Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A8 salong ei lähe soojaks (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 2207)
Estelle
huviline



Registreerunud 24.09.13
Kasutaja on eemal


postitati 04.12.13 17:30 Tsiteeri
A8 salong ei lähe soojaks



Tegemist facelift 3,3TDi masinaga.
Mootor saavutab normaalselt töö temp. kuid salongis ei tule isegi leiget mitte.
On keegi kokku puutunud sellise probleemiga või oskab midagi soovitada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 04.12.13 17:34 Tsiteeri


Kas salongiradikasse minevad lõdvikud on mõlemad soojad/kuumad?
Probleem tekkis järsku või aeg-ajalt süvenes?
Kui salongiradikasse minevad lõdvikud mõlemad soojad/ kuumad on, tasub lähemalt uurida kas sooja ja külma reguleerklapp korralikult liigub. Kui aga on ainult üks lõdvik soe, siis tasub uurida, kas on vahel ehk mõni läbilaskeklapp või on sootuks salongiradiaator ise umbes, mille vahetus on juba üsna suur töö.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Estelle
huviline



Registreerunud 24.09.13
Kasutaja on eemal


postitati 04.12.13 17:49 Tsiteeri


Sain auto lahtise ninaga ja ei tea mis olukorras masin ennem oli.
Lõdvikud mõlemad soojad. Sain interneti avarustes targemaks selle sooja, külma klapi osas, aga kuidas seda katsetada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 04.12.13 17:54 Tsiteeri


Seda peaks vaakum juhtima, seega imed või puhud. Võimalik, et vaakumid valepidi pandud vms.
Mul oli a6 c4 see, et vaakum imes klapi kinni, sest keegi tark oli voolikud valetpidi ühendanud, tõstsin voolikud ringi ja kõik toimis nagu peab. Mul oli kõrval 2 samasugust autot ka, kust pealt seda kõike vaadata.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Estelle
huviline



Registreerunud 24.09.13
Kasutaja on eemal


postitati 04.12.13 19:14 Tsiteeri


Aga kust sinna ligi pääseb, või kus need vaakumid asuvad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 04.12.13 19:15 Tsiteeri


Vastav klapp peab jahutussängis olema. Ja seda siis juhib arvatavasti vaakum ( elektriliseltn ei usu )
A6 c4 oli see vahetult sissemineva salongilõdviku vahel. Konkreetselt 3.3 tdi ei oska kaasa rääkida, aga mööda jahutusvoolikuid minna ja ehks siis näha ole, kus see klapp vahel on.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Estelle
huviline



Registreerunud 24.09.13
Kasutaja on eemal


postitati 04.12.13 19:21 Tsiteeri


Selge, uurin homme asja ja annan teada...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 04.12.13 19:22 Tsiteeri


Vaata ka SIIA.

Edit: sospertil ei läinud küll voolikud soojaks, kuid kontrollida vast ikka tasub.


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sospert
huviline



Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 04.12.13 21:57 Tsiteeri


Pidasin seda autot 6 aastat. Väga mugav oli, kuid samas ka tüütu. See auto on esimene V8 diisel, mis audi tegi, koos oma õliventiga/turbode vesi-õhk jahutusega ja kõige muuga, mis toimides oli mõnus kooslius. Kui said auto lahtise ninaga, siis sada erinevat võimalust. Alguses mingiest klappidest ei räägikski vaid üritaks näpuga järge ajada ja joonisedi leida, et kõik jahutusvedelikuga seotud voolikud on õigetes kohtades ja õiget pidi. Usu, ma olen oma vitsad saanud ja maksnud suuri summasid oma lolluse eest, mis oli tühine "näpukas."

Igatase jõudu ja kannatust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Estelle
huviline



Registreerunud 24.09.13
Kasutaja on eemal


postitati 04.12.13 23:49 Tsiteeri


Lahtise ninaga tähendas, et radika küljest lõdvikud lahti ühendatud, seal midagi valesti väga ühendada ei saa. Seda enam ei ole mõtet viga otsida sealt, kuna salongi radikasse minevad voolikud soojad. See minu loogika...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Estelle
huviline



Registreerunud 24.09.13
Kasutaja on eemal


postitati 05.12.13 18:57 Tsiteeri


Nii, tundub, et ikkagi õhk süsteemis. Seal, kus lõdvikud läbi tulemüüri lähevad on õhutuskorgid ja ühtlasi ka kõige kõrgem koht, tundu kohati päris kuiv olevat. Püüdsin õhutada, kohati sain isegi leiget puhuma, kuid tulemus siiski nadi.
Oskab keegi nippe jagada, kuidas õhutada? Või peaks selle töö mõni tsirkulatsiooni pump ära tegema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sospert
huviline



Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 05.12.13 22:32 Tsiteeri


Salongi radiaatorisse minevad lõdvikud saab omavahel segamini ajada. Vaata, et tsirkulatsioon käiks õigesti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Estelle
huviline



Registreerunud 24.09.13
Kasutaja on eemal


postitati 05.12.13 22:51 Tsiteeri


Ja kuidas seda vaadata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sospert
huviline



Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 06.12.13 09:46 Tsiteeri


Ega seda polegi lihtne vaadata. Minul oli efekt selline, et kui tegin maanteel möödasõitu ja pöörded tõusid, siis viskas pahvaka külma õhku. Vahetasin lõdviku otsad teistpidi ja hakkas sooja tulema koguaeg. Samas sul võib ka miski muu viga olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Estelle
huviline



Registreerunud 24.09.13
Kasutaja on eemal


postitati 07.12.13 18:31 Tsiteeri


Selgus, et sooja klappidest vedelik edasi ei liigu. Sinna koer maetud ongi. Aga kas asi sooja klappides endas, või nende juhtimises?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sospert
huviline



Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 07.12.13 19:38 Tsiteeri


Seal on mootor koos klappidega. Minu omal uppus mootor vee sisse ja jäi kinni. Asi lõppes terve kompoti vahetusega. Varosad ostsin romulast. Sai paremaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Estelle
huviline



Registreerunud 24.09.13
Kasutaja on eemal


postitati 07.12.13 22:01 Tsiteeri


Mootori all mõtled ilmselt tsirkulatsiooni pumpa? Pumba mähis uppus siis? Ja takistas ka läbivoolu siis? Kas pumpa töötamas ka kuulda on, või nende tööd kuidagi kontrollida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sospert
huviline



Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 08.12.13 22:03 Tsiteeri


Mõtlen seda pumpa ja klappide süsteemi, mis asub pidurivedeliku anumast kõrvalistuja pool. Kui paned süüte sisse ja keerad salongist sooja juurde, siis kätt sinna alla aurudes tunned, et pump suriseb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Estelle
huviline



Registreerunud 24.09.13
Kasutaja on eemal


postitati 09.12.13 23:35 Tsiteeri


Täna sai siis selgeks, et see pump ei surise, on omale vett kopsu tõmband ja saba andnud. Sooja klappe kuidagi kontrollida ei osanud. On seda pumpa ka eraldi saada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Estelle
huviline



Registreerunud 24.09.13
Kasutaja on eemal


postitati 10.12.13 21:47 Tsiteeri


Sain korda! Viga siis poolenisti suletud sooja klappides ja tsirkulatsiooni pumbas, mis oli vee kopsu tõmband ja ära mädanenud. Klapi majandust taastada ei õnnestunud.
Nüüd aga ei tõuse temp. päris 90 kraadini...
Lihtsalt teistele õpetuseks!
Minu poolt teema LUKKU!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.6% - SQL: 67.4%]