Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: (Müüdud) Audi A6 1.9 TDi - 2001 - Michael (Vastuseid: 36 | Vaatamisi: 11453)
Michael
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F31

postitati 07.10.13 20:32 Tsiteeri
(Müüdud) Audi A6 1.9 TDi - 2001 - Michael



7. oktoober 2013 sai soetatud oma esimene Audi

Oma Audi otsingul kahtlesin ja kaalusin A3'e ja A6'e vahel,
hetkel olen ostuga väga rahul, eks aeg näitab mis sellest saama hakkab.
Upgrade toimus 98. aasta Opel Astra F'i pealt.

Mark: Audi A6
Aasta: 2001
Mootor: 1.9 TDi (96Kw)
Vedav sild: esivedu
Käigukast: manuaal
Värvus: tumehall
Toodud riigist: Prantsusmaa

Varustust on küllaga, märkimisväärsem:
4x el. aknad
El. peeglid soojendusega
Kliimaautomaatik
Audi Concert helisüsteem
Veojõukontroll
Eesmised udutuled
Parkimisandurid taga
Valgustuspakett

Mõned pildid

https://lh5.googleusercontent.com/-FZifKiDr2TQ/Unttt7r0OsI/AAAAAAAAPZ0/ole6eQh9Kwo/w800-h410-no/A-1.jpg
https://lh4.googleusercontent.com/-mTElL9o4vJs/Unttu_DUhWI/AAAAAAAAPZ8/0jLwy88RaYY/w799-h447-no/A-2.jpg
https://lh3.googleusercontent.com/-gcbOAQ8HsB0/UqMPcAA85cI/AAAAAAAAPa4/iB5yEaTfpcM/w800-h415-no/A-11.jpg
http://farm4.staticflickr.com/3827/11859257584_2e48cbd42c_c.jpg
https://lh6.googleusercontent.com/-08vq2dqVTgY/UlMZf-zyBII/AAAAAAAAPXw/82hXbAGJRJs/w424-h635-no/Au-2.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Michael
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F31

postitati 20.10.13 16:11 Tsiteeri


Auto juures paar viga ka ilmnenud vahepeal.
EGR klapp lekib natuke õli.
Kojamehed olid jube kehvad, kuid need said hambad ristis uued ostetud.
Pole eluski 50€ kojameeste paari eest maksnud.

Eesmised udutuled on väga karvased. Lammutasin ühe lahti, proovin restaureerida.
PILT

Pagasniku valgustuse andur ei tahtnud tööd teha.
Kiskusin polstri välja, natuke näppisin juhtmeid ja peale seda toimib alati.

Streigib ka ühe tagumise ukse andur, ei põle lombi ega jalgade valgustus.
Kunagi jõuab seda ka lähemalt uurida


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JanisL
klubiliige



Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.8 TQ 2003

postitati 20.10.13 16:27 Tsiteeri


Väga viisakas näeb välja :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jaanus.lepik
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8.5 '12

postitati 20.10.13 16:43 Tsiteeri


Miks sul 50 euri kojamehed on? Bosch vms maksis mul 36 euri 2tk.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Michael
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F31

postitati 20.10.13 17:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaanus.lepik
Miks sul 50 euri kojamehed on? Bosch vms maksis mul 36 euri 2tk.


Samuti Boschi omad, Fixusest soetasin.
Tol ajal (auto sünnipäev 11. oktoober 2001) pandi sellele margile ulme-disainiga kojamehi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Michael
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F31

postitati 26.10.13 01:36 Tsiteeri


Palli tänavalt said üks päev valuveljed talverehvidega soetatud, tänan ka härrat jalamati eest.

Värv oli defektne, suht palju üles kobrutanud. Kapslitest üks puudu.
Väike kiiks minus sundis mind tööle.
Suur ettevõtmine see velgede käsitsi lihvimine aga varemgi head tulemust andnud.
Esimene velg sai täna krundi alla, värvkate tuleb ilmselt hõbehall.

Tegin foorumis otsingut uste mikrolülitite kohta, natuke paremat puitu ja rohkem punast oleks vaja.
Murekohaks on taga parempoolne uks.
Ust avades ei sütti ükski lamp, pimedal ajal selline viga mu autol tähelepanuta jääda ei saa.
Uksepolster sai maha võetud aga pimedas ei seletanud enam kus ja kuidas mikrolüliti üldse kätte saan.

See ikka seal välise käepideme pool? Oskab keegi lähemalt seletada kuidas selle kätte saan?

Lisaks on selle ukse juures ka aken vigane, alla läheb, üles lastes kisub viltu (kiilub kinni) ja peab käega järgi aitama.
Selle vea proovin ka lähiajal kõrvaldada.

Pilti kah veljest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 26.10.13 03:00 Tsiteeri


Vaata ka ukse vahel olevas kummilutis olev pistik ja eriti juhtmed üle enne kui hakkad mikrolüliteid vahetama. Minul oli asi just selles.


