Sndr.
huviline
Registreerunud 07.06.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.10.13 13:32
|
|
|
Audi a4 b6 1.9 tdi 96kw
Tere!
Soetasin endale hiljuti siis b6, millega tekkis koheselt paar küsimust.
1. Milles võib probleem olla, kui piduripedaal läheb pehmeks alles peale tuuritamist või pisikest ringi? Vaakumpump toimib ning samuti ühtegi leket
vaakumvoolikus ei tuvastanud. Kas vigane võib olla pidurijõuvõimendi?
2. Lähituled näitavad üsna kehvasti. Kogu valgus on suunatud paari meetri kaugusele ninaette, nagu sõidaks udutuledega. Tuled on õigel kõrgusel, kuid
valgusvihu joon joonistub üsna nõrgalt välja. Pirnid on head ning tuled VALEO omad. Kas b6 ongi kehvad lähituled või on luubid ära tahmatud?
3. 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 - 35-10 - - - Intermittent
Millise anduriga täpsemalt tegu on? Ladu24.ee järgi on kaks erinevat andurit, üks kahe klemmiga ning teine 4 klemmiga.
4. Address 16: Steering wheel Labels: 8E0-953-549.LBL
Controller: 8E0 953 549 F
Component: Lenksįulenmodul 0308
Coding: 00002
Shop #: WSC 63351
1 Fault Found:
00576 - Terminal 15
57-10 - Electric Circuit Failure - Intermittent
Antud veakoodile põhjust ning lahendust internetist ei leidnud, on kellelgil kogemusi?
5. Auto seisis mõnda aega kallaku peal. Uuesti käivitamisel tekkis üllatus, et ligikaudu 10 liitrit kütust ning 200km sõiduarvesti järgi oli kadunud.
Näidik algsele tasemele tagasi ei läinud ning läbitud kilomtraa˛i järgi oleks taoline kulu ebanormaalne.
Kahjuks ajanappuse tõttu ei ole jõudnud põhjalikult probleemidele tähelepanu pöörata. Igasugune abi on teretulnud
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 28.10.13 13:39
|
|
|
3. Mootori temp. andur peaks B6'l olema nelja klemmiga.
4. Süütelukupõhja viga või millegi (alarm/makk/immo vms.) paigaldamisel rikutud juhtmestik.
5. Võib-olla ennem seisis teistpidi kallakul!? Arvutiga võimalik anduri täpset näitu jälgida, kui samaaegselt keegi ka autot/andurit/kütust üles-alla
liigutaks.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 28.10.13 13:40
|
|
|
1. Pidurivõimendis võib olla vesi, kondentsiga läinud, talvel jäätub ära ja asi veel hullem. Minu arust neil tüüpviga (ka teistel mis seda
kasutavad).
2. Valeo ongi originaal, ei mäleta, et nõrgad oleks olnud, kas sul ksenoon või halogeen?
5. Ei ole vast põhjust muretsemiseks, need seierid annavadki kaudset infot, võimalik muidugi on mingi leke, aga ma ei usu.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Sndr.
huviline
Registreerunud 07.06.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.10.13 16:46
|
|
|
Eks lasen järgmine kord paagi täis, siis näeb täpsemalt.
Tekkis veel kahtuls, et äkki vaakumpump ei tööta enam piisavalt intensiivselt? Eks järgminekord kakun võimendi maha.
Lähituledeks muidu halogeenid.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 28.10.13 17:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Sndr.
Eks lasen järgmine kord paagi täis, siis näeb täpsemalt.
Tekkis veel kahtuls, et äkki vaakumpump ei tööta enam piisavalt intensiivselt? Eks järgminekord kakun võimendi maha.
Lähituledeks muidu halogeenid. |
Ah õigus, sul diisel, seega võib ikka olla vaakumpumba probleem, bensukal on ka lisavaakumpump, aga selle rike või üldine mõju pidurdusele on minu
jaoks märkamatu.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 28.10.13 20:01
|
|
|
Bensukate puhul on elektriline lisavaakumpump üldiselt ainult koos automaatkastiga.
Mis selle põlvkonna autosid puudutab.
|
|
|
|
Sndr.
huviline
Registreerunud 07.06.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.11.13 16:53
|
|
|
Kallasin 20 liitrit peale ning kummalisel kombel sai sõiduarvesti järelejäänud 50km hoobilt 550km. Järelikult jäi kallaku peal taseme andur kuskile
kinni.
Vahetasin temp anduri ka ära. Tekkis uus üllatus: mootor oli 30 kraadi ning peale anduri splindi eemaldamist lendas viimane pauguga minema. Panin uue
anduri, kallasin jahutusvedelikku juurde ning sõitsin mootori töösoojaks. Järgnevalt eemaldasin paisupaagi korgi ning viimane tuli korraliku susinaga
maha. Samas lõdvikud eelnevalt päris kivikõvad ei olnud, kuid siiski kaldun arvama, et kerge surve sees. Paisupaagi kork, ummistus ?
Või 1.9 tdi peabki jahutussüsteemis kerge surve olema?
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 01.11.13 17:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Sndr.
Kallasin 20 liitrit peale ning kummalisel kombel sai sõiduarvesti järelejäänud 50km hoobilt 550km. Järelikult jäi kallaku peal taseme andur kuskile
kinni.
Vahetasin temp anduri ka ära. Tekkis uus üllatus: mootor oli 30 kraadi ning peale anduri splindi eemaldamist lendas viimane pauguga minema. Panin uue
anduri, kallasin jahutusvedelikku juurde ning sõitsin mootori töösoojaks. Järgnevalt eemaldasin paisupaagi korgi ning viimane tuli korraliku susinaga
maha. Samas lõdvikud eelnevalt päris kivikõvad ei olnud, kuid siiski kaldun arvama, et kerge surve sees. Paisupaagi kork, ummistus ?
Või 1.9 tdi peabki jahutussüsteemis kerge surve olema? |
Nii palju kui mina tean, on ikka mingi surve sees jah kõigil, kork tuleb ikka susinaga maha
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 01.11.13 17:13
|
|
|
Audidel on paisupaak jahutusringi üks osa ja rõhk peab sees olema.
|
|
|
|