Lehekülgi: 1 2 |
Tauri88
huviline
Registreerunud 16.09.13
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a8
|
postitati 17.09.13 07:03
|
|
|
Paluks abi 3.0 pihustite kohapealt!
Tere. Mure selline et sai soetatud 2005 aasta audi a8 ja nüüd 2 pihustit omadega õhtal. Teab keegi kust saab hea hinnaga pihusteid? Esinduses 614 euri
tükk. Või teab kas saab panna peale muu koodiga pihusteid? Enda pihusite kood : 0445115041 piezo pihustid.
Tänud kõigile kes vaevuvad vastama või jagavad väärt infot!
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
|
bob
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31
|
postitati 17.09.13 09:41
|
|
|
Kõik 6 pihustit peavad olema sama koodiga.
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
|
Tauri88
huviline
Registreerunud 16.09.13
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a8
|
postitati 17.09.13 17:26
|
|
|
Pihustid järgi kontrollitud 2 ja 4 `` kusevad`` . Mootorikood Asb kui see oli see mida mõtlesid?
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.09.13 19:39
|
|
|
Kas keegi neid remontida ei taha? Diseland vms oli selle firma nimi minuarust.
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.09.13 19:43
|
|
|
Kas keegi neid remontida ei taha? Diseland vms oli selle firma nimi minuarust.
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 17.09.13 20:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Leopold661
Kas keegi neid remontida ei taha? Diseland vms oli selle firma nimi minuarust. |
Dieselland remondib, aga neindel pihustitel pole midagi remontida. Olen ka ise seda uurinud sealt...
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 17.09.13 20:15
|
|
|
Viljandi vöi seal kandis pidavat olema hea koht, kes diisel isenditega tegelevad. Hetkel firma nimi meelde ei tule kahjuks.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Tauri88
huviline
Registreerunud 16.09.13
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a8
|
postitati 17.09.13 21:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat: | Algselt postitas: Leopold661
Kas keegi neid remontida ei taha? Diseland vms oli selle firma nimi minuarust. |
Dieselland remondib, aga neindel pihustitel pole midagi remontida. Olen ka ise seda uurinud sealt... |
Nende pihustitega pole jh kahjuks midagi teha. Osadel nagu aru saanud olen kannatab pihustiotsi vahetada?
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.09.13 06:17
|
|
|
Eesti romulatest ei leia midagi?
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 18.09.13 07:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Leopold661
Eesti romulatest ei leia midagi? |
Tegelt on neid viimasel ajal järjest rohkem tekkinud romulatesse. Omaettte küsimus on aint, et kas ka stendi lasevad ennem viia. Poolte suhtumine on
kahjuks ...
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
Tauri88
huviline
Registreerunud 16.09.13
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a8
|
postitati 19.09.13 04:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Leopold661
Eesti romulatest ei leia midagi? |
Nojaaa kes see oskab öelda kaua need vanad veel kestavad äkki kustuvad kh üle öö.
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.09.13 12:38
|
|
|
Siis pead uued ostma või stendist läbi laskma kasutatud pihusti.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 19.09.13 13:16
|
|
|
Ikka susserdatakse ja susserdatakse.
A8 jõudsid osta, siis jõua need pihustid ka ära vahetada.
Osta lihtsalt kõik kuus tükki uued ja asi vask - põhiprobleem lahendatud ja saad rahulikult nendega 200 000 sõita, kui vaja.
Ei pea esindusest ostma, eBays on 1500 eur, või selles Saksa lingitud firmas on vahetusfondiga 1200 EUR koos garantiiga.
Samal ajal ülemised ketipingutid mootoril ära vahetada, DPF minema visata ja sisselaskekollektori klapid eemaldada ning augud pimedaks + väike
chiptuning EGR-i eemaldamise näol ja ongi pikaks ajaks mureta, vähemalt mootori osaga.
|
|
|
|
catmar
huviline
Registreerunud 05.11.09
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia 3
|
postitati 19.09.13 16:52
|
|
|
Flamenkos oli ka miski küttesüsteemi läbipesu, see peaks kusemise vastu ka aitama...
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 19.09.13 17:53
|
|
|
Kui pihustid juba stendis käinud ja seal pestud ja näidud paigast, siis mingisuguse aine paaki valamisega kuskile enam ei jõua.
|
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.09.13 20:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: OnuJack
Ega need pihusti otsad igavesed ei ole jah. Üldiselt on jäänud arusaam, et käivad sinna 200k km kanti ja siis puht füüsiliselt kulunud nende
tööpinnad. Neid küll taastakse ka aga head nahka see taastamine ei anna tavaliselt. Igasugu ainete kasutamine ei aita, kui tegu on suure läbisòiduga
- tööpindasid need ained ju ei taasta. |
Tegelikult 200 tuhat on ikka jube vähe,peaks ikka rohkem nagu?
|
|
|
S.Lumi
huviline
Registreerunud 05.05.13
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.09.13 21:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Leopold661
Tsitaat: | Algselt postitas: OnuJack
Tegelikult 200 tuhat on ikka jube vähe,peaks ikka rohkem nagu? |
Pigem võiks aga tootjal see huvi puudub. Samas 200k on piisavalt palju ja enamus inimesi küll nii kaua ühe autoga ei sõida. |
|
|
|
Robinson
klubiliige
Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.09.13 06:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Leopold661
Tsitaat: | Algselt postitas: OnuJack
Ega need pihusti otsad igavesed ei ole jah. Üldiselt on jäänud arusaam, et käivad sinna 200k km kanti ja siis puht füüsiliselt kulunud nende
tööpinnad. Neid küll taastakse ka aga head nahka see taastamine ei anna tavaliselt. Igasugu ainete kasutamine ei aita, kui tegu on suure läbisòiduga
- tööpindasid need ained ju ei taasta. |
Tegelikult 200 tuhat on ikka jube vähe,peaks ikka rohkem nagu? |
Kas on ettekujutust,kui suur on nende pihustite töösurve?Kui piduriketas ära
kulub,siis ei anna sinna materjali juurde keevitamine suurd abi.Lähed poodi ostad uue ja tuld.Koitamine siin ei aita
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.09.13 09:59
|
|
|
OT2: Postitusi vaadates suht kindel ka see, et tead, mis on eeskuju mõttes spidokas .
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Minu omal spidokal kohe 300k ja suht kindel... |
|
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 20.09.13 10:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
OT2: Postitusi vaadates suht kindel ka see, et tead, mis on eeskuju mõttes spidokas .
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Minu omal spidokal kohe 300k ja suht kindel... | |
Odomeetril* Tunned end paremini nüüd?
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |