Lehekülgi: 1 2 3 .. 6 |
Maff
huviline
Registreerunud 20.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T
|
postitati 15.04.13 09:03
|
|
|
Kogemusi Audi A5 ?
Tervist! Lähiajal siis plaanis vaadata uuema auto poole. Silma on jäänud Audi mudelivalikust see imeilus A5.
Kammisin foorumit ja ei leidnud ühtegi teemat selle auto kohta, ja vist ei ole huviliste auto all ka ühtegi ?!
Igaljuhul, kui kellelgi on kogemusi, mida vaadata, mis tüüpvead, hoolduskulud jne.
Ja kui juba kirjutate siis 2,7 diislist võite ka arvamusi jagada. Autoks
siis Audi A5 2,7 diisel 2008a.
Ette tänades !
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 15.04.13 09:42
|
|
|
Minu arust on hinnavahe esiveolise 2.7TDI ja quattro 3.0TDI vahel piisavalt väike, et eelistada viimast
Tehaseandmete järgi on kütusekulu ka neil põhimõtteliselt sama.
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.04.13 10:01
|
|
|
A5-te pole küll omanud, aga 2.7 vs 3.0 vahel valides eelistaksin kindlasti viimast, kuna kütusekulu vahe pea olematu, samas 3.0 tuleb quattro ja
võimsuse kasv kaasa
|
|
|
A-kaheksa
huviline
Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11
|
postitati 16.04.13 07:58
|
|
|
Tuttav sõidab justnimelt 2,7 A5-ga. Tema jaoks super varustusega auto, kuid tegelikult pole seal isegi värvilist MMI ekraani. Ehk siis Audi mõistes
täitsa "plankton" varustusaste. Kui juba sportliku kerega auto valida, siis võiks see Audina olla vähemalt nelivedu. Loomulikult võiks olla ka
bensiin. Point selles, et kui auto on edev, siis võiks see liikuda ka edevalt. Muidu juhtub nii, et talvel taandub kõik sellele, et kellel on paremad
rehvid ja iga Opeli või Fordimees irvitab tahavaatepeeglisse vaadates...
Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.04.13 09:11
|
|
|
No mineku poolest on 3.0 TDI päris edev minu arust. Isegi A6 peal ei jää sellega kellelegi jalgu. A5 kergem ja peaks veel paremini liikuma.
|
|
|
A-kaheksa
huviline
Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11
|
postitati 16.04.13 10:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
No mineku poolest on 3.0 TDI päris edev minu arust. Isegi A6 peal ei jää sellega kellelegi jalgu. A5 kergem ja peaks veel paremini liikuma.
|
Jutt siis ikka neliveost! Üheveolisele pane või 10L ja 1000kw mootor, ikka taandub kõik rehvi pidamisele.
Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.04.13 10:16
|
|
|
Jah seda küll. Esivedu tavalise difri ja võimsa mootoriga on üks õnnetu asi.
Igatahes teemasse ka: Minu arust parim valik 3.0 mootor, A5-l 176kW variant, mis peaks juba päris ökonoomne ja vähemate lapsehaigustega olema. Lisaks
varustusest vaataksin ma ise vähemalt värvilise MMI, naha/poolnaha, istmesoendused jne, siis hiljem kergem müüa. Niisama A5 pärast pole mõtet mingit
planktonit osta, kuna siis jääb see kiidetud mugavus tundmata ja järelturul mõistliku hinna eest raskem müüa.
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 16.04.13 12:03
|
|
|
Tehaseandmete põhjal on ka 2.0TQ A5 peal päris arvestavate numbrite-näitajatega ja olenevalt aastasest läbisõidust kindlasti hea valik. Hind on neil
kõrgem ainult, sest paljude 176 kW diislitega on läbisõidud sinna kolmanda sajatuhandese ringi keskele, kuid bensukatel 50-150k enamasti odomeetril
ilutsemas.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
Tonx
huviline
Registreerunud 08.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: G31 540; Tucson AWD
|
postitati 16.04.13 18:38
|
|
|
Minu jaoks oli näiteks üllatus see, et A5 Sportback (4-ukseline) on ametlikult 4-kohaline. Kupee kohta ei oska öelda, ju on kah.
