Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  5
Autor:
Pealkiri: 2T õli vähendab diislitel tahmasisaldust ligi 50% (Vastuseid: 117 | Vaatamisi: 40195)
Rumsa
huviline

Avatar


Registreerunud 21.04.11
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 Avant 3,0 Tdi q

postitati 21.10.13 18:50 Tsiteeri
2T õli vähendab diislitel tahmasisaldust ligi 50%



Leidsin sellise teema Eesti mersu foorumist, pole nii põhjalikku juttu siin foorumis näinud.

Jagan linki: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=31072&highlight=2t+%C3%B5li

Mida kohalikud asjatundjad arvavad sellest :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 21.10.13 19:31 Tsiteeri


Paremaks teeb kindlasti, määrib juba pumpa ja pihusteid rohkem. Ei teki hõõrdumise tagajärjel metallipuru niipalju mis pumpa ja pihusteid tapab.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 21.10.13 19:42 Tsiteeri


Ütleme nii, et kui ma varem oma pead selle teemaga ei vaevanud, siis nüüd ilmselt proovin ära.

Ise siis nüüd kasutanud 2T kolme paagi jagu ja eile õhtul siis üritasin DPF puhastama panna ehk lasin maanteel pikalt 3 käiguga üle 3000 pöörde. Tulemuseks ei midagi.
Ilma 2T õlita tegi ta seda ikka 600-800 km tagant.
Kui see 2T tõesti aitab vähendada tahmaosakeste kogunemist DPF-i siis mina olen igatahes rahul. Eks järgmine nädal paistab kui järgmised kaks paaki kuivale sõidetud.
Täna hommikul autot tööle pannes oli ka mootori töö kuidagi pehmem. Osaliselt võib selle vast kirjutada ka soojade ilmade kraesse.
Õliks kasutan Addinoli 2T mineraalset.

________


R129 ja Mareki jutus tarbimisühiskonna ja komponentide kestvuse kohta on iva sees. Meenutagem.
Vana kooli MB (näit. W124) kasutas Boschi rivipumpa (Reihenpumpe) ja see kestis vabalt 500 000 km või isegi rohkem. Veoautode peal ei olnud ka 1 000 000 km läbisõit ilma rivipumba kap remondita mingi haruldus.
Boschi järgmine leiutis jaoturpump (Verteilereinspritzpumpe) enam niikaua ei kestnud. Näiteks BMW 525tds (E39 kere), mille peal selline pump oli naljalt poolt miljonit ilma remondita enam ei läbinud. Selle pumba "pea" oli üsna minev müügiartikkel. MB eriti jaoturpumpa ei kasutanud.
Edasi tuli Common Rail ning ja ka see süsteem ei ole väga "pikaealine". Pihustid kestavad ehk 200 000-300 000 km ja siis vajavad vahetust.
Ilmselt ei ole autotootjal otstarbekas ehitada ühelt poolt väga töökindlat autot ja teiselt poolt väga lagunevat autot. Auto kestvus ja vastupidavus peab olema parasjagu, et mitte tekitada kehva margiimidzit ja samas peab autodiiler ka saama ära elatud s.t tal peab olema tööd ja leiba autosid remontides ja neile varuosi müües.

________


Sõber käis oma 2000a alguse mitte MB masuudipressiga ülevaatusel. Oli küsitud, et kas sellel on juba DPF vahel, et tahma näitu ei saa... Umbes pool aastat on ta sõitnud 1:200 2T mineraalõliga. :)



torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KKaaleste
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.10
Kasutaja on eemal


postitati 21.10.13 19:55 Tsiteeri


Kasutan ka 2t ôli pluss talvel diisli lisandit :) Kaks pumpa ribadeks lennanud :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 21.10.13 19:57 Tsiteeri


Ise olen kasutanud 2T õlit ca viimased 40 tkm-it. Ei kurda :) Palju ta aitab õelda ei oska. Ise kasutan aint tänu sellele, et tangin venemaal vahepeal... Hõõrdumise vastu aitab küll muidu hästi...


