Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kuidas esitule klaasi ära saab ? (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 5403)
IJF
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c6 2.0 120kw

postitati 11.09.13 10:46 Tsiteeri
Kuidas esitule klaasi ära saab ?



Kuidas ja kas üldse on võimalik tule klaas eemaldada ja pärast ka tagasi saada nii nagu peab ? Autoks A6 c5 2000a sedaan.(facelift tuled) Plaan on seest tuli mustaks teha nagu järgneval lingil esimene esituli:

http://www.gup-tuning.ee/index.php?disain_carmanu=2&disain_model=214&lang=est#


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on foorumis

Auto: B6 Quattro

postitati 11.09.13 10:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: IJF
Kuidas ja kas üldse on võimalik tule klaas eemaldada ja pärast ka tagasi saada nii nagu peab ? Autoks A6 c5 2000a sedaan.(facelift tuled) Plaan on seest tuli mustaks teha nagu järgneval lingil esimene esituli:

http://www.gup-tuning.ee/index.php?disain_carmanu=2&disain_model=214&lang=est#


Antud auto tuled ei olegi loodud lahti käima. On küll võimalik lahti saada väikse lõhkumisega ja asja lihtsustab:
http://carphotos.cardomain.com/ride_images/1/3184/1941/7958470324_large.jpg


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
IJF
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c6 2.0 120kw

postitati 11.09.13 10:58 Tsiteeri


Järelikult suur tõenäosus üldse ära lõhkuda... ? Kaua ja mis kraadide juures siis küpsetama peaks ? :D Kas millegile liiga ei tee ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on foorumis

Auto: B6 Quattro

postitati 11.09.13 11:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: IJF
Järelikult suur tõenäosus üldse ära lõhkuda... ? Kaua ja mis kraadide juures siis küpsetama peaks ? :D Kas millegile liiga ei tee ?


Ei ole kahjuks/õnneks ise küpsetama pidanud. Googlist otsida, siis kindlasti leiab infot. Vahet väga ei ole millise auto esituledega tegu, kõigi puhul enamvähem sama. Kuumutamine muudab selle silikoni/liimi seal klaasi ja korpuse vahel pehmemaks ja siis võimalik see klaas lahti kangutada. Võib ka kuumapuhuriga, aga sellega on keeruline kogu äärt ühtlaselt soendada.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
IJF
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c6 2.0 120kw

postitati 11.09.13 11:26 Tsiteeri


Tänud.. Eks katsetan ühe üleliigse tulega esialgu ...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Quattru
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 V6

postitati 11.09.13 11:26 Tsiteeri


Ahi kuumaks, algatuseks 200 kraadi ehk? Siis nii 3-4 minutiks maksimumiks ahju latern. Järgneva iga mõne minuti tagant noaotsaga proovida klaasi liitekohtadest liimi viskoossust. Kindlasti klaas ülespidi ahju astedada! Jälgi kindlasti, et plast ise liiga kuuma ei saa! Nii must tagumine potsiku pool kui "klaas" ise.
Omal vastutusel! Väga kergelt võib tuled nahka keerata. Loomulikult kasuta küpsetamisel pajakindaid.
Mina võtsin nii kunagi 99a A4 B5 ühe esilaterna (Valeo) nii lahti, seest puhastamiseks.
Üldse, tasub see mängimine end ikka sellisel eesmärgil end ära?

Edit: Ahjaa, lõpuosa viimaseid kohti lahti kangutades kasutasingi puhurit, aga sellega tuleb samuti väga ettevaatlik olema, et plast ise kuumakahjustuse ei saaks!
Minule oli see tagasi liimimine veel suurem katsumus kui lahti võtt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
IJF
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c6 2.0 120kw

postitati 11.09.13 11:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Quattru
Ahi kuumaks, algatuseks 200 kraadi ehk? Siis nii 3-4 minutiks maksimumiks ahju latern. Järgneva iga mõne minuti tagant noaotsaga proovida klaasi liitekohtadest liimi viskoossust. Kindlasti klaas ülespidi ahju astedada! Jälgi kindlasti, et plast ise liiga kuuma ei saa! Nii must tagumine potsiku pool kui "klaas" ise.
Omal vastutusel! Väga kergelt võib tuled nahka keerata. Loomulikult kasuta küpsetamisel pajakindaid.
Mina võtsin nii kunagi 99a A4 B5 ühe esilaterna nii lahti, seest puhastamiseks.
Üldse, tasub see mängimine end ikka sellisel eesmärgil end ära?

Edit: Ahjaa, lõpuosa viimaseid kohti lahti kangutades kasutasingi puhurit, aga sellega tuleb samuti väga ettevaatlik olema, et plast ise kuumakahjustuse ei saaks!


Selge.. Kui asi väga keeruliseks ei kisu ja saavutan sama efekti nagu sel pildil siis tasub ikka ära. Selle raha eest saab midagi muud teha :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 11.09.13 11:38 Tsiteeri


Tuld ärge LAHTISELT ahju pange, kuna inimene ei suuda silmaga temperatuuri erinevusi hinnata.

Kuskilt kuumendab õhuvool ehk konvektsioon, kuskilt jällegi infrapunakiirgus ja ongi korpus lokki läinud.
Kasutusel ju ka erinevad plastiku liigid.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
IJF
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c6 2.0 120kw

postitati 11.09.13 11:46 Tsiteeri


Leidsin ühe näite: https://www.youtube.com/watch?v=HI4ErrG3DO4


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Quattru
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 V6

postitati 11.09.13 11:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Tuld ärge LAHTISELT ahju pange, kuna inimene ei suuda silmaga temperatuuri erinevusi hinnata.

Kuskilt kuumendab õhuvool ehk konvektsioon, kuskilt jällegi infrapunakiirgus ja ongi korpus lokki läinud.
Kasutusel ju ka erinevad plastiku liigid.

Kah õige, vähemalt minu vanale Valeo mingile plastile kurja ei teinud - tui-tui-tui.
Eks see olegi riskantne tegevus, teistkorda seda enam ise ette küll ei võtaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 11.09.13 12:35 Tsiteeri


BTW: 200F mitte 200C, 4-5min.

200F = 93C

Tsitaat:
Algselt postitas: IJF
Leidsin ühe näite: https://www.youtube.com/watch?v=HI4ErrG3DO4



- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
IJF
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c6 2.0 120kw

postitati 11.09.13 13:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
BTW: 200F mitte 200C, 4-5min.

200F = 93C

Tsitaat:
Algselt postitas: IJF
Leidsin ühe näite: https://www.youtube.com/watch?v=HI4ErrG3DO4


Väga õige tähelepanek. Märkasin isegi seda :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 57.1% - SQL: 42.9%]