Lehekülgi: 1 2 |
Kiwa
huviline
Registreerunud 15.10.13
Asukoht: Viljandi, Valga
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.10.13 17:20
|
|
|
Audi A4 1,9 TDI 96 kW - 2003 - Kiwa
Ligi pool aastat sai uut autot netist välja vaadatud ja enda kriteeriumitele väga palju valikuvariante alles ei jäänud.. tingimuseks oli, et saksa
auto, hea varustusega, soovitatavalt universaal, musta värvi, diisel, ökonoomsuse edasimineku suhe paigas ja odav hooldada... Välimuse osas olen ka
kriitiline ja enim meeldib a4 avant b6 kere..korra kaalusin ka b7 -t, aga ei meeldinud see kerevariant nii palju... Auto on hiljuti eestis arvele
võetud ja väidetavalt saksast pärit, kontrollida pole ajalugu veel jõudnud..
Varustusest siis endale olulisemad tooks välja:
6 käiguline manuaalkast
6x turvapadi
signalisatsioon (kaldeanduriga, mahuanduriga)
pidurdusjõukontroll
veojõukontroll
kliimaautomaatik
elektrilised akende tõstukid ees
elektrilised välispeeglid (soojendusega)
katuseluuk (klaasist, elektriline)
toonitud klaasid
2x peeglid päikesesirmides (valgustusega)
uste sisevalgustus
kohtvalgustid
2x istmesoojendused
tagaistme seljatugi allaklapitav
reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus)
käetugi ees (laekaga)
käetugi taga (laekaga)
audi originaal navisüsteem
originaal subwoofer
audi 6 CD CD Box
kompuuter
Xenon (lähituled)
esitulede pesurid
päevasõidutulede automaatne lülitus
udutuled (eesmised, tagumine)
valgustuspakett
tagaklaasi soojendus
tagaklaasi puhasti
Üks lisa mida oleks veel soovinud on püsikas, aga kuna autode valik on suht kesine, siis ei hakanud sellele suurt rõhku panema.Püsika võib ise hiljem
installida.. vähem mõla, rohkem pilte:
Esmalt on tellitud mootorihoolduseks rihma ja rullikute komplekt, veepump, õhufilter, õlifilter ja küttefilter. peaks veel eelsüüteküünlad tellima,
siis oleks kõik ok esmalt. Plaanis auto kõrgemaks teha ja originaalvedrude vastu vahetada. Kellel on huvi madaldusvedrude vastu võib teada anda! Ka
on võimalik oma auto originaalvedrusi mulle pakkuda, annan madaldusvedrud vastu! Samuti on teretulnud igasugused näpunäited, mida antud autol siis
teha ja kontrollida!
|
|
|
jaanus.lepik
huviline
Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 '12
|
postitati 19.10.13 18:19
|
|
|
Mis vaade sul seal RNS-D peal on?
|
|
|
Kiwa
huviline
Registreerunud 15.10.13
Asukoht: Viljandi, Valga
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.13 15:11
|
|
|
see seal navi kompass vms, ple eriti tegelenud selle navi asjaga..netist vähe uurides leidsin, et see navi ei toeta eesti kaarti jne..
|
|
|
Kiwa
huviline
Registreerunud 15.10.13
Asukoht: Viljandi, Valga
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.10.13 16:15
|
|
|
Täna sai vahetatud õli (5W-30), õlifilter, õhufilter, küttefilter (FRAM), eelsüüteküünlad (BOSCH), hammasrihm koos rullikutega, genekapinguti,
kliimapinguti ja nende rihmad (GATES)... eelsüüteküünlad sai vahetatud igaks-juhuks sest talv ikkagi tulemas varsti. Õhufiltrit nagu polekski aastaid
vahetatud juba, väga rämpsune ja niiskuskahjustustest kõver igatepidi... hetkel kelladel 195100 km ees, aga seda kindlapeale keritud, nüüd jääb veel
aku seisukord üle kontrollida ja tehnika poolelt võiks talvele vastu minna... vedrud vaja veel kõrgemate vastu vahetada ja mingid asisemad rehvid ka
alla panna, siis oleks selleks aastaks kõik.. auto keskmine küttekulu jääb praegu alla 6,5 liitri natukesaja kilti peale, aga arvestades palju
külmkäivitusi ja lühikesi otsi argipäeviti on, siis olen rahul..