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Zerro
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.09
Asukoht: võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B6

postitati 21.10.13 20:15 Tsiteeri


palju ühe liitri kohta lisate?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RainerAK
huviline



Registreerunud 20.04.13
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.8 Quattro, A4 1.8T Quattro

postitati 21.10.13 20:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Umbes pool aastat on ta sõitnud 1:200 2T mineraalõliga.


1:200 on hea suhe. Ma olen juba umbes 15 aastat erinevate autodega teinud niimoodi, et valan 0,3 liitrit 2T õli paagitäie diislikütuse kohta (enamasti 60-70 liitrit saab korraga tangitud). Kui mõnikord on meelest läinud või pole õli käepärast olnud, siis on kohe aru saada, et mootor käivitub halvemini, on lärmakam ja ajab rohkem tahma välja. Kütusekulu oleks ka nagu pisut suurem, kui õli kütusesse lisamata jääb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
KKaaleste
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.10
Kasutaja on eemal


postitati 21.10.13 20:32 Tsiteeri


2t ja kindlasti minerali 100g paagi peale paras.
Palju juttu sel teemal olnud. Môni paneb 200,300 jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 21.10.13 20:53 Tsiteeri


Olles rääkinud ja koostöödanud ühe õlispetsiga kes on sellel ala juba mingi 10a tegelenud siis tema väga seda 2t õli ei soovitanud kuna see ei põle korralikult ikkagi ära ja see kõik jama ladestub mootorisse. Tema soovitus oli stp kütuselisand http://www.drbcarspares.co.uk/catalogue/oils-additives/engine-additives/stp-mpmt-multi-purpose-motor-treatment-500ml .Ise olen ka nüüd seda kasutanud ja tõesti on mootori töö ja tahmamine ja kõik parem. Maksis üks pudel kas äkki 14e ja see on mõeldud 4000km peale. Pigem soovitaks seda lisandit kasutada kuna asi toimib ja ongi kohe mõeldud selleks. Ise olen juba kasutanud pikemat aega STP tooteid ja tõesti on head asjad, iga õlivahetus läheb sisse mootoripesu vahend ja siis peale 15 minutit töötamist läheb sisse 5w40 täissünt õli ja siis mesi mis on tehtud sõjaväe masinate jaoks, et need rasketes tingimustes ei saaks nii suurt koormust ja see mesi tekitab mootorile siukse paksu kile kihi mis vähendab kulumist. Toimib ta paremini kui paljukiidetud x1r vms lisand mis kunagi oli popp ja maksis mingi 50kr 1l vms. Vastu vaielda ei oska kui keegi nüüd midagi vastu tahab öelda lihtsalt räägin mis selle ala spets on mulle rääkinud ja nähes missugune on tema auto diiselmootori õli ja korrasolek siis sellest ka minu soovitus kasutada neid lisandeid. ;)

http://www.rensu.co.uk/gbu0-prodshow/stp_oil_treatment_for_diesel_engines.html

http://www.nielsencdg.co.uk/acatalog/STP-Engine-Flush-62450EN-450ml--STP_62450EN.html#SID=1054


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KKaaleste
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.10
Kasutaja on eemal


postitati 21.10.13 21:07 Tsiteeri


Mineral pidi ära pôlema. Ei teagi siis mida uskuda vôi teha,lugesin just et kôik need lisandid môttetu. Väidetavalt ainult rikastuvad nende pealt:D Siis, et ôli môtetu toppida jne jne. Mis see siis ôige sinna kallata on? Siiamaani ôli kasutanud ja rahul. Paar aastat juba,kuna enne lendas paar pumpa kohe järjest. Teine küll läbi remondi mehe süü, aga jah enam ei riskiks:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ahartsi
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal

postitati 22.10.13 03:42 Tsiteeri


2 Stroke oil trial in VW PD engines


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RainerAK
huviline



Registreerunud 20.04.13
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.8 Quattro, A4 1.8T Quattro

postitati 22.10.13 06:00 Tsiteeri


2T peab mineraalõli olema, see põleb ära. Ise olen kasutanud pikemat aega Castrol Act Evo 2T õli:
http://bikeman.ee/castrol-act-evo-2t-1l
Kolme paagitäie diislikütuse kohta 8 eurot õli peale panna on tühine raha, aga positiivne mõju on täiesti olemas.

