Lehekülgi: 1 2 3 .. 14 |
majanduskriizz
huviline
Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4000S;
A80Qx2
|
postitati 04.07.13 19:25
|
|
|
Audi 4000S - 1987 - majanduskriizz
Alustame siis värskelt lehelt.
Autoks audi 4000S, mis on ostetud Qatari Audi salongist, oli juttude järgi vahepeal Iisraelis saatkonna autona. Väidetavalt oli isegi Liibanonis.
Sellest annab tunnistust üks hieroglüüfidega kleeps, tonnides liiva, mis autos oli ja mõned pisemad vihjed veel. 2003 aastal on keegi ta Eestisse
toonud, viimane üv kehtis kuni 2007. Autoga pole umbes 2006 kuni praeguseni aktiivselt sõidetud, aga nagu aru sain, siis külapoisid ikka tegid
aeg-ajalt paar tiiru sellega.
Üks päev kammisin jälle motorsist b2 kuulutusi ja jäi see masin oma kere pärast silma(varustust ei taibanud alguses vaadata ). Saatsin Priidule (plz) ka selle kuulutuse ja ütlesin, et laupäeval lähen
toda masinat ostma. Järgmise päeva õhtuks oli masin Priidu juurde juba imbunud ja esivõre stangest läinud Aga plz oli good guy ja pakkus mulle autot koos mõnede varuosadega, mis tal endal üle olid. Ja nii sai mindud
autot näppima, esmamulje oli ekstaas Põhilised vead/omapärasused selgeks
teinud, kulus paar päeva, enne kui sai autole järgi minna.
Sai autole järgi mindud, tiba asju tehtud/kontrollitud ja kolmanda kurvi taga juba tuli välja, et üks tagumistest suundadest ei vilkunud. Loksutasin
pirni pessa tagasi ja voila. Edasi kulges sõit enamvähem muretult. Bensupump undab ja ripub auto all, vahetatud aknast kostub haiget
vilinat(ilmselgelt vajab aken regulli ), pidurid kahisevad jne.
Möödasõitu kannatab napilt teha, ikka väga loid masin on selle automaadiga. Paldiski mnt-l oli ohtlikum olukord, kus õppekas pani pidurit ees. Siis
tõmbas valgel kohe esimesed plokki ja katkine rool muidugi andis signaali mitu korda Pärast seda sai vaikselt hoovi veeretud.
Tsitaat: | Algselt postitas: madjs
Se isend kuulus kunagi minule. Ostsin ta Tallinnast, eelmine omanik teadis rääkida masinast niipalju, et masin oli väidetavalt eluteed alustanud
kuskil Canadas sealt jõudnud Iisraeli pühale mäele, mingi aja jooksul maabus Liibanonis. Liibanonist sõitis masina Eestisse keegi diplomaatilise
korpuse töötaja vms. Palju selles tõde on ei ole au teada. Minu käes ta kaua polnud, mingi 40 000km vast. Edasi müüsin ta tuttavale kes jättis masina
5a.lihtsalt õue vedelema. Poleks vast müünud aga vanakooli autoomat ja 1,8 kone ei sobinud kuidagi. Minu käes sai masin ühe tutika tagatule mis puruks
sõideti ja mõned sillaosad. Nipet näpet sai seal veel nokitud. Muu kestis ilusti lagunemata. Töötas kõik peale konditsioneeri. Originaal velgede jooks
on ka olemas, hetkel vist soomes ühe töömehe Opeli all. |
Mõned pildid müügikuulutusest:
Audi peatuspaik nädalaks audipargis, enne kui minu kätte jõudis
2014
2015
80-ndatel lõppes autode tootmine.
|
|
|
|
majanduskriizz
huviline
Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4000S;
A80Qx2
|
postitati 04.07.13 19:25
|
|
|
Varustuse lühike nimekiri : konditsioneer, elektriline katuseluuk, võtmest kesklukk, 4 X el. aknad, püsikiirusehoidik, el. peeglid, el. antenn, tehase
toonklaasi on ka mõned tükid veel alles. Priidu juures sai kohe katkine klaas ära vahetatud, hetkel liiguvad kõik neli akent igast nupust üles/alla,
luuk avaneb igat pidi, kont hakkab tööle aga puhub sooja(ilmselgelt nii vanal autol on süsteem tühi ja võibolla kuskil mõni leke) El. peeglite
lülitilt on nupp kadunud ja kontaktpinnad olid mustad, mädanenud – need sai puhastatud ja paistavad kasutuskõlblikud, aga nupp on ikkagi puudu. Lüliti
kood on 443 959 565 – seega peaks leiduma ka sigaritel . Kõik USA asjad on läinud: helkuritega tuled, näidikud, helkurid. Alles on vaid üks parktule
korpus. Audi on vanakooli automaatkastiga ja 1.8 82kw mootoriga koodiga MG. All on sirged veetorud erinevate mõõtudega ja viimane pütt, kui sealgi
midagi enam sees on Pidurid on nõrgad, päikesesirmid on katki/puudu,
enamus tihendeid läbi/puudu, radika ülemised kinnitused katki, bensu pump ripub nipukatega, akende lülitid ei tööta iga kord kui vaja(loodame, et
piisab lülitite puhastamisest). Termostaat jääb lahti, uus olemas. Rihmad on otsas omadega ja rihmakate puudu. Piduritule lüliti on ilmselt pekkis,
sest üks tuli jääb kogu aeg põlema. Kerel esineb pindmist roostet ja uste nurgad on läbi, auto on kehvalt ülevärvitud. Mootori tühikäik on 0 ja
külmalt jääb alles üheksanda korraga käima. Kojameeste kang on mingi teise masina oma, aga õige olemas ja vahetab varsti ära. Kojamehed ise ei liigu.
Pagasiruumis on kaks kõrgemat tala, mida teistel typ85 pole täheldanud, aga orig. matid sobivad sinna, seega eeldaks, et need on tehasest. Olen ka
teistel 4000 seda näinud, ju mingite USA standardite tõttu pidi siis olema. Edasisi plaane ei saa avaldada, kuna midagi kindlat ei ole. Mõtted on
head, aga kas nad on teostatavad, seda võime teada saada teemat edasi jälgides.
Minu tehtud pildid:
Must polster:
Jumal tänatud, et kõlariauke sisse pole lõigatud!
Ja mõned pildid kerest lähemalt:
Pärast klaasi vahetust:
80-ndatel lõppes autode tootmine.
|
|
|
|
plz
huviline
Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR
|
postitati 04.07.13 19:46
|
|
|
Polegi midagi täiendada, kui, et küljekarbi kruvid jättis siiski külge keeramata siin tagasi. Lisaks kojamees toimis küll, korraks jäin vihmapilve ja
läks tarvis, mingi konks või nõks asjal oli igatahes. Ühesõnaga maha võtad ja originaali proovid, saab ehk selgust mille oma see praegune kang üldse
olla võib. Törts etem tagatule pirnipesa ka kenasti insta küljes, teoorias ju enam vähem kõik tuled põlesid - tagurpidikäik on hetkel ?. Too atm kast
on jah vaatamis- ja taastamisväärsus omaette, sõit muidugi meeletu piin - eriti kui küljeklaasi pole ja kilde siin seal igal pool istumise all. Hetkel
liiga palavikune, et millegi pädevamaga siin välja tulla - lühidalt on ilmselt kõik masinaga rahul va too keskkonsooli üllatus.
|
|
|
majanduskriizz
huviline
Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4000S;
A80Qx2
|
|
plz
huviline
Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR
|
postitati 04.07.13 19:56
|
|
|
Tagurpidikäigutuld pidas silmas, kast ju elas tõepoolest. Aga olgu, luuk kinni siit, pole pädev enam Puhasta meeldivalt teist ja ava üks surnud uks. Ja kas mitte 75kw ikkagi ei olnud-kuigi tunnetuslik vahe
puuduks
|
|
|
majanduskriizz
huviline
Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4000S;
A80Qx2
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 04.07.13 20:10
|
|
|
Njaa. Sellel on vähem keretöid teha? Ukse äärtega peab vist kohe tegelema. Ja noh, üldse roostega.
Aga edu autoga.
|
|
|
plz
huviline
Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR
|
postitati 04.07.13 20:14
|
|
|
Vähem kindlasti kui ta punasel, pole kahtlustki. Peamised hapud kohad on ukseääred, kui pole uks päästetav, siis tegemist ju vahetatava detailiga,
mitte kandva osaga. Põhja võib Eesti mõistes igatahes eepiliseks lugeda, samuti tiivad ja kapott üks puhtamaid b2l samuti, mida on olnud au mul
kohata. Lisaks on avapostist puudu fakt, et masinal on tehase nö custom pagassimatt alles ja küljes ning tehase keretugevduskeevitused-mis iganes
antiiksete aparatuuride kandmiseks tõenäoliselt.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
|
majanduskriizz
huviline
Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4000S;
A80Qx2
|
postitati 04.07.13 20:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: plz
Lisaks on avapostist puudu fakt, et masinal on tehase nö custom pagassimatt alles ja küljes ning tehase keretugevduskeevitused-mis iganes antiiksete
aparatuuride kandmiseks tõenäoliselt. |
Mine magama, teise postis on kirjas, et see on ilmselt USA nõue. Neil peavad ju üüber suured stanged ka olema. Kui pagassi puhtaks saan, teen pilti ka
Keretööd on jah vähe kergemad selle masinaga, kuigi see Iisraelis pintsliga
peale tõmmatud värv äratab kahtlust...
80-ndatel lõppes autode tootmine.
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 04.07.13 20:26
|
|
|
No hea kuulda. Selline auto ei pääse eniveis ülevärvist. Et noh, kui juba, siis juba.
|
|
|
majanduskriizz
huviline
Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4000S;
A80Qx2
|
|
plz
huviline
Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR
|
postitati 04.07.13 20:31
|
|
|
Sündroomiga härrad ilmselt, kui esivedu, atm, lahja mootoriga, ilma kässarita Eesti mõistes sigarar isendis põldu künda - peaks ju üsna igavalt
masendav olema tegelikult. Aga jah minu arust jackpoti said siin väiksel turul küll.
|
|
|
KasutaJa12
huviline
Registreerunud 17.01.10
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2 Votex, Audi 80 b4 avant, Audi a4 Q b5
|
postitati 04.07.13 22:27
|
|
|
Igatahes jõudu, jaksu minu poolt nokitsemist jagub kuhjaga
|
|
|
bob
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31
|
postitati 05.07.13 04:20
|
|
|
USA ebay-st ja ka varuosapoodidest leiab sellisele palju osi, seal oli neid palju. Hinnatase on oluliselt madalam kui Euroopas.
|
|
|
majanduskriizz
huviline
Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4000S;
A80Qx2
|
postitati 05.07.13 07:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: bob
USA ebay-st ja ka varuosapoodidest leiab sellisele palju osi, seal oli neid palju. Hinnatase on oluliselt madalam kui Euroopas. |
Jep, olen tähele pannud. Näiteks saaks uue el. peeglite lüliti 19$ pluss saatmine, mis ei olegi üüber kallis tegelikult.
80-ndatel lõppes autode tootmine.
|
|
|
|
TaSa
huviline
Registreerunud 20.01.12
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4,Audi A4 b5
|
postitati 05.07.13 12:46
|
|
|
Autoga tööd vist kõvasti sul,aga jõudu minu pooltki.
|
|
|
majanduskriizz
huviline
Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4000S;
A80Qx2
|
postitati 05.07.13 18:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TaSa
Autoga tööd vist kõvasti sul,aga jõudu minu pooltki. |
Tänud, jõudu alati tarvis. Täna tegin siis tagumised pirnipesad puhtaks ja vahetasin mõned pirnid välja. Pidurituled jäid ikka põlema, sest tuleb
välja, et püsikaga masinal on muidugi teistsugune piduritulelüliti. Mul on seal kaks lülitit üldse, millest selle katkise küljes käib mingi voolik ka
veel Õlirõhu kella panin ilusti kinni ja mõõtsin juhtme üle - arvata on, et
andur on läbi. Keskkonsooli pealmise osa võtsin ära, et vaadata mis juhtmetega toimub (praegu tuleb sinna ainult neli kõlari juhet) ja leidsin siis,
et penoplasti sisuks olid sigareti konid ja viinapudelite korgid Sellele
lisab muidu bensiinipumba ostutšeki taha kirjutatud dialoog, millest ei taibanud pilti teha. Pagassipõhi peaks vist üks paremaid orig. seisukorras
Eestis olema. Keskkonsoolis see plaat, millel on el. akende lülitid on kahjuks rikutud - puuritud ja servi nüsitud. Ma saan selle kõvasti paremaks,
aga uus ta enam ei ole Leidsin veel juhi istme alt klaasikilde ja ühe
lahtise pistiku. Huvi pärast ühendasin ära ja tuleb välja, et see on algeline turvavöö hoiatus, mis isegi töötab veel Ju kedagi häiris see retro piiksumine niipalju, et pidi lahti ühendama asja
video Leidsin veel, et originaal tooniringist on alles vaid neli klaasi
Seekord jätsin seebikarbi koju, seega peate leppima telefoni piltidega
Kekkonsooli kohalt ülevalt alla:
Vaatasin, et kapoti alt polegi pilti veel pannud
Ainult kaks rihma on veel alles ja neidki polegi:
Pärast viimast liivatormi pole vist keegi pagassi puhastanud(alustasin juba vasakult poolt)
80-ndatel lõppes autode tootmine.
|
|
|
|
majanduskriizz
huviline
Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4000S;
A80Qx2
|
|
Sparkle
huviline
Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q
|
postitati 09.07.13 09:02
|
|
|
Päris massiivsed tugevdused on pagasiruumi põhjas, euro b2-l selliseid asju pole.
|
|
|
majanduskriizz
huviline
Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4000S;
A80Qx2
|
|
majanduskriizz
huviline
Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4000S;
A80Qx2
|
|
majanduskriizz
huviline
Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4000S;
A80Qx2
|
|
majanduskriizz
huviline
Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4000S;
A80Qx2
|
postitati 14.07.13 09:38
|
|
|
Minu poolt jälle üks kehv VT, avaldage arvamust velje koha pealt.
80-ndatel lõppes autode tootmine.
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 14.07.13 09:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: majanduskriizz
Minu poolt jälle üks kehv VT, avaldage arvamust velje koha pealt. |
BBS, väike madaldus ja korralikult tehtud keretööd, ning auto ongi ilus. Sellise välimuse poole peaks/võiks püüelda.
Ehk siis, tuld. Aitab rääkimisest ja VT-st.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 14 |