Köis kaasas. Helista
|
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.04.13 18:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
Jah seda küll. Esivedu tavalise difri ja võimsa mootoriga on üks õnnetu asi.
Igatahes teemasse ka: Minu arust parim valik 3.0 mootor, A5-l 176kW variant, mis peaks juba päris ökonoomne ja vähemate lapsehaigustega olema. Lisaks
varustusest vaataksin ma ise vähemalt värvilise MMI, naha/poolnaha, istmesoendused jne, siis hiljem kergem müüa. Niisama A5 pärast pole mõtet mingit
planktonit osta, kuna siis jääb see kiidetud mugavus tundmata ja järelturul mõistliku hinna eest raskem müüa. [/quote
Ma olen sinuga täiesti nõus aga alati(eriti kui ostad kasutatud auto) ei saa kõik head korraga.
Vahel vaja millegi arvelt silm kinni pigistada. Me kõik tahaks ju heade lisadega autot.
Nii,et kui ikka auto meeldib,siis ei võib ta ka ju 2,7 mootoriga olla.
Olen kogenud ise enda nahal(ei ole küll audi),et see lapsehaiguste jutt on veidi üle pingutatud. Sõidavad ju mudeli algusaastate autod ka koguaeg
samamoodi ringi. |
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.04.13 19:00
|
|
|
Vaatasin spritmonitorist järele,et diisli keskmine on 7,8 ja bensiinil 10,41 l/100 km.
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.04.13 06:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Leopold661
Vaatasin spritmonitorist järele,et diisli keskmine on 7,8 ja bensiinil 10,41 l/100 km. |
Milline diisel ja milline bensiin?
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 18.04.13 10:10
|
|
|
Usun, et 2.0T siis silmas peetud.
Eks sakslane vast osta enamasti oma auto ikkagi nii nagu vaja. Bensiin linna ja diisel bahnile. Sellest ka selline loogiline vahe.
Iseenesest kui üksi või kahekesi sõita siis ilusamat ja mõistlikumat valikut A5-st on raske leida. Tänavapildis paneb mind isiklikult ikka pikalt
järgi vaatama.
Tehnilise poole pealt peaks ta vist olema A4 B8 üsna identne?
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.04.13 16:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Leopold661
Vaatasin spritmonitorist järele,et diisli keskmine on 7,8 ja bensiinil 10,41 l/100 km. |
Päris nii laiahaardeliselt ei võtnud,see oli üleüldine(u. 300 midagi vastajat).
|
|
|
Summutaja
huviline
Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line
|
postitati 02.06.13 16:20
|
|
|
Audi A5 2009-2010 3.0TDI
Tere,
Piilun siin vaikselt 5 ukselist A5 automaat kastiga. Kuna A5`st tean suht vähe, siis on paar küsimust tarkade ringile.
1) Kas A5 on salongi suuruselt pigem A4 või A6 sarnane?
2) Kuidas on lood neil automaat kastitega (nõrgad kohad???)
3) Üldiselt autost, head ja halvad omadused??
Ette tänades,
Silver
|
|
|
Ramm
huviline
Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW
|
postitati 02.06.13 17:23
|
|
|
Seest ei tee vahet A4'ga..ja A6 mudelist väiksem. Kahe ukseliste probleem on olnud uste vajumisega mingi ajahetkel..
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 02.06.13 17:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ramm
Kahe ukseliste probleem on olnud uste vajumisega mingi ajahetkel.. |
Jah, umbes 20a vanusena...
A5 on kupeekerega A4, arvesta ise siis praktilisust ja ruumikust. Automaatkastid on tänastel Audidel juba töökindlad ja korralikud asjad, lihtsalt
unusta ära see jutt, et õli on eluaegne. Ega ikka ei ole küll.
Aga A5 on väga väga ilus auto, stiilne ja puha. Isiklikult otsiks 3.0TDIq või siis juba S5...viimane on küll hoopis teises hinnaklassis, aga ka hoopis
muud masti auto.
|
|
|
|
Summutaja
huviline
Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line
|
postitati 02.06.13 17:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Tsitaat: | Algselt postitas: Ramm
Kahe ukseliste probleem on olnud uste vajumisega mingi ajahetkel.. |
Jah, umbes 20a vanusena...
A5 on kupeekerega A4, arvesta ise siis praktilisust ja ruumikust. Automaatkastid on tänastel Audidel juba töökindlad ja korralikud asjad, lihtsalt
unusta ära see jutt, et õli on eluaegne. Ega ikka ei ole küll.
Aga A5 on väga väga ilus auto, stiilne ja puha. Isiklikult otsiks 3.0TDIq või siis juba S5...viimane on küll hoopis teises hinnaklassis, aga ka hoopis
muud masti auto. |
Kas A5 5 ukseline on siis väiksem, kui A4 5 ukseline? (salongi poolest)
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.06.13 17:58
|
|
|
Tagumisel istmel on pearuumi kindlasti vähem, muus osas peaks sama olema.
|
|
|
Summutaja
huviline
Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line
|
postitati 02.06.13 18:04
|
|
|
Kas audil on kah olemas DSG kaste või kui ei ole, siis kui kiiresti need 2009 aasta isendid käike vahetavad?
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 02.06.13 18:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Summutaja
Kas audil on kah olemas DSG kaste või kui ei ole, siis kui kiiresti need 2009 aasta isendid käike vahetavad? |
DSG on VW-Grupi autodel kõigil olemas, nii Audil, VW-l, Skodal kui ka Seatil. No vahetavad ikka päris kiiresti, vähemalt Superbi peal käis küll
vahetus kähku, ei saanud nagu väga arugi, et vahetas. Väga hea kast. Või sul nii kiire, et vaja Ferrari-kiirusel käike vahetada? Miks see teema tundub
mulle mingi tilgateemana?
|
|
|
|
Summutaja
huviline
Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line
|
postitati 02.06.13 18:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Tsitaat: | Algselt postitas: Summutaja
Kas audil on kah olemas DSG kaste või kui ei ole, siis kui kiiresti need 2009 aasta isendid käike vahetavad? |
DSG on VW-Grupi autodel kõigil olemas, nii Audil, VW-l, Skodal kui ka Seatil. No vahetavad ikka päris kiiresti, vähemalt Superbi peal käis küll
vahetus kähku, ei saanud nagu väga arugi, et vahetas. Väga hea kast. Või sul nii kiire, et vaja Ferrari-kiirusel käike vahetada? Miks see teema tundub
mulle mingi tilgateemana? |
Tilgateemana? Point selles, mul pole kunagi olnud ühtegi auto kasti ja seega ennem ostu üritan uurida, mis seis nende kastidega on.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 02.06.13 18:50
|
|
|
Minu arust need DSG kastid on suht närvilised ja käiguvahetusel on tihti sujuvus puudulik, aga samas sel ajal, kui mõnega neist kokku puutusin, oli
endal multitronic, võibolla selle pärast tundusid kõik teised nii imelikud
Jokeraudi, miks mingit tilgateemat ajad, täiesti õigustatud küsimus, tänapäeva aut kastid võivad ikka väga erineva käitumisega olla, mina aga soovitan
ise proovima minna, sest kellele ema, kellele tütar, mul kunagi üks tuttav rääkis, et talle ei meeldi multitronic absoluutselt, sest kiirendades ei
tee käiguvahetust ja tahhomeeter on kogu aeg ühe koha peal Ürita siis
objektiivset hinnangut asjadele anda, subjektiivse hinnanguna võin öelda, et A5 hakkab tänaval silma, just see 4(5) ukseline, igatahes huvitavam, kui
b8 a4.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Graabel
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.06.13 18:53
|
|
|
Minu jaoks oli üllatav, et A5 on 4 kohaline
Olen sõitnud esiveolise A5 2,0 tdi (5 ukselisega) automaadiga ja see oli küll maanteel jube aeglane. Möödasõite tehes võrreldes A4 2,0 TDI quattro ja
manuaaliga oli see A5 minek jube uimane.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 03.06.13 07:17
|
|
|
Sry, my bad. Ärge pikka viha pidage. Igatahes, mida ma tahtsin öelda, et
DSG on igapäevaliikluseks väga hea IMO, ise pead käima ja proovima, kuidas istub. Ega foorumi põhjal ei saa mingit ettekujutust sellest, kuidas asi
reaalselt töötab.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 6 |