|
|
|
Kiwa
huviline
Registreerunud 15.10.13
Asukoht: Viljandi, Valga
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.10.13 16:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kiwa
kontrollisin vahel ka vanad eelsüüteküünlad huvipärast järgi ja avastasin, et ainult 1 eelsüüteküünal töötas varem..auto käivitus selle ühe
eelsüüteküünlaga ka -5 kraadiga päris kenasti muidu ja on täiesti ime, et neid eelsüüteküünlaid uuematel diislitel nii vähe käivituseks vaja on..
käigukasti padi ootab ka vahetust ja peab selle millalgi ette võtma.. sai ka vahepeal suvevelgedele silm peale pandud, pilti hetkel näidata pole, aga
kui külla lähen siis teen ühe pildi ka velgedest..veljed muidu 18 tolli ja pm tutikad, ning olid sama kerega a4 all varem..
üks meeleolu pilt ka jutule, kuidas oma eelmist igapäevaliikurit tööle aitan:
http://www.upload.ee/image/3672487/Foto0126.jpg
NB! Pilt on tehtud 4 kuud vana nokiaga, millel on väidetavalt 5,0 Mp kaamera
|
Kontrollisin vahel ka vanad eelsüüteküünlad huvipärast järgi ja avastasin, et ainult 1 eelsüüteküünal töötas varem. Auto käivitus selle ühe
eelsüüteküünlaga ka -5 kraadiga päris kenasti muidu ja on täiesti ime, et neid eelsüüteküünlaid uuematel diislitel nii vähe käivituseks vaja on.
Käigukasti padi ootab ka vahetust ja peab selle millalgi ette võtma. Sai ka vahepeal suvevelgedele silm peale pandud, pilti hetkel näidata pole, aga
kui külla lähen siis teen ühe pildi ka velgedest. Veljed muidu 18 tolli ja pm tutikad, ning olid sama kerega a4 all varem.
Üks meeleolu pilt ka jutule, kuidas oma eelmist igapäevaliikurit tööle aitan:
http://www.upload.ee/image/3672487/Foto0126.jpg
NB! Pilt on tehtud 4 kuud vana nokiaga, millel on väidetavalt 5,0 Mp kaamera
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
|
|
|
JanisL
klubiliige
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.8 TQ 2003
|
postitati 29.10.13 16:35
|
|
|
Kuradi kena auto on ! Edu.
Kaamera pilt ok Udune ilm ja pisike pilt
|
|
|
Kiwa
huviline
Registreerunud 15.10.13
Asukoht: Viljandi, Valga
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.11.13 07:14
|
|
|
Eile (15.11.2013) vahetati Audil kõik neli vedru originaalide vastu ringi mille ma Vääna lammutusest hankisin. Algselt oli plaan uued B varuosa vedrud
osta, aga tegin igaks juhuks proovi kasutatud A varuosa leida ja õnnestus saada päris korralikud, mõni üksik roostetäpp oli peal, aga täiesti läikisid
veel. Lisaks sai vahetatud ka käigukasti padi, mida oli ainult A varuosana saada, seda ma ei hakanud kasutatud otsima ja tellisin uue! Autoga nüüd
mugavam sõita, ei pea jälgima igast kive ja konarusi teedel.
Pilte vedrudest:
Ja uus käigukasti padi:
Autost teen pilte siis, kui korraliku kaamera ligidusse saan!
|
|
|
Kiwa
huviline
Registreerunud 15.10.13
Asukoht: Viljandi, Valga
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.11.13 17:28
|
|
|
Laupäeval siis sai natuke auto kallal nokitsetud ja ühteist uuritud kangutatud. Nimelt siis lähemal uurimisel selgus, et auto kõik neli tiiba on
avariilised olnud ja aastatega kogunenud pahtlite ja värvikultuuride kiht päris arvestatav. Tegin esimesed tiivaääred ja vasakpoolse tagatiiva ääre
vähe viisakamaks, et ei oleks märgata mingit roostet (rooste mind häirib väga, pole vahet kas auto katusel või põhja all, uksevahes või kus iganes).
