Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A4 b5 1.9 TDI Q 81kw - 1998 - J-r (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 4557)
J-r
huviline



Registreerunud 27.12.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.08.13 14:29 Tsiteeri
Audi A4 b5 1.9 TDI Q 81kw - 1998 - J-r



Tervist AC foorumi rahvas. Olles juba üsna mitu kuud pealkirjas nimetatud masinaga ringi vuranud, otsustasin sellest, mis olnud ja tuleb, ka Teile pajatada.
Olen eelnevalt omanud juba paari a4-ja b5 kerega ja seeläbi kindlaks teinud enda jaoks, et kindlasti saab olema jälle avant kerega ja manuaal käigukastiga. Uueks erisooviks siis sai see kiidetud Quattro veoskeem ja kinnisidee oli 1.9 TDI.
Alustades otsinguid, selgus tõsiasi, et minu meeles mõlkuvat isendit pole üldse mitte kerge leida. Justkui keegi ei tahakski sellisest suurepärasest kombinatsioonist loobuda. Kuid siiski oli üks silma jäänud pärast pikki tunde kuulutuste sirvimist mitmel päeval. Kuna hind polnud just keskmise b5 hinna kanti, siis mõtlesin üsna mitu päeva enne kui vaatama sõitsin. Kohapeal olles tuvastasin mõningad iluvead ja tutvusin kesise varustusega. Proovimise ajal sai ikka ka limp mode-i lastud, millest selgus, et turbo pole päris see, mis olema peaks. Mootoriruumist avastasin väikse õlilekke karteri tuulutuse toru alumise kinnituskoha juurest ning mingi kolksu tagumisest amordipüstakust.
Seisu- ja sõidukord selgeks tehtud, seeditud kulutusi tuvastatud vigade peale ,sai hinda natuke sulatatud ja auto omale koju toodud.
Kahetsema pole valikus pidanud ja vead olid sellises vanuses auto kohta mõistetavad ja vastuvõetavad. Üldjuhul tänud eelmisele omanikule, kes autot ilusti üleval oli pidanud, ning tundub ,et juppide poolest ei koonerdanud.
Vahetanud oli Ta siduri, rihmad juurdekuuluvaga, hüdrotõukurid, enamuse veermikust ja veel nipet-näpet. Õli ja filtrite(ka salongi) vahetus oli olnud õnneks elementaarne ja regulaarne tegevus selle kodaniku jaoks.
Nagu eelnevalt sai öeldud, et kahetsema pole ostu pidanud, pigem omast entusiasmist juurde poogitud varustus ajab aina rohkem nägu naerule aga sellest täpsemalt järgnevas..

Auto oli ostes väga elementaarse varustusega ning midagi välja tuua väga ei oskagi. Valuveljed olid alla 15 tollised ning makk audi concert II (cd), kliima, peeglite soojendus, toonklaas, kärukonks (orig. teisaldatav) ja eelmise omaniku soovil paigaldatud defa mootori ja salongi eelsoojendus.

Ise aga olen külge organiseerinud:
Käetugi
püsikiirusehoidja
Nahksisu (väga hästi säilinud)
16'' valuveljed
FL tagatuled
nahkkattega rool
mõningaid pisividinaid ja plastikuid välja vahetanud, mis kulumis märke näidanud on

Tehnilise poole pealt olen teinud:
turbo geomeetria puhastus
gardaani vahepuki ja tugilaagri vahetus
vahetanud karterituulutuse torustiku ja tihendid
tagumised amordipüstakud mõlemal pool kogu krempliga (amordid, vedrud, puksid, tugikannud)

Õlivahetust ja filtreid ei pea mainimagi, see on nagu aamen kirikus.

Tegemist tahab veel:
Turbo geomeetria puhastus- TEHTUD
kardaani vahepukk- TEHTUD
enne talve tahaks ka käigukastis ja differentsiaalis õlid ära vahetada
uste sisse müramatid, kuna mind häirib b5 puhul tee müra, mis ustest läbi kumab
Paremad kõlarid
Käetugi nahatada- TEHTUD

Ideaalvariandis tahaks natuke hobuseid ka juurde tekitada jõuallikale aga seda alles siis kui ülejäänud tehniline on tip-top korras. Ja pardakompuuter jääb vist ka esialgu unistuseks veel.





http://www.upload.ee/image/3515024/Vaade_1.jpg

http://www.upload.ee/image/3515064/Vaade_2.jpg

http://www.upload.ee/image/3515069/Vaade_3.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 15.08.13 14:41 Tsiteeri


Sorry, aga tagumise A4 kirja võiks ikka õigesse kohta nihutada :cool:


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 15.08.13 14:47 Tsiteeri


Tegin pildid esialgu lingiks. Olid liiga suured. Pildi pikim külg võib olla 800px. Tee väiksemaks ja lisa uuesti. :)
Muidu aga kena roheline konn.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 15.08.13 16:56 Tsiteeri


Mina, kui kerge vigade otsija ;), siis taas silma riivamas, vöi kuidas seda ka mitte öelda, on käigukangi asend + märk, mida ka eelnevalt mainiti. Kuidas see k.kang nii lamavas asendis on?
Head muidugi ka, omapärane värvus, nahktuba, olgugi et esiiste tavaline taburet, nelikvedu + diisel, mis ka peamine, soliidselt körge ipm.
Omapära lisab veel juurde kerevärvi värvitud stangeseelikud.
Igaljuhul edu.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prophecy
huviline



