Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A6 2,5 AAT Käivitamine. (Vastuseid: 28 | Vaatamisi: 6907)
texas0303
huviline

Avatar


Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI

postitati 15.08.13 16:22 Tsiteeri
Audi A6 2,5 AAT Käivitamine.



Tere.

Siiamaani lahendamata probleem, eks kindlasti ka olematu aja taga ja ega külm varsti kaugel ole. Aga hommikuti auto käivitamine ilma eelsüüteta suht ebameeldiv protsess või juba peale paari tunnist seismist. Probleem näeb välja siis selline, et kui hommikul käivitama minna, siis võib julget 10- 15 seki kedrata ennem kui käima hüppab ja suur must taga, aga andes sunniviisiliselt 5 seki eelsüüdet, hüpab suht kolmandast mootori ringist käima. Kui auto juba paar tundi seisnud, siis vajab ka päris 5-7 sekilist ketramist ennem kui käima läheb. Töösooja mootoriga käivitamine kiire, suht poolest pöördest.

Vag-com järgi visata, siis ei näita ühtegi viga, peale selle, et süüde varajane.

http://www.snap.ee/static/user_thumbs/texas0303/foorum/t760_pilt_2.1.jpg



Lugedes teisi teemasid, olen vahetanud kõik tagasivoolu klapid (kaks tükki, üks filtri peal ja teine vooliku vahel) ja voolikus ei ole ühtegi õhumulli näha.

Küsimus:
1.Ühte topikut lugedes, peitus viga plokikaane tihendis. Kas seda viga on võimalik kuidagi väliselt ka tuvuastada kolbides kompressiooni mõõtes, või ainult lahti kakkudes?
2.Kas seda käivitamist võivad pihustid ka tekitada? (Äkki keegi targem kommenteerib 13. kanalis olevaid näite)

Külmalt käivitades tõmbab starter ilusti ja kiirelt, aga käima minnes valge ving taga mingi aeg (Turbo vaga?) ja kuskilt 1500-2000 rmp juured nagu jätaks vahele(pihustid?) kuni natuke aega töödanud. Soojast peast kõik OK.

Tänud kaasamõtlejatele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ahartsi
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal

postitati 15.08.13 16:31 Tsiteeri


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=67716


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
texas0303
huviline

Avatar


Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI

postitati 15.08.13 16:34 Tsiteeri


Seda teemat peangi ma sunniviisiliseks eelsüüteks. Aga kui väljas hommikul ikka 15- 20 kraadi sooja, peaks see asi toimuma ikka ilma eelsüüteta ja probleemideta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
m1k0
huviline



Registreerunud 15.06.11
Kasutaja on eemal


postitati 20.08.13 15:55 Tsiteeri


Sama mure ka minu omal. Õhku vahel pole. Hommikul läheb suht pikalt käima.
Samas olen vaadanud, et kui veetemperatuuri seier on täiesti all, ehk mootor on külm siis tahab pikemat ketramist.
Kui seier mingi 40-50-60 ja edasi kraadi, käivitub auto hästi. Võibolla on see lihtsalt minu mõte asjast
ja tegelikult on ikka pihusti otsad läbi vms.
Arvutiga vaadati üle ja süüde paigas ning ühtegi viga ka ei olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
atsee
huviline

Avatar


Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 1,9 TDI

postitati 20.08.13 19:28 Tsiteeri


On mingid reaalsed numbrid ka ette näidata, mitu kraadi hetkel süüde varane või hiline on ? Kui tühikäigul erilist hallikat suitsu taga pole, siis ei tahaks eriti uskuda, et süüdi on pihustid. Sellistel vanadel kulunud mootoritel enam tehasenäitajad reaalsusega ei klapi, seega peab süüde olema parema külmkäivituse huvides üpriski varaseks keeratud. Minu sama mootoriga isendil on see näiteks 7 kraadi varane.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
texas0303
huviline

Avatar


Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI

postitati 21.08.13 19:17 Tsiteeri


" Kui tühikäigul erilist hallikat suitsu taga pole, siis ei tahaks eriti uskuda, et süüdi on pihustid"

Selle lausega on minu probleem vist mingi lahenduse juba leidnud. Hetkel olin eestist kaugel ja esimesel võimalusel viin pihustid stendi.

Eks siis annan tagasisidet.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
m1k0
huviline



Registreerunud 15.06.11
Kasutaja on eemal


postitati 22.08.13 09:38 Tsiteeri


Mu omal vist näitas vag-com timingut 66 kraadi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
texas0303
huviline

Avatar


Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI

postitati 12.09.13 06:51 Tsiteeri


Kui raske on neid pihusti otsi ise vahetada? Kui vajalik on ilmtingimatta nende stendimine või on veel mingeid nüansse miks neid kodustes tingimustes teha ei saa?

Ilge jama on, et ükski koht ei ole laupäeval ja pühapäeval avatud ja kuidagi ei klapi need ajad mulle ja ilma autota ei saa kuidagi hakkama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 12.09.13 10:51 Tsiteeri


Sa võid need ise kodus ära vahetada kui tahad - Väga tolmu ja muu sodi vaba keskkond peab olema kindlasti!

Enne, kui pihusti otste vahetuse protseduuri edasi loed:

Stend on vajalik selleks, et veenduda selles, et avamnemisrõhk oleks paigas ja et pihustumine on korras. Kui avanemisrõhk on vale, saad uuesti välja võtta need pärast ja ikkagi kuskile stendi/reguleerimisse! Kuna need pihusti otsad, mis mult said, on praktiliselt uued, ei tohiks pihustumisega probleemi olla. Juhul, kui pihustumine on täitsa nässus, võib halvimal juhul kolvile liiga teha, kuni mootor laiali.

Minu 2.5tdi AKE 132kw V6 olid kõik otsad peetis - kusesid korralikult ja osad augud olid üldse kinni. Huvitav oli see, et mootori töös sellele viitavaid anomaaliaid ei esinenud.

Uued vidinad, mida sul vaja: pihusti alused seibid, ülevoolu seibid (kui pole ammu vahetatud), pihusti O rõngas (kuuldavasti neid ei vahetata tavaliselt). Ma vahetasin enda omal kõik need mainitud asjad ära, kuna ei taha uuesti lammutama hakata või pihusteid välja peksma pärast.

Kui tahad ikka veel ise vahetada, siis loe edasi.

Kuidas neid otsi vahetatakse:

Ma ei tea, kudas R5 motoga lood on aga V6 on vaja rakist selleks, et pihustid kätte saada - keevitasin pika poldi otsa mutri, mis istub pihusti peale. Poldi peale panin jooksma raskuse (oli mingi jurakas, millel auk sees ja sai hästi liigutada poldi varrel üles/alla) ja poldi teise otsa keerasin mutri selleks, et löögijõuga saaks pihusti välja tõmmata.

Kui pihustid väljas, siis pead esmalt vanad seibid kätte saama - vaata, et kruvikeerajaga ei kanguta neid! Näpitsatega keeruta lahti näiteks. Oluline selle pärast, et seibi alune tasapind ei tohi kahjustada saada!

Kui see tehtud, siis keerad otsa lahti lihtsalt. Pihusti ots on ilmselt selle "kübara" sisse kinni jäänud. Kui sul neid vanu otsi ei ole plaanis kuskil kasutada, siis võid õrnalt kopsides selle välja lüüa sealt (soovitatavalt pane kasvõi puuklots vahele).

Kui pihustiots on kübara seest käes, siis tuleb kübaral seibin alune pind puhastada (tavaliselt lükatakse vajadusel natuke vesiluisu peal üle). See on väga oluline selleks, et silindris toimuvad plahvatused pihusti pesasse ei jõuaks.

Kui see tehtud, siis uus pihusti ots külge ja kogu asi tagasi kokku.

NB!!! Enne, kui kokku paned, vaata, et kütuse kanalid oleks kohakuti nii vaheplaadil kui pihusti otsal ja et vaheplaat oleks õiget pidi.

Siis keera paraja jõuga - olen erinevaid pihusti otsa remondijuhendeid näinud ja seal on 30-50nm olenevalt pihustist. Mis täpselt sinu omadel, ei tea.


Kui see tehtud, saad pihusti tagasi mootori peale panna.

Panen sulle hiljem pildi ka siia ja otsin ühe juhendi sulle, mis on kellegi poolt kodus kokku pandud.


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 12.09.13 10:52 Tsiteeri


Lisaks on veel pihusti vaheplaadid - need ei ole ka igavesed. Kui Bosch uued võtta, siis on uued vaheplaadid kaasas. Minu autol neid õnneks vahetama ei pidanud.

Panen sulle õhtul siis pildi siia üles - võid ka ise uurida netist nende pihustite ehitust või äkki kellegil praegu aega need siia riputada. :)


Edu!


