Buntzik
huviline
Registreerunud 27.01.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 S-line.
|
postitati 06.06.13 16:28
|
|
|
Audi A4 Avant Quattro S-Line 2.5 TDI V6 132kW OST
Tervist,plaanis siis soetada selline isend.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1379220
Originaal läbisõit (kontrollitud)
- Sillad vaiksed ja ei kolise
- Mootori kappremont teostatud 20 000km tagasi: Vahetatud nukkvõllid, nookurid, tõukurid, kolvirõngad, kõik tihendid, mootori põhjalik sisepesu,
rihmad, rullikud, veepump, sidur koos korviga ja survelaagriga, termostaat
- Õli, salongifilter, õhufilter ja õli vahetatud
Seest kulumisjäljed minimaalsed
- Vahetatud esiklaas
- Vin koodi järgi 2003 aasta mudel
Olemas ka väidetavalt arved tehtud töödest.
Küsimus siis,mida ostmisel eriti jälgida.
Iga info kild oleks abiks.
Eriti kasuliku info eest,pakun välja 2 tundi liivapritsi,tund soodapritsi minu kulul Pärnus.
www.prits.ee
Tänan!
Buntzik 
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
postitati 06.06.13 18:16
|
|
|
Jutt on hea, ära laseks ikkagi kontrollida. Kontrollida lase kellegi juures, kes on Audide peale spetsialiseerunud.
Ise saad näiteks õli korgi alla vaadata - sealt näed ühe nuka ära. Kui tõesti 20k km tagasi vahetatud ja kasutatud korralikke osi, peaksid nuka
tööpinnad ilma rantideta olema.
Kindlasti nõua kõiki tsekke näha ja kui ära ostad, siis kindlasti võta tsekid ka.
Nendel V6-tel kipuvad ka karteripõhjad ja klapikambrikaaned lekkima.
Edu!
A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... 
|
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 06.06.13 18:24
|
|
|
Seda masinat on viimase kahe aasta jooksul vähemalt kaks inimest müünud ja oli 2011 lõpus täpselt sama jutt kirjas, et 20000 tagasi mootorile remont
tehtud.
Tegemist on veel vanema tüübi (AKE) nn probleemse mootoriga, olgugi et nukad jutud väidetavalt vahetatud. Muidugi kui masin korras on ja vastab müüja
jutule siis ei tohiks hetkel nagu küsimustki olla.
Põhiliselt jälgi, et mootor ei popsuks tähikäigul, karteri ja klapikambri kaante õlilekked. Võta kaabel kaasa kontrolli kuidas kõrgsurve pump töötab
ja kuidas "nurka" teeb. Summutist ei tohi teravat vingu olla.
Muidu oma varustuselt on korralik. Tahtsin ise seda masinat osta ligi paar aastat tagasi.
|
|
|
Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
postitati 06.06.13 18:29
|
|
|
Paar päeva tagasi oli näha selle masinal parema külje vigastusi (mõlgid).
Vorsprung durch Technik
|
|
|
|
kriss15
huviline
Registreerunud 14.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.06.13 09:55
|
|
|
Kuidas A4-jal mootor on, pean silmas sama 132kw diiselmootorit või andke link kus sellest juttu, kuna ise ei leidnud?
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 26.06.13 10:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kriss15
Kuidas A4-jal mootor on, pean silmas sama 132kw diiselmootorit? |

Kas tõesti ei oska otsingut kasutada? Aga kuna sa ise hakkama ei saa, siis esiteks loe SEE teema läbi ja tee seda PÕHJALIKULT. Siis peaks asi selge olema. Kilovattide vahe ei mängi mingit rolli, kõige tähtsam on
teada mootorikoodi.
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.06.13 10:14
|
|
|
Kui hästi otsid, siis oli kuskil sama auto kohta teema ja ka kommentaarid.
Soovitan lasta enne ostu mõnes pädevas kohas masina ülevaadata, et teaksid, mis Sind ees ootab. Ise soovitan kasutajat prj, kes annab autole väga
detailse ja asjaliku ülevaate.
|
|
|
lkallas
|
postitati 26.06.13 10:17
|
|
|
Käisin minagi aprillis seda vaatamas ja sõitu tegemas. Hiljuti nägin linna peal seda ja paremal küljel olid mingid mõlgid...
Väljavõte minu ostuabi teemast:
Piltidelt küll efektne aga reaalselt kehvake. Esitiibadel värv koopa äärest kobrutab. Kapotil oli ühes kohas värv maas ja rooste. Taga oli ise
paigaldatud konks ja seetõttu ka stanget lõigatud. Salongis tavapärased kulumisjäljed. Mootor käivitus normaalsest kauem. Tahab pumba remonti.
Mootoriremondi kohta olid paberid olemas ja sõit oli reibas. Sillad ei kolisenud. Esiklaas OK. Rool kulunud. Üldmulje rahuldav, kuid mitte hea.
Kokkuvõtvalt minu arvamus: Olgu pildid või müügijutt nii hea kui tahes aga reaalsus on hulga halvem. Isegi soodushinda ei käiks selle masina eest
välja.
Edit: Mootorile on tehtud 2 korda kapremont. Teist korda seetõttu, et saale tõmbas ringi. Arvel oli näha, et 2 kolbi on vahetatud. Kõik tihendid ja
simmerid. Mootoridetailide pesu jms. Rohkem meelde ei tule mis remondiarvetel kirjas.
|
|
|
Buntzik
huviline
Registreerunud 27.01.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 S-line.
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 06.11.13 18:14
|
|
|
Õnnitlused, et 2.5dislat ei võtnud . Ma mitukorda juba olnud ostmise
äärepeal (2.5disla siis) ja alati keegi maapeale toonud. Kui töötab on hea, aga kui ei tööta siis saad ebareaalseid summasid maksta.
|
|
|
Lauri_O
huviline
Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.
|
postitati 06.11.13 20:16
|
|
|
Nagu üks tartu parimaid diisliremontijaid ütleb; et 2.5 tdi on nii altpoolt remonditav ja ka ülevaltpoolt remonditav mida ei saa öelda just paljude
teiste diisel mootorite kohta mis istuvad Audidel peal. Ise kulgen juba aastaid oma 2.5 tdi ja senimaani ainult kiidusõnad.
|
|
|