Registreerunud 04.08.05
Asukoht: Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 2,5tdi Quattro

postitati 15.08.13 19:05 Tsiteeri


Kena vaadata sama värvi ja konditsioonis masinat nagu mul endalgi. 15 tolli velg küll minu mõttes veidi väike, et 16 oleks parem. Hiljuti siis uue värvikihi peale saanud jah. Mustad suunad esitiival on ka palju viisakamad, kui need originaal oranzid. Kas valgusallikas kollat tooni, või valge, et võimuesindajatega jamasid ei tekita?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
J-r
huviline



Registreerunud 27.12.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.08.13 19:21 Tsiteeri


suundadel on pirnid oran˛ikat tooni ja ega see klaas ka väga tume pole, vaid kerge smoke.
Veljed ikka 16'' hetkel, eelmised 15''-sed jäävad talvekateks. Värv on originaal veel enamustel keredetailidel :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
J-r
huviline



Registreerunud 27.12.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.08.13 17:34 Tsiteeri


tükk aega edasi lükatud turbo geomeetria puhastus sai lõpuks ära tehtud. Lihtsalt ja libedalt see ei läinud aga pealehakkamine oli juba pool võitu. Paras võimlemine oli see turbo sealt kätte saada, sest 1 mutritest(kõige tagumine) väljalaskekollektori külge kinnituv, ei olnud nõus esialgu eemalduma. Seega olin sunnitud eemaldama turbo koos väljalaskekollektoriga . Hiljem kui krempel oli välja saadud, eemaldasin ka streikinud mutri väikest füüsilist noomitust rakendades. Asendasin töö käigus roostes mutrid ning tikkpoldid uutega. Geomeetria oli nii kinni tahmanud, et käega hoovale väljast jõudu rakendades, labad ei liikunud rohkem kui pool millimeetrit. Anomaaliatest, mis enne puhastust esinesid, olid levinud- üle 3500 pöördesse lasta ei saanud (kohe limpi), üle 120 km/h auto ei liikunud (kohe limpi). Nüüd pärast puhastamist on jamad kadunud ja saab sõitu nautida, mõtlemata sellele, kui kõrgele pöördesse lasta. Igapäevaselt pole kalduvust rakendada auto maksimum võimeid, kuid teadmine, et auto on korras, on omaette väärtus.
Edu kõigile, kellel sama probleem ja võtke üks päev see asi käsile!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
J-r
huviline



Registreerunud 27.12.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.09.13 15:35 Tsiteeri


Sai nädalavahetusel ette võetud kardaani tugilaagri vahetus koos vahepukiga. Ette võetu sai edukalt lõpule viidud.
Alla läks bmw e36 320 vahepukk mille sees oli juba laager ka olemas. Ostsin forsist ja maksis 20 euri kanti. Järgmistele meistritele, kes sama asja tegema hakkavad, soovitan veel võimsama bemmi oma(sobivad mingid fordide omad ka). Peaasi ,et see metall rõngas ,mis puki ümber on, oleks võimalikult paks. Siis on lihtsam keevitada sobivad kinnitusjalgu talle külge.
Töö spetsiifikast ise niipalju ,et keskelt kardaani koos hoidev nuut tuleb enne lahti võtmist kindlasti ära märkida täpselt. Seeläbi saab kindlasti tulemuseks vaikne ja mitte vibreeriv ega mürisev kardaan. Minul igatahes jäi täiesti ideaalne, nagu tehasest.
Murekiviks selle toimetuse juures üldiselt võib olla kardaani keskelt nuudist lahti pressimine. Mina olen seda varem teinud ja töövõte oli teada. Surusin poldi ja mutri abil kahe nr17 lehtvõtmega keerates. Väga ilusti tuli lahti. (kellel huvi kuidas täpsemalt see toiming välja nägi ,võib privas küsida). Laagri ära võtmisega peaks igaüks loomulikust intelligentsist hakkama saama, kes üleüldse on ise võimelised selle puki vahetust teostama.
Niisiis jõudnud uue puki installeerimise juurde, tuli talle vana puki jalad alla keevitada(ennem jalad vana puki küljest tervelt kätte saama).
Edasi kokku panemine ja alla, läks lepase reega, mingit erilist kunsti ei saagi olla.
Nõuandeks järgmistele meestele, kellel sama asi ees, ostke ennatlikult ka tihendid nende liigendite jaoks, mis difri ja käigukasti otstes kardaani pool käivad. Minu omad olid ajapikku väsimise märke näitama hakanud ja lekkinud kergelt soojast peast seda määret, mis liigendi sees on. Siis ühtlasi selle töö käigus saaks ka need uutega asendada.


http://www.upload.ee/image/3595618/tugilaager.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
J-r
huviline



Registreerunud 27.12.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.10.13 12:40 Tsiteeri


sõiduk liikus uue omaniku valdusesse. tundub ,et mitte aktiivse foorumlase kätte


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 24.7% - SQL: 75.3%]