arvo1123
huviline
Registreerunud 25.08.13
Asukoht: jõgeva
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.08.13 08:39
|
|
|
audi a4 avant esivedu
tere sai soetatud audi a4 avant 98 aasta 2.5 tdi 110 kw v6 6 käiku manual
esivedu .
kas on olemas varjant teha teda 4 veoks olemas on mul tagasild terves tükis ja kardaan
kas sinna on miskit muud veel vaja
sest kastil on valmidus nagu olemas.
ootan vastuseid .
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 25.08.13 08:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arvo1123
tere sai soetatud audi a4 avant 98 aasta 2.5 tdi 110 kw v6 6 käiku manual
esivedu .
kas on olemas varjant teha teda 4 veoks olemas on mul tagasild terves tükis ja kardaan
kas sinna on miskit muud veel vaja
sest kastil on valmidus nagu olemas.
ootan vastuseid . |
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=62785
Ja põhjamaa targad ennustavad, et tuleb väga karm talv, kui juba augusti kuus sellised teemad tekivad.
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 25.08.13 10:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arvo1123
tere sai soetatud audi a4 avant 98 aasta 2.5 tdi 110 kw v6 6 käiku manual
esivedu .
kas on olemas varjant teha teda 4 veoks olemas on mul tagasild terves tükis ja kardaan
kas sinna on miskit muud veel vaja
sest kastil on valmidus nagu olemas.
ootan vastuseid . |
B5-l on esiveol ja neliveol kere tagaosa erinev. Peaksid vahetama koos põhjaga... B6 ja edasi on seda võimalik tõesti teostada. Kuid iseasi kas tasub
ennast ära selline aretamine, kui neid autosid saada ka neliveoga.
|
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.08.13 10:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arvo1123
tere sai soetatud audi a4 avant 98 aasta 2.5 tdi 110 kw v6 6 käiku manual
esivedu .
kas on olemas varjant teha teda 4 veoks olemas on mul tagasild terves tükis ja kardaan
kas sinna on miskit muud veel vaja
sest kastil on valmidus nagu olemas.
ootan vastuseid . |
Suurt midagi ei ole juurde vaja.
Esiveolise kastil on keskdiferentsiaal juba tehasest sees. Käigukasti tagaotsast tuleb punn minema lüüa ja lihtsalt kardaan sisse lükata.
Tagasillakinnitused on ka esiveolisel ja quattrol identsed, lihtsalt vana minema ja uus asemele. Elektroonika komponendid ka kõik samad, lihtsalt
VAG-COM-iga vaja aktiveerida quattro.
Sel ajal oligi quattro lisavarustus, kliendi valikul pandi tehases kas vedav või veerev tagasild.
Kõlab naeruväärselt, eks?
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 25.08.13 10:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: twistY
Suurt midagi ei ole juurde vaja.
Esiveolise kastil on keskdiferentsiaal juba tehasest sees. Käigukasti tagaotsast tuleb punn minema lüüa ja lihtsalt kardaan sisse lükata.
Tagasillakinnitused on ka esiveolisel ja quattrol identsed, lihtsalt vana minema ja uus asemele. Elektroonika komponendid ka kõik samad, lihtsalt
VAG-COM-iga vaja aktiveerida quattro.
Sel ajal oligi quattro lisavarustus, kliendi valikul pandi tehases kas vedav või veerev tagasild.
Kõlab naeruväärselt, eks? |
Eksid, loe kasvõi SIIT alates 4.
postitusest. Tagaosas on sillakinnitused ja põhi erinevad. Lisaks tuleks väidetavalt välja vahetada kütuse paak, sumbuti ja veel hunnik osasid (mille
hulgas ka osa põhja).
|
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.08.13 16:24
|
|
|
Kahju kui inimestel huumorimeel puudub.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 25.08.13 20:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: twistY
Kahju kui inimestel huumorimeel puudub. |
Mulle jälle meeldibki sinu selline ümbernurga huumor, sest siis saab kaks korda naerda: nalja üle ja nende üle, kes asja tõsiselt võtavad Hea et sa veel ei öelnud, et kaabel sappa ja linnuke vaja teha quattro kirja
ette.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 26.08.13 04:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: twistY
Kahju kui inimestel huumorimeel puudub. |
Mulle jälle meeldibki sinu selline ümbernurga huumor, sest siis saab kaks korda naerda: nalja üle ja nende üle, kes asja tõsiselt võtavad Hea et sa veel ei öelnud, et kaabel sappa ja linnuke vaja teha quattro kirja
ette. |
Njah nüüd saan enda üle ka vaikselt muiata.
Aga eks te teate omast käest, et nii mõnigi siin võibki tõsimeeli uskuda, et see on võimalik (sedaenam, et B6 puhul ongi see päriselt-päriselt võimalik), seega mina enam ei suuda eristada,
mis on iroonia ja mis on tõsijutt.
|
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 26.08.13 05:33
|
|
|
OMC-l hakkas ka endal mõte sinnapoole veerema, et üks esiotsa laksuga doonor koju vedada ja hakata asja uurima, kuidas see tagasild vedama saada. Jah
- on ka quattro B6-tesid küll, kuid 1.8T mootoriga nii haruldased ja sellise hinnaga, et mingi piirini võiks selle töö siiki ette võtta. Seda on B6-e
peal ennem tehtud ja kardan, et hakatakse veelgi rohkem tegema, kuna saab juba väga mõistliku hinnaga kätte. Suurimad väljakutsed ongi kütusepaagi ja
väljalaske paigaldus - sild ise läheb samadesse kinnitustesse, kui esiveolisel - mingit vahet ei ole - osad jupid on lihtsalt teise kujuga.
Käigukastid peaks ka teiste mootorite omad sobima, peab lihtsalt teada saama, mis tüüpi vaja on.
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.08.13 05:51
|
|
|
Kui vaadata A5 platvormi (Mk2 A3 ja TT) alla, siis ainsad konstruktsioonilised erinevused esiveo ja quattro vahel on tagasillatala kuju. Käänmik ja
alumine õõts on samad, rummudes isegi veovõlli jaoks nuudid sees. Väljalase ja kütusepaak muidugi erinevad. Kesktunneli kohta ei oska kommenteerida,
pole päris mõõdulindiga peale lennanud. Varuratta süvend võib ka erinev olla.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 26.08.13 05:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mtaudi
OMC-l hakkas ka endal mõte sinnapoole veerema, et üks esiotsa laksuga doonor koju vedada ja hakata asja uurima, kuidas see tagasild vedama saada. Jah
- on ka quattro B6-tesid küll, kuid 1.8T mootoriga nii haruldased ja sellise hinnaga, et mingi piirini võiks selle töö siiki ette võtta. Seda on B6-e
peal ennem tehtud ja kardan, et hakatakse veelgi rohkem tegema, kuna saab juba väga mõistliku hinnaga kätte. Suurimad väljakutsed ongi kütusepaagi ja
väljalaske paigaldus - sild ise läheb samadesse kinnitustesse, kui esiveolisel - mingit vahet ei ole - osad jupid on lihtsalt teise kujuga.
Käigukastid peaks ka teiste mootorite omad sobima, peab lihtsalt teada saama, mis tüüpi vaja on. |
Hetkel 3tk müügis, suhtkoht alati, kui olen vaadanud, mõni ikka on, seega see ümbertegemine on ikka suure küsimärgi all. Muidugi kui ise teha, siis
vast tasub ära, teha lastes aga ma nii kindel ei oleks. Kui edasi tahad kunagi müüa seda masinat, mis on niimoodi ümberehitatud, siis kindlasti ei saa
küsida algupärase quattro hinda (või noh küsida võib kõike, aga üldiselt selline kombineerimise asi inimesi hirmutab).
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 26.08.13 06:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Hetkel 3tk müügis, suhtkoht alati, kui olen vaadanud, mõni ikka on, seega see ümbertegemine on ikka suure küsimärgi all. |
Üks on USA-st toodud, mis jääb kohe kõrvale, kuna sealt ei tooda lihtsalt autosid üle ookeani vaid auto on USA-s mingil põhjusel maha kantud. Teisel
on hind natuke soolane ja kolmandat ma auto24.ee lehel vähemalt ei näe - räägime siis ainult B6 kerest, mitte B5. Pealegi on nende autode juures ka
muud agad - näiteks mulle täiesti sobimatu salong jne. Ja see, et need paar isendit ikka müügis on, teeb väga ettevaatlikuks.
|
|
|