Lehekülgi: 1 2 3 |
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 24.01.13 09:21
|
|
|
Need testid on suht kahtlased kõik. Audi on tagant teisel kohal aga VW, seat skoda kasutavad samu mootoreid ja need on siis kõrgemal kohal kuskil v?
Muidugi see et honda mootorid töökindlad on on ammu selge ja vaevalt siin keegi vastuvaidlema hakkab
|
|
|
hamlet
huviline
Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.01.13 09:22
|
|
|
Sulatõsi. Kõige kindlam on ikka 1l yarise mootor.
|
|
|
fireplay
huviline
Registreerunud 03.02.09
Asukoht: Jõgeva,Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Q
|
postitati 24.01.13 09:26
|
|
|
Eks need mis rohkem läbisõidavad neil ka rohkem probleeme.1000km aastas läbisõitnud Yaris võib saada TOP-i jah.
Ostan mobiiltelefone ja erinevat rikkis elektroonikat k.a rikkis/vanad mobiilid!
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 24.01.13 09:42
|
|
|
Selge on see, et mida lihtsama ehitusega sõiduk, seda vähem on probleeme. Endagi praktikas on teised margid olnud muretumad kui Audi, aga see ei muuda
Audide kui lemmikute staatust... Näiteks 1988 Accordiga sõitsin ca 6 aastat ja ei mäleta, et auto oleks kunagi katki läinud. Samuti oli tööauto pea 4
aasta jooksul kasutatud Opel Astra ja selle aja sees sõitsin 140000km ja ainult sai tehtud elementaarset hooldust...
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 24.01.13 09:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: fireplay
Eks need mis rohkem läbisõidavad neil ka rohkem probleeme.1000km aastas läbisõitnud Yaris võib saada TOP-i jah. |
Hästi õeldud. Võtke audi q7 2009 a ja vaadake läbisõitu ja samas vaadake teisi samas klassis oelvaid autosi...
Mugavate autodega sõidetakse ja sõitu nauditakse
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 24.01.13 10:20
|
|
|
Minupärast võib audi minna 2x rohkem ka puruks kui mingi honda, aga olgem ausad. Siis kui audi autosi tegi, siis teised automargid tehastes mängisid
legodega!
|
|
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 24.01.13 12:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Minupärast võib audi minna 2x rohkem ka puruks kui mingi honda, aga olgem ausad. Siis kui audi autosi tegi, siis teised automargid tehastes mängisid
legodega! |
Mul oli kunagi ammu 87. aasta Honda Accord, millel korralik ja muretu sissepritsega mootor. Audi samal ajal aga pani autodele peale neid mehhaanilise
pritseid veel vähemalt kuni 94. aastani vist...
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 24.01.13 13:28
|
|
|
Palju sa näed neid Hondasi tänavaliikluses enam?
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 24.01.13 13:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Palju sa näed neid Hondasi tänavaliikluses enam? |
No kere on läbi, aga mootorid vast tiksuks veel kaua. Ma saan ka oma japsi mootori kohta vaid kiidusõnu öelda soorituselt, vastpidavust näitab aeg,
aga tegelikult ka statistika. Samas aga ei ole ükski Audi mind kunagi teele jätnud, samas mazda tehnikaga ford probe suutis seda kaks korda.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
phyl
huviline
Registreerunud 04.10.12
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 Quattro 20V
|
postitati 24.01.13 13:48
|
|
|
Saksa autodega sõidetakse tunduvalt rohkem ka, kui riisipüssidega, aga audil on õnnetuid mootoreid (meh. pritse, vanatüübi V6) ja häid mootoreid (2.5
R5 TDI), ega nende kindlustus andmete põhjal ei ole mõtet mingit vastupidavust tabelit teha - keegi ei ütle mis põhjusel kindlustuse poole pöörduti.
(saksa auto omanikud tahtsid lihtsalt kindlustuselt rohkem raha tagasi saada, kui riisipüsside omanikud)
See edetabel on lollide lollitamiseks ja ullide kiitmiseks jälle välja mõeldud.
Kui saksa mootorit korralikult hooldada siis 500 000 km pole probleem.
Aga kes on näinud riisipüssi millel kella peal 500 000 km? Pole mina näinud, ega kuulnud. Max mida kohanud olen oli 92 aasta hondal 280 000 kellapeal
ja mootor veel töötas normaalselt, kuid kere oli ümber olematu (pahtel ja plastik oli alles).
Ei taha riisipüsse laita, aga kiita on neid ka maru raske.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 24.01.13 14:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: phyl
Aga kes on näinud riisipüssi millel kella peal 500 000 km? Pole mina näinud, ega kuulnud. Max mida kohanud olen oli 92 aasta hondal 280 000 kellapeal
ja mootor veel töötas normaalselt, kuid kere oli ümber olematu (pahtel ja plastik oli alles).