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 12.09.13 10:56 Tsiteeri


Üks asi veel - enne kui käivitama hakkad, jäta pihusti poolsed kütusetoru kinnitused natuke lahti ja käivita, kuni hakkab kütust tulema. Siis keera kinni ja peaks suht kohe käima minema.

Kui seda ei tee, võid end ogaraks käivitada :D Vähemalt minu V6 puhul oli nii :)


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 12.09.13 11:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ahartsi
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=67716


Muide, selle lüliti asemel võib eduliselt ka aju softi ära muuta nii, et ka veits soojema ilmaga küünlaid annaks.
Proovitud ja toimib ilusti ning ei ole vaja mingeid asju vedada kuskile.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 12.09.13 11:53 Tsiteeri


Joonis pihustist: link

Seal on näidatud, et A on vaheplaat (koosneb kahest osast)

See on küll V6 pihustist, kuid kuna need otsad istuvad üks-ühele, ei tohiks erilist vahet olla, mis puudutab otste vahetamist.


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
texas0303
huviline

Avatar


Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI

postitati 14.09.13 06:26 Tsiteeri


Eile sain siis pihusti otsad vahetusse viia. Leidsin kõrval maakonnast mehe, kellel stend olemas, ja selgus et kaks tükki kusesid ja teised kolm olid u. 180 bar'i . Üks oli juhtpihusti ja mingi veel. Tema arvas et käivitamise probleem ei saanud nende viga olla ja arvas et süüde vale.

Siit ka küsimus, et kui täpne on vag comi süüte näitamine? Kas nendest näitudest on võimalik välja lugeda rihma märkide mitte kokku langemine?

Loodan täna pihustid kätte saada, aga ei tea kust edasi asja harutama hakata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 14.09.13 08:29 Tsiteeri


See näitab väga täpselt üldiselt - nii täpselt, et tehasemanualis kirjas, et vag com abiga kontrollitakse süüdet.

Palju see avanemisrõhk olema peaks tegelikult? Kui see paigast ära, siis on pihustamismoment (ehk süütemoment) ka paigast ära kohe.

Lasid uued otsad peale panna?

Tsitaat:
Algselt postitas: texas0303
Eile sain siis pihusti otsad vahetusse viia. Leidsin kõrval maakonnast mehe, kellel stend olemas, ja selgus et kaks tükki kusesid ja teised kolm olid u. 180 bar'i . Üks oli juhtpihusti ja mingi veel. Tema arvas et käivitamise probleem ei saanud nende viga olla ja arvas et süüde vale.

Siit ka küsimus, et kui täpne on vag comi süüte näitamine? Kas nendest näitudest on võimalik välja lugeda rihma märkide mitte kokku langemine?

Loodan täna pihustid kätte saada, aga ei tea kust edasi asja harutama hakata.



A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
texas0303
huviline

Avatar


Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI

postitati 14.09.13 09:13 Tsiteeri


Autodata näitab 190 bar'i. Lasin ikka kõik jah vahetada kui ostetud sai.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
texas0303
huviline

Avatar


Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI

postitati 16.09.13 04:01 Tsiteeri


Eile sai siis pihustid peale. Täna hommikune käivitamine oli juba päris inimlik. Nüüd saab ilma eelsüüteta ja kolme-nelja sekilise käiamisega käima. Et kuskil veel mingi probleem on.

Kas temp andur on ainult eelsüüte küünalde juhtimiseks, või teeb ta midagi sooja mootori juhtimises?
Või proovida süüdet veel varasemaks keerata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 16.09.13 05:20 Tsiteeri


Mootor hõre ei ole? Õhufiltrit/kütusefiltrit vahetad regulaarselt? Kütusevoolikus õhumulle ei esine? Kuidas kütusekulu on?

Arvutiga oled temp. andurit uurinud?

Süüte varajaseks keeramisega on see lugu, et teatud hetkest hakkab see mootorile liiga tegema :)


Tsitaat:
Algselt postitas: texas0303
Eile sai siis pihustid peale. Täna hommikune käivitamine oli juba päris inimlik. Nüüd saab ilma eelsüüteta ja kolme-nelja sekilise käiamisega käima. Et kuskil veel mingi probleem on.

Kas temp andur on ainult eelsüüte küünalde juhtimiseks, või teeb ta midagi sooja mootori juhtimises?
Või proovida süüdet veel varasemaks keerata?



A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
texas0303
huviline

Avatar


Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI

postitati 16.09.13 05:56 Tsiteeri


Mootori hõredust ei oska kommenteerida. Kütuse filter vahetatud paar kuud tagasi, õhumulle ei esine ja kütuse kulu läks peale pihusti otste vahetust päris väikeseks. Maateel näitas kompu 3,8-4,2 keskmist reaalselt ei tea. Niipalju kui mina selle auto ajaloost tean, siis sellel olnud süüde kogu aeg 8-9 bdct vaarasem. Ise ma keerasin ta 5,4 peale, kuna arvasin ka et võib halvasti mõjuda. Proovin 7 peale keerata täna, eks siis saab vaadata kuidas ta käituma hakkab.

Arvutiga temp. andurit uurinud ei ole, lihtsalt tekkis huvi teada seada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
atsee
huviline

Avatar


Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 1,9 TDI

postitati 16.09.13 06:00 Tsiteeri


Eks iga mootori kulumine on erinev, seega ei saa nüüd öelda, et näe 7 kraadi varane süüde on sinu autole liiast. Mina olen juba ka aastakese ringi sõitnud umbes 7,5 varase süütega ja käivitub iga ilmaga poolest pöördest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
texas0303
huviline

Avatar


Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI

postitati 16.09.13 06:01 Tsiteeri


Muidugi auto minek ka ei ole selline nagu ta peaks olema. Kaks aastat tagasi käis pump remondis. Puhastati seda elektroonikat seal, ja peale toda ei ole see auto enam see mis ta oli ennem. Kas seal pumba elektroonikas annab ka midagi timmida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
texas0303
huviline

Avatar


Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI

postitati 16.09.13 06:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: texas0303
Muidugi auto minek ka ei ole selline nagu ta peaks olema. Kaks aastat tagasi käis pump remondis. Puhastati seda elektroonikat seal, ja peale toda ei ole see auto enam see mis ta oli ennem. Kas seal pumba elektroonikas annab ka midagi timmida?



Aga käivitamis muret siis ei olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
texas0303
huviline

Avatar


Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI

postitati 04.10.13 05:38 Tsiteeri


Sai siis süüde keeratud 5 kraadi pealat 8 peale, soe käivitus paranes kohe korralikult. Keerasin 10 kraadi peale hüppab koheselt käima. Aga kui auto seisab juba 15 minutit, tahab ketramist. Peale tööd kui väljas juba 10 kraadi sooja, siis saab ilma eelsüüteta kohe 6-7 seki kedrata, et käima läheks, aga eelsüütega kohene käivitus (mitte mingit ketramist). Kurb kohe vaadata kuidas kõrval olev AEL mootor kohe käima hüppab.

Mõistus täitsa otsas juba. Ma kaldun arvama, et viga kuskil elektrooniks juba. Oskab keegi seda komenteerida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
texas0303
huviline

Avatar


Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI

postitati 10.10.13 05:32 Tsiteeri


Eile sai siis pumba elektroonika kõik laiali kakutud, mähis oli täiesti puhas, aga seal peal, mis liigutab pumba pead, olevad vask sillad ( ei tea täpset nimetust) olid kaetud täieliku musta rokada. Sai noa otsaga kõik korralikult läikima hõõrutud ja mingi elektroonika puhastamis aerosooliga üle lastud. Õhtul panen pilli kokku tagasi, eks siis paistab kas miskit muutus.

Kas see võib käivitamist mõjutada? Kuna töötava mootoriga mingeid anomaaliaid ei ole.

Pilt illustreeriv, aga minu auto oma nägi välja hullem.

http://lemecano.fr/wp-content/gallery/golf3_actuateur_pompe_injection/Golf3_Actuateur_pompe_injection_34.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
texas0303
huviline

Avatar


Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI

postitati 15.10.13 15:01 Tsiteeri


Sai siis masin kokku laotud ja nüüd kõik risti vastupidi. Külmalt saab väga viisakalt käima, aga soojalt ei saa enam ültse. Ainuke asi mis muutus on see, et kütuse kogus enam ei hüppa, kui ennem kõik aeg pluss miinus 0,3 kõikus, siis nüüd seisab täiesti ilusti ühe koha peal.

Ma ise usun juba, et pump täiesti läbi. Kui tartu kandis kellegil kuskil kapiserval töökorras pumpa vedeleb ja mul seda proovimis eesmärgil proovida laseks ( Ei taha enam ühtegi detaili osta sellele autole ennem, kui viga teada) andku U2U'sse märku mulle.

Halvimas tsenaariumis lükkan auto turgu ära, võibolla mõni pädevam viitsib sellega tegeleda kui paari nädalaga kuidagi korda ei saa. Kuna vaja igapäev liikuda, siis selliselt see väga keeruline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.5% - SQL: 54.5%]