Deprecated: Implicit conversion from float 518565.00000000006 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - audi a8 3.3
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: audi a8 3.3 (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 3220)
Chris.S
huviline



Registreerunud 14.10.12
Kasutaja on eemal


postitati 13.05.13 17:57 Tsiteeri
audi a8 3.3



nagu nimelkirjas mainitud, siis siukesel AUDIL on probleem, just soojamootoriga. Ntks käivitamine on raskendatud, pikemalt läheb käima, peale pihustite remonti asi muutus paremuse poole ( Olen uurinud, et pakutud on kõrgsurvepumba andur ).

Aga viimasel nädalal ajal on ikka vähe raskem teema, soojamootoriga, kui kelleski mõõdasõitu teha. Pöörded mingi 2.5-4 juurde läheb sureb sõidupealt välja. Nii juhtunud 3 korda juba ja enam ei julgegi sõita eriti. Ühekorra isegi sõiduajal kui välja suri, ning uuesti käivitasin läks raskelt tööle. Ning siukest kahtlast suitsu tuli tagant välja, hall/sinine.


Endal juba mõtet otsas, äkki keegi oskab midagi pakkuda välja.



Chris.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
crazy
huviline



Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 , A6 C5 1,9tdi

postitati 14.05.13 20:35 Tsiteeri


Aga mis arvuti näitab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Chris.S
huviline



Registreerunud 14.10.12
Kasutaja on eemal


postitati 15.05.13 05:53 Tsiteeri


Tsitaat:
arvuti ei näita pmst mitte kui midagi, selles ongi müsteerium.

Arvuti ei näita pmst mitte kui midagi, selles ongi müsteerium.


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
crazy
huviline



Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 , A6 C5 1,9tdi

postitati 15.05.13 13:45 Tsiteeri


Ma pakkukuks kõrgsurve regulaator on otsad andnud.Täna konsulteerisin ühe inimesega ja ta pakkus sama.JA ta teab mida ta räägib.Nii et soovitan kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
crazy
huviline



Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 , A6 C5 1,9tdi

postitati 15.05.13 13:46 Tsiteeri


Kus auto asub?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 15.05.13 15:58 Tsiteeri


Latis olevat survet saab sõidu pealt reaalajas jälgida...
Kui ühtegi veakoodi ei ole, ei tähenda see veel, et asi sellega piirdub - tuleks selle puterdamise ajal parameetreid vaadata mootoriajust.

Ma logiks kütuserõhku ning vaataks, mis seal toimub.
Üldiselt on muidu diislil just nimelt soojalt halva käima minemise ja anomaaliate põhjal diagnoosiks kõrgsurvepump - aga kuna tegemist üsna suure väljaminekuga, siis võiks ikkagi pädeva diagnostika teha, mitte ainult veakoode lugeda.
Probleem võib olla ka madalsurve etteande poolel, aga ma ei mäleta kas 3.3 TDI-l kütusefiltri peal andur on või mitte.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
crazy
huviline



Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 , A6 C5 1,9tdi

postitati 15.05.13 18:37 Tsiteeri


Filtri peal pole andurid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sospert
huviline



Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 15.05.13 18:59 Tsiteeri


Olid samad sümptomid, et suri kiirendades välja ja sooja mootoriga läks väga pikalt käima. Kurjajuureks oli see andur, mis kontrollib kütuserõhku. Asetseb mootori eespool otsas. Audi originaal maksis ca 300, panin MB oma, mis oli täpselt sama Bosch'i tootekoodiga. Maksis nõks üle saja. Pärast esimest käivitamist oli asi korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Chris.S
huviline



Registreerunud 14.10.12
Kasutaja on eemal


postitati 15.05.13 19:49 Tsiteeri


Peab ikka korraliku diagnosti inimese juurde minema ja vaatama, mis näidud näitavad.
Kuna praegu on siis pakutud välja kaks varjanti.
- kütuserõhk ( Üks asi jäi mainimata, et pole originaal kütusepump, on a6'e oma. Täpsemalt praegu ei oska õelda, homme saaks ka pumba koodi õelda.

-kõrgsurve regulaator. Kuidas ma saan seda üldse kontrollida ? Kas arvutiga või saab ka inim abiga hakkama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 15.05.13 20:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Chris.S
Peab ikka korraliku diagnosti inimese juurde minema ja vaatama, mis näidud näitavad.
Kuna praegu on siis pakutud välja kaks varjanti.
- kütuserõhk ( Üks asi jäi mainimata, et pole originaal kütusepump, on a6'e oma. Täpsemalt praegu ei oska õelda, homme saaks ka pumba koodi õelda.

-kõrgsurve regulaator. Kuidas ma saan seda üldse kontrollida ? Kas arvutiga või saab ka inim abiga hakkama.


