sooda, siis oled muidugi parajas pigis. Käigukasti leidmisega võib minna
keeruliseks, mootorit ehk isegi leiad veel mingis seisus. Vaevalt on sul tuju enne lume saabumist ja siis kui lumi maas hakata
mootoriremondi/vahetusega tegelema. Kütusekulus korruta oma hetke liikuri kulu minimaalselt 2x'ga! Sel juhul saad ka vallatleda. Ökosõitu sellega
niikuinii ei tee .
Kokkuvõte: Võta nüüd mõned rahakupüürid tagataskusse igaks juhuks kaasa, mine vaata masin uuesti üle ja tee diil ära, kui asjal ressurssi kui sellist
veel on ja sinu jaoks tundub kah selleks talveks jätkuvat. Kui tekib vähimgi kahtlus iseendas, siis neela see quattro nälg alla ja sõida rahulikult
olemasolevaga edasi .
|
|
|
Harry_R
huviline
Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.12.13 20:14
|
|
|
Selle masinaga tegu.
Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4
avant B8 2.0 TDI
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 23.12.13 20:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Harry_R
Selle masinaga tegu. |
Me like! Kauple ja too ära.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
commodore
huviline
Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro, C6 quattro, Passat B8 4motion 280hp
|
postitati 23.12.13 20:32
|
|
|
Mul identne masin aga 2,8. Viimase paagiga sain sõita ca 450 km(pool maanteed ja pool lumes hullamine). Varuosad on odavad. Liistud on kallid, aga ei
midagi ületamatut. Kui mootor ei leemenda ja käigukast kahtlasi hääli ei tee on ok. Endal hakkab just kast saba andma . Kindlasti tasuks tagumist poolraami kontrollida, kipub suht ära mädanema. Muidu
auto on täpselt selline, et igakord kui vaatad hakkab rohkem meeldima
|
|
|
Harry_R
huviline
Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.12.13 20:38
|
|
|
Otsustamine oleks palju lihtsam, kui oleks otsene vajadus, aga praegune vajadus - lihtsalt meeldib kuramus ja quattro ka takkaotsa. 
No aga juhul, kui peaks mootor või käigukast laiali käima, siis alternatiive peaks ikka olema ju? 2.6 paneks tagasi viimases hädas.
Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4
avant B8 2.0 TDI
|
|
|
|
commodore
huviline
Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro, C6 quattro, Passat B8 4motion 280hp
|
postitati 23.12.13 20:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Harry_R
Otsustamine oleks palju lihtsam, kui oleks otsene vajadus, aga praegune vajadus - lihtsalt meeldib kuramus ja quattro ka takkaotsa. 
No aga juhul, kui peaks mootor või käigukast laiali käima, siis alternatiive peaks ikka olema ju? 2.6 paneks tagasi viimases hädas.
|
Ma juba ootangi kuna mul midagi laiali lendab, saaks kaks silindrit juurde lisada . See muidugi ei tähenda, et seal midagi laiali lendab. Endal korralised hooldused alla 10 000km juures. Aga vana auto on ikka vana
auto. Mootoris on tõukurite tiks sees ja käigukastis hakkavad sünkrod alla andma. Aga emotsiooni pakub see auto piisavalt. Lisaks tundub sinu poolt
näidatud väga hea kerega olevat, see on juba suur pluss.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 23.12.13 21:07
|
|
|
Sa mõtled ikka sillatala mitte poolraami- Poolraam auto kandev osa kerest vms
|
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 23.12.13 21:14
|
|
|
Ega eriti vahet pole mis mootoriga isendi ostad, kui on hooldatud siis on see v6 sama korralikult toimiv kui r5. Ainuke miinus mis tulevikus tekib
auto mitte maha müümisel ja sinna sisse investeerimisel, et miks ma S2'te ei ostnud.
Kui võtta coupe(q) siis peamised asjad on mida vaadata:
*Seisukord on kapoti all, kas mingid plastikud on jalutama läinud jne .
*Millises seisukorras esimeste ja tagumiste tiibade kokku jooksu kohad stangedega on(rooste).
*Sillatalad/poolraamid, kui hullus seisukorras.
*Salong ning pagasiruum, kuna korraliku salongi on raske hiljem leida, kui mingid asjad on katki, rapitud või lihtsalt puudu. Kui on varjant olemas
siis isiklikult valiks ma uuema sisuga(2x airbag) masina, kuna see on natuke praktilisem ja silmale kõvasti parem.
Ülejäänud muu on nagu kõigil muudel masinatel. Pidurid, mootor jne.
2.8 ainuke miinus on see, et differ ja käigukast on nendel nn isiklik, ehk kui midagi pekki läheb peab võtma 2.6/2.3/20v käimari ja difri. Ja 2.8 enda
omi on väga vähe liikvel. Aga selle võimalus on ka väike, et midagi juhtunud on.
