Lehekülgi: 1 2 3 .. 11 |
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 17.05.13 14:11
|
|
|
Audi 100 1.9 cc - 1984 - Sts
Läks ligi aasta mööda aga lõpuks sain oma esimese Audi kätte. Alguses kiskusid asjad sinna,et omanik nõuab palju raha ja minu silmis asi nii palju
väärt ei ole (loe katkine esiklaas ja mädanenud koopa äär).
Vahepeal viskasin asjale käega, kuid siis poole aasta pealt. Helistas omanik ja ütles,et on tulnud hinnasula ja mõtekam on anda see auto sinna kus
seda vaja. Kui lihtsalt suvalistele lõhkumiseks.
Ning olles uues hinnas käed löönud ja raha maksnud, sõitsin autole järele ning tõin kodu.
Mõned fotod ära toomise hetkest:
Rääkides autost endast, siis tegu on 1,9 liitrise bensiini mootoriga,millel karburaator veel peal. Pean tunnistama,et väga palju sellise lahendusega
Audisid enam liikluses ei ole. Autol, mingeid lisasid pole. Tehase raadio on kadunud ja asendatud mingi odavama otsa, moodsamaga,mis küll töötab aga
vajab ilmselt veidi sättimist. Valik pilte autost:
Probleemne esiklaas sai üleeile, lastud Tartus, firmas Limitex asendatud uuega. Ja see oli ka peamine põhjus, miks TÜV jäi tegemata.
Läbisõit on kerimata ja põhjus,miks mees ei tahtnud autot alguses odavamalt anda peitus selles, et ta ise tõi selle 1994.a Saksamaalt ning eks
selletõttu on mõistetav temast loobumise raskus. Paberid selle Saksamaalt toomise kohta on täitsa säilinud.
Järgmine etapp on TÜV ära teha ja tegelda pisivigade likvideerimisega. Hullem asi on pleekinud värv ja üks mädanenud koopa äär.Mis väidetavalt juba
1994.a mullitas.
Ei tahaks,et see auto muutub päris roostekäkiks aga kasutusse pean ta võtma, sest teine igapäeva auto on mootori poolest õhtul ja vajab kapitaalset
remonti igast otsast.
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 17.05.13 17:06
|
|
|
Nüüd siis aga valusast poolest.Esiklaas oli raske teema aga hullem on nende kohtadega.
Kõige hullem koht, siin oleks lausa keevitust vaja.Aga mitte sellist keevitust, et s..tume midagi kokku ja saame lollist kliendist lahti.
Sääraseid roostetäppe on ikka siin ja seal pool.
Ilmselgelt tuleb need roostepesad ära kaotada,kui vähegi ajastutruudust säilitada eks suvel tuleb sellega tegeleda.
Tulevikus tuleb investeerida värvkatte uuendusse ja samuti rehvidesse. Põhja all tundub asi veel olema korras aga kindlasti tuleks põhjamastiksit
uuendada.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 17.05.13 17:10
|
|
|
Tundub asjalik teema olema. Läbisõit ka veel õige, siis peaks mootor nagu uus olema(eeldusel et hooldused tehtud)
Muidu sigari kohta igati ilus ja sirge. Edu keevitamisel.
|
|
|
|
Audi100C2
klubiliige
Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a
|
postitati 17.05.13 17:26
|
|
|
Kui ma ei eksi, siis sai just nimelt selle masina kohta põgusalt uuritud enne kui C2 peale sattusin. Tundus igati asjalik pakkumine ka tol hetkel.
Natuke roostet C3-e ei tapa, kahtlasem oleks ilma igasuguste täppideta variant.
Jõudu vanuriga!
|
|
|
RTamm
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123
|
postitati 17.05.13 17:39
|
|
|
Kunagi oli ka minu isal sama mootoriga 100 (küll aastake vanem, kuid Eestisse jõudis samal ajal), millest ilmselt sai alguse ka minu Audipisik. Igal
juhul edu vanuriga ning loodan et saab temast jälle sama ilus "neljarõngaline" nagu 1984. aastal Ingolistadtis tehase ustest välja veeredes.
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 17.05.13 17:53
|
|
|
Praegune seisukord ei ole ilmselt see,mis tal oli siis kui ta tehase konveierilt veeres. Raske öelda, millal ta siis saab viisakama välimuse. Eks
tuleb vähe haaval sellega tegelda.
Mulle meeldib selle auto juures just see,et värv ei ole mingi pärlmutter ega metallik vaid täiesti tavaline pigmendi baasil värv. Pahteldatud ja
eelnevalt keevitatud ei ole,mis on juba tooriku suhtes suur pluss. Keevitamisega saab veidi raskusi olema,sest ma pole mingi proffesionaal sellel
alal. Ning lisaks on seal ääres topelt valts. Värvimist see aasta teha ei jõua küll aga panen roostele kuidagi piiri ja üritan värviparandused esialgu
teha. Mõistagi on autot talvel ka kasutatud ja eks see on ka roostetamisele kaasa aidanud. Eelmisele omanikule etteheiteid pole, tema jaoks teenis see
auto end hästi aga kuna peres on mitu autot siis ei saanud ta seda enam alles jätta.
Õlivahetusi on tehtud regulaarselt. Kuigi klapikambrikaane tihendi vahelt natuke õli pressib välja. Selle tüüpvea tingib tihti tuulutustoru umbe
minek. Muus osas on mootor üsna puhas.
Praeguse seisuga tuleb juurde osta:
- kapotti hoidvad amordid, need on läbi ja ainult puuklotsiga seisab kapott püsti.
- osa sisemisi tööriista(ajalehe) taskuid on polstritelt puudu
- tulekustuti, uus õhufilter jne
Üldiselt ma ei usu,et nende üksikosadega väga suur probleem tekib. Lammutustes olen "sigareid" veel näinud. Ning mõni eriti rääbakas on ka vanarauas
olnud. Eks nüüd tuleb siis endale vajalikud detailid sealt ära osta, kui võimalus avaneb.
|
|
|
plz
huviline
Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR
|
postitati 17.05.13 18:32
|
|
|
Rooste pärast ära muretse, isegi kahtlaselt vähe teist. Räägi parem ka muust tehnikast, mis elu sillad ja pidurid elavad ning mis seis nende
istmekatete alt vastu vaatab. Lisaks on ta 4x108 või 5x112 poldivalemiga? 5x112 korral pakkuda ajastukohane valudering kui orig ilukilbiring igavaks
ostub ning kaubapeale võib korraliku Bilsteini kapotiamordipaari libistada.
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 17.05.13 19:03
|
|
|
Tegelikult neid roosteseid kohti on enam kui vaid see koopa serv. Aga ma ei ole neid ka kõiki üks haaval kokku lugenud. Auto kere tapja on sool ja
seejärel, selle reaktsiooni tulemus metallil ehk struktuurne rooste. Enamus täppe,mis ma leidnud olen on pigem pinnarooste.
Praegused plekkveljed on roostes nagu tüüpilisel tänavaautol nad on. Valuveljed oleksid kenamad mõistagi, kuna see juba mõjub välimusele paremini.
Tulevikus tuleb see investeering koos , uute rehvidega teha.
Pidurit toimivad, isegi käsipidur töötab. Tüüpiline häda "sigari" piduritega on mehed/naised, kes ei kasuta käsipidurit(loe: ei taha või ei oska
kasutada) ja siis jäävad hoovad ja trossid kinni. Esipiduritel on mõistagi supportid need,millega tuleb vahest jama. Olen neid Audi pidureid elustanud
varem ja see töö pole mulle võõras. Samuti ka mitte veermiku remont.
Istmed on kattete all terved, juhi istmel on üks väike auk. Kellegil häid soovitusi on, millise vahendiga salongi hooldada siis andku märku.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 17.05.13 20:34
|
|
|
Jah, kui hetkel kerevärvimist ei saa teha, siis eemalda vähemalt rooste ja pane mingi värv peale sinna. Ei jää kõige ilusam, aga vähemalt hoiad kere
korras. Koopäär oleks ehk tark teiselt kerelt lõigata ja sinna keevitada.
|
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 18.05.13 10:55
|
|
|
Salongist ka fotosid:
Ning juhi iste, mis tundub,et on teise auto oma.
Lisaks selline detail puudu, mõlemalt poolt ust.
Lisaks ostsin uue tulekustuti, sest seda ei olnud või ei saanud autoga ostes kaasa.
Ning vahetasin ka õhupuhasti elemendi välja, sest vana oli ikka väga must seest.
Kas sellel mudelil on ka salongi filter olemas?
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 18.05.13 14:38
|
|
|
Ei tohiks olla nii vanadel. Vähemalt pole ise kohanud kunagi. Audi viljeles ilma salongifiltriteta üpris kaua. Soovitan ise sinna mingi aretada.
Vähemalt niipalju et mingied lehed ei läheks sinna.
|
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 19.05.13 10:33
|
|
|
Igaks juhuks tasus üle küsida, kuna mine sa tea.
Kuid filter ei teeks paha, kuna kruusateel sõitmine võib palju tolmu salongi sisse tuua. Ise asi kuhu see filter konkreetselt paigaldada?
Üritan lähiajal teha TÜV ära ja käija registreerida auto ära. Viimast on vaja,et saaksin kindlustuslepingu sõlmida.
|
|
|
GWallace
huviline
Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro
|
postitati 19.05.13 10:42
|
|
|
Hea teema ja huvitav projekt. Kõige parem on see, et masin on täielikult originaal ning see rooste pole ka midagi hullu.
Kas poleks mõttekam lammutusest otsida üldse uus tiib kui seda keevitada ja parandada?
Muidugi valuveljed ja tagumised pikad tuled annaks palju juurde. Ehk ka euronumber?
|
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 19.05.13 11:01
|
|
|
Euro numbri osas ei oska ma öelda veel, kas tuleb või ei. Pigem mõtlen sellele siis kui saan auto välimuse juba sääraseks,et see end õigustaks.
Valuveljed ja lisa tulede paneel tagaluugile on mõttes täitsa. Kohalikus lammutuses on üks C3 kerega Audi sees aga ise asi, mida sealt võtta annab.
Kas seda mädanenud plekki nurka on eraldi saada varuosana, tiibu olen küll näinud ja tiiva kaari?
Tagatiib on kerega ühes tükis, seda pole niisama lihtne vahetada, minu meelest.
Praegune idee on selline,et mõne vana kere küljest terve tükk ära lõigata ning hiljem külge keevitada.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 19.05.13 11:30
|
|
|
Mul on olemas Sulle pikk tulede paneel 85 a. 200 pealt. Ülemine rida kollane nagu praegu ja alumine punane. Nurgatuled ka olemas. u2u kui huvi on.
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 20.05.13 14:43
|
|
|
Käisin ära kohalikus lammutuses ja sain teada,et vajalik plekkiriba on olemas mahalõikamine läheb 15 EUR maksma. Ehk saan veel see suvi selle sõbra
juures lasta ära keevitada. Kui nii läheb siis oleks see suur samm edasi, minu jaoks.
Kahjuks polnud sellelt doonor autolt, suurt miskit muud võtta. Tagatuled ja lisapaneel kadunud ja uksepolstrid istmed ka uuemad ja vale värvi.
Koristasin auto tolmuimejaga puhtaks ja koopad said mullast ja liivast ka ära puhastatud. Kuna TÜV onudele, porised autod ei meeldi üldiselt.
Armatuuri ja plastmass polstrid said sellise vahendiga üle käidud.
Ukselukkudele ja pagasiruumi lukkule sai punane laagrimääre,mis peaks end õigustama. Kuna olen seda varem ka kasutanud.
Mida sellise liimitud kohaga teha? Ilmselt sinna on kunagi telefoni hoidik olnud liimitud.
Vaatasin üle ka numbrimärgid ja tuleb vist ikka euro omad soetada. Praegused on loppis ja koledad. Aga eks see investeering tuleb teha koos
valuvelgede ja uute rehvidega.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 20.05.13 14:51
|
|
|
Väga äge teema. Mõnus masin.
Salongifilter võib tal täitsa olla, näiteks AS Automeister kataloog näitab sellele isendile SWAG-i salongifiltrit ja maksab see asi 12.61€, tehase
tellimus. Ilmselt Forssist vms leiaks kohapealt ka.
Jõudu!
|
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 20.05.13 17:36
|
|
|
Nii vanade Audide puhul ei aita vist VIN koodi alusel ka asjade välja uurimine nagu salongifilter ja muud lisad. Või siiski on see võimalik?
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 20.05.13 19:06
|
|
|
Väga mitte. Panna saad teise ainudl ühte kohta, õhu sissevõtu juurde. Pane fantaasia tööle
|
|
|
|
Dr.Rammstein
huviline
Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal
|
postitati 20.05.13 19:10
|
|
|
Kandlise filtri jaoks on sellel masinal eraldi raam, kuid olen ka koonusfiltri laadeset asja seal näinud ja mingit svammi, millel sukk otsas
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 27.05.13 16:58
|
|
|
Nädalavahetusel käis sõber Tartust oma "vanakooli" Ford Scorpioga külas. Tema arvas,et mädanenud koopaäär on tingitud kunagisest vigastusest.
Vaidlema ma ei hakka selle kohapealt, elupõlise mehaanikuga. Keevituse kohapealt selgus,et saab veel see aasta selle ära teha, seega peaks ühe
tõsisema probleemi saama seljatatud. Pisut hullem on lugu läbisõiduga, selgub,et algne näidkuplokk läks vahetusse ja tegelik läbisõit võib olla
kusagil 250-300000km vahel. See mind otseselt ei pahanda. Nagu nii tundus nii väike läbisõit mulle kuidagi kahtlasevõitu.
Kahjuks ei läinud nii hästi ümber registreerimisega, sest selgus,et mul oli üks volitus puudu ja saadeti tagasi. Mis siis ikka: Back to square one!
Teisel igapäeva liikuri on plokikaane tihend omadega õhtul ning tuleb hakata seda tegema ja siis leidma sobiva momendi minna Audi ringi vormistada.
TÜV saaks ka niisama teha aga kindlustust sõlmida teise nimelt märksa keerulisem.
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.05.13 05:30
|
|
|
Tervitus.
Ära selle 250-300 TKM läbisõidu pärast üldse muretse. See 1,9 kestab umbkaudu 500-600 000 km ilusti ära. Omasin ise kunagi ühte, mille eluea lõpus oli
spidol 350 000 (+70 TKM km ilma spido trossita sõitu), mille reaalne läbisõit oli raudselt kuskil 600 000 ja peale juures. Siis oli mootor ikka juba
täitsa hõre ja auto väsis lõpuks üsna ära. Mul tuleb väikestviisi nostalgia peale seda autot vaadates. See rooste seal kaare peal on ka suhteliselt
väike asi. Sellise vanuse juures juhtub ikka. Sellist versiooni tagaistet pole mina vist veel näinud. Kiirel pilgul tunduks pigem olema C2 kere
kattega hoopis.
Asi mille soovitan kindlasti üle vaadata on salongi ventilatsiooni hoovastiku. Seal on metallplaat millel hoovad liiguvad, kui see on si*tane siis
võib lõket saada keskkonsoolis. Puhasta ilusti plaat ja klemmid ära.
Soovitan soojalt ka 98 bensiini kasutada selle auto puhul, nii naljakas kui see ka pole siis oli minuarust ka lausa raamatus kirjas 1,9 puhul, et 98
käib sisse ja oma kogemus ütleb ka, et oluliselt ökom.
Jõudu ja edu taastamisel. See auto kuulub igatahes igiliikurite valdkonda.
PS. Rihmad ja rullikud võiks ära vahetada, klappe ta pähe ei lase aga siiski on parem + küünalde osas oli ta minu mälu järgi veidi pipar.
|
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 28.05.13 15:01
|
|
|
See õnneks ei ole veneauto,mis peale säärast läbisõitu ammu otsad annaks. Mootori pärast ma eriti ei muretse. Rihm, koos rullikutega vahetatud
ülemöödunud aastal ja uus rihm anti ka kaasa. Loodetavasti vahetati ka veepump ära. Kuigi selle mudeli puhul see vist pole eriti määrav?
Natuke õline klapikambri kaas on ühelt küljelt aga see võib olla vananenud tihendist tingitud.
Mootoril on üks "ekstra" rihmaseib kas siis konditsioneeri või roolivõimu jaoks. Kumbagi sellel autol ei ole kunagi olnud. Tagaiste kindlasti
originaal, seda pole keegi puudutanud.
Ettenähtud on ta E98 bensiinile aga selle saamisega võib raskusi olla, sest kaugeltki kõik tanklad seda ei müü, kus ma elan( üks tankla siiski on).
Viimase lõppu sõitis eelmine omanik juba E95ga. Tema sõnade kohaselt vahet ei ole.Samas juhend näeb ette E98d.
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 28.05.13 17:07
|
|
|
Üks koht tagumise stange juures tundus mulle väljast imelik....
Mõtlesin,et ok uurin asja, kuna koht kahtlane ja peale plastiku kergitamist seespoolt säärane vaatepilt.
Seda kohta on raskem lappida, kuna vaja on terve stange eemaldada.
Põhja alla vaadates tundub,et suurem rooste on tagaosas ja osade torude peal. Viimasega hakkavad TÜV mehed norima, sest eeskirjade järgi torud roostes
olla ei tohi. Aga eks see sõltub ka mehest endast, kas hakkab sellepärast kraesse või ei.
Varsti on vaja seda autot nagu niii tegema asuda. Kuid seni pean ma oma "oran˛i" autot elustama taaskord, sest selle on ilmnenud plokikaane tihendi
probleem.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 28.05.13 17:20
|
|
|
Ära stange eemaldamist küll nüüd karda, üks kergemaid asju nende autode puhul.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 11 |