Lehekülgi: 1 2 |
llhh
huviline
Registreerunud 17.05.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 45 TDI 2018
|
postitati 04.07.13 09:33
|
|
|
S4 4.2 rahutu tühikäik
Tere kõigile,
Murran siin pead probleemiga, millele ei suuda lihtsat lahendust leida, äkki kellegil on kogemusi-mõtteid.
Nimelt S4 4.2 mootoril on tühikäik "sünnist saati" (ehk peale ostu paar nädalat tagasi) rahutu olnud. Otseselt ei puterda, aga õrn värin on sees,
mis ajab mind kui pedanti närvi. Ls. hetkel 245000km, vist ka õige. Autol muidu kütusekulu ja minek kõik OK, samas 1-6 silindrites aegajalt
vahelejätmised.
Hetkel tehtud asjaga seoses järgmised tegevused:
* Õlivahahetus
* Küünalde vahetus (OEM Boschid)
* Üks viga andnud süütepool vahetatud (Beru)
* Pihustite läbipesu
* MAF puhastatud korralikult
Kett on autol vaikne ja häält ei tee ka külmalt käivitades.
Kompressioonid silindrites sellised:
1. 10
2. 10,5
3. 10
4. 10
5. 10,8
6. 10,8
7. 11
8. 11
Ehk siis enam vähem peaks justkui normis olema. Ainukese asjana annab viga üks mootoripadi, mida pole veel jõudnud vahetada, samas see vast heal juhul
veidi võimendab vibratsiooni, mitte ei põhjusta.
Flameko mehed ei osanud peale pihustite läbipesu muud midagi tarka kosta ja soovitasid mootori lahti võtta... See siis tähendaks ka juba seda, et
võiks ketid-pingutid siiski ära vahetada jne, mis on sisuliselt pool auto hinda.
Kas kellegil on veel mingeid mõtteid mida tutkida, ennem kui hakata kotitäisi eurosid kapremondi alla panema autol, mis muidu toimetab väga ilusti?

Kõik mõtted teretulnud...
|
|
|
Ramm
huviline
Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW
|
postitati 04.07.13 10:13
|
|
|
Kas värin on sees käivitamise ajal ehk külma mootoriga või isegi foori taga seistes? Tavaliselt kui üks süütepool on vigane siis soovitatakse kõik ära
vahetada kuna ülejäänud on ka juba suhteliselt otsakorral. Lasin endal ka kunagi ühe ära vahetada kui ei läinud aega, et teine vahetada jne.
|
|
|
llhh
huviline
Registreerunud 17.05.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 45 TDI 2018
|
postitati 04.07.13 10:45
|
|
|
Värin sees pidevalt nii sooja kui täitsa külma kui sooja mootoriga.
Mõtlesin ise samuti süütepoolide kogu komplekti asendamise peale profülaktika mõttes, samas nad viga ei anna ja tundub et niisama raha kah ikkagi
tuulutada ei ole mõtet.
Kahtlustaks silindrite misfire puhul ikkagi keti/pingutite olukorda ja keti venimist, samas olen aru saanud, et siis peaks ka diagnost erinevaid
camshaftiga seotud mõtteid ette loopima ja ka kett ikkagi häält tegema?
Kas keegi siinsetest on seda ketivahetust ka teinud?
Meele võiks suhteliselt mõruks võtta, kui panna üle kahe tuhande keti vahetuse alla ja pärast asja kokku ladudes avastada, et asi siiski polnud selles

|
|
|
Ramm
huviline
Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW
|
postitati 04.07.13 10:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: llhh
Värin sees pidevalt nii sooja kui täitsa külma kui sooja mootoriga.
Mõtlesin ise samuti süütepoolide kogu komplekti asendamise peale profülaktika mõttes, samas nad viga ei anna ja tundub et niisama raha kah ikkagi
tuulutada ei ole mõtet.
