Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Jahutusvedeliku leke (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 4800)
marha
huviline



Registreerunud 07.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.8T 110kW 2002

postitati 05.06.13 19:35 Tsiteeri
Jahutusvedeliku leke



Eile sai siis avastatud et jahutusvedlik oli põhimõtteliselt jalga lasknud. Sai siis täna uuritud ja avastasin et paremalt poolt on lekkinud, alt vaadates näha et käigukasti paremale küljele jooksnud, ülevalt vaadates näen et mingi kinnituspoldi peale jooksnud, aga kust on tulnud, seda aru ei saanud. Muidu eile õhtul sai vedliku tase normi aetud ning täna õhtuks ei olnud kadunud midagi. Täna sai muidugi ainult tööle ja koju sõidetud ca 30 km. Ehk on kellelgi ideid kust võiks lekkida. Autoks A6 C5 1.8T 110kW 2002a


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 05.06.13 19:53 Tsiteeri


Nõrk koht on näiteks plastmassist jahutusvedeliku flants, mis kinnitub kahe poldiga mootori tahaküljele.
Vigane võib olla ka mõni selle flantsi rõngastihend.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marha
huviline



Registreerunud 07.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.8T 110kW 2002

postitati 05.06.13 20:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Nõrk koht on näiteks plastmassist jahutusvedeliku flants, mis kinnitub kahe poldiga mootori tahaküljele.
Vigane võib olla ka mõni selle flantsi rõngastihend.


Tänud, ühesõnaga kui sealt lekib siis mõttekas kogu flants vahetada, tihenditega eraldi pole mõtet mängima hakata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 05.06.13 20:08 Tsiteeri


Kontrolli jahutusvedeliku flantsi mootoriploki tagaosas. Kapoti all kõõludes on seda osaliselt näha ja käega saad kindlasti katsuda. Leke ei pruugi igal hetkel tuvastatav olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 06.06.13 08:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: marha
Tänud, ühesõnaga kui sealt lekib siis mõttekas kogu flants vahetada, tihenditega eraldi pole mõtet mängima hakata?


Jah, flants võib olla kõver ja ainult tihendi vahetamisel saad seda tööd halvemal juhul 2x teha. See flants ei maksa ka suurt midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
marha
huviline



Registreerunud 07.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.8T 110kW 2002

postitati 06.06.13 09:31 Tsiteeri


Jah, tundubki sealt lekkivat, ostsingi flantsi (A varuosa) ja tihendid ära. Aga vahetamine tundub paras k....olevat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 06.06.13 12:31 Tsiteeri


Enne lahtivõtmist veendu alati visuaalselt, et flants oleks identne ja vajalikud tihendid on olemas.
Võib-olla 2002. aastal neid enam ei muudetud, küll aga vanemaid versioone.
Vanematel autodel võivad küljes olla juba korra vahetatud (ka kasutatud) detailid.

Kui pärast selgub, et näiteks mõni pime koos tihendiga on puudu, siis on puuks.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 06.06.13 12:53 Tsiteeri


Ise olen seda vahetanud ja tegelikult saab kogu töö ära teha 10mm lehtvõtmega.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
marha
huviline



Registreerunud 07.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.8T 110kW 2002

postitati 06.06.13 13:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Enne lahtivõtmist veendu alati visuaalselt, et flants oleks identne ja vajalikud tihendid on olemas.
Võib-olla 2002. aastal neid enam ei muudetud, küll aga vanemaid versioone.
Vanematel autodel võivad küljes olla juba korra vahetatud (ka kasutatud) detailid.

Kui pärast selgub, et näiteks mõni pime koos tihendiga on puudu, siis on puuks.


Forsist anti VIN-i järgi flants ja 2 tihendit...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 06.06.13 13:19 Tsiteeri


VIN, Forss ega müüja pole jumal, see oligi kogu point.

Alati on võimalik mitu korda poes käia :cool: Parem siiski autoga (ehk enne lahti võtmist), kui nädalavahetusel jalgsi suletud poe ees .