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Michael
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F31

postitati 26.10.13 18:27 Tsiteeri


Ei aidanud seal miskit, suht kindel, et vigane mikrolüliti.

Kas keegi aitaks mind, kuidas see kätte saada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 27.10.13 06:23 Tsiteeri


Pane mulle enda email privasse - võin sulle saksakeelse DIY juhendi saata.

Tsitaat:
Algselt postitas: Michael
Ei aidanud seal miskit, suht kindel, et vigane mikrolüliti.

Kas keegi aitaks mind, kuidas see kätte saada?



A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 27.10.13 07:26 Tsiteeri


C5 facelifti tagaukseluku elektriline osa ei koosne ainult mikrolülitist. Nii et viga ei pruugi üldse olla (ainult) lülitis.
Uks tuleb siiski aatomiteks teha, et lukk sealt vahelt kätte saada.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Michael
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F31

postitati 06.11.13 00:00 Tsiteeri


Mis arvate? Tahaks kuidagi velgi erilisemaks teha.
Need on siis Palli tänavalt saadud veljed talverehvidega.
https://lh4.googleusercontent.com/-QTeEVl_b738/UnmFRQMuWPI/AAAAAAAAPZY/ryD3LvH3NeU/w801-h412-no/VELG.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 06.11.13 05:56 Tsiteeri


Parempoolsel pildil oleks nagu piduritolmu täis veljed.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 06.11.13 07:09 Tsiteeri


Täiesti õudsad näevad need "personaliseeritud" veljed välja. A6 ei ole selliste katsete jaoks. Palun ära tee seda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
speissu
huviline



Registreerunud 28.09.10
Kasutaja on eemal


postitati 06.11.13 07:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Michael
Tegin foorumis otsingut uste mikrolülitite kohta, natuke paremat puitu ja rohkem punast oleks vaja.
Murekohaks on taga parempoolne uks.
Ust avades ei sütti ükski lamp, pimedal ajal selline viga mu autol tähelepanuta jääda ei saa.
Uksepolster sai maha võetud aga pimedas ei seletanud enam kus ja kuidas mikrolüliti üldse kätte saan.

See ikka seal välise käepideme pool? Oskab keegi lähemalt seletada kuidas selle kätte saan?


Ilmselt seal pole mikrolüliti probleem nagu rocket juba mainis.
Enda masinal sain ka ukse pulkadeks võtta.
Luku sees on trükiplaat ja minul oli seal vaja kõik üle joota. Nüüd töötab kõik kenasti.
Aga et lukuni jõuda on vaja eest võtta polster, klaasi mehanism (2000 aasta masinal 4 poldiga kinni + tihend ukse küljest lahti) ja alles siis pääsed lukule ligi (kinni 2 poldiga).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Michael
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F31

postitati 06.11.13 09:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: twistY
Täiesti õudsad näevad need "personaliseeritud" veljed välja. A6 ei ole selliste katsete jaoks. Palun ära tee seda.


Puhanud peaga tundub, et see peab tõesti photoshoppi jääma.

Ukse lammutamiseks pole rohkem aega leidnud...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 06.11.13 09:31 Tsiteeri


Kui ust lammutad siis märgi värvilise markeriga kahe alumiiniumkiilu asend ja ukseraami/poldipeade kõrgus uksepleki suhtes.
Pärast on lihtsam kokku panna ja reguleerimist on vähem.

PS. On ka juhtumeid, kus imestatakse miks ust enam paika ei saa, märkamata et kiilud on õigest kohast üldse plehku pannud.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 06.11.13 10:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Michael
Tsitaat:
Algselt postitas: twistY
Täiesti õudsad näevad need "personaliseeritud" veljed välja. A6 ei ole selliste katsete jaoks. Palun ära tee seda.


Puhanud peaga tundub, et see peab tõesti photoshoppi jääma.

Ukse lammutamiseks pole rohkem aega leidnud...

Kui järgmine kord velgi värvid, siis ära teibiga koonerda, teinekord kipub vales kohas värv lausa kiusu pärast sinna väga hästi kestma jääma:)


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RistoRei
huviline



Registreerunud 04.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.11.13 14:59 Tsiteeri


Käisin isegi seda Audit vaatamas. Mootor töötas kenasti, mootori padjad olid ilmselt läbi (käisid kolksud kui kohalt startida). Samuti loopis vahepeal Airbagi tuld põlema. Kerel esines päris palju iluvigu ja tundus, et on kunagi mingeid detaile värvitud(tooni vahe). Piduri kettad olid ka kõverad, väristas päris korralikult pidurdades.
Muidu kena audi ja loodan, et teenib sind hästi.

Tervitades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Michael
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F31

postitati 07.12.13 12:21 Tsiteeri


Mulle meeldib pildimaterjali jagada

https://lh4.googleusercontent.com/-Xy-d3GwgiOo/UqMPVySoM6I/AAAAAAAAPao/NW3LXS7duHk/w726-h629-no/A-10.jpg

Vahepeal sai talveks valmistatud, veljed värvitud, tasakaalus ja alla krutitud

https://lh3.googleusercontent.com/-gcbOAQ8HsB0/UqMPcAA85cI/AAAAAAAAPa4/iB5yEaTfpcM/w800-h415-no/A-11.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Michael
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F31

postitati 30.12.13 21:58 Tsiteeri


Eelmine nädal avastasin parklas veovõlli kragina, läbi oli pp veovõlli ots.
Tänan Fugitive'i abivalmiduse ja vastutulelikkuse eest, et oli nõus selle vahetuse kiirelt ette võtma.

Edit 09.01.
Eelmine nv sai Haapsalus käidud, muidugi külastasin ka lennuvälja.
Spido järgi sai kätte 180 km/h
Tegin ka põdratesti, 13 aastat vana ESP toimetab endiselt edukalt.

Väike klõps ka

http://farm4.staticflickr.com/3827/11859257584_2e48cbd42c_c.jpg

Edit 29.01

Eelmine nädal oli mitu jama.
Teadmata põhjusel oli ühel veljel tekkinud siseküljele mõra, avastasin sõitma asudes esialgu vaid tühja rehvi.
Õnneks leidus müügis samasugune üksik ja väga heas korras velg.
Pikemat aega oli tüliks ka juhiuks, mis alla 0 kraadi ei sulgunud. Sai lastud lukusulasid ja õlisid, ei midagi, aitas vaid hommikuti pool tundi soojendamine. Fugitive'i abiga sai see korda, pesime luku korralikult ära, pole enam nädal aega streikinud.

Elektrikala - auto tarbib seistes rohkem kui ta peaks, pole veel lahendust leidnud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Michael
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F31

postitati 28.03.14 22:30 Tsiteeri


Talv ei möödunud igavalt. Üks lumekamakas keset teed võttis ohvriks juhipoolse udutule võre.

Ilusate ilmadega panin tähele ka luugil olevate rõngaste defekte, kroom on kohati maha koorunud.
Just hiljuti said need kaks asja ka esindusest uutena tellitud.

https://lh3.googleusercontent.com/-gm67rFOvn9s/UzXx88-QdzI/AAAAAAAAP7A/p3em_Mtl29s/s600-no/Rings.JPG


Vahepeal said vahetatud kapoti ja luugi amordid. SWAG toodang.

800 km tagasi sai tehtud ka väike hooldus.
Õlivahetus filtriga, õhu- ja kütusefiltri, ees amortide vahetus.
Roolivõimu vedelik sai välja vahetatud ja süsteem läbi pestud.
Vahetusse läks ka parempoolne mootoripadi, mis kägivahetusel kolksus.
Olin sellega juba harjunud aga nüüd on märksa mõnusam sõita.
Talvel sai sõidetud kaetud radikaga, kuid peale termostaadi vahetust, sai sellest rõõmsalt loobuda.

Hetkel otsin kohti ja kogun soovitusi, kust leida soodsat autoelektrikut. Mure suhteliselt labane, auto võtab seistes liiga palju voolu. Vaja viga üles leida ja korda teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Michael
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F31

postitati 04.04.14 17:29 Tsiteeri


Värskendasin mootorikatte välimust ja tegin mootorile väikse pesu.

https://lh4.googleusercontent.com/-bLuPnyQo2yM/Uz7h-ZbdMeI/AAAAAAAAP7U/BgaFDy9_s50/w827-h618-no/IMG_0981.JPG

Mingi hetk tuleb vist veovõllile uus kaitse peale sebida.

Praegu on see naljakal kombel kortsu ja vinti tõmbunud. Mõnusad praod ka sees.

https://lh6.googleusercontent.com/-Sn3x0ldumqs/Uz7iDWG2ERI/AAAAAAAAP7c/vV4tki7RUyU/w462-h618-no/IMG_0997.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ragnara
huviline



Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro

postitati 04.04.14 18:42 Tsiteeri


Tee seda kohe, enne kui tolm ja liiv sisse pääseb, vastasel juhul saad juba kulukama jupi vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Michael
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F31

postitati 05.04.14 03:43 Tsiteeri


See on juba omal nahal läbi elatud parempoolse veovõlliga...
Katkine kumm ei ole kunagi hea.

Järkjärgult timmin autot, kui ilmuvad kriitilisemad mured, liigutavad need muidugi ka "To do listis" teised asjad kaugemale. Loodetavasti peab see järgmise nädalani veel vastu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
eivoe
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.14
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A avant 1.9TDI-PD

postitati 05.04.14 15:09 Tsiteeri


Kuidas minek on? Mul sama mootor ja 85kw aga väga uimane on minuarust.


eivoe
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.3% - SQL: 67.7%]