jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 20.06.09 16:18
|
|
|
Teeme 2,5TDI C4-le eelsüüteküünla lüliti
Nagu me teame, tahab C4 2,5 TDI peale +5 kraadi natuke rohkem käiamist kuna enam ei anta eelsüüte küünlaid. Lahendasin selle mure pannes temperatuuri
andurile katkesti vahele.
Tööks kulus umbes tund ja kulu 25kr kanti.
Mootorisse mineva jahutusvedeliku vooliku mootoripoolses otsas on suur andur, kuhu läheb 2 juhtmega pistik. Selle pistiku võtsin tükkideks ja lõikasin
1 juhtme katki, kuhu vahele ühendasin 2 kiulise juhtme. Juhtme vedasin salongi ning selle otsa panin lüliti, mis alla vajutades katkestab ahela. Nüüd
saan nuppu all hoides anda küünlaid nii kaua kui heaks pean. Nuppu mitte vajutades toimub käivitus vanamoodi.
Paar pilti ka jutu juurde:
See valge juhe on siis 2 kiuline ja jookseb salongi
Juhet on salongi vedada kõige kergem kaitsmekarbi kaudu
Edu nokitsemisel
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 21.06.09 19:49
|
|
|
Kas vahet pole mis juhtme läbi lõikasid? st suvalise juhtme pistikul? Väga hea lahendus selle lülitiga mis salongis
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 22.06.09 07:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jan-kos
Kas vahet pole mis juhtme läbi lõikasid? st suvalise juhtme pistikul? Väga hea lahendus selle lülitiga mis salongis |
Juhtmel ei tohiks vahet olla jah.
|
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.06.09 13:44
|
|
|
Mina paneks sinna vahele hoopis 200....500 oomise takisti. Siis on kogu aeg natuke rohkem küll, aga mitte 6 minutit nagu üldse ilma temp andurita
|
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 26.06.09 15:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tegelane5
Mina paneks sinna vahele hoopis 200....500 oomise takisti. Siis on kogu aeg natuke rohkem küll, aga mitte 6 minutit nagu üldse ilma temp andurita |
no aga takistiga valetab andur koguaeg mootorile. Kui katkesti lahti lasta kustub kohe eelsüüte tuli ära. Nii saab ise reguleerida palju küünlaid
anda. Katkestit all hoides ainult käivitusel, annab suts rohkem kütet ka peale ja käivitub kergemini. Eks igaüks saab ise valida oma viisi. Miks
arvad, et just 200-500 annab õige välja. Olen muidu ise ka kuulnud seda takisti varianti aga katkestiga meeldis rohkem, sest siis kontroll minu käes
|
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 04.10.09 16:52
|
|
|
Väga asjalik teema Eile lugesin ja täna juba teostasin. Lisaksin juurde, et
lülitit nägin mööda minnes varuosadeks olevas BMW E34-s. Nimelt ideaalselt sobis kindalaeka valgustuse lüliti, sissevajutatud asendis katkestab ahela,
muidu on ühendatud. Panin lüliti samasse sahtlisse, kuid vasakule poole, et jääks vasaku käe alla kui paremaga võtit keerata. Lüliti on plastikust ja
musta värvi, seega sobis ideaalselt kokku audi polstriga (mitte et ta sealt sahtlist nüüd välja paistaks ). Juhtmeks võtsin sama bemmi kõlarijuhtme. Puruks lõikasin suvalise anduri juhtme, ega seal vahet polegi kumb ära
katkestada, tulemus on ikka üks.
Ühesõnaga asi toimib ja tänud teemaalgatajale!
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 04.10.09 17:45
|
|
|
Katkestavale lülitile võib panna takisti rööbiti peale - tulemusena tekib nupu vajutamisel vajalik muutus ilma et anduri ahel täiesti katkeks ja ilma
vajutamata toimib asi normaalselt.
Tegelikult on aga asi muidugi selles, et tasuks tagajärje asemel põhjus välja otsida ja mitte tegelda sellise kuliibinlusega
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 04.10.09 18:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: generaator M
Katkestavale lülitile võib panna takisti rööbiti peale - tulemusena tekib nupu vajutamisel vajalik muutus ilma et anduri ahel täiesti katkeks ja ilma
vajutamata toimib asi normaalselt.
Tegelikult on aga asi muidugi selles, et tasuks tagajärje asemel põhjus välja otsida ja mitte tegelda sellise kuliibinlusega |
Vot oleks se vea leidmine nii kerge.
