Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  9
Autor:
Pealkiri: Audi S6 C5 Avant - 2001 - EgertP (Vastuseid: 203 | Vaatamisi: 52643)
EgertP
huviline

Avatar


Registreerunud 12.06.09
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 S-line

postitati 26.07.13 18:49 Tsiteeri
Audi S6 C5 Avant - 2001 - EgertP



Tere!

Kuna väga palju C5 kerega ''esse'' siin foorumis pole kohanud, siis tuleks seda viga parandada.

Tegemist 2001 aasta mudeliga, pärit on ta Šveitsist ja mina olen Eestis esimene omaink. Auto soetasin eelmise aasta Septembris (20.09.2012). Tol hetkel oli auto täiesti ''stock'' ja läbisõit oli 261 000 km. Nüüdseks on autoga juba mõnda aega sõita saanud ja nipet-näpet ka muudatusi tehtud.

Asjad, mis mulle selle auto juures kõige rohkem meeldivad on kindlasti see ülimalt mugav ja ilus Recaro nahksisustus. Samuti auto kiirendus ja V8 madalad hääled toovad naeru suule. Muidugi ei tasu mainimata jätta, et talv on üks kuradima mõnus aeg quattroga ''mängimiseks''. :D

Kindlasti üks ebameeldivamaid asju selle auto puhul on suur küttekulu. Talvel, kui neli ratast enamus aeg all ringi käisid, oli keskmiseks küttekuluks 21-22l/100km. Kui ''normaalselt’’ kulgeda, siis vähimaks keskimiseks küttekuluks olen saanud 10.3l/100km , seda siis kiirteel sõites. Aga üldiselt jääb keskmine küttekulu siiski 16l/100km juurde, mida on küll palju, kuid mina leian, et sõidumugavus, auto välimus ja korralik ''minek'' kompenseerivad selle :)


Autost täpsemalt siis (ostes) :

Audi S6 Avant

Keretüüp : universaal
Esmane reg : 04/2001
Mootor : 4.2 V8 (250 kw) (AQJ)
Kütus : bensiin
Odom. näit ostes : 261 000 km
Vedav sild : nelikvedu
Käigukast : automaat (tiptronic)
Värvus : must metallik (LZ9W)


Turva- ja ohutusvarustus

roolivõimendi
kesklukustus (puldiga)
ABS pidurid
6x turvapadi
turvavööde eelpingutid esiistmetel
signalisatsioon
immobilisaator
külglibisemise vastane seade
veojõukontroll
lisapidurituli


Mugavusvarustus

kliimaautomaatik
elektrilised akende tõstukid
elektrilised välispeeglid
peeglid päikesesirmides
kohtvalgustid
parkimisandurid (ees, taga)
püsikiiruse hoidja


Sisustus

nahkpolster
Recaro sportistmed
elektriliselt reguleeritavad istmed
istmesoojendused
tagaistme seljatugi allaklapitav
reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus, elektriliselt, mäluga)
nahkkattega rool
multifunktsionaalne rool
nahkkattega käigukanginupp
käetugi ees (laekaga)
käetugi taga
iluliistud salongis (puitdekoratsioon)
jalamatid


Audio, video, kommunikatsioon

Bose stereo (originaal)
CD Box
ekraan (ees)
navigatsiooniseade
kompuuter


Rehvid ja veljed

suverehvid
valuveljed ( Audi Caressa, 18'')


Tuled

Xenon (lähituled)
udutuled


Muu varustus

välistemperatuuri näidik
salongi ja pakiruumi eraldusvõrk
pagasikate


Auto hetkel :

http://i493.photobucket.com/albums/rr298/golfr32/IMG_9964_zpsq94vy75l.jpg



Mõned pildid siis pärast auto soetamist :

http://i493.photobucket.com/albums/rr298/golfr32/Carol/Audi/IMG_3080_zps3cd9abd1.jpg

http://i493.photobucket.com/albums/rr298/golfr32/Carol/Audi/IMG_3083_zps0c12de5e.jpg

http://i493.photobucket.com/albums/rr298/golfr32/Carol/Audi/IMG_3089_zpsd4eea414.jpg

http://i493.photobucket.com/albums/rr298/golfr32/Carol/Audi/IMG_3091_zpsd1adee73.jpg

http://i493.photobucket.com/albums/rr298/golfr32/Carol/Audi/IMG_3077_zpsb9652f83.jpg

http://i493.photobucket.com/albums/rr298/golfr32/Carol/Audi/IMG_3078_zpse9840fea.jpg



Tehtud tööd

Kirjutan siis, mida on saanud remontida, mis juppe vahetada.