Kahtlustaks silindrite misfire puhul ikkagi keti/pingutite olukorda ja keti venimist, samas olen aru saanud, et siis peaks ka diagnost erinevaid
camshaftiga seotud mõtteid ette loopima ja ka kett ikkagi häält tegema?
Kas keegi siinsetest on seda ketivahetust ka teinud?
Meele võiks suhteliselt mõruks võtta, kui panna üle kahe tuhande keti vahetuse alla ja pärast asja kokku ladudes avastada, et asi siiski polnud selles
|
Ketiga pole siin mingit pistmist. Mul oli enamvähem sama asi autol ning mina sain probleemi lahendatud kui kõik süütepooled vahetasin ära kuigi teised
viga ei näidanud siis peale vahetus oli asi OK. Soovituslik on, et kõik süütepooled oleksid sama firma omad, mingit anomaaliat pidi esinema kui
erinevate firmade oma panna.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.07.13 10:58
|
|
|
Mõned mõtted;
Kas see "värin" on eristatav ka siis, kui auto on maast lahti ja näiteks 4 käik sees?
Mis erinevus on mootori töös siduri töö erinevates faasides?
Kui palju viitsiti/sooviti probleemi süveneda (loe: kui "terav pliiats" asjasse süvenes)?
Mis seis on mootori ja transmissiooni vahel? Mis toimub siduri kojas? Igasuguste anomaaliate olemasolu ja nende grupeerimise võimalused ühise nimetaja
alla.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 04.07.13 11:20
|
|
|
Poolid tavaliselt neil mootoritel... Nuka mäng peab ikka väga paigast ära olema, et vahele hakkaks jätma tühikäigul - ma ise seda ei usu siinkohal.
|
|
|
|
llhh
huviline
Registreerunud 17.05.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 45 TDI 2018
|
postitati 04.07.13 14:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Mõned mõtted;
Kas see "värin" on eristatav ka siis, kui auto on maast lahti ja näiteks 4 käik sees?
Mis erinevus on mootori töös siduri töö erinevates faasides?
Kui palju viitsiti/sooviti probleemi süveneda (loe: kui "terav pliiats" asjasse süvenes)?
Mis seis on mootori ja transmissiooni vahel? Mis toimub siduri kojas? Igasuguste anomaaliate olemasolu ja nende grupeerimise võimalused ühise nimetaja
alla. |
Kast on automaat, seega ei kujuta ette kas ja kuidas seda testida. Jalg D'ga piduril ja kast neutrali peal mingit vahet ei ole.
Kui pöördeid juba kasvõi kriipsuke tõsta, muutub töö ühtlaseks.
Mis poole puudutab, siis mida arvata nt. sellistest süütepoolide komplektidest: eBay
Hind päris hea võrreldes kodumaiste pakkumistega. Või mida eelistada poolide osas?
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.07.13 14:10
|
|
|
Ma siiski ei kiirustaks uute poolide tellimise/ostmisega. Seda saab testasendusega kindlaks teha, kui sa kuskil vähegi tsiviliseeritud kohas asud.
Reeglina on ka kaupmees, kellel see lao kaup, nõus testiga.
Aut. muidugi muudab seda jõu ülekande mängu aga rattad saab ikkagi maast lahti võtta ja lasta tühipööretel inspekteerida.
|
|
|
|
llhh
huviline
Registreerunud 17.05.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 45 TDI 2018
|
postitati 04.07.13 14:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Ma siiski ei kiirustaks uute poolide tellimise/ostmisega. Seda saab testasendusega kindlaks teha, kui sa kuskil vähegi tsiviliseeritud kohas asud.
Reeglina on ka kaupmees, kellel see lao kaup, nõus testiga.
Aut. muidugi muudab seda jõu ülekande mängu aga rattad saab ikkagi maast lahti võtta ja lasta tühipööretel inspekteerida. |
Mul endal pädevust, garaa˛i ja tööriistu napib, kui on mingeid mõtteid kuhu pöörduda, oleks abiks 
Asun muidu Tallinna kesklinnas.
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 04.07.13 19:33
|
|
|
Ma kipun arvama, et tallad tühja tuult. Mootori laiali kiskumine sellises olukorras oleks viimane idiootsus. Ma pigem üritaks leida mõne sama
mootoriga teise auto ja kõrvuti võrrelda. Minu kogemus audi V8 mootoriga on see, et nad kipuvadki tühikäigul närvilised olema. Tont teab mis põhjusel.
Pane jämedam sumps, siis enam ei häiri 
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 05.07.13 09:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: llhh
Mis poole puudutab, siis mida arvata nt. sellistest süütepoolide komplektidest: eBay
Hind päris hea võrreldes kodumaiste pakkumistega. Või mida eelistada poolide osas? |
Mingi X tootja. Võta ainult Bosch või Beru.
Alega poest on and 32-35 EUR tk, ehk siis sa ei võida sellise hinnaga mitte midagi.
|
|
|
|
laury220
huviline
Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal
Auto: s6 4.2 2000a. c5
|
postitati 17.07.13 19:12
|
|
|
Heh....mul pikemat aega sama asi olnud, väike vibra tühikäigul.
Olen vahetanud igasugu asju ja tulutult, jääb mulje nagu ei leiakski keegi põhjust...Esilagu Flamekos jet-pump ja karteri tuulutus siis
õhukogulugeja, edasi Forsis, küünalde ja süütepoolide asendus, komprsioonide mõõt (ok). Seejärel oldi veendunud ,et ketid veninud. Sai ka tehtud
kettide ja rihma kontroll koos uute sinna juurde kuuluvaga samuti korras. Nüüd siis forsi jutu järgi ainuke võimalus, et pihusti viga. Lähiajal võtan
siis pihustite pesu ja kontrolli ette, kuigi ei usu sellesse eriti.
Kui leiad lahenduse siis anna kindlasti teada, või kui leiad kuskilt asjaliku inimese, kes saaks aidata!!
|
|
|
llhh
huviline
Registreerunud 17.05.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 45 TDI 2018
|
postitati 18.07.13 07:58
|
|
|
Laury220, kahe peale kokku on siis masinatel "ring peal", mul on hetkel kõik muud protseduurid tehtud peale süütepoolide Pihustite pesu ei andnud mul küll mitte mingit tulemust välja arvatud
teadmine, et pihustid on pestud + negatiivne effekt rahakotis.
Mis su autol läbisõit muidu on? Ja kuidas keti kontroll välja nägi? Kas pandi lihtsalt kõrv peale või midagi muud?
|
|
|
llhh
huviline
Registreerunud 17.05.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 45 TDI 2018
|
postitati 18.07.13 08:03
|
|
|
Ja kas sul ka mingeid veakoode annab mootor?
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 18.07.13 08:27
|
|
|
2000 ja 2004 mootoreid ei saa üksühele kahjuks võrrelda.
Kui 2000 on rihmaga mootor ja 1+1 ketti on plokikaantes ehk nukkade vahel koos vastavate hüdropingutitega.
2004 on aga "täiskett" mootor.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 18.07.13 08:37
|
|
|
Võiksid siia kirjutada, kas kõik süütepoolid on ühesugused ja mis (varuosa)koodiga nad on .
Kui oled tähelepanelik, siis seal on üldiselt ka tootmisaeg ( kk-aa või nn-aa ) ära märgitud.
Kui nad on uuemast väljalaskeseeriast ehk korra või paar juba vahetatud, siis jääks ehk raha tasku.
Feilavad üldiselt ikkagi ainult algselt tehases paigaldatud ja vanemad asenduspoolid.
|
|
|
|
laury220
huviline
Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal
Auto: s6 4.2 2000a. c5
|
postitati 18.07.13 15:17
|
|
|
Keti märkide kontroll käis nii ,et võeti klapikambri kaaned ja ketikambri kaaned maha ja kontrolliti märke,ning pingutit. Igaksjuhuks sama ka
hammasrihmaga. Pool päeva ja al. 300.- Forsis. Auto õige läbisõit on üle 400000 vist. 
|
|
|
laury220
huviline
Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal
Auto: s6 4.2 2000a. c5
|
postitati 18.07.13 15:19
|
|
|
Diagnostika ei anna midagi. Kõik on väga hea......
|
|
|
priidik
huviline
Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.07.13 14:16
|
|
|
Tsitaat: |
Ainukese asjana annab viga üks mootoripadi, mida pole veel jõudnud vahetada, samas see vast heal juhul veidi võimendab vibratsiooni, mitte ei
põhjusta.
|
Kannatab tolle mootoripadja ikka ka ära vahetada.
|
|
|
llhh
huviline
Registreerunud 17.05.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 45 TDI 2018
|
postitati 21.07.13 14:50
|
|
|
Priidik, sul mingi teooria mootoripadja ja tühikäigu suhetest või niisama muretsed? Sterni padjad muidu juba üle lombi siiapoole teel jah.
|
|
|
EgertP
huviline
Registreerunud 12.06.09
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 S-line
|
postitati 25.07.13 17:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mms
Ma kipun arvama, et tallad tühja tuult. Mootori laiali kiskumine sellises olukorras oleks viimane idiootsus. Ma pigem üritaks leida mõne sama
mootoriga teise auto ja kõrvuti võrrelda. Minu kogemus audi V8 mootoriga on see, et nad kipuvadki tühikäigul närvilised olema. Tont teab mis põhjusel.
Pane jämedam sumps, siis enam ei häiri |
Ei ole küll S4, aga minu S6 (C5 ) automaat väristab samamoodi tühikäigul , ostmisest saadik.
|
|
|
llhh
huviline
Registreerunud 17.05.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 45 TDI 2018
|
postitati 25.07.13 19:21
|
|
|
Vahepeal teema veidi eskaleerunud... Täna hakkas keset rahulikku linnasõitu auto juba väga korralikult kakkuma, check engine paar korda vilkus ja jäi
püsivalt põlema. Süüde välja ja mootor käima tagasi, peale ca 10't sekki uuesti check engine ette. Rohkem ei hakanud hetkel eksprimenteerima.
Käivitus muidu ilusti.
Eks homme siis võtab veakoodid välja ja vaatab, mis targemaks saab, kas on coilpack või siiski miskit muud (või kas need asjad üldse omavahel
seotud)
Hetkel on peale auto ostu olnud iga sõidetud kilomeeter remondihinnaga ~10EUR, hetkel tundub et see number veel niipea langema ei hakka 
Kuna asun hetkel Tartus, siis ka küsimus, et kuhu siin linnas peale esinduse veel sammud seada masinaga? Soovitused teretulnud just V8 kontekstis 
|
|
|
llhh
huviline
Registreerunud 17.05.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 45 TDI 2018
|
postitati 26.07.13 10:31
|
|
|
Ühesõnaga pika jutu kokkuvõte on see, et tasub kuulata targemaid inimesi foorumites ja teha asju õiges järjekorras (ehk mitte hakata ennem pihusteid
pesema, kette vahetama ja jumal teab mida, kuni tehasest tulnud coilpackid peal) 
Süütepoolid vahetatud ja masin toimetab nagu uus!
Veidi imelik, et Flamekos sellise lihtsa lahenduse peale keegi ei tulnud kui tühikäigumurega seal käisin, kõike muud pakuti nagu küll välja 
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 26.07.13 11:41
|
|
|
Vahetasid kõik poolid ära? Kas ta näitas ka poolidega seoses veakoode?
|
|
|
llhh
huviline
Registreerunud 17.05.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 45 TDI 2018
|
postitati 26.07.13 12:13
|
|
|
Jep, näitas koode:
Koodid olid 16687 P0303 Cylinder 3:misfire detected (ehk siis üks konkreetne päris surnud pool)
ja sellest siis ilmselt tulenevalt 16684 P03000 Random/multiple cylinder:misfire detected
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |