Lehekülgi: 1 2 3 .. 26 |
NOS
huviline
Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.05.13 10:54
|
|
|
Audi A4 2,5TDi Quattro - 2000 - NOS
2,5Tdi Quattro 2000a. (6käiguline manuaal, sportsisu, bose, navi).
Paar klõpsu peale pesemist/vahatamist:
Plaanis ümber tõsta vanalt isendilt veljed, rs-stanged, madaldus.
Täna plaanis sisu-pesu teha, ning sisu liistude vahetus.
VCDS luges välja paar veakoodi:
1 Fault Found:
00290 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Left (G46)
30-00 - Open or Short to Plus
1 Fault Found:
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)
32-00 - Resistance too High
Tagumine vasak abs andur ja kas siis juhitooli airbag?
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 12.05.13 18:34
|
|
|
Samasugused kaunid numbrialused hävitasin ära reedel, soovitan sul sama teha.
|
|
|
NOS
huviline
Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.05.13 18:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Samasugused kaunid numbrialused hävitasin ära reedel, soovitan sul sama teha. |
Kindlalt plaanis.
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 12.05.13 18:52
|
|
|
Edu ja paksu rahakotti uue autoga.
Esivõret on nagu natuke võõras vaadata.
|
|
|
NOS
huviline
Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.05.13 19:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: timukas100
Esivõret on nagu natuke võõras vaadata. |
See juba ka ära vahetatud.
|
|
|
AudiA4Avant
huviline
Registreerunud 15.01.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi RS3, Cabrio B4
|
postitati 12.05.13 19:07
|
|
|
Tee sisust ka pilti.
|
|
|
|
NOS
huviline
Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.05.13 19:09
|
|
|
2 venda:
|
|
|
NOS
huviline
Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal
|
|
Imres
huviline
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition quattro 20vt
|
postitati 12.05.13 19:36
|
|
|
Uue velje ja kapoti võrega tegid hallist hiirest pilgupüüdjaks.
Nukkasid oled vaadanud? Soovitan väljalaske kollektorid ka üle kontrollida seest.
Edu masinaga, ehk see jääb püsima
Best ET 13,414@A4
|
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 12.05.13 19:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Imres
Uue velje ja kapoti võrega tegid hallist hiirest pilgupüüdjaks.
Nukkasid oled vaadanud? Soovitan väljalaske kollektorid ka üle kontrollida seest.
Edu masinaga, ehk see jääb püsima |
Ehk pajatad sellest väljalaske kollektorist natuke rohkem?
|
|
|
Imres
huviline
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition quattro 20vt
|
postitati 12.05.13 19:44
|
|
|
Kollektori sees on plekist õhu suunajad, kipuvad eralduma kollektori küljest.
Pilte leiab kasutaja Diffas auto teemast.
Best ET 13,414@A4
|
|
|
|
Dr.Rammstein
huviline
Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal
|
postitati 12.05.13 19:58
|
|
|
Edu autoga
Esimestelt piltidelt on näha auto all loiku, sinu autolt pärit ?
|
|
|
Ricky
huviline
Registreerunud 10.06.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.05.13 20:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Dr.Rammstein
Edu autoga
Esimestelt piltidelt on näha auto all loiku, sinu autolt pärit ? |
Kliima kondents pakun.
|
|
|
|
NOS
huviline
Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.05.13 10:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ricky
Tsitaat: | Algselt postitas: Dr.Rammstein
Edu autoga
Esimestelt piltidelt on näha auto all loiku, sinu autolt pärit ? |
Kliima kondents pakun. |
Just.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 13.05.13 10:54
|
|
|
Kui loiku poleks, oleks asi kahtlane Igal korralikul tänapäevasel masinal
peab ikka suvel loik all olema.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 13.05.13 16:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mtaudi
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Kui loiku poleks, oleks asi kahtlane Igal korralikul tänapäevasel masinal
peab ikka suvel loik all olema. |
Kui põhjakate on korralik, siis pole mingit loiku Mis sõidu ajal minema ei
lenda, jääb kenasti katte peale ja aurustub sealt minema. |
Se vesi ikka otse maha suunatud ei jookse kuidagi põhjakatte peale.
|
|
|
Margus_H
huviline
Registreerunud 10.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: X5
|
postitati 13.05.13 18:25
|
|
|
Ma ei käi foorumiski nii tihedasti kui siin herr liikureid vahetab, seekord paistab potensiaali ka pikema teema loomiseks
Edu tegemistes ja jääme arengut jälgima.
Tsitaat: | Algselt postitas: NOS
Plaanis ümber tõsta vanalt isendilt madaldus.
|
See vist nii libedasti ei lähe, vabandused kui eksin.
|
|
|
NOS
huviline
Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.05.13 18:42
|
|
|
Tagumistega vist ei lähe tõesti
|
|
|
mkangur
huviline
Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.05.13 18:14
|
|
|
Märgistan ka selle teema siis ära. Edu ja jaksu selle "õige" veoskeemiga audiga. Lõpuks minu silmis esimene mõistlik valik. Ära seda rapsima hakka,
tõsiselt . Kroom nr alused minema mustade soliidsete vastu ja võibolla
ehk ka madaldust pole mõtet, tegemist on siiski quattroga mitte probega. Quattro madaldusega on kui snaiper ilma relvata Maitse asi muidugi. Soovitan võtta eeskujuks kasutaja diffase liikuri
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 14.05.13 18:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkangur
Kroom nr alused minema mustade soliidsete vastu ... |
Kui olemas klubiomad, siis need, kui mitte, siis kinnitaks kahepoolse teibiga, nii esimese, kui ka tagumise.
Endal kahepoolse Tesa teibiga ja väga hea.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Helina
huviline
Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008
|
postitati 14.05.13 18:40
|
|
|
Klubi nr aluseid vist huvilised oma auto külge panna ei tohtinud?
Aga auto kohta ka Loodame, et ikka jääb mingiks ajaks pidama, kui see 2,5
väga suuri üllatusi ei too. Muidu muus osas juba annaks ehitada küll!
Jõudu!
|
|
|
|
mkangur
huviline
Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.05.13 18:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: mkangur
...ja võibolla ehk ka madaldust pole mõtet, tegemist on siiski quattroga mitte probega. Quattro madaldusega on kui snaiper ilma relvata |
Vale! Sõiduauto kiire nelivedu on haarduvuse, mitte läbivuse parandamiseks! Parem läbivus on lihtsalt väikeseks boonuseks.
NOS'ile juba teises teemas kirjutasin: loodame, et saad vähemalt ühe talve ära sõita. Nael kummi ja relakas tiiba! |
Hetkel pidasingi silmas läbivuse mõttes, mis kellele olulisem on
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 26 |