Ei taha riisipüsse laita, aga kiita on neid ka maru raske. |
Sõbra isal uuena ostetud 90ndate alguse sunny, ls oli sinna500 alla, kui eelmine aasta maha müüs. Vaadake saksa TÜV statistikat, sealt kenasti näha,
millega ja kui palju sõidetakse, volvod ja audi universaalid ja a8-d on suht suure ls-ga, aga ega näiteks ka avensis maha eriti jää, ikka kasutatakse
neid. Arvestage ka sellega, et ka teiste foorumite kasutajad loevad seda juttu siin, seega ei tasu neile lolli muljet jätta Audi omanikest, kes igal
juhul oma autot kiidavad, vigu ei tunnista ja kriitilist statistikat millekski ei pea.
BTW, kes siin seda vana 2,5tdi kiidab, siis minu arust foorumis ikka igal omanikul sellega probleeme jagub ja kui paljudel see mootor nii stabiilselt
ja korralikult käiks, kui peab, ma ei tea, tõsi ls suured.
Ma ei saa küll kuskilt otsast audisid laita, väga meeldivad, aga oman ka riisiraketti ja ei leidnud audil (peale nelikveo) erilisi eeliseid selle ees,
tuleb aktsepteerida, et ka teised oskavad masinaid teha, kuigi seda kohati teisele maitsele.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
phyl
huviline
Registreerunud 04.10.12
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 Quattro 20V
|
postitati 24.01.13 14:59
|
|
|
Vähemalt sa mainisid, et auto osteti uuest peast ja üks omanik kuni tänaseni. Kui peremees on hää siis masin ikka kestab. (aga miks maha müüs, kui
pill hää??) Ja proovi riisipüssiga 700 000 km ja rohkem sõita. Maru raske. Kui sakslast hooldad KORRALIKULT siis ka kestab mõnuga. (pean silmas kõiki
saksa autosid mitte ainult audit)
OT, kuid ikkagi.
Enamus eestlaste jaoks on auto remont selline kuuvarjutus, et hädapärased asjad remonditakse ära, kui enam kuidagi sõita ei saa.
Hooldusest rääkimata, PÕLINE eestlane on selline ihnuskoi, et on kohe... aa ja muidugi remontides on ka koos alati ERILISED lukksepad, kes keeravad
asju rohkem peese, kui nad ennem olid.
Tänu sellele on enamus autod turupeal saastaks/raipeks ära sõidetud ja siis küsitakse suurt raha ka veel. (Alla 2004 aasta masinatest räägin)
See on minu arvamus/kogemus ja ei taha kedagi solvata.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 24.01.13 15:45
|
|
|
Valdav osa japsidest on lihtsate kuni 2L R4 vabalthingavate bensumootoritega. Seal polegi palju lagunemas. Samas ei saa mööda vaadata sellest, et
kunagised USA ja Euroopa turu hõivamise plaanid sundisid japse kvaliteetselt ja uuenduslikult tootma. Oli minulgi 10-15a tagasi 2.0 16V PGM-FI
mootoriga '87a Prelude ja see mootor oli võrreldes enamiku sama ajastu Euroopa mootoritega nagu teisest sajandist. Usakatest rääkimata... Need teevad
siiani veel külgklappide või tõukurvarrastega mootoreid.
|
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 24.01.13 16:38
|
|
|
Kõigele lisaks on statistika suurim vale, valimit saab alati soovitud suunas liigutada. Lisaks ei suuda mina küll antud statistiliste näitajate põhjal
selliseid järeldusi teha nagu artiklis on kirjeldatud. Seda sama statistikat on erinevad väljaanded oma ära nägemise järgi igatepidi tõlgendanud.
Oluline oleks näiteks määrata ära autode vanus, mis valimisse on võetud. Kui autoga sõidad ikka 20 aastat vs 5 aastat, siis ilmselgelt 5 aasta jooksul
käid sa remondis vähem jne.
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 24.01.13 16:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Eero
Kõigele lisaks on statistika suurim vale |
On valed, on väiksed valed, on suured valed ja siis tuleb statistika .
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 24.01.13 16:47
|
|
|
Mitte statistika ei ole vale, vaid rohkem nagu sellest tehtud valed järeldused, õigesti tehtud järeldustel põhinevad hinnangud on objektiivseimad ja
usalduväärseimad hinnangud üldse.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 24.01.13 16:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Eero
Kõigele lisaks on statistika suurim vale, valimit saab alati soovitud suunas liigutada. Lisaks ei suuda mina küll antud statistiliste näitajate põhjal
selliseid järeldusi teha nagu artiklis on kirjeldatud. Seda sama statistikat on erinevad väljaanded oma ära nägemise järgi igatepidi tõlgendanud.
Oluline oleks näiteks määrata ära autode vanus, mis valimisse on võetud. Kui autoga sõidad ikka 20 aastat vs 5 aastat, siis ilmselgelt 5 aasta jooksul
käid sa remondis vähem jne. |
Mina usun statistikat! Eestis on siiski kõige kiirem palgatõus euroopas ja sellepärast keegi siin muresid ei näegi. Nagu ansip ütles: "Kui see on
majandus kriis, siis sellises kriisis tahaksin ka mina elada"
Sry for OT
Teemasse. Ilmselgelt ei huvita mind üldse, mida nad väidavad. Minu jaoks on audi super auto ja minule ta sobib. Iga asi kestab, kui teda korralikult
hooldada
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
Lauri_O
huviline
Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.
|
postitati 24.01.13 17:49
|
|
|
Noh kui vaadata seda, et rekordiomaniku Volvo sõitis läbi natuke rohkem kui 1.4 miljonit kilomeetrit siis hakkad jah järeldama midagi muud. Tehke
järgi oma diisli või bensukaga 1.5 miljonit kilti
|
|
|
|
ants88
huviline
Registreerunud 12.04.11
Asukoht: tartu/pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 b3 89a 2.0l/audi a6 c4 2,5 tdi
|
postitati 24.01.13 17:59
|
|
|
Enamus japse on tõesti kuna 2l vabaldhingavad aga nii mõnigi turbo mootoriga sakslane näeb tagatulesid.Enda 2 audit ja 2 bmw olnud ja nüüd jäänud
lõppuks honda peale.aga minu statistika järgi on audi 80 ja 90 suh õnnetud mootorid eriti 2l mehaniline pritse ja 2,3l kw ei mäleta aga need lagunesid
ja lekkisid igast otsast eriti see mehaniline pritse.ja rooli võimu pumm ka krigiseb kõigil nendel.Jaapani autod on lihtsald vales kliimas,seal kus
soola ei ole seal kestavad japsid ka ja kui hooldada põhjalust sõidad päris usinasti.Vahepael sõidan ühe a6 2,5l tdi-ga ja liigub töötab aga juhitaVus
on ikka väga mööda.Mugav ja vaikne on ka sõita aga mugavusel on oma hind.ja selle a6 esi tiivad roostetada ka sama moodi nagu minu honda nii et
kõikidele autodele teeb see sool liiga.Ja ega igal autototjal on oma prioriteet.jaapanlastel on lihtsald see,et selle ajapeale kui saa see 700 000km
täisõidad on juba autod turvalisemaks läinud ja naad tahvad et neid ostetakse.esindusestki öeldakse et sellepärast tõstetakse vanemate japanlaste
varosa hinnad kõrgeks et ostetaks uusi ja turvalisemaid mudeleid.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 24.01.13 18:12
|
|
|
Viimase postituse peale ütleks ainuld seda, et loll on see kes vabandust ei leia.
|
|
|
|
Vihane-Tihane
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado
|
postitati 24.01.13 18:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: phyl
Aga kes on näinud riisipüssi millel kella peal 500 000 km? Pole mina näinud, ega kuulnud. Max mida kohanud olen oli 92 aasta hondal 280 000 kellapeal
ja mootor veel töötas normaalselt, kuid kere oli ümber olematu (pahtel ja plastik oli alles).
|
Jah...päris 500 000km pole aga 482 000km on peal minu 92a 1,6l Primeral. Auto soetasin liikumiseks ajal, kui enda 200 renoveerisin. Tookord sai pulli
pärast kompressioonid ka ära mõõdetud ja need jäid 13,5 ja 14 vahele (tuli tõsise üllatusena). Ilma liialdamata: moto ei leki kuskilt, ei võta tilkagi
õli, ei suitse ja ainuke auto peres, mis käivitus eelmine talv ka -33 kraadiga. Tõsi...hooldusraamatus on näha, et korralist on tehtud ametlikult kuni
minuni. Mitteametlikult hooldan konet edasi nii nagu kord ja kohus. Arvan, et selle auto päevad lõppevad utiilis täiesti töökorras mootoriga.
PS! Aga see on auto, millega ma sõitu ei naudi. Selleks tarbeks on ja jääb minu avant
Ahjaa...sellele Hondale liida julgelt +200 000km otsa ja saad reaalse läbisõidu
BLOW-JOB is better then NO JOB
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 24.01.13 19:27
|
|
|
Ma lasen endale enne kuuli pähe, kui ostan Suzuki Alto 97 a oma... Rääkimatta muust seal...
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
varemax
huviline
Registreerunud 27.03.11
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 b8 2,0 tdi 2008
|
postitati 24.01.13 20:34
|
|
|
Auto algab ikka A-ga Täpselt nagu audi..
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |