Lehekülgi: 1 2 |
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 25.08.13 15:27
|
|
|
Audi A8 d2 4.2Q - 1995 - Wolf123
Tere kaasvõitlejad!
Kuna eelmine Audi sai maha müüdud, siis käis igasuguseid plaane peast läbi ja polnud sugugi kindel, et järgmiseks tuleb taas Audi, sest üliselt ei
meeldi uuemate Audide sillaehitus üldse mitte.
Kuid läks ta nagu läks ja Audiusk sai siiski võitu.
Tegu siis mul juba 5 Audiga.
Algselt oli plaanis küll võtta S4 või S6 just tema kerge ehituse poolest, aga turg on neist üsna tühi ja kui midagi ongi, siis enamjaolt saiad ja
vajavad kohe suuri investeeringuid.
Valituks sai siis järgnev isend:
1) Audi A8 d2
2) Esmane registreerimine 1995a, Eestis alates 19.12.2006 ( Kindlustuskahjud vähemalt Eestis puuduvad )
3) Mootoriks vana hea 4.2 220kw
4) Kõikidele ratastele annab hoogu 4 käiguline automaat käigukast
* Lisasi on piisavalt, kuid ei midagi erilist A8 kohta. Välja võib tuua Xenon tuled ja elektrilised istmed koos mäludega ja BOSE heli peaks tal ka
olema.
Loomulikult vajab ka see auto investeeringuid, kuid peale esimest suuremat kontrolli selgus:
1) Esisillas üks õõts, üks rooliots, tagasillas kokkujooksuvarras ja kõik stabikakondid. TEHTUD!
2) Termostaat ( maanteel langeb temp 70 kraadile ) TEHTUD!
3) Õli vahetus. TEHTUD!
* Kaasa sain ka ühe poolteljeotsa ja esimesed pidurivoolikud, mis on vaja samuti ära vahetada.TEHTUD!
Kui need tööd tehtud, siis tuleb ülevaatusele minna ja sealt puhta lehega läbi saada. Üldmulje vahetust vajavatest juppidest on kõvasti väiksem, kui
kartsin.
Alati küsitakse palju see auto ka kütust armastab, kuid rahulikult sõites on täiesti normaalne kulu.
Linn 15
Maantee 9
Linn lühikesed otsad 30
Kui aga rahulikust sõidustiilist välja tulla, siis võib need numbrid kõik kahega korrutada ilusti.
Mõni pilt ka:
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 25.08.13 15:51
|
|
|
Natuke naljakas näeb välja üleni hallide stangede ja mustade karpidega. Mina tuiskaks stangede alumised osad uuesti mustaks.
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 25.08.13 16:40
|
|
|
Kusjuures tänavapildis ei tungi see üldse silma. Isegi polnud ennem sellele tähelepanu pööranud, kui alles nüüd kus mainisid ja mulle meeldib ikka, et
stanged kerevärvi, mitte pool must ja pool kerevärvi.
Vennal Dodge Nitrol ka stanged kõik kerevärvi ja palju ilusam, kui nende mustade äärtega oleks.
Siin veel üks samasugune, pole sugugi ainulaadne:
http://www.auto24.ee/used/1494772
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
aadumees
huviline
Registreerunud 23.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.08.13 16:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Wolf123
Kusjuures tänavapildis ei tungi see üldse silma. Isegi polnud ennem sellele tähelepanu pööranud, kui alles nüüd kus mainisid ja mulle meeldib ikka, et
stanged kerevärvi, mitte pool must ja pool kerevärvi.
Vennal Dodge Nitrol ka stanged kõik kerevärvi ja palju ilusam, kui nende mustade äärtega oleks. |
need Nitro mustad mattias plastikud ei sobi tõesti mitte kuhugi, ma saaksin aru kui tegemist oleks maastikuautoga aga seda ta ju ei ole .
Aga mis sinu audisse puutub siis tõesti need mustad karbid võiksid halliks värvida, palju edu sulle !
edit - hõbedaks, mitte halliks
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 25.08.13 17:13
|
|
|
Annan ka hääle karbid hõbedaseks värvida.
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 25.08.13 17:41
|
|
|
Siis peaks ka ukse alumised liistud ju üle värvima, muidu jääks tobe must jutt sisse.
Tegelikult peaks tal ka tagaklaasi ära vahetama, sest seal mõra sees. Aga eks see visuaalne värk jääb järgmisesse suvesse. Talveks vaja tehniline osa
kõik timmi saada ja korralikud talverehvid ka alla osta.
Järgmisel suvel tulevad uued ja suuremad veljed ja praegused Monoblockid jäävad talveks.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 25.08.13 17:56
|
|
|
Hea et ikka audi juurde jäid.
Pole nendel uuemate audide sildadel häda midagi. Osta normaalne detail ja kestab kaua.
Midagi muud peale selle neljakäigulise bensiiniröövli ei olnud võtta? Viiese kastiga ja uuem veidi.
|
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 25.08.13 18:25
|
|
|
Auto oli lihtsalt mõistliku hinnaga müügis, kerepoolest ka väga viisakas, päris prillikivi ei ole, aga seest ja väljast siiski väga ilus. Teadsin
kohe, et seda autot ostes pole mõtet kütusekulule väga mõelda. See 4 kast on hetkel väga sujuv ja maanteel on 2000 pööret. ( 4se ja 5se vahe on
tehaseandmetel vaid 300ml 100km kohta, seega pole ju suurt vahet )
Selle kütusekulu arvelt on aga suurepärane jõudlus, erakordne vaikus ja väga mugav on selle autoga kulgeda, möödasõidud ei valmista vähematki
probleemi jne.
Eks ta muidugi vähem võiks võtta, aga pole ka kõige hullem.
Mis varuosasi puudutab, RTS või kui vähegi võimalik siis Lemförder, muud eriti sildades ei usalda.
Kes seda teab, kaua mul ta on... Eesmärk oli lihtsalt 200+kw ära proovida, sest kindlustuse mõistes pole ma ka enam päris enesetapja ja 103 ning 220kw
aastane vahe oli vaid 28 eurot. Samas sõidan aastas keskmiselt 10 000 ja sellest ca 6000 on linna, seega pole erilist vahet palju auto kütust
võtab.
Põhiline on aga see, et kõik see küllaltki väike aastane kilometraas piisavalt mugavalt läbi kulgeda ja mõnu tunda. Selle autoga ei tohiks ka talvel
väga igav olla ja kui tuju tuleb saab ka natuke talverõõme nautida.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
Dr.Rammstein
huviline
Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal
|
postitati 25.08.13 18:36
|
|
|
Karpide ja liistude värvimine võiks jääda jah viimaseks asjaks, sest see sõidumugavust ei muuda ning autos olles neid näha pole . Veermikuga ühelepoole saad, siis järg juba mootori käes
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 25.08.13 18:42
|
|
|
Mootoriga suurt kiiret pole, peale õlivahetuse, mille peaks järgmine kuu ette võtma. Kui aega tekib, siis peaks muidugi ka termostaadi ja
klapikambrikaane tihendid ära vahetama ning siis on mootoripoolepealt 45000 või 2 aastaks hooleta, kuniks tuleb hammasrihma vahetus ( va. korralised
õli ja filtrite vahetused, võib olla ka küünalde - kui vajadus tekib )
* Diffrites tuleks ka enne talve igaks-juhuks õlid ära vahetada, kastiõli veel ei näpiks, sest toimetab korrektselt ja eeskujulikult.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
saidless
huviline
Registreerunud 21.12.11
Asukoht: viljandi---hendrikumõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 2,5tdi V6 110kw 1999a. Audi a4 1,9 74kw 2004a
|
postitati 26.08.13 16:58
|
|
|
Nägin ka täna su a8 ära, tulid reinu tee ringil vastu.
Ilus auto see a8 ikka.
Teisipäeval nägin su eelmist autot tartus ringi vuhamas.
Viga on jagajas, jagajast on saanud segaja.
|
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 26.08.13 17:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: saidless
Nägin ka täna su a8 ära, tulid reinu tee ringil vastu.
Ilus auto see a8 ikka.
Teisipäeval nägin su eelmist autot tartus ringi vuhamas. |
Tänud! Reinu tee ringil olin tõesti täna peale 17.00 - 2 korda isegi
Vana auto liikus Räpinasse, aga ju aeti temaga Tartus asju või Shopati... Ma ise ka suht tihe Tartu külastaja.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 26.08.13 17:16
|
|
|
Lase kastist tilk õli välja, kohe näha, mis elu sees toimub
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 26.08.13 17:41
|
|
|
Kui diffritesse uus õli sisse läheb, siis vaatan ka kastiõli üle, kui ikka must siis tuleb ka see ära vahetada
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 30.08.13 14:21
|
|
|
Täna jõudis minuni siis pakike väärtuses 240eur:
1) Esimesed Stabikaotsad ( RTS Sa )
2) Tagumises Stabikaotsad ( RTS Sa )
3) Vasak alumine amordiõõts ( RTS Sa )
4) Parem välimine rooliots ( RTS Sa )
5) Tagumine vasak kokkujooksu reguleervarras ( Lemförder )
Lisaks tuleb ette võtta ka: ( Sain autot ostes kaasa )
1) Vasak välimine veovõlliots
2) Esimesed pidurivoolikud
Järgmine nädalavahetus lõbusasti sisustatud tööjuures ning loomulikult järgneb kogu sellele sillastend ja peale seda siis ülevaatusele.
PS!Kui kellegil 17 tolliseid ja minimaalselt 50 kõrgeid talverehve leidub, siis võib märku anda! Pastlaid ei soovi.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 31.08.13 11:56
|
|
|
Pidurivoolikud sai vahetatud ja töökäigus selgus, et ka torud tuleb vahetada, sest lahti ei tulnud neist ükski vaid keerasid ennast puruks.
Peale selle lahkasin ka CD Boxi ja suurt targemaks ei saanud midagi, kaitse korras ja kui pistik lahti ühendada, siis ei lase makk üldse cd reziimi
minna, jääb ainult kassett ja raadio. Pistik ühendatud on ERROR 000 ja ei tee Box mitte midagi. Ei anna seesolevat ühte plaati kätte ega midagi. Seega
arvatavasti uut CD Boxi vaja, kellel üleliigne on, võib vabalt pakkuda!
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 09.09.13 19:25
|
|
|
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1233532_650235051662561_19232362_n.jpg
Sai siis ka pulmas ära käidud. Pulmaautoks oli sedapuhku küll uuem auto, kuid poissmeestepeole sai A8-ga päris usin start antud. Lõppes küll
Transporter T5 Pikakerega autos, sest Audisse ei mahtunud kõik ära
Auto sai ka peale seda korralikult seest ära puhastatud, nahahooldus tehtud ja polstrid ja armatuur silikoniga üle lastud, nüüd läigib seest nagu uus
auto.
Selle kuu plaanidesse jääb nüüd veel kogu veermik ja sillastend ning lõpuks ülevaatus.
Järgmisesse kuusse jääb aga õlivahetus ja arvatavasti saab auto endale ka korraliku kojameeste hoovastiku.
Samuti otsin veel Delta CD Boxi ja 17 tolliseid talverehve!
Kütusekulu on siis sedapuhku mul keskmine 20 liitrit ( 80% linn ja lühikesed otsad ) Ise olen rahul.
Märkus moderaatorilt: Muutsin pildi lingiks, pildi pikema külje maksimum lubatud väärtus on 800pix!
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 11.09.13 19:40
|
|
|
Nii...
Täna oli siis see päev, kus auto sai sillad 100% korda ja paika, isegi kalded olid ideaali lähedased.
Esisillaga oli lihtne ja muretu, kuid tagasillas suutsin ikka ektsentriku pooleks keerata ja polt oli puksisees kinni.
Sai siis lahti lõigatud, kuigi seal eriti ruumiga laiutada pole. Kuna kell oli juba selleksajaks 20.00 õhtul, siis polnud kuskilt uut ektsentrikpolti
võtta ja tuli mõte ise valmistada.
Õnneks oli Mitsubishi Pajerost jäänud diffritala poldid, millele pidi keeret juurde keerama ja 2cm otsast maha lõikama. Siis keevitasin ühe
ektsentrikseibi poldile külge ning muttripoolsesse osasse lõikasin vastava soone sisse, et seib ilusti hambumisse läheks. Loomulikult lasin puksi
seest paksult vasemääret täis ja poldi lükkasin ka tavotitopsi ja alles siis panin külge. Nüüd peaks sellepoolega mõniaeg mureta olema.
Kui silda reguleerima hakkasin, siis avastasin, et ka teine tagumine kokkujooks paigast ära ja ratas jooksis vähe lahku. Kuna eelmine ektsentrik
pooleks läks, siis ei julgenud eriti loota, et ka parem pool üldse keeraks - kuid proovima peab. Endalegi üllatuseks tuli mutter lahti ja ka polt
keeras ilusti, seega sai kõik kalded ja kokkujooksud paika reguleeritud.
Auto seisis ennemgi hästi teel, kuid nüüd on nagu kirstunael, seega minupoolest võib talv tulla
Samuti on üks paras nikerdamine tagumiste stabikaotste vahetus. Ülemisele poolele saab hästi ligi, aga alumine on täpselt ABS anduri all ning
lehtvõtmega roostetanud keeret on ikka küllalt tülikas ja vastik keerata.
Et igav ei hakkaks, avastasin, et parema esimese rattalaager on lõtkuga ja ka õrnalt teeb häält - autosse pole midagi kuulda, aga tõstukipeal ringi
ajades ja loksutades näitas väsimusemärke.
Kuid see ülevaatust ei sega ja nüüd sirge seljaga järgmisel nädalal ülevaatusele.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 17.09.13 15:16
|
|
|
Nii ülevaatusel käidud ja positiivne leht terveks aastaks.
HC oli tühikäigul 38, pööretel 42.
CO 0.1 ja 0.2 Ülevaataja ütles ka, et üle pika aja üks tõsine ja heade
näitajatega Audi. Ülevaataja ise on ka eluaeg Audiusku olnud.
Kõik pole aga nii roosiline... Parem tagumine amort on saba andmas ja õõtsub mõni aeg järgi. Samas paremal pool tagasillas on kuulda ka klõbinat. Ise
kahtlustasin amordipatju, kuid nüüd lähevad siis amordipadjad ja ka amordid ise vahetusse. Sachs toodangut ei julge kasutada, kuna päris palju
negatiivset tagasisidet tulnud nende kohapealt.
Samuti ootab ka parem esimene rattalaager vahetust ( SKF ja hinnaks ligikaudu 43eur ainult )
Tungivalt ootan veel 215/60 või 225/55 talverehve 17 tollisele veljele!
CD Boxi ja kojameeste hoovastiku peaks lähiajal saama, kui Pärnupoole liigun.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
MirkoK
huviline
Registreerunud 03.03.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C5 Man.
|
postitati 17.09.13 17:08
|
|
|
OT küll,aga imelik,et alati teistel kiidavad ülevaatajad autot,a'la et "ammu pole niikorraliku näinud",Mina ise pole aga kordagi seda kuulnud,mitte
ühegi ülevaataja suust
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 17.09.13 17:15
|
|
|
Eks ma seal püsikunde ka juba. Alati käin ühes kohas ülevaatustel ja
vahest tihedamini kui kord aastas, sest autod vahetuvad vahest suht kiirelt.
Aga kiitust sai siis mootor eelkõige, mitte auto üldiselt, kuigi oli hämmingus, et 95a. auto võib nii seest kui ka väljast suhteliselt soliidne veel
välja näha ( pole suuremaid kriime ja sisu ka terve ). 2000+a. riisirakettidega ei anna Audi keret ikka võrrelda, salong on ka kõvasti
kvaliteetsematest materialidest, mitte odavast plastikust.
Isa sai oma vana VW Pasteediga aastast 89 ka kiita, seda siis Elva ülevaatusel.
Eks kui vana auto ikka heas korras on, siis ülevaataja üldiselt mainib ka seda. Loomulikult kui nibin nabin piiridesse jääd oma näitudega, siis pole
seal midagi välja tuua, vaid seda peetakse iseenesest normaalseks.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 30.09.13 15:48
|
|
|
Sai siis Tartust Michelin X-Ice lamellid toodud.
235/55/17 siis sedapuhku. Lähevad praegustele monoblockidele peale ning suveks plaanis 19 või suurem velg alla saada.