Kummist liistude hinna pärast ma nii ei põeks, kui sa 1x selle investeerigu ära teed siis ei pea seda tegema järgmised 5-10a. kindlasti.
Kallid on uste,taga-/esitiibade liistud. Nende ülevärvimine värvi koorumisel võib aidata aga tõenäosus on väike, muidugi nüüd on Forsist saada mingit
plastikust varjanti ka - ei tea kas nakkekrunt ja värv selga püsib seal kaua...
WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaažiseadmed)
kristjan@motoral.ee
|
|
|
|
commodore
huviline
Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro, C6 quattro, Passat B8 4motion 280hp
|
postitati 23.12.13 21:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Sa mõtled ikka sillatala mitte poolraami- Poolraam auto kandev osa kerest vms |
Hmmm, kui poolraam siis ikka poolraam. Kui põhja alt vaadata siis on ju: esimene poolraam(kuhu kõik esisilla mudru kinnitub) ja tagumine(kuhu
tagasilla mudru kinnitub). Sillatala peaks monakate pärusmaale jääma? Või olen mina millesti valesti aru saanud.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 23.12.13 21:19
|
|
|
Lihtsalt ühe coupe teemas tuli välja et sillatala tahab ära mädaneda. Ehk siiis pildil olev jubalakas. Kas tõesti audi põhjaalt roostetab?

|
|
|
|
commodore
huviline
Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro, C6 quattro, Passat B8 4motion 280hp
|
postitati 23.12.13 21:27
|
|
|
Jep täpsel see. Endal tegin "uue" tagumise esimesest raamist . Ega enne
polekski aru saanud, et see läbi on , kui poleks roostet hakanud maha taguma. Järgi jäid tikutopsist suuremad augud. Vana taastamine oli mõttetu.
Edit: ehk siis ongi , kuidas keegi seda nimetab. Panen ühe pildi ka. Raam on liivapritsiga puhtaks lastud. Augud on väga hästi näha, tagant poolt oli
veel koledam.
[img]https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/v/1470867_611483882221182_1499728782_n.jpg?oh=1ce7a0c0276031f669310bba9c0c7e66&oe=52BA
C84F&__gda__=1387996827_5cfc465b2867631c9e0dc3cfbe77603b[/img]
[img]https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/v/1527953_611483815554522_7444311_n.jpg?oh=fed8896ea2c124a723e73b3776c13f62&oe=52BA9C8
9&__gda__=1388012284_268beaf1ab93624b5a6b1cfba7726bd7[/img]
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 23.12.13 22:05
|
|
|
Eks see sillatala seisukord sõltub sellest, kust maalt masin algselt pärit. Kas seal on rohkelt lumised talved, kui siis kas kasutatakse soola
tänavatel ja teedel jne. Kui panna kõrvuti Inglismaa ja Eesti vanade audide sillatalad siis meie omad on isegi talutavad, enamus kordades.
WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaažiseadmed)
kristjan@motoral.ee
|
|
|
|
commodore
huviline
Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro, C6 quattro, Passat B8 4motion 280hp
|
postitati 23.12.13 22:25
|
|
|
Antud raam on Saksamaalt tulnud auto alt. Ehk siis, kellel seda probleemi pole soovitaks korralikult see raam üle käia ja ära "konserveerida". Tuleb
endal tulevikus odavam. Samas, kui pöidlad täitsa p*****t välja ei kasva siis pole ka uut raske teha. Tuleb leida korralik ja sirge esisilla tala ja
sellest teha tagumine. 15 euri esimene raam, paar õhtut mõõtmist, keevitamist ja kõik valulikud kohad said tehtud paksemast metallist kui originaalis.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 24.12.13 08:34
|
|
|
Hehee, minu masina sillatala ka teemasse ilmunud See sillatala sai trelli
otsas traatharjaga puhtaks tõmmatud ja aukudest üle keevitatud uued plekid, siis roostesurm, uuesti kerge puhastus ja siis Hammerite paksu-paksu
kihina. Üldiselt minu coupe teemas on enamus coupe+quattro+2,6 v6 probleeme mainitud või lahatud ja lahendatud.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 02.01.14 21:14
|
|
|
Kui coupe quattro veel ostmata, siis äsja on müüki ilmunud ka minu eelmine masin: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1640351 sellest saad hea ülevaate minu teemas ja loomulikult võid ka minult küsida.
Hooldusraamat (vähemalt lõpuni täidetuna) puudub kindlasti, kelle kuradi jaoks on olnud vajalik läbisõitu kerida (ja seda teeb veel vangla töötaja!!
loodan, et see on mingi eksitus), veljed ei ole kindlasti "audi s-line", rooli reguleerida tegelt ei saa, taga käetoe laegast pole, kütusekulu on ka
selline "huvitav" kirja pandud ning pildid on ka minu vanad "pätsatud", aga muidu peaks täitsa ok asi olema. Õiged andmed ja info siin: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1304683&rhash=731a
EDIT 06.01.2014 9:12: Info mõttes siis, et ls uues kuulutuses oli varem kirjas ca 250 000 km, nüüd on sellest alles jäänud ainult sõna hooldusraamat,
millel puudub ka oluline sisu.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
lkallas
|
postitati 04.01.14 11:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Kui coupe quattro veel ostmata, siis äsja on müüki ilmunud ka minu eelmine masin: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1640351 sellest saad hea ülevaate minu teemas ja loomulikult võid ka minult küsida.
Hooldusraamat (vähemalt lõpuni täidetuna) puudub kindlasti, kelle kuradi jaoks on olnud vajalik läbisõitu kerida (ja seda teeb veel vangla töötaja!!
loodan, et see on mingi eksitus), veljed ei ole kindlasti "audi s-line", rooli reguleerida tegelt ei saa, taga käetoe laegast pole, kütusekulu on ka
selline "huvitav" kirja pandud ning pildid on ka minu vanad "pätsatud", aga muidu peaks täitsa ok asi olema. Õiged andmed ja info siin: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1304683&rhash=731a |
Oh imet - auto on aasta uuemaks ka muutunud.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 04.01.14 19:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lkallas
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Kui coupe quattro veel ostmata, siis äsja on müüki ilmunud ka minu eelmine masin: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1640351 sellest saad hea ülevaate minu teemas ja loomulikult võid ka minult küsida.
Hooldusraamat (vähemalt lõpuni täidetuna) puudub kindlasti, kelle kuradi jaoks on olnud vajalik läbisõitu kerida (ja seda teeb veel vangla töötaja!!
loodan, et see on mingi eksitus), veljed ei ole kindlasti "audi s-line", rooli reguleerida tegelt ei saa, taga käetoe laegast pole, kütusekulu on ka
selline "huvitav" kirja pandud ning pildid on ka minu vanad "pätsatud", aga muidu peaks täitsa ok asi olema. Õiged andmed ja info siin: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1304683&rhash=731a |
Oh imet - auto on aasta uuemaks ka muutunud. | '
Oi kurja, seda ma tähele ei pannudki
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
ehanurm
huviline
Registreerunud 22.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe 2.0 85kw '92 & E39
|
postitati 08.01.14 20:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Kui coupe quattro veel ostmata, siis äsja on müüki ilmunud ka minu eelmine masin: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1640351 sellest saad hea ülevaate minu teemas ja loomulikult võid ka minult küsida.
Hooldusraamat (vähemalt lõpuni täidetuna) puudub kindlasti, kelle kuradi jaoks on olnud vajalik läbisõitu kerida (ja seda teeb veel vangla töötaja!!
loodan, et see on mingi eksitus), veljed ei ole kindlasti "audi s-line", rooli reguleerida tegelt ei saa, taga käetoe laegast pole, kütusekulu on ka
selline "huvitav" kirja pandud ning pildid on ka minu vanad "pätsatud", aga muidu peaks täitsa ok asi olema. Õiged andmed ja info siin: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1304683&rhash=731a
EDIT 06.01.2014 9:12: Info mõttes siis, et ls uues kuulutuses oli varem kirjas ca 250 000 km, nüüd on sellest alles jäänud ainult sõna hooldusraamat,
millel puudub ka oluline sisu. |
Auto nüüd kiirelt omanikku vahetanud ja 1,5K ilusti juurde kruvitud.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1642430
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 08.01.14 20:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ehanurm
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Kui coupe quattro veel ostmata, siis äsja on müüki ilmunud ka minu eelmine masin: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1640351 sellest saad hea ülevaate minu teemas ja loomulikult võid ka minult küsida.
Hooldusraamat (vähemalt lõpuni täidetuna) puudub kindlasti, kelle kuradi jaoks on olnud vajalik läbisõitu kerida (ja seda teeb veel vangla töötaja!!
loodan, et see on mingi eksitus), veljed ei ole kindlasti "audi s-line", rooli reguleerida tegelt ei saa, taga käetoe laegast pole, kütusekulu on ka
selline "huvitav" kirja pandud ning pildid on ka minu vanad "pätsatud", aga muidu peaks täitsa ok asi olema. Õiged andmed ja info siin: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1304683&rhash=731a
EDIT 06.01.2014 9:12: Info mõttes siis, et ls uues kuulutuses oli varem kirjas ca 250 000 km, nüüd on sellest alles jäänud ainult sõna hooldusraamat,
millel puudub ka oluline sisu. |
Auto nüüd kiirelt omanikku vahetanud ja 1,5K ilusti juurde kruvitud.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1642430
|
No las äritsevad Ega neid coupe quattroid just palju pole ja masin on
tõesti heas korras, ma muidugi ei kasutaks sõna IDEAALSES korras, aga võibolla on vead (kolksuv esimene p.-poolne ratas ja tühikäik) kõrvaldatud ning
kardaani vilin kadus ka siis kardaani vahetusega
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|