thz
huviline
Registreerunud 02.05.13
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.05.13 14:52
|
|
|
Mida teie teeksite - 2.7 BiT v6 turbode vahetus
Mõlemad turbod läbi ja lekivad õli. Kas lasta taastada või osta kasutatud turbo lammarist,hinnavahe ca 400 eur. Kumb oleks mõttekam. Kas taastatud
turbod kestavad paremini.
Mõtted,ettepanekud teretulnud. Mida teie teeksite.
Autoks audi a6 allroad. 2,7 bi turbo 187kw 2001a
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 02.05.13 14:54
|
|
|
Taastatud turbo on ju praktiliselt nagu uus turbo? Sisu pannakse kõik uus. Peaasi, et turbo kestal mingeid mõrasid jms pole.
|
|
|
ehanurm
huviline
Registreerunud 22.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe 2.0 85kw '92 & E39
|
postitati 02.05.13 14:56
|
|
|
Isiklikult laseksin vist taastada. Taastamisel saaks mingisuguse garantii ka kaasa, et oleks veidike kindlam. Kes teab millise otsa võid sattuda
lammarist ostes.
|
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
postitati 02.05.13 15:31
|
|
|
Mul on müüa heas korras kasutatud K03 turbod S4 küljest (~30 000km tagasi taastatud). Kuna turbode vahetus on suur ettevõtmine, mootor maha jne., siis
oleks lollus kasutatud turbod kohe külge keerata, enne pead laskma ikka üle kontrollida. Aga kui huvi on võta ühendust.
|
|
|
|
thz
huviline
Registreerunud 02.05.13
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.05.13 15:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: S4BiT
Mul on müüa heas korras kasutatud K03 turbod S4 küljest (~30 000km tagasi taastatud). Kuna turbode vahetus on suur ettevõtmine, mootor maha jne., siis
oleks lollus kasutatud turbod kohe külge keerata, enne pead laskma ikka üle kontrollida. Aga kui huvi on võta ühendust. |
Suht võhik turbode teemal veel..uurin ja üritan end siin kurssi viia. Need turbod sobivad siis 2,7 bi turbole ?
Mis hinnaks tahaksid nende eest ,arvad,et tuleks kontrollist läbi lasta ennem need ?. eluiga peaks neil veel olema. taastatud turbodele targemad
lubavad siin 100000 km
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
postitati 02.05.13 15:43
|
|
|
B5 S4 on sama mootor kasutusel, 2.7 biturbo. Seega turbod sobivad sinu auto külge. Eks see oleks sinu enda asi muidugi, kas sa nad kontrollida lased
eelnevalt. Lammarist ostes on risk tunduvalt suurem, ajalugu on teadmata ja 98% juhtudel on tegu ~200k sõitnud turbodega mis on tegelikult samamoodi
otsas.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 02.05.13 16:08
|
|
|
Lammarist mõttetu võtta.
Kõige parem osta orig. uued keskosad, aga selleks peab ülejäänu korras olema.
Võiks ka põhjuse leida, miks mõlemad turbod lekivad, tihti on selleks rõhulekked ning siis lähevad uued ka väga kiiresti.
Kuhu need turbod sul muidu õli lekivad?
|
|
|
|
thz
huviline
Registreerunud 02.05.13
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.05.13 16:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Lammarist mõttetu võtta.
Kõige parem osta orig. uued keskosad, aga selleks peab ülejäänu korras olema.
Võiks ka põhjuse leida, miks mõlemad turbod lekivad, tihti on selleks rõhulekked ning siis lähevad uued ka väga kiiresti.
