Estelle
huviline
Registreerunud 24.09.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.13 16:30
|
|
|
A8 salong ei lähe soojaks
Tegemist facelift 3,3TDi masinaga.
Mootor saavutab normaalselt töö temp. kuid salongis ei tule isegi leiget mitte.
On keegi kokku puutunud sellise probleemiga või oskab midagi soovitada?
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 04.12.13 16:34
|
|
|
Kas salongiradikasse minevad lõdvikud on mõlemad soojad/kuumad?
Probleem tekkis järsku või aeg-ajalt süvenes?
Kui salongiradikasse minevad lõdvikud mõlemad soojad/ kuumad on, tasub lähemalt uurida kas sooja ja külma reguleerklapp korralikult liigub. Kui aga on
ainult üks lõdvik soe, siis tasub uurida, kas on vahel ehk mõni läbilaskeklapp või on sootuks salongiradiaator ise umbes, mille vahetus on juba üsna
suur töö.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
Estelle
huviline
Registreerunud 24.09.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.13 16:49
|
|
|
Sain auto lahtise ninaga ja ei tea mis olukorras masin ennem oli.
Lõdvikud mõlemad soojad. Sain interneti avarustes targemaks selle sooja, külma klapi osas, aga kuidas seda katsetada?
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 04.12.13 16:54
|
|
|
Seda peaks vaakum juhtima, seega imed või puhud. Võimalik, et vaakumid valepidi pandud vms.
Mul oli a6 c4 see, et vaakum imes klapi kinni, sest keegi tark oli voolikud valetpidi ühendanud, tõstsin voolikud ringi ja kõik toimis nagu peab. Mul
oli kõrval 2 samasugust autot ka, kust pealt seda kõike vaadata.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
Estelle
huviline
Registreerunud 24.09.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.13 18:14
|
|
|
Aga kust sinna ligi pääseb, või kus need vaakumid asuvad?
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 04.12.13 18:15
|
|
|
Vastav klapp peab jahutussängis olema. Ja seda siis juhib arvatavasti vaakum ( elektriliseltn ei usu )
A6 c4 oli see vahetult sissemineva salongilõdviku vahel. Konkreetselt 3.3 tdi ei oska kaasa rääkida, aga mööda jahutusvoolikuid minna ja ehks siis
näha ole, kus see klapp vahel on.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
Estelle
huviline
Registreerunud 24.09.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.13 18:21
|
|
|
Selge, uurin homme asja ja annan teada...
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 04.12.13 18:22
|
|
|
Vaata ka SIIA.
Edit: sospertil ei läinud küll voolikud soojaks, kuid kontrollida vast ikka tasub.
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
sospert
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
Auto: q7
|
postitati 04.12.13 20:57
|
|
|
Pidasin seda autot 6 aastat. Väga mugav oli, kuid samas ka tüütu. See auto on esimene V8 diisel, mis audi tegi, koos oma õliventiga/turbode vesi-õhk
jahutusega ja kõige muuga, mis toimides oli mõnus kooslius. Kui said auto lahtise ninaga, siis sada erinevat võimalust. Alguses mingiest klappidest ei
räägikski vaid üritaks näpuga järge ajada ja joonisedi leida, et kõik jahutusvedelikuga seotud voolikud on õigetes kohtades ja õiget pidi. Usu, ma
olen oma vitsad saanud ja maksnud suuri summasid oma lolluse eest, mis oli tühine "näpukas."
Igatase jõudu ja kannatust.
|
|
|
Estelle
huviline
Registreerunud 24.09.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.13 22:49
|
|
|
Lahtise ninaga tähendas, et radika küljest lõdvikud lahti ühendatud, seal midagi valesti väga ühendada ei saa. Seda enam ei ole mõtet viga otsida
sealt, kuna salongi radikasse minevad voolikud soojad. See minu loogika...
|
|
|
Estelle
huviline
Registreerunud 24.09.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.12.13 17:57
|
|
|
Nii, tundub, et ikkagi õhk süsteemis. Seal, kus lõdvikud läbi tulemüüri lähevad on õhutuskorgid ja ühtlasi ka kõige kõrgem koht, tundu kohati päris
kuiv olevat. Püüdsin õhutada, kohati sain isegi leiget puhuma, kuid tulemus siiski nadi.
Oskab keegi nippe jagada, kuidas õhutada? Või peaks selle töö mõni tsirkulatsiooni pump ära tegema?
|
|
|
sospert
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
Auto: q7
|
postitati 05.12.13 21:32
|
|
|
Salongi radiaatorisse minevad lõdvikud saab omavahel segamini ajada. Vaata, et tsirkulatsioon käiks õigesti.
|
|
|
Estelle
huviline
Registreerunud 24.09.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.12.13 21:51
|
|
|
Ja kuidas seda vaadata?
|
|
|
sospert
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
Auto: q7
|
postitati 06.12.13 08:46
|
|
|
Ega seda polegi lihtne vaadata. Minul oli efekt selline, et kui tegin maanteel möödasõitu ja pöörded tõusid, siis viskas pahvaka külma õhku. Vahetasin
lõdviku otsad teistpidi ja hakkas sooja tulema koguaeg. Samas sul võib ka miski muu viga olla.
|
|
|
Estelle
huviline
Registreerunud 24.09.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.12.13 17:31
|
|
|
Selgus, et sooja klappidest vedelik edasi ei liigu. Sinna koer maetud ongi. Aga kas asi sooja klappides endas, või nende juhtimises?
|
|
|
sospert
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
Auto: q7
|
postitati 07.12.13 18:38
|
|
|
Seal on mootor koos klappidega. Minu omal uppus mootor vee sisse ja jäi kinni. Asi lõppes terve kompoti vahetusega. Varosad ostsin romulast. Sai
paremaks.
|
|
|
Estelle
huviline
Registreerunud 24.09.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.12.13 21:01
|
|
|
Mootori all mõtled ilmselt tsirkulatsiooni pumpa? Pumba mähis uppus siis? Ja takistas ka läbivoolu siis? Kas pumpa töötamas ka kuulda on, või nende
tööd kuidagi kontrollida?
|
|
|
sospert
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
Auto: q7
|
postitati 08.12.13 21:03
|
|
|
Mõtlen seda pumpa ja klappide süsteemi, mis asub pidurivedeliku anumast kõrvalistuja pool. Kui paned süüte sisse ja keerad salongist sooja juurde,
siis kätt sinna alla aurudes tunned, et pump suriseb.
|
|
|
Estelle
huviline
Registreerunud 24.09.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.12.13 22:35
|
|
|
Täna sai siis selgeks, et see pump ei surise, on omale vett kopsu tõmband ja saba andnud. Sooja klappe kuidagi kontrollida ei osanud. On seda pumpa ka
eraldi saada?
|
|
|
Estelle
huviline
Registreerunud 24.09.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.12.13 20:47
|
|
|
Sain korda! Viga siis poolenisti suletud sooja klappides ja tsirkulatsiooni pumbas, mis oli vee kopsu tõmband ja ära mädanenud. Klapi majandust
taastada ei õnnestunud.
Nüüd aga ei tõuse temp. päris 90 kraadini...
Lihtsalt teistele õpetuseks!
Minu poolt teema LUKKU!
|
|
|