Esimese asjana läks muidugi käigukast. Pärast auto soetamist, oli see vist 4 päeva ja autol hakkas käigukast jupperdama. Nimelt läksid armatuuris kõik käigutuled (P R N D 2 3 4 ) põlema ja auto keeldus põhimõtteliselt liikumast. Kui varba otsaga õrnalt/sujuvalt gaasipedaali vajutada, siis pika peale kogus vaikselt hoo üles ja vahetas käike ilusti. Kui aga normaalselt gaasipedaali vajutada, siis lõi kohe autol pöörded üles ja hakkas käike välja loopima.
Auto läks siis remonti. Alguses näitas diagnostika, et viga on mingisuguses anduris, mis ära vahetati, kuid asjata. Lõpuks selgus, et hüdraulika plokis oli mõra sees. Inglismaalt tuli uus S-i kast ja see läks alla. Rohkem pole käigukast probleeme tekitanud.

Oktoobris sai autole õlivahetus tehtud, sisse läks Mobil 5W-50 täissünteetiline õli.

Kuna talvel sai esimest korda quattro rõõme nautida, siis ei läinud pikalt, kui tuli vahetada vasakpoolne välimine poolteljeots.

Detsembrikuus läks armatuuris põlema mootori tuli, diagnostikas selgus, et üks nukkvõlli asendi andur on vigane ja sai see andur ära vahetatud. Auto jälle korras.

Aprillis sai vahetatud parempoolne rattalaager.

Juunikuus sai vahetatud ülemised õõtsad (Lemförder) ja vasakpoolne välimise pooltelje kaitsekumm.

Samuti läksid vahetusse vedrud. Nimelt oli soov auto madalamaks lasta ja seda sai ka tehtud. Alla läksid Saksast tellitud H&R -40mm madaldusvedrud. Kuna all on vale ET-ga veljed, siis oli vaja 20mm flantsid (alumiinium) vahele panna, et rattad liiga koopas peidus poleks.

http://i493.photobucket.com/albums/rr298/golfr32/Carol/Audi/HampRvedrud_zps1e32cbde.jpg

Auto muutus pärast seda kõvastu stabiilsemaks/juhitavamaks. Auto on nüüd mõnusalt jäik, pole nagu vanker, aga ei ole ka pereauto, täpselt see, mis ta olla võiks :D


Samuti sai juunis vahetatud veel geneka pingeregulaator, kuna autol kadus laadimine ära ja lõpuks enam ei käivitunud.

Pärast vedrude vahetamist sai autoga ka sillastendis käidud, kõik sillad oli paigast ära ja kokkujooks oli vale, õnneks nüüd sillad paigas ja asi korras.

Lisaks sai teha autole nahahooldus ja audiot vähe täiendatud. Kuna minu jaoks tundus Bose woofer veidi lahja, siis sai see välja vahetatud Pioneeri wooferi ja võimendiga. Kuna Bosel kõik kõlarid võimendi järgi, siis jäi Bose võimendi sisse, tavakõlareid toitma ja lisaks tuli siis uuele woofrile monovõimendi.

Võimendiks Pioneer GM-D8601 :


Suurim väljundvõimsus: 1 x 600 W , 1 x 1000 W , 1 x 1600 W
Pidev väljundvõimsus (RMS): 1 x 300 W RMS , 1 x 500 W RMS , 1 x 800 W RMS
Sageduskarakteristik 10-240 Hz
Moonutus: 10 W, 100 Hz ref. <0,5%
S / N suhe> 100 dB
Bass Boost: Pult, Sagedus 50Hz, Level 0-18dB
LPF 40-240 Hz (-12 dB / ÜMT)
RCA klemmid
Kõlari terminalid Block-tüüpi
Kõlar sisend sisselülitus anduriga
Sisendi taseme kontroll RCA (0.2V - 6.5V), SP (0,8 - 16V)
Max. voolutarve 24 A
Korpuse mõõdud (L x K x S) 265 x 60 x 200 mm
Kaal 2,7 kg

http://i493.photobucket.com/albums/rr298/golfr32/Carol/Audi/13546131479_zps6099e8fb.jpg


Woofriks 10'' Pioneer TS-W260D4 :


Maksimaalne sisendvõimsus 1,200 W
Nominaalne sisendvõimsus 350 W
10" tolli ehk 25cm
Sageduskarakteristik 20-250 Hz
Tundlikkus (1W/1m) 93 dB
Woofer 25,0 cm
Terminalid Push-tüüpi
Kaal 4,59 kg
Qts 1,15
Fs [Hz] 47 Hz
Vas [l] 11,5
Vas [ft3] 0,41
Xmax [mm] 12,2
Xmax [in] 0,5

http://i493.photobucket.com/albums/rr298/golfr32/Carol/Audi/13546960359_zpsb6aa6fc8.jpg


Kuna ma ei tahtnud, et wooferi kast palju ruumi seal taga võtaks, siis otsustasin kasti ehitada vasakpoolsesse külje sisse. Välja sai võetud ''tööriistakast'', CD box, ja ise sisse pandud TV Tuner. Kuna see CD box nagunii ei töötanud seal, kuna selle asemele on ehitatud Apple iPod/iPhone juhtimissüsteem, siis polnud sellel seal mingit mõtet. Kui ettejääv sai välja kistud, tekkis sinna piisavalt palju ruumi, et 10'' elemendile kast ehitada. Tuli siis 18 liitrine kinnine kast. Lõpptulemus jäi väga hea, kui oleks piisanud ka veidi lahjemast woofrist. Tööriistakast siirdatud tagavararatta juurde, põhjakaane külge.

http://i493.photobucket.com/albums/rr298/golfr32/Carol/Audi/IMG_4238_zpsc781b293.jpg

http://i493.photobucket.com/albums/rr298/golfr32/Carol/Audi/IMG_4240_zps9024df2b.jpg

http://i493.photobucket.com/albums/rr298/golfr32/Carol/Audi/IMG_4246_zps4869a3a9.jpg

http://i493.photobucket.com/albums/rr298/golfr32/Carol/Audi/IMG_4796_zpsa9c3456b.jpg

http://i493.photobucket.com/albums/rr298/golfr32/Carol/Audi/IMG_4799_zpsca5037cc.jpg

http://i493.photobucket.com/albums/rr298/golfr32/Carol/Audi/IMG_4504_zpscc22492e.jpg

Selline on siis iPodi süsteem ja asukoht :

http://i493.photobucket.com/albums/rr298/golfr32/Carol/Audi/7e81897f-bee6-4a25-beba-f5011464d5b8_zps0545075d.jpg

http://i493.photobucket.com/albums/rr298/golfr32/Carol/Audi/db593414-3046-4a00-af2b-ec27d0f91d11_zpsd1d35ac9.jpg


Valgustus, mis nendel originaalis on, minu arust kohutavalt kole. Vahetasin kõik pirnid ''külma'' valguse vastu, LED'ide näol siis. Lõpptulemus väga ilus, eriti hästi toob valge naha esile :)

Lisaks sai autole kleebitud täistoonring, ehk siis ka esimesed küljeklaasid on kiletatud. Esiteks on palju hubasem autos sõita ja välimus ka oluliselt parem. Samuti eemaldasin tagumise kojamehe ja asendasin selle Saksast tellitud klaasist ''junni'' vastu, mis spetsiaalselt sellejaoks mõeldud. Külge läks see klaasiliimiga. Eemaldatud sai siis tagakojamees ja kojamehemootor.
Lisaks sai esimesed võred mattmustaks värvitud, algselt olid siis kergelt hallikas.

http://i493.photobucket.com/albums/rr298/golfr32/Carol/Audi/IMG_4495_zps9c2058cf.jpg

http://i493.photobucket.com/albums/rr298/golfr32/Carol/Audi/IMG_4496_zps3776d3f7.jpg


Tuleviku plaanid :

Kuna esimene suvi selle autoga, siis üritan võimalikult palju ringi sõita ja sõitu nautida. Nagu teada on, siis auto on ikkagi üsna vana, siin seal esineb iluvigu, kivitäkkeid ja kriime, siis sooviks tulevikus keretööd ette võtta ning autole uue ja säravama musta metalliku värvi peale kanda. See suvi sai autole kaks korda must värvivaha peale kantud ja auto läks vähe säravamaks küll.
Sooviks ka kaug- ja udutuled xenonite vastu vahetada. Lisaks vajab esiklaas vahetust, kuna kivitäkkest tekkis talvel suur mõra.
Üks suurimaid soove oleks soetada korralikud 19 tollised RS6 originaalveljed ja ka RS6 alumiiniumist peeglid oleksid ka kenad :P
Hetkel on käsil talvevelgede taastamine. Velgedeks siis Audi RS4 stiilis 17 tollised veljed, 7.5 tolli laiad. Hetkel veel pole otsustanud, mis värvi teha need. Möödunud talvel nägid välja sellised :

http://i493.photobucket.com/albums/rr298/golfr32/Carol/Audi/IMG_3313_zps29723fe3.jpg

http://i493.photobucket.com/albums/rr298/golfr32/Carol/Audi/IMG_3513_zpsae2805ff.jpg



Mõned pildid ka hetkeseisust :

http://i493.photobucket.com/albums/rr298/golfr32/Carol/Audi/DSC_0223_zps502ee5e8.jpg

http://i493.photobucket.com/albums/rr298/golfr32/Carol/Audi/DSC_0212_zps768a2882.jpg

http://i493.photobucket.com/albums/rr298/golfr32/Carol/Audi/IMG_4369_zps7af84131.jpg

http://i493.photobucket.com/albums/rr298/golfr32/Carol/Audi/IMG_4788_zpsd29b4129.jpg

http://i493.photobucket.com/albums/rr298/golfr32/Carol/Audi/IMG_4790_zpse3adab0a.jpg

http://i493.photobucket.com/albums/rr298/golfr32/Carol/Audi/IMG_4791_zps14f04b13.jpg

http://i493.photobucket.com/albums/rr298/golfr32/Carol/Audi/IMG_4794_zps3ce12e7b.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andzz
huviline

Avatar


Registreerunud 08.05.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 avant 2.6, A6 Avant Q 3.0 165kw

postitati 26.07.13 19:43 Tsiteeri


Väga ilus ja viisakas S6! Kui ma ei eksi siis ka juba Tartus korduvalt nähtud. Edu selle iludusega ja muidugi paksu rahakotti!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
timukas100
huviline



Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi

postitati 26.07.13 20:20 Tsiteeri


Täitsa püss ju.
Rool kuidagi nagu ei taha sobida selle kooslusega.

Kas see hüdroplokk oli nii defka, et kuskilt saada ei olnud. Second hand kasti osta on nagu loto mäng, hea et hästi läks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 27.07.13 06:17 Tsiteeri


Sigailus auto, aga ilma tagumise kojameheta on kuidagi veider see tagaots...
Muusikaga oled head tööd teinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
miqu
huviline

Avatar


Registreerunud 09.07.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2.0TDI

postitati 27.07.13 10:30 Tsiteeri


Väga viks ja viisakas masin! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EgertP
huviline

Avatar


Registreerunud 12.06.09
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 S-line

postitati 27.07.13 10:51 Tsiteeri


Tänud !

Eks selle bassikõlari kasti nikerdamine võttis omajagu aega, et maksimaalne ruum sealt ära kasutada ja kere külge ilusti kinni saada.

See rool oli seal ostes juba, maitse asi, vähemalt multifunktsionaalne :D

Ja hüdraulika plokki polnud tol hetkel tõesti kuskilt võtta, Pärnus oli üks, aga see ei sobinud millegi pärast ..


Kunagi varsti tuleks rihmavahetus teha ja igaks juhuks ka käigukasti õli ära vahetada. Samuti hakkavad piduriklotsid otsa saama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 27.07.13 18:31 Tsiteeri


Selline S6 on üks väga mõnus auto. Mu naisel on peaagu täpselt samasugune, väikeste erinevustega. :)
Aga kütusekulu on meil küll väiksem, keskmiselt sinna 12+ kanti, aga viimase paagitäiega sai suisa 11.9 hakkama. Ja sõidetud igalpool ja igasuguse koormusega.
Minule tuli suht üllatusena kui kergesti see mootor pöördesse käib. Vähegi raskema vajutusega jookseb hetkega redline´i ja kus kukub minema :D Samas tuleb öelda, et igapäevakasutuses on ta ääretule hästi sobiv meie rahutusse liiklusesse ;) Kui vaja mõni kiire manööver sooritada, siis saab see ka sooritatud.

Roostet pole? Just katuseliistude ümbrus ja uste alumised ääred? Need kohad kipuvad muret põhjustama C5 kerel.

Luugilt kojamehe eemaldamine oli küll asjatu tegevus - kui tahad aknast välja ka vaadata, siis vihmase ilmaga on kojamees väga vajalik. Väga kiiresti läheb klaas s1taseks.

Aga ma jään seda teemat kindlasti ka edaspidi huviga lugema. :cool:


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EgertP
huviline

Avatar


Registreerunud 12.06.09
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 S-line

postitati 28.07.13 09:37 Tsiteeri


Möödasõitudega ja mootori pöördesse minekuga ei ole probleemi tõesti :D Aga jah, minul on küttekulu selline.

Roostet ei ole, tagumise koopa juures on üks kivitäke pruuniks läinud, aga see ka ainuke. Vähemalt keret vahatades ei pannud küll tähele.

Kojamehega oli see teema, et mina sellel vajadust ei näinud. Talvel kogus ainult lund sinna taha ja lõpuks jäätus ära ning nägi rõve välja. Isiklikult meeldib mulle ''clean look' ' rohkem ja kojamehest puudust ei tunne. Mulle piisab peeglitest :D



Paar pilti siis, kuidas uus valgustus naha pimedas esile toob :)

http://i493.photobucket.com/albums/rr298/golfr32/Carol/Audi/IMG_4511_zps1ef4f95e.jpg

http://i493.photobucket.com/albums/rr298/golfr32/Carol/Audi/IMG_4508_zpsed8bf264.jpg

http://i493.photobucket.com/albums/rr298/golfr32/Carol/Audi/IMG_4506_zps521e4f02.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zandr
klubiliige



Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ex steroididel Sigar

postitati 28.07.13 14:52 Tsiteeri


Pane pildid kohe õigesse mõõtu (pikim külg 800pix)!


Quattro, the only antidote known to man against the white cocaine like substance..
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
EgertP
huviline

Avatar


Registreerunud 12.06.09
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 S-line

postitati 03.08.13 11:53 Tsiteeri


Selline küsimus targematele inimestele, milles võib viga olla, kui hommikul autot käivitades teevad klapid klõbinat. See ei ole iga hommik, aga suhteliselt tihti kui auto käima panna, siis klapid teevad hirmsat klõbinat. Klõbin on ainult hetkeks, kohe kui õli üles jõuab kaub klõbin ära.
Ma ise arvan, et kui tõukurid ära oleksid, siis teeksid nad koguaeg häält ?!

Milles võib viga olla ? Õli tase on normis.

Mäletan, et autot ostes seda jama ei olnud, aga talvel suure külmaga kuulsin esimest korda ja siis ei teinud kah iga kord.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AronL
huviline



Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: M140i xDrive

postitati 03.08.13 12:18 Tsiteeri


Ketipinguti hääl ei või olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kelluke
huviline



Registreerunud 01.08.07
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.9 , 5000 C2

postitati 03.08.13 13:14 Tsiteeri


Minul hakkas asi sama moodi pihta,hommikuti 1 sek jagu klõbinat,aasta pärast juba terve minut.
Vahetasin ketid,pingutid,kõik rimad ,rullid ja veel mõned jupid.
Nüüd asi korras ei ühtegi kõrvalist häält.
Aga sul võivad ka klapid olla,kui nii arvad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Quattru
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 V6

postitati 03.08.13 22:25 Tsiteeri


Teemasid C5 S6test tõesti siin vähe. Väga huvitav teema mida lisaks siin jälgida. Tore kui uus kasutatud kast endiselt kestab. Küttekulu - seda oled jälginud kompuutri oma või ise ka arvutanud?
Rihmavahetus maksumus huvitab. Kui vahetatud saad, tuletn end meeldi ja ehk viskad summa privaatteadetesse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EgertP
huviline

Avatar


Registreerunud 12.06.09
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 S-line

postitati 10.08.13 15:41 Tsiteeri


Väga vabalt võivad keti pingutid läbi olla. Kuna rihmavahetus on nagunii ees, eks siis ole näha kas pärast seda ikka see klõbin veel sees on või ei.

Küttekulu olen jälginud nii kompuutrilt kui ka ise arvutanud. Viimane pikem sõit normaalses tempos ühe jutiga, natuke ka linna sõitu, (kokku 500 km) tõi keskmiseks 12 ja nati peale , ehk siis alla 13 :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 10.08.13 16:09 Tsiteeri


Tõesti silmale kena vaadata sellist masinat! Dünaamika poolelt aga on natuke ses osas halb vaadata, mida vana automaatkast kilovattidega teeb, sekundi jagu aeglasem, kui pre FL S6 manuaal ehk siis vähemalt 0-100 sama kiire, kui FL C6 3,0TDI aut vms, muus osas dünaamikat ei oska kommenteerida.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EgertP
huviline

Avatar


Registreerunud 12.06.09
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 S-line

postitati 10.08.13 16:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tõesti silmale kena vaadata sellist masinat! Dünaamika poolelt aga on natuke ses osas halb vaadata, mida vana automaatkast kilovattidega teeb, sekundi jagu aeglasem, kui pre FL S6 manuaal ehk siis vähemalt 0-100 sama kiire, kui FL C6 3,0TDI aut vms, muus osas dünaamikat ei oska kommenteerida.


Eks see automaatkast vähe uimane on jah võrreldes manuaaliga, aga nt A6 C6 3,2L jääb küll alla nii 0-100 kui ka sealt edasi. Ei oska diislit kommenteerida :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 10.08.13 17:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Golfr32
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tõesti silmale kena vaadata sellist masinat! Dünaamika poolelt aga on natuke ses osas halb vaadata, mida vana automaatkast kilovattidega teeb, sekundi jagu aeglasem, kui pre FL S6 manuaal ehk siis vähemalt 0-100 sama kiire, kui FL C6 3,0TDI aut vms, muus osas dünaamikat ei oska kommenteerida.


Eks see automaatkast vähe uimane on jah võrreldes manuaaliga, aga nt A6 C6 3,2L jääb küll alla nii 0-100 kui ka sealt edasi. Ei oska diislit kommenteerida :P

Jämedalt samasse auku ka 3,2-ga ehk siis sõltub rohkem sellest, mis seisukorras mootor on jms, mäekõrgust vahet pole, võimalik, et 100st edasi seis muutub tugevamalt s6 kasuks.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Quattru
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 V6

postitati 10.08.13 21:18 Tsiteeri


Kast piirab minekut, kas mingi manuaase kasti vastu vahetust ei kaalunud kui automaatne rikki läks? Väga lol küsimus vb, aga siis tehtav.
:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EgertP
huviline

Avatar


Registreerunud 12.06.09
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 S-line

postitati 11.08.13 06:14 Tsiteeri


Kuna ma eriti kiiruskatseid ei tee selle autoga, siis pigem naudin sõidumugavust automaatkasti näol :P
Gaasi vajutades tõmbab korralikult istmesse kinni ja mulle sellest piisab :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EgertP
huviline

Avatar


Registreerunud 12.06.09
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 S-line

postitati 11.08.13 13:50 Tsiteeri


Väike ''update'' talve velgedest.