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 06.06.13 13:28 Tsiteeri


Forss näiteks ei suuda pakkuda sealt flantsist salongiradikasse mineva vooliku sisest tihendit. Mul sealt hakkaski esimest korda lekkima ja aitas kogu vooliku ostmine, mis sisaldas ka neid tihendeid.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 02.11.17 19:11 Tsiteeri


Täna jäin parklas naist ootama. Käis veits kohapeal ja siis mõtlesin et mis ta ikka tiksub, jätan seisma.
Siis nägin et kapott aurab. Tegin kapoti lahti, läksin välja ja kohe nägin ratta all punast loiku. Selge, jahutusvedelik lahkub.
Vaatasin kapoti all ringi, aga midagi ei näinud, ainult kuulda oli kuidas mootori tagaosas lurises ja kundepool oli käimakast jahutusvedelikuga koos. Kas mul on seda kolmikut vaja nagu pildil, sest nagu eelpool mainitud, siis see jublakas pidi probleemne olema? Moto 1.8T 110kw.
https://www.upload.ee/image/7622057/356815_x800_Easy-Resize.com.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MatuAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line

postitati 03.11.17 07:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaakk
Forss näiteks ei suuda pakkuda sealt flantsist salongiradikasse mineva vooliku sisest tihendit. Mul sealt hakkaski esimest korda lekkima ja aitas kogu vooliku ostmine, mis sisaldas ka neid tihendeid.


Mulle pakkus samuti forss seda vooliku sisest tihendit koos kogu voolikuga. Siis läksin laki tn asuvasse laagri- ja tihendikeskusesse ja maksis mingi 0.60eur äkki. Seda siis ainult tihendi eest.

Tsitaat:
Algselt postitas: ragenor
Täna jäin parklas naist ootama. Käis veits kohapeal ja siis mõtlesin et mis ta ikka tiksub, jätan seisma.
Siis nägin et kapott aurab. Tegin kapoti lahti, läksin välja ja kohe nägin ratta all punast loiku. Selge, jahutusvedelik lahkub.
Vaatasin kapoti all ringi, aga midagi ei näinud, ainult kuulda oli kuidas mootori tagaosas lurises ja kundepool oli käimakast jahutusvedelikuga koos. Kas mul on seda kolmikut vaja nagu pildil, sest nagu eelpool mainitud, siis see jublakas pidi probleemne olema? Moto 1.8T 110kw.
https://www.upload.ee/image/7622057/356815_x800_Easy-Resize.com.jpg


Kui juba alla loik jäi, siis ma eeldaks, et tihendi vahetusega enam ei pääse, aga mine tea.


Defu - Matu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 04.11.17 12:36 Tsiteeri


Forssist sain terve flantsi millel oli blokipoolne tihend küljes. 2 tihendit ostsin juurde. Pakuti mulle siis Toprani oma, et peab küll.
Eile sai külge ja ikka lekkis. Lurinat ja sisinat polnud, aga paagist vedelik kadus ja loiguke oli all. Täna hommikul valasin vedeliku normi ja praeguseni pole sealt midagi kadunud, loiku pole ja kapotialune ei aura ka nagu eile. Ei tea kas jäi pidama või on see hetkeline. Igatahes kui peaks uuesti lahmama hakkama, siis ostan A osa ja teine katse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 07.11.17 12:22 Tsiteeri


Omast kogemusest b5 peal võin öelda, et b-osa flantsidega võibki mängima jääda. A-osa maksis 20€ ringis ning jäi pidama.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 07.11.17 13:10 Tsiteeri


Ka kõige elementaarsem ja väliselt robustne temp. andur võib väga haledalt alt vedada. Näiteks metallosasse tekib pragu ja vedelik läheb tihendist ilusti mööda või lekib koguni läbi anduri korpuse ja pistiku.

Kui on plaanis sama autoga pikemalt sõita, siis iga originaalosale kulutatud lisaeuro tasub lõpuks ära!


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 07.11.17 16:18 Tsiteeri


Pühapäeval käisin Põlvas, eile Räpinas, siiani peab. Ei kujutagi ette kas kõrvetas tihendid paika.:D
Aga eks näis kauaks seda lõbu on. Õnneks ma ei sõida igapäev pikki otsi. Samas kvaliteet jupp võiks ju küljes olla, et ei peaks igapäev põdema, kas nüüd läheb või ei.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
damc
huviline



Registreerunud 13.11.05
Asukoht: valga
Kasutaja on eemal

Auto: C6,Q7

postitati 07.11.17 16:18 Tsiteeri


Mul kunagi oli selle flantsi alt blokk ise ära oksüdeerund/kobrutand. Suur süvend oli sees. Lõpuks pidi uuele flantsile hunniku silikooni alla panema,et pidama jääks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.6% - SQL: 55.4%]