Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: audi a4 avant esivedu (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 3509)
arvo1123
huviline



Registreerunud 25.08.13
Asukoht: jõgeva
Kasutaja on eemal


postitati 25.08.13 08:39 Tsiteeri
audi a4 avant esivedu



tere sai soetatud audi a4 avant 98 aasta 2.5 tdi 110 kw v6 6 käiku manual
esivedu .
kas on olemas varjant teha teda 4 veoks olemas on mul tagasild terves tükis ja kardaan
kas sinna on miskit muud veel vaja
sest kastil on valmidus nagu olemas.
ootan vastuseid .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 25.08.13 08:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arvo1123
tere sai soetatud audi a4 avant 98 aasta 2.5 tdi 110 kw v6 6 käiku manual
esivedu .
kas on olemas varjant teha teda 4 veoks olemas on mul tagasild terves tükis ja kardaan
kas sinna on miskit muud veel vaja
sest kastil on valmidus nagu olemas.
ootan vastuseid .


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=62785

Ja põhjamaa targad ennustavad, et tuleb väga karm talv, kui juba augusti kuus sellised teemad tekivad.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 25.08.13 10:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arvo1123
tere sai soetatud audi a4 avant 98 aasta 2.5 tdi 110 kw v6 6 käiku manual
esivedu .
kas on olemas varjant teha teda 4 veoks olemas on mul tagasild terves tükis ja kardaan
kas sinna on miskit muud veel vaja
sest kastil on valmidus nagu olemas.
ootan vastuseid .

B5-l on esiveol ja neliveol kere tagaosa erinev. Peaksid vahetama koos põhjaga... B6 ja edasi on seda võimalik tõesti teostada. Kuid iseasi kas tasub ennast ära selline aretamine, kui neid autosid saada ka neliveoga.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 25.08.13 10:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arvo1123
tere sai soetatud audi a4 avant 98 aasta 2.5 tdi 110 kw v6 6 käiku manual
esivedu .
kas on olemas varjant teha teda 4 veoks olemas on mul tagasild terves tükis ja kardaan
kas sinna on miskit muud veel vaja
sest kastil on valmidus nagu olemas.
ootan vastuseid .


Suurt midagi ei ole juurde vaja.
Esiveolise kastil on keskdiferentsiaal juba tehasest sees. Käigukasti tagaotsast tuleb punn minema lüüa ja lihtsalt kardaan sisse lükata. Tagasillakinnitused on ka esiveolisel ja quattrol identsed, lihtsalt vana minema ja uus asemele. Elektroonika komponendid ka kõik samad, lihtsalt VAG-COM-iga vaja aktiveerida quattro.
Sel ajal oligi quattro lisavarustus, kliendi valikul pandi tehases kas vedav või veerev tagasild.

Kõlab naeruväärselt, eks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 25.08.13 10:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: twistY
Suurt midagi ei ole juurde vaja.
Esiveolise kastil on keskdiferentsiaal juba tehasest sees. Käigukasti tagaotsast tuleb punn minema lüüa ja lihtsalt kardaan sisse lükata. Tagasillakinnitused on ka esiveolisel ja quattrol identsed, lihtsalt vana minema ja uus asemele. Elektroonika komponendid ka kõik samad, lihtsalt VAG-COM-iga vaja aktiveerida quattro.
Sel ajal oligi quattro lisavarustus, kliendi valikul pandi tehases kas vedav või veerev tagasild.

Kõlab naeruväärselt, eks?

Eksid, loe kasvõi SIIT alates 4. postitusest. Tagaosas on sillakinnitused ja põhi erinevad. Lisaks tuleks väidetavalt välja vahetada kütuse paak, sumbuti ja veel hunnik osasid (mille hulgas ka osa põhja).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 25.08.13 16:24 Tsiteeri


Kahju kui inimestel huumorimeel puudub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 25.08.13 20:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: twistY
Kahju kui inimestel huumorimeel puudub.

Mulle jälle meeldibki sinu selline ümbernurga huumor, sest siis saab kaks korda naerda: nalja üle ja nende üle, kes asja tõsiselt võtavad:D Hea et sa veel ei öelnud, et kaabel sappa ja linnuke vaja teha quattro kirja ette.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 26.08.13 04:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: twistY
Kahju kui inimestel huumorimeel puudub.

Mulle jälle meeldibki sinu selline ümbernurga huumor, sest siis saab kaks korda naerda: nalja üle ja nende üle, kes asja tõsiselt võtavad:D Hea et sa veel ei öelnud, et kaabel sappa ja linnuke vaja teha quattro kirja ette.

Njah nüüd saan enda üle ka vaikselt muiata. :P
Aga eks te teate omast käest, et nii mõnigi siin võibki tõsimeeli uskuda, et see on võimalik (sedaenam, et B6 puhul ongi see päriselt-päriselt võimalik), seega mina enam ei suuda eristada, mis on iroonia ja mis on tõsijutt. :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mtaudi
huviline



Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Golf Variant '17

postitati 26.08.13 05:33 Tsiteeri


OMC-l hakkas ka endal mõte sinnapoole veerema, et üks esiotsa laksuga doonor koju vedada ja hakata asja uurima, kuidas see tagasild vedama saada. Jah - on ka quattro B6-tesid küll, kuid 1.8T mootoriga nii haruldased ja sellise hinnaga, et mingi piirini võiks selle töö siiki ette võtta. Seda on B6-e peal ennem tehtud ja kardan, et hakatakse veelgi rohkem tegema, kuna saab juba väga mõistliku hinnaga kätte. Suurimad väljakutsed ongi kütusepaagi ja väljalaske paigaldus - sild ise läheb samadesse kinnitustesse, kui esiveolisel - mingit vahet ei ole - osad jupid on lihtsalt teise kujuga. Käigukastid peaks ka teiste mootorite omad sobima, peab lihtsalt teada saama, mis tüüpi vaja on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 26.08.13 05:51 Tsiteeri


Kui vaadata A5 platvormi (Mk2 A3 ja TT) alla, siis ainsad konstruktsioonilised erinevused esiveo ja quattro vahel on tagasillatala kuju. Käänmik ja alumine õõts on samad, rummudes isegi veovõlli jaoks nuudid sees. Väljalase ja kütusepaak muidugi erinevad. Kesktunneli kohta ei oska kommenteerida, pole päris mõõdulindiga peale lennanud. Varuratta süvend võib ka erinev olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 26.08.13 05:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mtaudi
OMC-l hakkas ka endal mõte sinnapoole veerema, et üks esiotsa laksuga doonor koju vedada ja hakata asja uurima, kuidas see tagasild vedama saada. Jah - on ka quattro B6-tesid küll, kuid 1.8T mootoriga nii haruldased ja sellise hinnaga, et mingi piirini võiks selle töö siiki ette võtta. Seda on B6-e peal ennem tehtud ja kardan, et hakatakse veelgi rohkem tegema, kuna saab juba väga mõistliku hinnaga kätte. Suurimad väljakutsed ongi kütusepaagi ja väljalaske paigaldus - sild ise läheb samadesse kinnitustesse, kui esiveolisel - mingit vahet ei ole - osad jupid on lihtsalt teise kujuga. Käigukastid peaks ka teiste mootorite omad sobima, peab lihtsalt teada saama, mis tüüpi vaja on.

Hetkel 3tk müügis, suhtkoht alati, kui olen vaadanud, mõni ikka on, seega see ümbertegemine on ikka suure küsimärgi all. Muidugi kui ise teha, siis vast tasub ära, teha lastes aga ma nii kindel ei oleks. Kui edasi tahad kunagi müüa seda masinat, mis on niimoodi ümberehitatud, siis kindlasti ei saa küsida algupärase quattro hinda (või noh küsida võib kõike, aga üldiselt selline kombineerimise asi inimesi hirmutab).


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mtaudi
huviline



Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Golf Variant '17

postitati 26.08.13 06:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6

Hetkel 3tk müügis, suhtkoht alati, kui olen vaadanud, mõni ikka on, seega see ümbertegemine on ikka suure küsimärgi all.


Üks on USA-st toodud, mis jääb kohe kõrvale, kuna sealt ei tooda lihtsalt autosid üle ookeani vaid auto on USA-s mingil põhjusel maha kantud. Teisel on hind natuke soolane ja kolmandat ma auto24.ee lehel vähemalt ei näe - räägime siis ainult B6 kerest, mitte B5. Pealegi on nende autode juures ka muud agad - näiteks mulle täiesti sobimatu salong jne. Ja see, et need paar isendit ikka müügis on, teeb väga ettevaatlikuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.1% - SQL: 72.9%]