Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi V8 ostusoov (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 3782)
riho.tamme
huviline



Registreerunud 12.04.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 V6 2.8

postitati 19.01.13 17:11 Tsiteeri
Audi V8 ostusoov






Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zandr
klubiliige



Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ex steroididel Sigar

postitati 19.01.13 17:20 Tsiteeri


Miks just see aasta? 88 aastal veel 4.2 mootorit ei kasutatud, see tuli paar aastat hiljem. Muidu masinatel erilist vahet pole, kütusekulu on suhteliselt sarnane, hooldus ka põhimõtteliselt sama, hea isendi korral väga mugav liikur.


Quattro, the only antidote known to man against the white cocaine like substance..
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
riho.tamme
huviline



Registreerunud 12.04.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 V6 2.8

postitati 19.01.13 17:28 Tsiteeri
ok






Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 20.01.13 10:09 Tsiteeri


Eks meist paljudele meeldivad erinevad erilised autod ning V8 ja isegi A8 ostuhinnad on tõesti naeruväärselt odavaks muutunud, kuid vaata, et ikka sellega sõita ka jõuad. V8 + vanamoodne automaatkast (tüüpiliselt, manuaal on haruldus ja luksusklassi kalduva auto puhul tõenäoliselt ka mitte esimene eelistus) raskel neliveolisel kerel ei anna kokku just mingit ökopilli. Pluss hooldus ja remont...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 20.01.13 10:34 Tsiteeri


Tegemist on väga laheda autoga. Suur, raske ja aeglane . Asjatundjad vaatavad pikalt järele ja võhikud ( audide alal) mõtlevad: Meil oli ka kunagi Audi 100
Enne ostu kaeva siit V8ga liituvad teemad välja. Palju on räägitud hoolduskuludest ja nn tüüpvigadest.
Kindel on see, et hästi hooldatud masinat odavalt ei saa.
Vaadates tänast turuhinda, võib julgelt väita, et sama summa mis kulutasid soetamisele paned ka koheselt hooldusele.
Soovin juba ette edu v8 soetamisel .


;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 20.01.13 21:08 Tsiteeri


Audi V8 = puhas sõidurõõm. Liikuv tugitool.
Kogu see 1200 - n €, mis sa aastas hooldekuludele paned, ununeb sul autolt saadava sõidumõnu näol kiiresti.

Kütusekuluks arvesta 16-20 linnas. Talvel lisa siia mõned liitrid juure, sest V8 tagadiffer ja lumi = :D (<-- sinu nägu)
Kui ökot sõidad, saad ka 11-12 hakkama. Räägime siis linnakulust ikkagi automaat kasti ja 3,6 mootoriga. Püsika paned 60km/h peale, siis kompuuter näitab hetkekulu 6-7l/100le.

Omast kogemusest räägin veel niipalju, et talvel funnimiseks on D11 kere 3,6 quattro kordades etem, kui C6 kere 3.0tdi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rix30
huviline



Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3 1,8T 8L

postitati 28.02.13 14:23 Tsiteeri


Mul on 1988 v8 4,2 ja manual kastiga. Auto maksis 1200e ja juppe külge keeratud 2000e eest ning läheb veel samapalju. Kütuse võtab kõik mis paaki valad ja enamgi veel. Õligi vajab vahel lisamist. Talvel asendamattu ja lõbu tekitav sõiduriist, ega mugavusestki puudu jää!


Adolf Hitler!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 04.03.13 19:12 Tsiteeri


Vaikselt mõlgub peas mõte oma 2.5td 103kw c4 a6 Audi v8 vastu ümber vahetada. Kuna kindlustusel vahet pole, siis ehk targemad oskaks öelda, et kui suur vahe on 3.6 ja 4.2 mootoril? Kütusekulus nad peaks samasse auku jääma, kuid kas ka tõmme ja minek sama? 2.5 85 ja 103kw on vahe ikka sees.
Ise kaldun 4.2 poole, kuid turg on 3.6 täis.
Kütusekulu pole oluline, sest enamjaolt niikuinii lühikesed otsad ja seda v8 tegema ei hakka. Pigem ikka funi ja tripi auto. Kõrvale võtaks mingi ökopunni lihtsalt poes ja tööl käimiseks.