Kuhu need turbod sul muidu õli lekivad? |
kollektorite peale. turboradikad jooksid ka õlist,kui lõdvikud lahti sai võetud. Eelmine omanik oli vist õlivahetuse kõvasti üle lasknud.vahetusel oli
õli väga rokane. Arvan,et ka sellest leke.üks õhulõdvik oli ka puruks,mis sai välja vahetatud.
|
|
|
thz
huviline
Registreerunud 02.05.13
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.05.13 16:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: S4BiT
B5 S4 on sama mootor kasutusel, 2.7 biturbo. Seega turbod sobivad sinu auto külge. Eks see oleks sinu enda asi muidugi, kas sa nad kontrollida lased
eelnevalt. Lammarist ostes on risk tunduvalt suurem, ajalugu on teadmata ja 98% juhtudel on tegu ~200k sõitnud turbodega mis on tegelikult samamoodi
otsas. |
aga pane mulle hind ja oma number maili Birko@reklaamtugi.ee
ehk jõuame kokkuleppele
|
|
|
priit
moderaator klubiliige
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4, Bora & Octavia
|
postitati 02.05.13 21:43
|
|
|
Järgmisele teemale palun mõtle korrektne pealkiri.
Ja palun vaata oma 2 viimast postitust siin ...mis on valesti?
...
Loe seda teemat ka!
priitpoiss --> priit
|
|
|
|
Rumsa
huviline
Registreerunud 21.04.11
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 Avant 3,0 Tdi q
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
postitati 03.05.13 05:59
|
|
|
Viimasel lingil müüdavad turbod ei ole kindlasti originaalid, vastasel juhul ei küsiks keegi nende eest nii väikest hinda. Kummagi turbo peal ei
paista ka "sinist lipikut", või siis on see külg meelega teisele poole jäetud. Väga kahtlane..
|
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 03.05.13 08:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: thz
kollektorite peale. turboradikad jooksid ka õlist,kui lõdvikud lahti sai võetud. Eelmine omanik oli vist õlivahetuse kõvasti üle lasknud.vahetusel oli
õli väga rokane. Arvan,et ka sellest leke.üks õhulõdvik oli ka puruks,mis sai välja vahetatud. |
Kui sul kollektorite PEALE asi lekib, siis kindlasti ei ole asi turbodes, vaid klapikambrikaane tihendites ja otsakorkides. Kui need lekivad on ka
turbod väljast üleni õlised.
Kui turbod läbi oleks, siis lekiks nad ikkagi sisselaskesse või väljalaskesse.
Esimese asjana karterituulutus puhtaks.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 03.05.13 10:34
|
|
|
Esimese asjana soovitaks koht leida, kus seda tööd tuntakse ja tegema kõigi tõenäosuste kohaselt hakatakse. Pahatihti pole asja kui sellise hind üldse
määrav kogusummat hiljem vaadates! Ja turbodest ikka naljalt tõesti kollektoritele õli ei satu nagu ka prj mainis!
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
postitati 03.05.13 12:17
|
|
|
Turbod pidid vilisema ka, ise ei ole häält kuulnud seega ei tea kas tegu on rõhulekke või pees turbodega.
|
|
|
|
kas2par
huviline
Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal
Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.
|
postitati 08.01.17 07:36
|
|
|
Minu S-il Lätis taastatud turbod. On küll vana teema aga nii mahuka töö juures laseks pigem korralikud asjad vahele panna kui uuesti maksta mootori
mahavõtu eest. Mootor jahedam siis kuuleb ka koguaeg vilinat(asuvad need ju jalge all). Üks sõber küsis kas politsei taga
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 11.01.17 15:31
|
|
|
Neid turbosid ei ole mõtet taastada. Veel vähem lätti või kuskile mujale saata.
Originaal borgwarneri keskosad on väga väikese hinnaga (ca. 200 EUR tk).
Kuna vahetusse läheb kogu turbo sisu, siis ei ole vaja midagi tasakaalustada - keskosade vahetus läheb max. 15 min - peaasi märgid teha kodadele
peale.
Kui kuumakoda pole mõranenud ja wastegate-i klapid korras on, siis see on kõige lihtsam variant. Ja kui on, siis tuleb nagunii uued turbod osta, sest
kuumkoda ei saa taastada.
|
|
|
|