Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Paluks abi 3.0 pihustite kohapealt! (Vastuseid: 29 | Vaatamisi: 11100)
Tauri88
huviline



Registreerunud 16.09.13
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a8

postitati 17.09.13 07:03 Tsiteeri
Paluks abi 3.0 pihustite kohapealt!



Tere. Mure selline et sai soetatud 2005 aasta audi a8 ja nüüd 2 pihustit omadega õhtal. Teab keegi kust saab hea hinnaga pihusteid? Esinduses 614 euri tükk. Või teab kas saab panna peale muu koodiga pihusteid? Enda pihusite kood : 0445115041 piezo pihustid.
Tänud kõigile kes vaevuvad vastama või jagavad väärt infot! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 17.09.13 07:27 Tsiteeri


http://www.ebay.de/sch/i.html?_nkw=0445115041&_sacat=0&_from=R40


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 17.09.13 07:34 Tsiteeri


Tuleks kõik pihustid maha võtta ja stendida enne millegi vahetamist.
Mõne erineva koodiga saab panna, kuid mitte kõiki. See kood, mis sa panid tundub olevat üldse 4.2 TDI ja 3.0 176kw mootori oma.
Kõige parem - kirjuta mootorikood.

Siit saab 6tk 1500 EUR:
http://www.ebay.de/itm/6xneu-Audi-A4-A6-Q7-VW-Touareg-Phaeton-injektor-einspritzduse-2-7-3-0-tdi-Bosch-/330848338131?pt=DE_Autoteile &hash=item4d081900d3

Siit saab 1tk kaupa 300 EUR:
http://www.ebay.de/itm/Bosch-Einspritzduse-Injektor-Duse-0445115078-059130277BD-Pheaton-3-0-TDI-/110837086529?pt=DE_Autoteile&ha sh=item19ce67b941

Soovitav on kõik korraga lihtsalt üks kord ära vahetada, siis on pikaks ajaks mureta. Kasutatud pihusteid ei soovita.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
bob
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31

postitati 17.09.13 09:41 Tsiteeri


Kõik 6 pihustit peavad olema sama koodiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 17.09.13 14:35 Tsiteeri


Siinsamas foorumis jäi kusagil selline koht silma http://www.diesel-technik-biberach.de/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tauri88
huviline



Registreerunud 16.09.13
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a8

postitati 17.09.13 17:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tuleks kõik pihustid maha võtta ja stendida enne millegi vahetamist.
Mõne erineva koodiga saab panna, kuid mitte kõiki. See kood, mis sa panid tundub olevat üldse 4.2 TDI ja 3.0 176kw mootori oma.
Kõige parem - kirjuta mootorikood.

Siit saab 6tk 1500 EUR:
http://www.ebay.de/itm/6xneu-Audi-A4-A6-Q7-VW-Touareg-Phaeton-injektor-einspritzduse-2-7-3-0-tdi-Bosch-/330848338131?pt=DE_Autoteile &hash=item4d081900d3

Siit saab 1tk kaupa 300 EUR:
http://www.ebay.de/itm/Bosch-Einspritzduse-Injektor-Duse-0445115078-059130277BD-Pheaton-3-0-TDI-/110837086529?pt=DE_Autoteile&ha sh=item19ce67b941

Soovitav on kõik korraga lihtsalt üks kord ära vahetada, siis on pikaks ajaks mureta. Kasutatud pihusteid ei soovita.





Pihustid järgi kontrollitud 2 ja 4 `` kusevad`` . Mootorikood Asb kui see oli see mida mõtlesid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 17.09.13 19:39 Tsiteeri


Kas keegi neid remontida ei taha? Diseland vms oli selle firma nimi minuarust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 17.09.13 19:43 Tsiteeri


Kas keegi neid remontida ei taha? Diseland vms oli selle firma nimi minuarust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 17.09.13 20:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Kas keegi neid remontida ei taha? Diseland vms oli selle firma nimi minuarust.

Dieselland remondib, aga neindel pihustitel pole midagi remontida. Olen ka ise seda uurinud sealt...


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 17.09.13 20:15 Tsiteeri


Viljandi vöi seal kandis pidavat olema hea koht, kes diisel isenditega tegelevad. Hetkel firma nimi meelde ei tule kahjuks.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tauri88
huviline



Registreerunud 16.09.13
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a8

postitati 17.09.13 21:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Kas keegi neid remontida ei taha? Diseland vms oli selle firma nimi minuarust.

Dieselland remondib, aga neindel pihustitel pole midagi remontida. Olen ka ise seda uurinud sealt...


Nende pihustitega pole jh kahjuks midagi teha. Osadel nagu aru saanud olen kannatab pihustiotsi vahetada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 18.09.13 06:17 Tsiteeri


Eesti romulatest ei leia midagi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 18.09.13 07:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Eesti romulatest ei leia midagi?

Tegelt on neid viimasel ajal järjest rohkem tekkinud romulatesse. Omaettte küsimus on aint, et kas ka stendi lasevad ennem viia. Poolte suhtumine on kahjuks ...


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tauri88
huviline



Registreerunud 16.09.13
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a8

postitati 19.09.13 04:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Eesti romulatest ei leia midagi?


Nojaaa kes see oskab öelda kaua need vanad veel kestavad äkki kustuvad kh üle öö.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 19.09.13 12:38 Tsiteeri


Siis pead uued ostma või stendist läbi laskma kasutatud pihusti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 19.09.13 13:16 Tsiteeri


Ikka susserdatakse ja susserdatakse.

A8 jõudsid osta, siis jõua need pihustid ka ära vahetada.
Osta lihtsalt kõik kuus tükki uued ja asi vask - põhiprobleem lahendatud ja saad rahulikult nendega 200 000 sõita, kui vaja.

Ei pea esindusest ostma, eBays on 1500 eur, või selles Saksa lingitud firmas on vahetusfondiga 1200 EUR koos garantiiga.
Samal ajal ülemised ketipingutid mootoril ära vahetada, DPF minema visata ja sisselaskekollektori klapid eemaldada ning augud pimedaks + väike chiptuning EGR-i eemaldamise näol ja ongi pikaks ajaks mureta, vähemalt mootori osaga.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
catmar
huviline



Registreerunud 05.11.09
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia 3

postitati 19.09.13 16:52 Tsiteeri


Flamenkos oli ka miski küttesüsteemi läbipesu, see peaks kusemise vastu ka aitama...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 19.09.13 17:53 Tsiteeri


Kui pihustid juba stendis käinud ja seal pestud ja näidud paigast, siis mingisuguse aine paaki valamisega kuskile enam ei jõua.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 19.09.13 19:44 Tsiteeri


Ega need pihusti otsad igavesed ei ole jah. Üldiselt on jäänud arusaam, et käivad sinna 200k km kanti ja siis puht füüsiliselt kulunud nende tööpinnad. Neid küll taastakse ka aga head nahka see taastamine ei anna tavaliselt. Igasugu ainete kasutamine ei aita, kui tegu on suure läbisòiduga - tööpindasid need ained ju ei taasta. :)


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 19.09.13 20:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: OnuJack
Ega need pihusti otsad igavesed ei ole jah. Üldiselt on jäänud arusaam, et käivad sinna 200k km kanti ja siis puht füüsiliselt kulunud nende tööpinnad. Neid küll taastakse ka aga head nahka see taastamine ei anna tavaliselt. Igasugu ainete kasutamine ei aita, kui tegu on suure läbisòiduga - tööpindasid need ained ju ei taasta. :)


Tegelikult 200 tuhat on ikka jube vähe,peaks ikka rohkem nagu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
S.Lumi
huviline



Registreerunud 05.05.13
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal


postitati 19.09.13 21:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Tsitaat:
Algselt postitas: OnuJack

Tegelikult 200 tuhat on ikka jube vähe,peaks ikka rohkem nagu?

Pigem võiks aga tootjal see huvi puudub. Samas 200k on piisavalt palju ja enamus inimesi küll nii kaua ühe autoga ei sõida.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Robinson
klubiliige



Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 20.09.13 06:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Tsitaat:
Algselt postitas: OnuJack
Ega need pihusti otsad igavesed ei ole jah. Üldiselt on jäänud arusaam, et käivad sinna 200k km kanti ja siis puht füüsiliselt kulunud nende tööpinnad. Neid küll taastakse ka aga head nahka see taastamine ei anna tavaliselt. Igasugu ainete kasutamine ei aita, kui tegu on suure läbisòiduga - tööpindasid need ained ju ei taasta. :)


Tegelikult 200 tuhat on ikka jube vähe,peaks ikka rohkem nagu?


Kas on ettekujutust,kui suur on nende pihustite töösurve?;)Kui piduriketas ära kulub,siis ei anna sinna materjali juurde keevitamine suurd abi.Lähed poodi ostad uue ja tuld.Koitamine siin ei aita:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 20.09.13 09:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Robinson
Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Tsitaat:
Algselt postitas: OnuJack
Ega need pihusti otsad igavesed ei ole jah. Üldiselt on jäänud arusaam, et käivad sinna 200k km kanti ja siis puht füüsiliselt kulunud nende tööpinnad. Neid küll taastakse ka aga head nahka see taastamine ei anna tavaliselt. Igasugu ainete kasutamine ei aita, kui tegu on suure läbisòiduga - tööpindasid need ained ju ei taasta. :)


Tegelikult 200 tuhat on ikka jube vähe,peaks ikka rohkem nagu?


Kas on ettekujutust,kui suur on nende pihustite töösurve?;)Kui piduriketas ära kulub,siis ei anna sinna materjali juurde keevitamine suurd abi.Lähed poodi ostad uue ja tuld.Koitamine siin ei aita:D


Väike OT, aga pidurikettaid ka taastatakse. Minu omal spidokal kohe 300k ja suht kindel, et originaal pihustid. Plaanis ka varsti ära vahetada :)


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.09.13 09:59 Tsiteeri


OT2: Postitusi vaadates suht kindel ka see, et tead, mis on eeskuju mõttes spidokas :).
Tsitaat:
Algselt postitas: real-illusion
Minu omal spidokal kohe 300k ja suht kindel...



- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 20.09.13 10:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
OT2: Postitusi vaadates suht kindel ka see, et tead, mis on eeskuju mõttes spidokas :).
Tsitaat:
Algselt postitas: real-illusion
Minu omal spidokal kohe 300k ja suht kindel...

Odomeetril* Tunned end paremini nüüd?


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.0% - SQL: 71.0%]