Mis pumbast jutt käib? Kas paagis olevast etteandepumbast või kõrgsurvepumbast?
Kõrgsurvepump ei saa olla A6-e oma (C5-st rääkides).
3.3 TDI on common rail. 2.5 TDI A6-e peal on jaoturiga VP44 pump, need on täiesti erineva kujuga ja tööprintsiibiga:
http://s11.postimg.org/6d83io9bn/KGr_Hq_F_gs_F_n_C_9_REBQWgg8_Jp0w_60_35.jpg

vs

http://s11.postimg.org/3kjhcdycz/KGr_Hq_V_j_EE5_jh9vb_UBOYK6_JLZFg_60_35.jpg

Arvutiga on üsna lihtsalt võimalik mingile järeldusele jõuda, mida edasi vaadata/testida. Seal kapoti all on nii vähe ruumi, et kätega kallale minnes võiks juba päris hea ettekujutus olla milleks seda tehakse.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Chris.S
huviline



Registreerunud 14.10.12
Kasutaja on eemal


postitati 15.05.13 21:00 Tsiteeri


Eiei, etteandepump, mis paagis on, mitte kõrgsurvepump. See ikka originaal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 15.05.13 21:23 Tsiteeri


No siis ei midagi muud, kui kütuserõhku vaatama. Kui mingigi korrapärasus on rõhul ja/või selle ära langemisel, siis järgmisena võiks enne kõrgsurvepumpa manomeetri panna ja vaadata, ega seal ära ei lange rõhk. Kui langeb, siis etteandepumba viga, kui ei lange võib juba kahjuks hakata kõrgsurvepumpa kahtlustama.
Kui korrapärasust pole (näit tõmbleb), siis on andur õhtal...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Chris.S
huviline



Registreerunud 14.10.12
Kasutaja on eemal


postitati 15.05.13 22:16 Tsiteeri


Aga miks polnud seda teemat talvel siis, tuli just siis, kui ilmad läksid soojemaks ja sõidud pikemaks.
Just sooja mootoriga on see probleem. Külmast peast sõites toimib kõik nii, nagu peab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 16.05.13 04:36 Tsiteeri


Soovitan ka sellele teemale pilk peale heita. ;)


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 16.05.13 15:23 Tsiteeri


Muide seal teemast on ilusti näha logist, et latis rõhk kõigub täiega.

Vahepeal üle 1300, siis 1200, siis 1400jne.
Tegelikult peaks logima tegelikku vs. küsitavat, mitte ainult tegelikku ja pööret.

Kui niimoodi kõigub, siis ei saa anduri viga kindlasti olla ning ei ole ka toite probleemi (rõhu ära kukkumine), seega ongi regulaator ainuõige diagnoos...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 16.05.13 15:37 Tsiteeri


Ahjaa, postitan siia siis ka, et milline see rõhk latis autol peab olema - andmed otse ajust :)
Kui üle 1200bari läheb on tegelikult halvasti juba.

http://gm.mainframe.no/pics/railpressurea8.png


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Chris.S
huviline



Registreerunud 14.10.12
Kasutaja on eemal


postitati 16.05.13 18:36 Tsiteeri


Tänud teile, nädalavahetusel läheb suuremaks uurimiseks-puurimiseks diagnostiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
crazy
huviline



Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 , A6 C5 1,9tdi

postitati 22.05.13 19:38 Tsiteeri


Kas said auto tööle?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Chris.S
huviline



Registreerunud 14.10.12
Kasutaja on eemal


postitati 22.05.13 20:37 Tsiteeri


Kahjuks nädalavahetusel diagnosti ei saanud. Loodan see nädalavahetus saada, kui midagi muutub kirjutan kohe ka siia. Vähemalt tulevikus kellegil hea lugeda ja näha mis probleem oli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Chris.S
huviline



Registreerunud 14.10.12
Kasutaja on eemal


postitati 12.06.13 19:14 Tsiteeri


Väljasuremise probleemi sain kätte, kütte filtri juurest voolik katki ja tõmbas õhku vahele, ning tänu sellele suri sõiduajal välja.
Selle avastasin nii, et tundsin küttehaisu parklas seistes. Järgmisepäeva hommikul tuhnisin kapoti all ja kätte saingi.
Muidugi, pole veel lahendust leidnud soojamootoriga pikalt käimaminemisega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
crazy
huviline



Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 , A6 C5 1,9tdi

postitati 12.06.13 20:38 Tsiteeri


MA võin rõõmustada,selle probleemi nimi on pihustid.Mingi pihusti või mittu ajab kütted tagasivoolu.Soovitan kiiremas korras tagasivool kontrollida ja pihustid ära remondida.Ei pea kohe uusi ostma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Chris.S
huviline



Registreerunud 14.10.12
Kasutaja on eemal


postitati 12.06.13 21:24 Tsiteeri


Pihustid kõik kevadel remonditud, nendega probleemi pole. 2 Tükki olid siuksed kesised ja said uued sisud sisse ja mis tilulilusi sinna läks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Chris.S
huviline



Registreerunud 14.10.12
Kasutaja on eemal


postitati 09.07.13 12:48 Tsiteeri


Nüüd uus probleem, auto ei lähe soojamootoriga käima. Võimatu, küte tuleb igalepoole ja tööle lihtsalt ei lähe.
Kui mootor külm, tahab max 5sek ketramist ja pill töötab. Sõidab niikaua kui mootor külm, kui temp jõuab 90 kraadi juurde sureb välja ja kõik. Ennem tööle ei saa kui mootor maha jahtunud. Arvuti ei näita mitte kui midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 38.2% - SQL: 61.8%]