Ideaalis vajaks autol vahetust veel tagumised amordid, amordipadjad, esimene parem rattalaager ja esimene parem tagumine õõtshoob.
Kuna sõitu neist miski ei sega, siis nokitsen rahulikult ja sammhaaval.
Kriitilisem on termostaat, mis kutsub juba vahetama, maanteel langeb temp alla 70 kraadi, kuid linnas istub ilusti 90 peal.
Kas keegi on ABZ mootoril termostaati vahetanud? Kui ja, siis peaks selle vahelt kätte saama, mitte nina laiali lammutama?
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 01.11.13 15:23
|
|
|
Termostaat, õõtshoob ja rattalaager on ära tellitud.
Nüüd siis peab kõvasti aega varuma ja vahetuse ette võtma.
Õõtsa ja laagripeale kulub ehk ca 1.5 tundi, kuid termostaadi ja jahutusvedelikuga ei kujuta ette, sest pole ise v8 seda termostaati veel
vahetanud.
Eelmisel autol oli hea lihtne, 5 minutit ja termosataat vahetatud...
Loomulikult järgneb sellele ka sillaregull, sest talverehvid on väga hea mustriga ja ei taha neid nahka saata ning mida tihedamini silda näppida, seda
suurem on tõenäosus, et kõik liigub ilusti ( tagasild )
Samuti saab auto ka uue õli, kuid ei tea veel kas Valvoline või Mobil 10w-40, sest selle õliga, küll aga Addinol tootja omaga on eelmine omanik maha
vuranud üle 50 000km, kuid ise pelgan Addinoli, sest igasugu jutte kuulnud ( tõestust muidugi pole ).
Süvenenud on ka Xenon tule ( originaal ) probleem. Kui eelnevalt lülitas 2-5 korraga juhipoolse tule põlema, siis nüüd sõidan linnas ainult
udutuledega, sest ei taha teist pirni piinata pidevalt teda tööle lülitades.
Sai proovitud ja tutikat pirni ning selle mure pole, seega plokk läbi
Kui kellegil töötavat plokki katkiselt tulelt pakkuda, siis olen avatud! Kinnitub tuletaguse kaane külge, Facelift mudeli oma ei sobi, tööjuures
vaatasin just facelifti plokki ja see oli tule kõrval
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 04.11.13 20:09
|
|
|
Ühel ilusal Laupäeva hommikul autot käivitades ja D peale pannes, lõi tahomeetri nulli ja õlitule põlema.
Käike loomulikult kast vahetada ei oska, kui pöörete signaal puudub ja nii saigi auto 2 päevaks garaazi viidud, kui mõlemal õhtul ca 1 tund nokitseda
sain.
Kuigi Vag Com andis ainsaks veaks mootori pööretesignaali puudumise ( käigukasti ajust ), siis sellest erilist abi ei olnud.
Sai siis ajukarbi kaan maha võetud ja seal põhjas oli ca 0.5cm vett. Lappasin ajud välja, kuivatasin kasti, puurisin kastipõhja 4 väikest auku, et kui
vesi peakski uuesti sinna saama, siis voolab nendest aukudest välja ja jätab mul ajud ja juhtmed kuivale.
Mootoriaju uurides ja klemme puhastades avastasin, et üks klemm logiseb ja on kohe ära kukkumas.
Plaan oli uut aju proovida ja sai kasutaja karlyga kuidagi juhuslikult jutule ja saatis mulle Pärnust nii kasti kui ka mootori aju
prooviks. Kuna viga oli mootoriajus, siis sai see uus, tähise lõpp on nüüd küll ajukoodil J ( ennem oli E ) kuid auto toimib nagu varem.
Vag Com abil tuli siis immoplokist ja mootoriajust vead ära kustutada, adaptionit teha ja peale seda kustus immotuli kelladeplokist, ootasin süüde
väljas ca 1 minut ja järgmine kord kui võtit keerasin, ärkas tahomeeter ellu, õlituli ja muud hoiatused kadunud ja maanteel 0-100 on ta tõesti alla 8
sekundi pill, seda sai siis esimest korda suure hurraaga proovitud.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |