Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: 95a audi a6 2,5 tdi 85kw ei käivitu (Vastuseid: 25 | Vaatamisi: 3945)
ants88
huviline



Registreerunud 12.04.11
Asukoht: tartu/pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 b3 89a 2.0l/audi a6 c4 2,5 tdi

postitati 12.04.13 20:15 Tsiteeri
95a audi a6 2,5 tdi 85kw ei käivitu



Sai ostetud mootori rikega audi a6 mis väitetavald oli lambist ära surnud.Õhtu jättis seisma hommiku enam ei käivitunud.Sai siis mootorile kapremont tehtud.Aga masin ikka ei käivitu isegi ei luba.Rihma märgid on paigas ja pumba oma ka.Proovisin aju teise masina peal seal käivitus poolest pöördest ja siis kuskil 10s käis ja siis suri välja.Eeldan et immo tappab maha siis.Küttust tuleb pihusti torudest kui käivitada aga käima ei lähem.Masin asub tartus kui keegi saab äkki diaknostika seadmega vaatama tulla oleks hea.Ja kliima ploki peald sinna komputruse ka ei pääse aga eeldan et kliima plokk peeses kuna selle peal mille peal aju proovisin seal sai seald kliima plokki peald nendele koodidele ligi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ants88
huviline



Registreerunud 12.04.11
Asukoht: tartu/pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 b3 89a 2.0l/audi a6 c4 2,5 tdi

postitati 16.04.13 05:30 Tsiteeri


Elldan et kõrgsurvepump on otsas või selle juht elektronika.Aga küsimus siis suurele ringile.Kas 103kwkõrgsurve pump sobib 84 kw-sele.Või mis vahe ültse on 83 ja 103kw.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 16.04.13 07:15 Tsiteeri


Alguses 85 kw, siis 84 ja lõpuks 83, kuhu need kaovad?

85kw (AAT) mootori pump ja 103 (AEL) pump ei ole omavahel tervikuna vahetatavad nii, et asi kohe tööle hakkaks. Pumba elektrooniline osa on erinev. Küll aga saab vahetada pumba alumise osa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Dr.Rammstein
huviline

Avatar


Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal

postitati 16.04.13 07:41 Tsiteeri


Starter üldse ringi veab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ants88
huviline



Registreerunud 12.04.11
Asukoht: tartu/pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 b3 89a 2.0l/audi a6 c4 2,5 tdi

postitati 16.04.13 16:51 Tsiteeri


mhh ja starter ringi veab ikka.ja sorry nende kw nr pärast aga eeldan et saadi aru mis mootorit mõeldi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ants88
huviline



Registreerunud 12.04.11
Asukoht: tartu/pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 b3 89a 2.0l/audi a6 c4 2,5 tdi

postitati 20.04.13 22:07 Tsiteeri


masin töötab.viga oli pumba juht elektroonikas ja vales pumba asendis ja teine audi järjest mille tehase märk ei klappi vaid mingi 4cm enne tehase märki läheb alles käima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ants88
huviline



Registreerunud 12.04.11
Asukoht: tartu/pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 b3 89a 2.0l/audi a6 c4 2,5 tdi

postitati 26.04.13 18:41 Tsiteeri


nii masin enam ei liigu kuna vist sai uutele saaledele külmald pähe antud ja tõmbas ühe kepsu saale ringi ja viskas vaheld välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kiluwatt
huviline



Registreerunud 12.04.13
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal


postitati 26.04.13 20:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ants88
nii masin enam ei liigu kuna vist sai uutele saaledele külmald pähe antud ja tõmbas ühe kepsu saale ringi ja viskas vaheld välja.

vahelt välja ei tule ükski saale aga peab ikka eriline aju ehitus olema, et külmale mootorile kohe pähe andma hakata :S
kui ongi nii nagu ütled, siis ma arvan et ka väntvõll on kahju saanud ja kui nii siis mõistlikum uus mootor osta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ants88
huviline



Registreerunud 12.04.11
Asukoht: tartu/pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 b3 89a 2.0l/audi a6 c4 2,5 tdi

postitati 27.04.13 18:56 Tsiteeri


Teem küll ei annud kohe loomulikuld pähe sõitsin mingi 150 km ja siis mingi õhtu jätsin seisma ja ja paari h pärast võtsin ja sain kuskil 1-2km sõita ja ei tia mis teie arust pähe on aga no kuskil 3600rpm kuna kast vahetabki nii kõrgelt käiku külma mootoriga.ja siis tuli kolks sisse ja kui lahti kakkusin siis ei olnud saalet väntvõlli ja kepsu vahele ja keps ja vänt olid omadega istmikus.Ja uus mootori komplektne alumine ots on juba tartu poole teel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 27.04.13 20:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ants88
aga no kuskil 3600rpm kuna kast vahetabki nii kõrgelt käiku külma mootoriga.

:o


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ants88
huviline



Registreerunud 12.04.11
Asukoht: tartu/pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 b3 89a 2.0l/audi a6 c4 2,5 tdi

postitati 28.04.13 08:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Tsitaat:
Algselt postitas: ants88
aga no kuskil 3600rpm kuna kast vahetabki nii kõrgelt käiku külma mootoriga.

:o
ja see tähendab mida?vahetas teisel autol külmaga esimeseld teisele nii kõrgeld ja vahetab sellel ka.on see nüüd paha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 28.04.13 09:07 Tsiteeri


See mootor ja kast vahetab ka külmalt 2200 pöörde juures ilusti käigu ära. Lihtsalt pead ootama, et kiirust koguks, sest vahetus toimub ca 25km/h kiirusel. Teiselt kolmandale läheb vastavalt ca 50km/h juures ja Kolmandalt neljandale 70 juures. Kui esimeselt teisele 3600 pöördega lasta, siis vähemalt minu autol käiks paugust ratas ringi sedasi tehes.
See päheandmine ei anna suurt midagi, vaid lasebki mootoril rohkem pöördesse minna, et kiiremini vastav kiirus saavutada.
Kui rahulikult vaatad spidomeetrit, siis üle 2500 pöörde pole mõtet üldse lastagi seda, sest see tulemus on küllaltki väike ning küttekulu ka kohe 2 korda suurem kui rahulikult kulgedes.

Ka maanteel möödasõite teen ilma kickdownita, sest selle 2000 pöörde juures on tal jõudu mehiselt ning see kickdown suurt ei aita, toob tahma välja ja 120 pealt vahetab juba niikuinii ülesse tagasi.

Pigem libiseb sul kastis ikka midagi läbi. Endal oli selline viga algul, et vahetas kolmandalt neljandale kas siis libistades või õrna jõnksuga ( seda töösoojalt, külmalt mitte kunagi ). Vaatasin siis, et differ oli ajapikku kujvale jäänud, sest täitepunn oli suhteliselt lahti. Uus õige õli sees ja punnil uus seib ning väga mõnus ja ühtlane on sõita nüüd + mingit ulgumist ka pole, ainult tuule vuhinat on kuulda.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 28.04.13 15:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: ants88

:o
ja see tähendab mida?


See tähendab seda, et kui sisuliselt maksimumpöörete juures toimub käiguvahetus siis see viitab mingile tõsisemale veale ja ma ausaltöeldes ei saa aru kuidas sellises seisundis autoga saab rahulikult edasi lasta.:D


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Petu
huviline

Avatar


Registreerunud 13.03.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant TDI Quattro 96'

postitati 28.04.13 19:09 Tsiteeri


Kuna probleem vastab selle teemaga, siis ei hakanud uut teemat tegema. Probleem seisneb siis ühes AEL mootoriga Audis mis ei taha käima minna peale paari nädalast seismist. Seisis umbes 2 nädalat ning enne seda läks poolest pöördest käima.
Tuvastanud olen, et pihustiteni kütet ei jõua üldsegi.
Suretusklapp saab süütega ja starterit andes ilusti voolu ja teeb klõpsu - selle töökindluses täiesti kindel ei ole, äkki hoolimata klõpsust ei ava ikkagi klappi ära ?
Immo veakoode arvuti ei näita, immo tuli kellaplokis(võtme ja auto kujutis) kustub ilusti mõne sekundi möödudes peale süüte keeramist.
Ühte veakoodi viskab vahest peale käivitamise katset : 01242 - output Stages in Control Module
30-10 - open or short to b+ - intermitted - sellega seoses olen kontrollinud pumba all oleva valge pistikuga juhtme korrasolekut, mis paistab korras olevat ning mõõtsin ka seal olevat takistust, mis oli sama nagu töötaval autol.
Ehk oskab keegi aidata?
Järgmisena mõtlesin proovida anda kõrgsurvepumbale otse kütet, et äkki ei saa kütet kätte paagist, ei tea kas on mõistlik ?:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ants88
huviline



Registreerunud 12.04.11
Asukoht: tartu/pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 b3 89a 2.0l/audi a6 c4 2,5 tdi

postitati 28.04.13 19:24 Tsiteeri


selele solenoidile otse oled proovinud toidet peale panna.peaks plõksu tegema.kütust on ültsepaagis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Petu
huviline

Avatar


Registreerunud 13.03.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant TDI Quattro 96'

postitati 28.04.13 19:37 Tsiteeri


Mõtled seda mis see valge pistikuga on ja pumba all osas?
Kütust on veerand paaki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ants88
huviline



Registreerunud 12.04.11
Asukoht: tartu/pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 b3 89a 2.0l/audi a6 c4 2,5 tdi

postitati 29.04.13 05:07 Tsiteeri


...ei see mis pumba peal väljavõetet juures on.1 juheläheb külge.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Petu
huviline

Avatar


Registreerunud 13.03.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant TDI Quattro 96'

postitati 29.04.13 06:53 Tsiteeri


Sinna vool tuleb koguaeg peale ning proovisin veel igaks juhuks eraldi juhtmega ka aga ei midagi. Mul on kõik tagaluugi juhtmed ka lahti, kas võib selles viga olla? Mingi löögiandur äkki ? Ei mäleta ka kas eelmine kord kui käima panin olin sealt lammutanud või mitte...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ants88
huviline



Registreerunud 12.04.11
Asukoht: tartu/pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 b3 89a 2.0l/audi a6 c4 2,5 tdi

postitati 10.05.13 18:53 Tsiteeri


Nii masin juba mingi 1000km kulgenud.Aga tühi käigul puterdab kuidagi imelikuld.nagu vahepeal jätaks taksti vahele või midagi.ja küttuse kulu on ka kuidagi suur.Kas võib olla et mõni pihusti peetis?Külma mootoriga nagu pole väga tähedanud aga siis kui sojaks käib siis hakkab nagu vahele jätma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 10.05.13 18:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ants88
Nii masin juba mingi 1000km kulgenud.Aga tühi käigul puterdab kuidagi imelikuld.nagu vahepeal jätaks taksti vahele või midagi.ja küttuse kulu on ka kuidagi suur.Kas võib olla et mõni pihusti peetis?Külma mootoriga nagu pole väga tähedanud aga siis kui sojaks käib siis hakkab nagu vahele jätma.


Omal samuti paar kogemust sooja mootori lonkamisega - pumba kaane elektroonika on läbi (potensiomeetri vea lõi diagnostikas sisse) või siis pumbakaas on liiga peale koputatud e. kütusekogus liiga suur.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ants88
huviline



Registreerunud 12.04.11
Asukoht: tartu/pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 b3 89a 2.0l/audi a6 c4 2,5 tdi

postitati 11.05.13 14:06 Tsiteeri


mis mõttes liiga peale kopputatud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 11.05.13 16:25 Tsiteeri


Kütusepumba kaane liigutamisega saab muuta etteantava kütuse kogust - liigutades pumba kaant rihmaratta poole - kogus väheneb, liigutades kaant ette e. pihustitorude poole, kütusekogus suureneb. Liiga ette liigutades hakkab mootor lonkama ja teravat "korisevat" häält tegema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ants88
huviline



Registreerunud 12.04.11
Asukoht: tartu/pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 b3 89a 2.0l/audi a6 c4 2,5 tdi

postitati 11.05.13 17:10 Tsiteeri


Propleem tuvastatud.Üks pihusti ei tööta.Aga kas ma võin panna teise juht pihusti sinna.Üks juht pihusti tagavaraks ja seald tuli kütust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ants88
huviline



Registreerunud 12.04.11
Asukoht: tartu/pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 b3 89a 2.0l/audi a6 c4 2,5 tdi

postitati 11.05.13 19:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ants88
Propleem tuvastatud.Üks pihusti ei tööta.Aga kas ma võin panna teise juht pihusti sinna.Üks juht pihusti tagavaraks ja seald tuli kütust.
Mhh.Pihusti siis asentatud uue samasugusega ja töötab.Aga puterdab ikka.ja see pumba kaane kriip ei ole jah kohakuti.aga kui kohakuti panna siis ei käi ültse.Ja ega kütte kulu tundub tõesti suur kuidagi.keegi tartus või pärnus arvutiga ei viitsi vaatata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 11.05.13 20:25 Tsiteeri


Pumba kaane liigutamine toimub väga vähese kaupa. Üks õrn löök metallist haamriga on juba arvestatav muutus. Proovi nii - keera pumba kaane poldid 90 kraadi vastupäeva, koputa kaant õrnalt senikaua ette poole kuni mootor hakkab tavalisest erinevat häält tegema ja tugevalt lonkama. Siis kaks õrna lööki tagasi. Poldid uuesti 90 kraadi päripäeva. Kui siis ka lonkab annab vastuse juba arvuti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.7% - SQL: 62.3%]