Järeldusele jõudsin, et kevadel teen mõlemad tagatiivad üle vajadusel likvideerides kellegi pooliku ja kehva plekitöö, sest kohati tundus pahtlikiht
üpris suur. Esitiivad peaks ka järgmise aasta jooksul välja vahetama, et auto ikka viisakas jääks, õnneks sobivad järelturu toodangu plekid päris
kenasti B6 keretüübiga autole, mida on minu kogemused näitanud päris mitme auto puhul. Lisaks sain teada, et xenon pirnid on suht õhtal omadega D1S
tüüpi, ning tunduvalt kallimad kui D2S pirnid. Reguleerisin ka tagaluuki, mis oli kuidagi väga väljapoole, niimoodi, et tihendite vahelt oli tuult
kuulda. Peale seda viskab mulle kompuutrisse vahel veateadet, et taga luuk on lahti, aga seda tegi ta varem ka, aga tunduvalt harvemini. Ju siis oligi
luuk väljapoole reguleeritud, et seda veateadet vähem oleks, eks millalgi lähiajal võtan luku küljest ja üritan selle mikrolülitiga miskit ette võtta.
Numbrialuse alla sai ka viltmaterjalist tihendit pandud ja niimoodi, et numbrialus kuskilt vastu luugiplekki ei puutuks, mille tulemusel võiks tekkida
jälle korrosioon. Panin ka numbri alla sedasama materjali, et see kogu kompott ei koliseks seal enam, kui ma luuki sulgen. Nüüd see teema vaikne ja
olen rahul! Lisan ka mõned pildid koopaäärte ajutisest remondist, et asi suurema remondini vastu peaks:
Sai ka tagaiste vahepeal välja võetud ja lastud keemiline teha, sest väga näotud plekid olid seal peal, enne kevadet mõtlesin, et ei hakka täis
keemilist pesu tegema tervele sisule!
|
|
|
jaanus.lepik
huviline
Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 '12
|
postitati 24.11.13 19:03
|
|
|
Ma kunagi värvisin jeepi niimoodi (esimest korda üldse), siis tulemus jäi ikka mega halb, tee mõni pilt, kui kilesid pole.
|
|
|
Kiwa
huviline
Registreerunud 15.10.13
Asukoht: Viljandi, Valga
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.11.13 19:17
|
|
|
Selle tooni puhul ei näeks isegi peale autot katva kile eemaldamist piltidelt töö halba kvaliteeti. Tiivaäärtel tegin hajutused ja üleminekud
niimoodi, et neid ei näe isegi päriselus oma silmaga, piltidest rääkimata. Uuel nädalal näitan 15 minutit poleeri ka nendele kohtadele ja siis ei saa
enam teravam silm ka aru, et nende tiibadega kuskilt miskit värviparandusi tehtud on! Olen tegelenud auto keretööde ja värvimistega juba üle 8 aasta
ja tean mida teen! Ajutiseks lahenduseks kevadeni kõlbab töö väga hästi ja vähemalt ei roosteta edasi!
Tegin ühe pildi ka pärast töökojast ära minekut, aga pole head kaamerat ikka veel käe otsa sattunud, aga miskit võib aimu saada ka auto kõrgusest
peale originaalvedrude allapanekut:
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 24.11.13 19:22
|
|
|
Tulemus on täitsa kena.
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
Kiwa
huviline
Registreerunud 15.10.13
Asukoht: Viljandi, Valga
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.12.13 17:21
|
|
|
Natuke uuendusi ka! Vahepeal vahetasin parema külje tagaukse luku ära ja voilaa, kompu näitab nüüd ilusti kui uks avatud on ja ka salongivalgus
reageerib sellele ukse avamisele ilusti. Peale hooldust on läbitud umbes 3000 km ja õli pole kulunud kuhugile, mis on loomulikult hea, küll sai
vaadatud, et EGR-i juurest on õline natuke, nagu pilluks sealt välja seda ollust. Samuti on vaakumvoolikud ka õlised ja plaanis lähiajal ära vahetada.
Täna hommikul otsustas ka parempoolne xenon D1S pirn enda tegevuse ära lõpetada ja nagu saatuse tahtel jõudis just täna õhtul ka pakk hiinast uute
xenon D1S pirnidega (6000 k), mille olin kuu tagasi tellinud.
Nüüd kirjutaks murest millele ma hetkel ise ei suuda lahendust välja mõelda, aga kindlasti on siin foorumis häid tarku inimesi, kes oskavad ehk
aidata, milles viga seisneb! Nimelt autot ostes ei töötanud parema tagaukse suurem kõlar ja ei jõudnud selle probleemiga siianii tegeleda, aga nüüd
otsustasid auto enamus kõlarid alla anda ja hetkel töötab ainult parema esiukse kõlarid ja vasaku tagaukse kõrgheli kõlar, ning pagasnikus olev
woofer. Autol on tehase helisüsteem, ehk siis audi navigation plus ja kõigis ustes kõlarid pluss siis pagasiruumis paremal woofer ja ka võimendi.
Paluks abi targematelt, millest vea otsimist alustada! Ette tänades!
|
|
|
Kiwa
huviline
Registreerunud 15.10.13
Asukoht: Viljandi, Valga
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.01.14 18:48
|
|
|
Täna sai mootoril enamus vaakumvoolikud ära vahetatud ja EGR klapi voolik ka ära kontrollitud! Turbo geomeetria tundus ka töötavat. Esitulede pirnid
ka nüüd uued D1S (6000 k), tulede vahed autol ees kenasti paika sätitud nüüd, xenon plokid ilusti kinni kapotiall ja lasin esitulede kõrgused
ülevaatuspunktis ilusti ära reguleerida. Hea on see, et uute xenon pirnidega süttivad tuled iga kord, kui auto käivitada ja peale mootori
vaakumvoolikute vahetust läks auto minek erksamaks küll ja eriti alla 1500 põõrde on vahe tuntavam, ning mootor võtab nüüd kergemini mineku üles, kui
ennem ja samas on särtsakam ka suuremate põõretega! Häirivaks teguriks on see, et EGRi pealt on endiselt õline ja terve mootori külg on õline,
kaasaarvatud starter, mis täiesti all on, huvitav on asja juures see, et õli kuhugi kadunud ei ole ja jahutusvedeliku tase on ka kenasti normis.
Kõlarite mittetöötamise probleemile ei ole ka lahendust saanud veel. Lähiajal plaanis siia mõned kvaliteetsed pildid ka autost riputada üle pika aja!
|
|
|
Kiwa
huviline
Registreerunud 15.10.13
Asukoht: Viljandi, Valga
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.14 07:04
|
|
|
Rege rauta suvel, vankrit määri talvel. Ostsin siis 08.02 suvepapud ära 18x8 tolli ET 35 eta beta veljed. Veljed vajavad sirgestamist, kapslid on
puudu ja kahel veljel on rehvid puudu. Varsti lasen veljed ära sirgestada ja ostan kaks puuduolevat rehvi ka juurde. Veljekapslid audi rõngastega on
hiinast siiapoole teel, veljepoldid vaja osta veel koos vargapoltidega, tsentreerimisrõngad ka ja suvehooajaks peaks kõik asjad valmis olema!
Kerge fotomeenutus ka:
Auto näeb välja nagu allroad versioon nende velgedega. Kuna tegemist on igapäevaliikuriga millega tahaks vahest kuskil metsade järvede ääres
logistada, siis pole plaanis autot madalamaks lasta. Ise olen rahul
|
|
|
tinnuri
huviline
Registreerunud 11.05.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.02.14 01:31
|
|
|
Täitsa kena masin. Oman ise ka samasugust masinat mis sai eelmise aasta aprillis omale soetatud. Jõudu ja jaksu masinaga. Mis plaanid veel masinaga on
või jääb selliseks nagu hetkel?
|
|
|
Reino
huviline
Registreerunud 15.01.07
Kasutaja on eemal
Auto: RR Vogue & E30 cabrio
|
postitati 18.02.14 19:21
|
|
|
Naljakas, sain sult madaldusvedrud ning töökojas ootavad mind nüüd samasugused veljed. Praegu mõtlen, et peaks äkki hoopis 19" alla proovima. Kisub
muidu plagiaadiks
|
|
|
Kiwa
huviline
Registreerunud 15.10.13
Asukoht: Viljandi, Valga
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.02.14 18:15
|
|
|
to Reino: mind ei häiri, kui samasugused veljed enda autole alla paned, peaasi et endale meeldib!
Autoga plaanis veel sisu plastikud uuesti ära värvida ( lävepaku liistud, uksepolstritel käepideme plastikud jne), võibolla katab ka osad kohad
salongis carbon kleepsuga, mis on juba soetatud. Plaanis on veel autotelefoni hoidja armatuuri küljest ära kaotada, audio korralikult tööle saada,
kevadel tagatiivad, tagaluuk, parem tagauks ja ehk ka tagastange ära värvida. Esitulede klaasidelt plaanis täkked välja lihvida nii palju, kui
võimalik ja tule klaasid uuesti ära lakkida. Rohkem tulevikuplaanidest ei oska ja ei julge hetkel lubada. Kindel on see, et auto saab tehnilist ja
korralist hooldust pidevalt kogu selle aja vältel, mil auto minu kasutuses on!
|
|
|
wex
huviline
Registreerunud 06.08.12
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: 93 Audi 80
|
|
Kiwa
huviline
Registreerunud 15.10.13
Asukoht: Viljandi, Valga
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.03.14 19:12
|
|
|
Pole ammu miskit kirjutanud! Vahepeal sai suveveljed ära sirgestatud, vargapoldid, veljepoldid ja velje tsentreerimisrõngad ära ostetud. Samuti sai
soetatud 2 puuduolevat uut suverehvi ja rehvid peale pandud, kõik rattad ära tasakaalustatud jne. Veljekapslid jõudsid ka hiinast kohale, tunduvad
täiesti audi originaalid olema, tootekoodid, märgid värgid kõik siseküljel olemas, aga kahjuks kinnitusnagad on liiga lühikesed nende velgede jaoks ja
pean miskit välja mõtlema, liimituuning vms mulle ei istu! Lisan mõned pildid ka, sest nagu varemgi juba maininud olen, siis pikk jutt, s*tt jutt
Veljekapslid:
Uste alläärtesse sai veekindlad 30 cm LED ribad tellitud, mis peaksid siis uksi avades maapinda kenasti valgustama hakkama:
Vargapoldid ja veljepoldid:
Uued kummist jalamatid, sest keegi tark oli enne mind autosse 2007- edasi A4 jalamatid pannud! Uued jalamatid siis:
Üks talvine pilt ka, arvatavasti selle talve viimane:
Nii ja kes soovib enda 2007 edasi A4-le kummist jalamatte, siis võib teada anda! Võin saata pildid ja teeme kaupa!
Kena kevadet ka kõigile!
|
|
|
Kiwa
huviline
Registreerunud 15.10.13
Asukoht: Viljandi, Valga
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.06.15 18:48
|
|
|
Väga palju aega on vahepeal mööda läinud ja selle ajaga on jõudnud ka palju vett merre voolata.. Millalgi aega saan rohkem, siis võin pikema teksti ja
ka pildimaterjali juurde panna. Aega on läinud mööda umbes aasta ja mõned kuud veel peale siin viimasest postitusest. Tehtud on ikka päris palju nii
tehniliselt, kui ka auto välimuse parandamise osas... Mõni pilt ka auto hetkeseisust, sest juba üks pilt võib öelda rohkem, kui tuhat sõna:
|
|
|
alvarpro
huviline
Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014
|
postitati 17.06.15 05:33
|
|
|
Tervist! Igati viisakas pill sul, endalgisama mootoriga isend.
Kas suuremaid probeleeme pole autoga olnud ja
kas said oma led ribad uste alla monteeritud?
Huvitab, kust sa voolu nendele võtsid
|
|
|
Kiwa
huviline
Registreerunud 15.10.13
Asukoht: Viljandi, Valga
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.06.15 16:19
|
|
|
Eks auto ikka vähe tähelepanu on vajanud, märkimisväärsemateks asjadeks on pidurite remont, kus vahetusse läksid kõik kettad ja klotsid, esipiduritel
veel lisaks sellele uued kolvid ja tihendid. Sügisel sai ka uus esisild alla pandud MOOG tootja osadest, homme lähevad sillal mõlema poole ülemised
hoovad garantiikorras vahetusse enneaegse kulumise tõttu. Mootori osas pole miskit teinud peale esmast hooldust (sügis 2013), kus sai kõik rihmad,
rullid, rihmapingutid, õlid, filtrid ja eelsüüteküünlad vahetatud. Peale seda olen siianii mootori juures pidanud ainult vedelike ja filtrite vahetust
tegema hoolduskorras. Millalgi lasin vahetada ka käigukasti õli. Ainsaks mureprobleemiks on tehaseksenoonid, mille varuosad on päris kallid ja hiina
plokid seal väga hästi ei toimeta.. Hiina D1S ksenoon pirne on ka 4 korda läbi põlenud juba. Peab ükskord korraliku investeeringu ära tegema ja
korraliku tehase lahenduse taastama. Millalgi kevadel vahetasin ka tagaamordid ja amortide tolmukatted - olid teised väsimusmärkidega. Kevad 2014
leidis kapotialla tee ka uus aku, Exide tootjalt ja oli vist 77 Ah ja 720 A vms. Hetkel auto hoolduse kohta rohkemat ei meenu. Üldises pildis olen
autoga rahul. Kena välimus, hea dünaamika, igati mugav ja ökonoomne pealekauba (u. 6,4 l /100 km). Keskluku sain ka eelmine sügis toimima, vaja oli
selleks mugavusvarustusplokki, mille sain VAG autolammutusest ja siis hiljem ka diagnostikaga sättimist. Siiamaani kõik toimib ja tänangi siinkohal
VAG autolammutust hea hinna ja viisaka vastutulemise eest kauba koheselt saatmise eest jne..
Led ribad said kõikidele ustele paigaldatud, aga nende kinnitusteibid on kahtlase väärtusega, siianii imestan, et nad pole veel ära kukkunud. Valguse
värvilt on LED ribad natuke sinakad ja peaks mingiaeg välja vahetama. Voolu võtsin ribadele uksepolstrite küljes olevatest valgustitest, kuhu sai
lihtsalt juhtmed ümber klemmribade põimitud..Kui nutikust on, siis kogu selle ettevõtmise juures pole vaja uksepolstrit lõhkuda, ega isegi maha võtta.
Kui lähem huvi, siis seletan täpsemalt. Tegin peale paigaldust mõne pildi ka, lisan need siia:
|
|
|
alvarpro
huviline
Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014
|
postitati 18.06.15 05:50
|
|
|
Selge pilt!
No siin põhimõtteliselt rohkem pole vaja seletada, kust voolu võtsid. Tundub küllaltki arusaadav seletus, iseasi kas saan samast kohast toite võtta,
kuna mu omal pole ukse külgmisi valgustusi. Võibolla pean midagi muud leiutama, kuid no see ennem ei selgu kui polstri olen maha võtnud.
Aga edu pilliga ja muretuid kilomeetreid
|
|
|
Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
postitati 18.06.15 06:01
|
|
|
Ilus. Kas ukse valgustus põleb siis koguaeg kui õigesti aru saan, mitte ei kustu ära kui uks sulgeda?
Ma ei ole kursis kas xenon kasutab sama ballasti mis bi-xenon, aga kui kasutab siis mul üks peaaegu tutikas müügis.
|
|
|
Kiwa
huviline
Registreerunud 15.10.13
Asukoht: Viljandi, Valga
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.06.15 16:28
|
|
|
Mul ei ole bi-xenon plokid, vaid tavaliselt. eelistan osta neid paari kaupa, kel on, siis võib pakkuda. Täna vahetati esisillas vajalikud hoovad
garantii korras välja ja tehti sillastend, nüüd on hea jälle vaikuses sõita, pole ühtegi kobinat kuskil tagasild on selles suhtes ok, et pole peale stabikakontide miskit pidanud puutuma Meelest läks lisada ka see, et olen paigaldanud autole komposiitmaterjalist
põhjakaitse. Letihind oli 139 eur, aga sain ühtteist hinnast alla.
Pilt ka:
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|