Kuna veljed olid kõik kõverad ja üsna räsitud, siis otsustasin neid taastama hakata. Nüüdseks on veljed sirgestatud ja liivapritsiga üle tehtud. Üsna kaua läheb aega, et kõik ilusti puhtaks saada - kõigi velgede peale kulus 5 tundi :o
Nüüd siis vaja sobiv värvitoon valida ja pulbervärvimisse viia.

http://i493.photobucket.com/albums/rr298/golfr32/Carol/Audi/IMG_4582_zps955fd016.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EgertP
huviline

Avatar


Registreerunud 12.06.09
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 S-line

postitati 23.08.13 10:18 Tsiteeri


''Update''

Paar päeva tagasi sai siis esimesed piduriklotsid ära vahetatud. Kuna esimene S6, siis karpi avades olin üllatunud, et vastu vaatas 8 pidurikoltis :D Tootjaks Swag.
Nipet-näpet sai veel tehtud. Kuna ajaga tuleb kaasas käia, siis sai lasta tulede lülitus automaatseks teha. :D Laisa inimese värk .. ning samuti sai ka uus antenn autole paigaltatud. Eesmärk oli auto vähe ilusamaks teha, aga boonuseks hakkasid ka raadio kanalid kenasti mängima. Originaal GPS antenniga ei mänginud millegipärast ükski raadio sagedus. Lõpp hea, kõik hea ;)

Paar kehvemat uudist kah. Mõni aeg tagasi sai uuritud, et mis asi siis auto käivitamisel hirmsat klõbinat teeb. Niipalju kui teiste käest uurinud, kes on kuulnud seda häält ja varem kokku puuteid olnud, siis ilmselt on nukkvõlli ketipingutid väsinud. Eile autot käivitades jäi see klõbin päris pikalt kestma. Vajutasin varba otsaga gaasi ja siis vaikselt kadus ära see hääl.
Tegin siis hinnapäringu ketipinguti kohta ja hinnad on järgmised :

Fors : 531€ tk (tuleb tellida)
HUM Parts Oü : 490 € tk (077 109 088 E ja 077 109 087 E)

Kuna kohe kohe tuleb nagunii rihmavahetus ette võtta, siis tuleb ilmselt ka ketipingutid sama aegselt ära vahetada. Seega peab minema pankla röövima. :o


Paar pilti kah lõpetuseks :


http://i493.photobucket.com/albums/rr298/golfr32/Carol/Audi/IMG_4596_zps799343b3.jpg

http://i493.photobucket.com/albums/rr298/golfr32/Carol/Audi/IMG_4599_zps17e12f98.jpg

http://i493.photobucket.com/albums/rr298/golfr32/Carol/Audi/IMG_4600_zpsd75a333b.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 23.08.13 10:22 Tsiteeri


Räägi palun veidi selle tulede automaatikast. Kuidas täpsemalt asi toimib ja kuidas tehniliselt lahendati?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EgertP
huviline

Avatar


Registreerunud 12.06.09
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 S-line

postitati 23.08.13 10:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
Räägi palun veidi selle tulede automaatikast. Kuidas täpsemalt asi toimib ja kuidas tehniliselt lahendati?



Toimib nii, et auto käivitamisel lähevad pooltuled automaatselt tööle. Kui pimedaks läheb siis keerad tulede lüliti sisse ja saad ka täistulesi kasutada.
Lahendati nii, et tulede lüliti pistikusse lisati üks uus juhe ja mõned takistid. Päris täspelt ei oska öelda, kuhu miski täpsemalt läks - seda tuleb elektriku enda käest küsida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
daButcha
huviline



Registreerunud 11.07.13
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 c5

postitati 02.09.13 11:57 Tsiteeri


Olen vist pime, aga privaatsõnumi nuppu ma üles ei leia. Ühesõnaga ehk räägid kustkohast sa selle klaasist junni said sinna tagumise kojamehe asemele, sama sooviks ka katuseantenni kohta teada. Kuna mu autole Eesti kaarti polegi tuleb välja, siis pole suurt midagi selle suure koblaka seal katusel peale ka hakata...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EgertP
huviline

Avatar


Registreerunud 12.06.09
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 S-line

postitati 02.09.13 14:18 Tsiteeri


Klaaspunni tellisin siit : http://www.gecleant.de/shop/glasstopfen-fuer-audi-vw-seat-skoda.html


Antenni sain ühelt tutavalt, tal oli see üle jäänud kuskilt :P Aga jah, kuna navi nagunii ei toimi Eestis, siis ei näinud ka mina sellel pointi. Ja õnneks hakkas tänu antenni vahetusele ka raadio kenasti mängima. :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  9
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 61.3% - SQL: 38.7%]