2.5 td 103kw on igapäevaseks liikuriks ideaal, kuid kui tööjuures 4.2 a8 ja teiste mõnusate autodega ( sh. 4.2 turbo b4 ) sõita saanud, rääkimata siis tavlistest s4 jms. ihkab hing ka endale midagi põnevat saada ja kuna Viljandi on v8 tühi, siis oleks kuri plaan üks ka siia veeretada.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 04.03.13 19:21 Tsiteeri


Kahju et poolteist aastat tagasi ei huvitunud sellisest asjast. Oleksid linnast saanud 4.2 mustika endale, väga lisaderohke, väga sile ja korralik ja pedandi oma. Läks vist kuhugi Tartu kanti. Niipalju kui ma aru olen saanud, siis soovitatakse seda 4.2 rohkem. Mul olnud 4.2 a8 ja 4.2 s6, aga südames ihkan ikka 2.2tq tagasi, need v8 on jõulised ja ägedad, aga mind sümpatiseerib turbokas rohkem. Kas Viljandis pole tõesti enam v8 liikvel? :O


Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.03.13 19:21 Tsiteeri


Mul on selline isiklik arvamus, et D11 juures pole mootori kubatuur nii oluline, kui see, et kõik ülejäänud asjad korrektselt töötaksid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 04.03.13 19:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mokits
Kahju et poolteist aastat tagasi ei huvitunud sellisest asjast. Oleksid linnast saanud 4.2 mustika endale, väga lisaderohke, väga sile ja korralik ja pedandi oma. Läks vist kuhugi Tartu kanti. Niipalju kui ma aru olen saanud, siis soovitatakse seda 4.2 rohkem. Mul olnud 4.2 a8 ja 4.2 s6, aga südames ihkan ikka 2.2tq tagasi, need v8 on jõulised ja ägedad, aga mind sümpatiseerib turbokas rohkem. Kas Viljandis pole tõesti enam v8 liikvel? :O


Paraku see must v8, mis kunagi liikvel oli Viljandis on nüüdseks kadunud ja ma arvan, et see oli sama isiku oma, kellel praegu v8 turbo b4. See isik on tõeline Audiarmastaja ja pedant! Viimati käis oma a8 longiga meil tööjuures ja tema sõnad olid järgmised:
**Võtke kasvõi terve mootor maha, kuid jahutusvedeliku leket enam näha ei taha **.

Kuid lõpuks ka teemasse. Huvitab siiski antud mootorite erinevus, kas siis 3.6 või 4.2?


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 04.03.13 19:30 Tsiteeri


Ei ole see. See oli hästi tumesinine, AYD olid nr. tähed. See oli samuti pedandi oma ja masin sai hoolt ainult esinduses. Kui targad räägivad et küttekulu vahet pole, siis soovitaks mina oma s6 kogemusest 4.2 :) Aga las teadjamad räägivad, ma pole konkreetselt v8 omanik olnud. Kuigi seal sama kone mis s4-l? 206kw?

Edit: Ega need v8 mootorid suht mahlased olnud ikka jah, millega on erinevate masinate puhul kokkupuuted olnud, seda ei tea miks, aga enamus ikka ligased.
.


Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
timukas100
huviline



Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi

postitati 04.03.13 19:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Wolf123
Tsitaat:
Algselt postitas: mokits
Kahju et poolteist aastat tagasi ei huvitunud sellisest asjast. Oleksid linnast saanud 4.2 mustika endale, väga lisaderohke, väga sile ja korralik ja pedandi oma. Läks vist kuhugi Tartu kanti. Niipalju kui ma aru olen saanud, siis soovitatakse seda 4.2 rohkem. Mul olnud 4.2 a8 ja 4.2 s6, aga südames ihkan ikka 2.2tq tagasi, need v8 on jõulised ja ägedad, aga mind sümpatiseerib turbokas rohkem. Kas Viljandis pole tõesti enam v8 liikvel? :O


Paraku see must v8, mis kunagi liikvel oli Viljandis on nüüdseks kadunud ja ma arvan, et see oli sama isiku oma, kellel praegu v8 turbo b4. See isik on tõeline Audiarmastaja ja pedant! Viimati käis oma a8 longiga meil tööjuures ja tema sõnad olid järgmised:
**Võtke kasvõi terve mootor maha, kuid jahutusvedeliku leket enam näha ei taha **.

Kuid lõpuks ka teemasse. Huvitab siiski antud mootorite erinevus, kas siis 3.6 või 4.2?

Noh, võimalik, et see oli minu must v8 4.2, mis oli lisadest pungil ja läks ta tõesti Tartu tagasi:D
keegi zeroblade vist oli, kest ta minema viis.
Ja noh, pole ühtegi autot nii raske südamega müünud kui seda. Juba see, kui selle ostukuulutuse ennemlõunat panin, tuli poole tunnipärast pakkumine, kohe helistasin ja juba olin autos, 1.5h pärast Tartus ja krt kui ilus see oli. Ja minu omaks ta saigi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zandr
klubiliige



Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ex steroididel Sigar

postitati 04.03.13 19:53 Tsiteeri


Zeroblade masin on nüüd kaustaja Jürgen kasutuses.


Quattro, the only antidote known to man against the white cocaine like substance..
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 04.03.13 19:55 Tsiteeri


Osta võimalikult korralik masin . Vahet pole mis mootoriga .


;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 04.03.13 19:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arsi
Osta võimalikult korralik masin . Vahet pole mis mootoriga .


Kuna minu c4 pole ka päris saiapätsi hinda väärt ning hetkel turu kallim v8 vist 2000 eest müügis, siis ootan veel 4.2 liitrist ja rohkete lisadega, kuna 2000 eur pole just see summa, mille eest enda autot kinkima kipuks.
Eeldan, et ca 3000 eur eest võib juba täiesti normaalse isendi saada? See eeldab muidugi minupoolset väikest juurdemaksu.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
timukas100
huviline



Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi

postitati 04.03.13 20:02 Tsiteeri


Jürgeni käes olevast v8 võin nii mõndagi pajatada, kuidas kelladeblokki sai 2st-1 kokkutehtud, piduriklotside kulumisandur seal kohe ära kräkitud jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audiQ
huviline

Avatar


Registreerunud 03.01.07
Asukoht: võru-tartu
Kasutaja on eemal

Auto: V8 4.2 93a

postitati 04.03.13 22:04 Tsiteeri


Minu arvamus v8 puhul on, et kui juba siis juba ehk 4.2. Üldiselt on auto pommikindel nii et kalla ja talla(kui mootor korras). Minul pole olnud küll suuri läbisõite kuid vead mis esinenud suhteliselt tavalised. Lõbu on selle masinaga palju aga eks see teeb ka rahakoti vahest nukraks :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jürgen
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.11.04
Kasutaja on eemal


postitati 06.03.13 19:18 Tsiteeri


Kuna minu v8 juba läbi käis, siis toon välja, et mina olen 10 kuu jooksul keskmiselt ca 200€/kuus sellesse isendisse pannud kulumaterjalide ja töörahadena ning praegu see tendents jätkub. Kui peaksin siiski lõplikult müügi kasuks otsustama, siis ma tahaks loota, et 50-100€/kuu ollakse nõus ikka edaspidi alla panema, lisaks kütusele jms püsikuludele - saaks kaua kestva super masina.
V8 EI OLE säästuauto, kaugel sellest. Ma sõidan sellega igapäevaselt ja 18-20L linnas on reaalne kulu. Veits funnida, siis 25 keskmiseks pole ka probleem. Kui paak täis võtta, on statika arve 100€ (+/- mõni eur) ja sellega mina saan sõita max. 2 nädalat.

Autoärikaks mul ilmselgelt ei tasu hakata :) ja loomulikult on võimalik iga kuu 10-20L kaupa tankida ja 0€ investeerida, kuna enamus aega mädaneb kuskil nurgas. Minu kulu km kohta arvutuse võib eelneva info pealt ise teha.
Liising koreakas on selles vaates ikkagi iga kell soodsam ja tutikana salongist välja sõites saab muretuid kilomeetreid nautida kordades rohkem.

Niiet tasub rahulikult mõelda, aga mina ei kahetse. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
apollo
huviline



Registreerunud 07.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi v8

postitati 16.07.13 20:25 Tsiteeri


Paar enda kogemust. Tõin 3.6 V8 Quattro Saksast 5 a tagasi ja sõitnud tänaseks Eesti teid 100 000 km. Hinnanguliselt olen pannud autosse ca 200 - 300 eur aastas, mis puudutab sõiduks vajalikku osa. Tuunimised jätan siit välja.

Mis kütusekulusse puutub, siis talvel linnas olen 14l'ga välja tulnud ja suvel on see kuskil 12 l/100. Tegemist on olnud normaalse sõiduga, kus eraldi ökonoomiat pole taga ajanud. Maanteel ca 10.

Kokkuvõttes on minu kogemus, et tegu pole odava autoga pidamise mõttes, aga kui hankida kobe isend ja teda korras hoida, ei ole ka midagi hullu. Samas, kui satub isend mis on difuusselt läbi, on kindlasti tegemist õnnetusega rahakoti jaoks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
deicide
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: 92' Audi V8 4,2 Quattro, 01' Audi S8 4,2 Quattro

postitati 25.08.16 07:25 Tsiteeri


Eelistaks kindlasti 4,2st, need rariteetsemad ja üldiselt paremas korras. Ja mineku vahe peaks olema tuntav, kuna väände vahe on 60 Nm (400 vs. 340) ja tehase andmetel kiirenduse erinevus 0-100ni 2,2 sek automaatkastiga (7,7 vs. 9,9 sek). Oma 4,2sega olen Soome kiirteedel ka 250 kmh kiirut nautind, 3,6ga seda võimalust pole. Ja minu v8 on olnud Viljandis alates 2007 septembrist, ta küll seisis paar aastakest, aga nüüd võtsin käsile jälle :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 25.08.16 07:46 Tsiteeri


Kas see allpool kirjutatud 4,2 turbo b4 on endine Juri Liske auto?
Jääb Viljandis aeg-ajalt silma ja meenutab seda hunti lambanahas.

Tsitaat:
Algselt postitas: Wolf123
Vaikselt mõlgub peas mõte oma 2.5td 103kw c4 a6 Audi v8 vastu ümber vahetada. Kuna kindlustusel vahet pole, siis ehk targemad oskaks öelda, et kui suur vahe on 3.6 ja 4.2 mootoril? Kütusekulus nad peaks samasse auku jääma, kuid kas ka tõmme ja minek sama? 2.5 85 ja 103kw on vahe ikka sees.
Ise kaldun 4.2 poole, kuid turg on 3.6 täis.
Kütusekulu pole oluline, sest enamjaolt niikuinii lühikesed otsad ja seda v8 tegema ei hakka. Pigem ikka funi ja tripi auto. Kõrvale võtaks mingi ökopunni lihtsalt poes ja tööl käimiseks.

2.5 td 103kw on igapäevaseks liikuriks ideaal, kuid kui tööjuures 4.2 a8 ja teiste mõnusate autodega ( sh. 4.2 turbo b4 ) sõita saanud, rääkimata siis tavlistest s4 jms. ihkab hing ka endale midagi põnevat saada ja kuna Viljandi on v8 tühi, siis oleks kuri plaan üks ka siia veeretada.



Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.2% - SQL: 62.8%]