Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: A3 vs A4, diisel Q (Vastuseid: 31 | Vaatamisi: 4004)
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.06.13 09:12 Tsiteeri
A3 vs A4, diisel Q



Olen saanud siis sellise huvitava ülesande, et pean naise õele esimest autot valima ning kuna tulevikus olen mina ka see, kes põhilisi hooldus ja väiksemaid remonttöid tegema peab, siis tahaks kindel olla, et saab hea valik tehtud.

Valikusse on jäänud hetkel A3 ja A4. A3 2000-2003 ja A4 B6 kerega ehk siis alates 2001. Hinnaklass on 4000-5000€, soovitavalt 4000 alguses, kuna siis jääks remondifond ka väike.

Kriteeriumid on:
Diisel, nelivedu, mõistlikult lisasid(kliima, el. aknad jne)

Näidised mudelitest, mis võiks sobida:
http://www.auto24.ee/used/1334683

http://www.auto24.ee/used/1343802

Kuna ise pole antud mudelitega kokku puutunud, siis uuriks, et mida peaks silmas pidama, kui neid vaadata ning milliste kulutustega hilisemalt arvestama.

A4 puhul teeb muret see 2.5 diisel, mis teadupärast päris probleemne mootor, kuid olen arusaanud, et 132kW juba täitsa asjalik.

Ühesõnaga oodatud on kõik asjalikud kommentaarid/soovitused.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 04.06.13 09:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
A4 puhul teeb muret see 2.5 diisel, mis teadupärast päris probleemne mootor, kuid olen arusaanud, et 132kW juba täitsa asjalik.

Oled valesti aru saanud.
Alates ca. 2003 on asjalik ning mootorikoodi järgi peab vaatama.

1.9 PD palju töökindlam ja ökonoomsem ning saab kerge vaevaga võimsust tõsta 125-130kw peale.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.06.13 09:20 Tsiteeri


Milliseid mootorikoode usaldada saab?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 04.06.13 09:22 Tsiteeri


BDG, BCZ, BDH või BAU


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.06.13 09:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
BDG, BCZ, BDH või BAU


Mootorikoodi saab VIN-i järgi ka kontrollida või peab kohale minema?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.06.13 09:31 Tsiteeri


1.9 olekski muidu eelistatud, kuid nende valik 4veduste hulgas väga kesine.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 04.06.13 09:43 Tsiteeri


Kui jätta kõrvale, mootorid, kastid, veoskeemid, siis mind jäi häirima hoopiski uste arv. Välja toodud A3 oli kaheukseline. Mis vajadused ootused omanikul oleks? Vaja ka lapsi vedada? Naisterahvas ja esimene auto, siis arvestades Eesti parkimisruumi, oleks neljaukselisest kergem välja pääseda.

Ise ilmselt kalduks 1,9 ja A3 poole - aga neljaukselise valiks. Paraku sinu eeldustele vastavat neljaukselist Eestis müügis hetkel pole. Ongi seesama ainus, mille linkisid.

Saksast saaksid näiteks selle:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a3-1-9-tdi-quattro-attraction-l%C3%B6bau/178568451.html?origin=PARK


Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.06.13 09:49 Tsiteeri


4ukseline oleks kindlasti jah, valisingi selle, kuna ei olnud Eestis tehnika poolt paremat varianti.

Naisterahvas ja esimene auto, veab ainult iseennast ja sõbrannasid ilmselt:) Kuna enamjaolt sõidab pigem väiksemas linnas, siis ei ole see parkimise teema ka nii oluline.

Kast manuaal kindlasti, nii vanadel autodel ei näe automaadil pointi ja esimeseks autoks on hea, kui harjub manuaaliga ära.


//edit: Seda unustasin lisada, et A4 puhul tahab kindlasti sedaani, kuna universaal ju pereauto :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AronL
huviline



Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: M140i xDrive

postitati 04.06.13 10:15 Tsiteeri


Kriteeriumeid arvesse võttes, valiksin ise midagi sellist

On küll mõni aasta vanem, kuid mootor lihtsam ning odavam pidada, diisli ostmise põhiline point ju:)

Sõita mugavam kui A3'ga, lisaks töökindlam ja parem torsen nelikvedu. Selle raha eest korralikku B6 nagunii ei saa, rääkimata 1.9tdiQ'st.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.06.13 10:26 Tsiteeri


Vaatasin ise ka juba seda, et 1.9TDQ valik meeletult väike, et hakka või esivedu juba vaatama, aga selles 4vedu ikka kindlam, kuna maapiirkondades talvel see lumelükkamine nagu ikka.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 04.06.13 10:27 Tsiteeri


96kw mootor on täiesti teine maailm vana 81kw-ga võrreldes.
Sujuvus, tõmme jne...
Minu arust on too A3 väga hea variant esimeseks autoks.

Samas - kas on ikka vaja kindlasti diislit? On läbisõit nii suur? 1.8T on ka täiesti arvestatav valik ju.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.06.13 10:28 Tsiteeri


Diislit vaatame just kütusekulu ja mõnevõrra lihtsama hoolduse pärast. 1.8T ei hiilga just oma ökonoomsusega.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 04.06.13 10:38 Tsiteeri


Diisel ei ole küll kohe kindlasti lihtsama hooldusega.

1.8T on vägagi ökonoomne 110kw ja 132kw versioonis A3 kere peal.
Kui aastane läbisõit alla 25000, siis ma diisli poole ei vaatakski üldse.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.06.13 10:39 Tsiteeri


Mis on probleemsed kohad, millele antud masinate juures tuleks tähelepanu pöörata?

Veermikus, kerel, elektroonikal jne.


Selle 2.5 diisli jätame siis kõrvale.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.06.13 10:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Diisel ei ole küll kohe kindlasti lihtsama hooldusega.

1.8T on vägagi ökonoomne 110kw ja 132kw versioonis A3 kere peal.
Kui aastane läbisõit alla 25000, siis ma diisli poole ei vaatakski üldse.



Selge. Võtan need ka valikusse ja arutan läbi. Mis keskmine kulu sellisel A3 on?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 04.06.13 10:53 Tsiteeri


15 aastat (läbisõidud 250000 ja enam) vana auto elektri- ja mugavussüsteemid on kogu täiega amortiseerunud.
Põhimõtteliselt on vaja mingil ajahetkel nokitseda iga viimase kui sõlme kallal .

Vähemalt mõned nendest sõlmedest ei ole B6'tel (ca 10 aasta vanustel) veel surema hakanud .


Pigem loobu igasugusest lisavarustusest (vidinatest) ja osta võimalikult uus auto. See on mõistlik lähenemine nii auto kasutaja kui ka tulevase remontija vaatevinklist.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 04.06.13 10:54 Tsiteeri


8.7 bens vs 6.0 diisel.
Diislil on neli pumppihustit - nendega peaks midagi juhtuma, siis tükk on ca. 350 EUR uuest peast.
Selle kütusekulu vahe pealt saad 10 000km sõita enne, kui diisel ennast jälle ära tasuma hakkab.
Lihtsalt mõtlemisainet...

See kalkulatsioon on tehtud ilma töörahata (nukk maha jne).
81kw diislite puhul on üsna paljudel juba probleeme pumbaga, kuna nad on lihtsalt nii vanad ja tavaliselt väga palju sõitnud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 04.06.13 11:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Vähemalt mõned nendest sõlmedest ei ole B6'tel (ca 10 aasta vanustel) veel surema hakanud .


Pigem loobu igasugusest lisavarustusest (vidinatest) ja osta võimalikult uus auto. See on mõistlik lähenemine nii auto kasutaja kui ka tulevase remontija vaatevinklist.


Pigem võta generatsioon vanem võimalikult viimane auto ja jäta vaba raha ootamatusteks. See püksinööbiga võrdse lisavarustusega soetamine silm ruutus, et nii uus kui vähegi võimalik saaks, on idiootsus ja "naabrist parem" mentaliteet. Uuem kere = mitte €€ võrra kallim jupp, vaid kordi kallim jupp. Mida uuem auto, seda keerulisemad sõlmed ja kallim hooldada. See, et sõlmed väsinud ei ole, on loll jutt ja sõltub ainult hooldusest ja kasutamisest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.06.13 11:02 Tsiteeri


1.8T ka ju veatu mootor pole. Mis sellel vaatama peaks?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
urmask
huviline

Avatar


Registreerunud 14.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.9TD Q; Passat 1.8 Syncro; Jeep 2,7 CRD

postitati 04.06.13 12:07 Tsiteeri


A3 on Haldex ja A4 Torsen.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 04.06.13 12:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: urmask
A3 on Haldex ja A4 Torsen.

Naisterahval vaevalt, et vahet on.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 04.06.13 12:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
See, et sõlmed väsinud ei ole, on loll jutt ja sõltub ainult hooldusest ja kasutamisest.


Kumb on siis rohkem amortiseerunud on , uus või vana ?!?

Mu jutu mõte oli selles, et lisavarustus vanal autol ei tööta enam nii nagu peab. Mis mõte sellise kompoti eest enam maksta on. Romulast saad samasuguse amortiseerunud jupi asemele. Vähe on neid autop:d:sid, kes uusi originaaljuppe soetavad :cool:


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.06.13 12:25 Tsiteeri


Haldex vs torsen jah rolli ei mängi, kuna 4veo eesmärk oleks antud autol siis see, et talvel ei peaks kuulama seda, et jälle kinni jäi kuskile jne. Sellisel juhul teeb haldex ka oma töö ära.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 04.06.13 12:36 Tsiteeri


Oleneb konkreetsest isendist. Määrav on auto reaalne seisukord, mitte odo näit ega väljalaske aasta.


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Kumb on siis rohkem amortiseerunud on , uus või vana ?!?



Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.06.13 12:38 Tsiteeri


Leidsin tänu ühele foorumi kasutajale ühe ideaalse variandi:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1308323

Kas keegi on antud autot käinud vaatamas või teab selle kohta midagi rääkida?


Mida selle puhul silmas pidada, kui vaatama minna?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.0% - SQL: 64.0%]