Mingeid noname tootjate kes teab mida sisaldavaid kütuselisandeid või õlilisandeid, mida kuno666 siia postitas, tasub pigem karta. Iga vähegi korraliku õli pakendilgi on kirjas, et ei tohi õlilisandeid kasutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 22.10.13 06:01 Tsiteeri


Minult selline kogemus, kus Audi 3.0tdi kasutas Olerexist ostetud kütuse jäätumise vastast ainet. Umbes 200 kilomeetri pärast lõi ühe pihusti nn.lukku. Tiskumine kestis kuskil 1400 pöördeni, siis kadus sujuvalt ära, aga kolin oli suht suur. Sai paaki valatud tavalist poolsünti ja kuskil kaks tundi kohapeal tiksumist ning asi oli korras ka VCDS-i arvutuslikud pihusti väärtused olid normis. See oli möödunud talv. Jah tahmaosakeste teket automootori poolsünt võibolla siiski soodustab, kuid pihustile põhjus hästi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 22.10.13 08:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RainerAK
2T peab mineraalõli olema, see põleb ära. Ise olen kasutanud pikemat aega Castrol Act Evo 2T õli:
http://bikeman.ee/castrol-act-evo-2t-1l
Kolme paagitäie diislikütuse kohta 8 eurot õli peale panna on tühine raha, aga positiivne mõju on täiesti olemas.

Mingeid noname tootjate kes teab mida sisaldavaid kütuselisandeid või õlilisandeid, mida kuno666 siia postitas, tasub pigem karta. Iga vähegi korraliku õli pakendilgi on kirjas, et ei tohi õlilisandeid kasutada.


Enne kui targutama hakkad siis vôiks natuke stp kohta uurida ;) Usas on see väga levinud yoode ja on reaalne näide olemas kuidas 2,5tdi on tänu sellele lisandile pöörete kôikumine ja kütusekulu vähenenud ja samuti on tänu nende ôli lisanditele 1,9diisel mootori ôli ka peale 5000km läbimist nagu uus mitte süsimust. Aga eks kasutage oma 2t ôli edasi mina lihtsalt soovitasin seda mida soovitas mulle selle ala spetsialist ja kuna olen ka ise tulemust näinud kasutan ka neid ise edasi. Minul peale selle lisandi kasutamist kadus igatahes pihusti lagin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 22.10.13 08:56 Tsiteeri


Ise olen kasutanud ka sellist toote sarja nagu Forte. Soomes väga soositud probleemide korral. Hind ka muidugi vastav, ca 30€ 250 ml :)


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
melnits
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a

postitati 22.10.13 09:56 Tsiteeri


Kas seda 2T õli on soovitav ja võib lisada 1,9 TDI PD kütusele, 2009.a. isendile?
Tänud!

Erki


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 22.10.13 10:00 Tsiteeri


Kunagi kasutasin ise 2T õli ka bensukal, selleks et bensupump vähem undaks. Sai pandud tollal ka umbes 300-400g paagitäie kohta (80L paak 2.3 100kw sigar), aitas küll. Dislale pole pannud aga vb peaks proovima, kuna kõvemini peale andes käib tagant korralik vares välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 22.10.13 11:12 Tsiteeri


STP'ga tõesti seotud ainult positiivsed emotsioonid, olen ise kasutanud ja soovitan ka teistele. Suvel sai ca 6000km trip ette võetud ja valasin nii paaki kui ka õli sisse lisandit, tagasi jõudes avastasin, et mootori töö on küll vaiksemaks muutunud. Mitte, et varem midagi viga oleks aga kõrvaga eristatav vahe on küll.

Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Enne kui targutama hakkad siis vôiks natuke stp kohta uurida ;) Usas on see väga levinud yoode ja on reaalne näide olemas kuidas 2,5tdi on tänu sellele lisandile pöörete kôikumine ja kütusekulu vähenenud ja samuti on tänu nende ôli lisanditele 1,9diisel mootori ôli ka peale 5000km läbimist nagu uus mitte süsimust. Aga eks kasutage oma 2t ôli edasi mina lihtsalt soovitasin seda mida soovitas mulle selle ala spetsialist ja kuna olen ka ise tulemust näinud kasutan ka neid ise edasi. Minul peale selle lisandi kasutamist kadus igatahes pihusti lagin.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ash
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: typ85 CQ '87

postitati 24.10.13 11:45 Tsiteeri


Tere,

Just täna hommikul sattusin rääkima Test-Rem diislipoistega antud teemast. Küsisin ka otse, mida arvavad DPF'i kasutatavale autole 2T mineraali lisamisest ja öeldi suhteliselt selgelt, et kui kõrgsurvepumbast lahti ei taha saada, siis ei kasutaks. Samuti nentis, et vanad autod võivad küll kasutada (kõrgsurve pumbad mis töötasid ca 1000 barise rõhuga), kuid uuema common rail süsteemi puhul ei tohiks midagi peale kütuse lisada (töötavad max kuni 3000 barise rõhuga) - samuti laitis maha igasuguste kütuselisandite tarvitamise. Tõi vaid näite, et DPF'i võib aitadata tõesti puhastada või puhtamana hoida, kuid pihustid ja kõrgsurvepump võivad hukka saada.

Veel mainis antud härra, et vanematele autodele pandi jah talviti 2T õli kütte hulka, sest suvisel küttel oli parafiin sees kuid talvisel seda pole ja õlituse asendamiseks siis lisati, seega 2T mineraal täitis pelgalt õlitusprotsessi ülesannet kuna ilma parafiinita küte oleks muidu liiga "kare". Tänapäva talvised kütted on aga juba valmistoodanguna sobilikud kasutamaks ilma lisanditeta.

Võta nüüd kinni, kas asi on päris nii nagu ülalpool kirjeldatud, sest samas oleks minu arusaam õli lisamisest ja selle sattumisest kõrgsurvepumpa ja pihustitesse juhul kui antud õlisurakas konkreetselt tühja paaki kallata ja teoorias jätta võimalus, et õli ja diisel segatud ei saa ning mõnda kohta jääb nii öelda õliklomp õlina - sellest ka tõmbaks omale kõrgsurvepumpa lihtsalt õli, mitte kütust. Samas kui ära segada, ei suuda ma aru saada mismoodi võib ta pihustitele ja pumbale halba teha, kuna ta ei ole ei tahke ega poolvedelas olekus vaid on täiesti vedel koos küttega, samuti kui kord juba segatud, siis settimist tal ei ole. Sama on diislilisanditega.

Ma ei ole ise kunagi kasutanud 2T mineraali, kuid antud teema tõttu tekkis isegi huvi kuna parajasti just kaks võrreldavat autot - üks vanem ilma DPF'ita ja pommikindel R5 2.5TDI ja teine DPF'iga 4.2TDI.
Kusjuures olen kasutanud aastaid SEDA diislilisandit ja samuti kasutanud ka 4.2TDI puhul. Samuti antud toodet jagub lausa 2 tonni kütuse jaoks nii et ei suuda minu loogika siin öelda, miks ta peaks pigem kahju tegema kui kasu ?? Olen olnud siiani arvamusel, et parem kasutada lisandit pidevalt ja olla kindel et vesi ja muud jäägid on kütusest seotud ning välja põletatud ja paagis ei oleks üllatusi, mis külmematel aegadel võiks endast märku anda.

Võibolla satub keegi asjast tõesti hästi arusaadev isik oma arvamust jagada, miks korralik lisand või 2T õli siis halb on pihustitele ja pumbale kui neid pidevalt kasutada ja hoolitseda selle eest, et auto korras oleks, mitte hakata õlitama ja lisandeid sisse uhama siis kui juba mootoris esimesed vead ilmnevad? (räägime siis ikkagi korralikult küttega segatud õlist ja lisanditest).

Selgitavad kommentaarid on teretulnud!

Terv,
ash

EDIT: kogemata lasin alguses vale teema alla - sama jutt asub teemas "Kütuselisandid ja kuidas käivitub diisel suurte külmadega?" - samas sobib ka sinna - Moded kui soovite sealt kustutada siis pole vastu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 24.10.13 12:15 Tsiteeri


Kui minu c6-l oli vee kahjustus, siis vahetasin aint etteande pumba, kõrgsurve oma ei vahetanud. Pärast seda sai mitu kuud iga nädal kütuse regulaatorit puhastada. Kui 2t õli sees, oli ilusti puhas. Kui ei kasutanud oli aga metallipuru sees. Minul pold rohkem vajagi ja spetsialistid rääkigu mis tahavad.


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
RainerAK
huviline



Registreerunud 20.04.13
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.8 Quattro, A4 1.8T Quattro

postitati 24.10.13 12:43 Tsiteeri


Eks iga spetsialist arvab midagi. Mina tean oma kogemusest ainult seda, et olen eri diislitega üle 600 000 km sõitnud pidevalt 2T õli kasutades, sealhulgas ka Audi 3.0 diisel DPF-ga. Ühelgi autol pole mootoriga mingit probleemi olnud. Noh, vaakumsüsteemi on parandatud ja muud nipet näpet tehtud, aga mitte küttesüsteemiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 24.10.13 12:59 Tsiteeri


Eks nii palju kui on inimesi on ka erinevaid arvamusi, aga ise olen siiani pannud ja panen ka edaspidi 2T õli paagile, algul 50ml, viimased aastad juba 200ml. Minule tundub siiski, et ei ole see meie tanklates müüdav küte nii heade määrimisomadustega, kui räägitakse. Kõrvale on tõesti pehmem kuulata, kui küte õliga segatud. Ise arvan, et 200-300 ml õli on täpselt selline kogus, mis midagi p'se ei keera, kuid õlitus on tunduvalt parem.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rait183
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.10
Asukoht: Tallinn/Paide
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5 Avant 1.8T

postitati 26.10.13 12:19 Tsiteeri


Mida toll sellest pullist arvab kui paagist proovi võtab? :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 26.10.13 12:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rait183
Mida toll sellest pullist arvab kui paagist proovi võtab? :P


Tolli huvitab vaid maksuvaba ehk erimärgistatud kütus . See kas sinna sisse on segatud õli või pandud lisaaineid ei ole tolli asi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 26.10.13 16:04 Tsiteeri


Kellel vähegi aega ning keelt jagab, siis head LUGEMIST !

A6 ´09a 2.7TDI 140KW mootoris olen kasutanud 20 000km jooksul nii Karla Auto spets diislilisandit kui ka Mobil Extra 2T poolsünt mootoriõli.
Fikseerisin algselt pihustinäidud, nüüd, hiljem, pärast testi, võrdlesin pihustinäite algsetega ning tõdema pean, et näidud on paranenud isegi tublisti.
Algselt lasin ca 10 paagitäit Karla Auto lisandiga, doseerisin tiba üle ettenähtud normi.
Hiljem hakkasin kasutama Mobil Extra 2-takt mootoriõli ( Semi sünt. ). Oli kordasid, mil lisasin paagitäie kohta lausa ca 400ml, siis vähem, mõni paagitäis ilma, mõni paagitäis Karla lisandiga. Nüüd pole viimased ca 6-10 paagitäit midagi, peale puhta diisli, pannud.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  5
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 59.5% - SQL: 40.5%]