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 04.10.09 21:06
|
|
|
Minu autol on ntks pumba pea, pumba kaas ja pihusti otsad vahetatud, surved ja pump ise ka kontrollitud, kuid nagu eelpool mainiti, siis üle +5 kraadi
ei anna tõesti pikemalt küünalt ja sel juhul tahab ikka veidi käiamist. Kuna mulle meeldib nii rohkem, et auto kohe tööle läheb, siis otsustasin
lüliti vahele panna Kunagi ammu sai katsetatud varianti, et üldse selle
temperatuuri anduri juhe lahti võtta, kuid siis hoidis tühikäigupöördeid tüütult kaua kõrgel.
|
|
|
arvi
huviline
Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: D2 s8 97a. manual
|
postitati 17.10.09 15:15
|
|
|
No vot,vist ikka ei ole ükskõik milline juhe.Anduri pistikust tulevad kaks juhet ; pruuni -
valge ja pruuni-halli värvi.Mina ühendasin juhtme pruuni-valge külge(kui ma ei eksi),ahel on nagu olemas aga lüliti ei toimi(ei pane küünla tuld
põlema).Rohkem polnud aega katsetada,läks pimedaks.Mis võis veel valesti minna?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 17.10.09 15:38
|
|
|
Sa pead nuppu all hoidma juba enne süüte sisse keeramist!
|
|
|
heikson
huviline
Registreerunud 31.10.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 avant , Gaz-24
|
postitati 22.11.09 18:00
|
|
|
Lugedes teemat, tekkis mõte samasugune lüliti panna oma masinale b4 1,9td 55kw. Sellel samas kohas termoandur, ainult et sinna läheb 4 juhet. Juhtmed
pruuni värvi kaks jämedamat ja kaks peenikest. Kuhu vahele peaks panema?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 22.11.09 20:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: heikson
Lugedes teemat, tekkis mõte samasugune lüliti panna oma masinale b4 1,9td 55kw. Sellel samas kohas termoandur, ainult et sinna läheb 4 juhet. Juhtmed
pruuni värvi kaks jämedamat ja kaks peenikest. Kuhu vahele peaks panema? |
Sellel mootoril peaks küünlad enne igat käivitamist taga olema olenematta ilmast. Või kui võtad selle pistiku lahti muutub midagi ?
|
|
|
andrus714
huviline
Registreerunud 28.07.07
Asukoht: sõmeru,helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: 2.5TDI 103kw
|
postitati 26.01.10 18:55
|
|
|
B4 55kw on eelsüüte süsteem lahendatud lihtsalt aegreleega.
Annab iga ilmaga mingi teatud aja küünaldele voolu.Minu b4 on veel niimoodi,et kui tõmbad välja selle segu rikastus hoova,annab samamoodi voolu
küünaldele.
Samal ajal põleb ka armatuuris eelsüüte tuli poole tuhmimalt.
|
|
|
|
jankii
postitusõiguseta
Registreerunud 11.01.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.08.11 17:21
|
|
|
kas 2,5tdi 132kw saab sama moodi lüliti vahele panna?väga vabandan kui väga vale küsimus.
|
|
|
jankii
postitusõiguseta
Registreerunud 11.01.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.08.11 07:59
|
|
|
EI OSKA SIIS KEEGI VASTATA.peab hakkama ise taga ajama seda andurit.
|
|
|
nakaman
huviline
Registreerunud 05.10.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.9Tdi AVB
|
postitati 15.08.11 20:10
|
|
|
Lüliti saab panna küll. Pead ainult välja uurima, kus on see andur, mida eelsüüde kasutab.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 17.08.11 22:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jankii
EI OSKA SIIS KEEGI VASTATA.peab hakkama ise taga ajama seda andurit. |
Vabse kõvamees. Miks keegi teine peaks selle anduri üless otsima? V6
diislitesl pole seda käivitumisprobleemi vii auto diagnostikasse ja uuri välja miks ei käivitu. Kas ei käivitu kuuma mootoriga või külmaga?
|
|
|
jankii
postitusõiguseta
Registreerunud 11.01.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.08.11 22:54
|
|
|
käivitub küll pole hullu aga soojast pärast tahab natu käiamist ja selle
probleemi on uuritud siit ja sealt igal ühel oma soovitus.
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 18.08.11 06:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jankii
käivitub küll pole hullu aga soojast pärast tahab natu käiamist ja selle
probleemi on uuritud siit ja sealt igal ühel oma soovitus.
|
Viitab kulunud pumbale. V6-l ju käivad need mured ringiratast. Pump, nukad, autom. kast, sild, pump... See auto on varuosabisness kuuldavasti
|
|
|
|
jankii
postitusõiguseta
Registreerunud 11.01.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.08.11 12:22
|
|
|
siiamaani tundub et mitte väga muidugi nukad koos vajalikuga sai vahetatud õigel ajal nüüd tundub et hooratas järjekorras.
|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 21.09.11 20:22
|
|
|
Suured tänud teema algatajale,sai enda autole külge pandud. raha kulus 50 senti lüliti ostmiseks.Käivitamise aeg lühenes kordades.
|
|
|