riho.tamme
huviline
Registreerunud 12.04.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 V6 2.8
|
postitati 19.01.13 17:11
|
|
|
Audi V8 ostusoov
|
|
|
Zandr
klubiliige
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Ex steroididel Sigar
|
postitati 19.01.13 17:20
|
|
|
Miks just see aasta? 88 aastal veel 4.2 mootorit ei kasutatud, see tuli paar aastat hiljem. Muidu masinatel erilist vahet pole, kütusekulu on
suhteliselt sarnane, hooldus ka põhimõtteliselt sama, hea isendi korral väga mugav liikur.
Quattro, the only antidote known to man against the white cocaine like substance..
|
|
|
|
riho.tamme
huviline
Registreerunud 12.04.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 V6 2.8
|
postitati 19.01.13 17:28
|
|
|
ok
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 20.01.13 10:09
|
|
|
Eks meist paljudele meeldivad erinevad erilised autod ning V8 ja isegi A8 ostuhinnad on tõesti naeruväärselt odavaks muutunud, kuid vaata, et ikka
sellega sõita ka jõuad. V8 + vanamoodne automaatkast (tüüpiliselt, manuaal on haruldus ja luksusklassi kalduva auto puhul tõenäoliselt ka mitte
esimene eelistus) raskel neliveolisel kerel ei anna kokku just mingit ökopilli. Pluss hooldus ja remont...
|
|
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 20.01.13 10:34
|
|
|
Tegemist on väga laheda autoga. Suur, raske ja aeglane . Asjatundjad vaatavad pikalt järele ja võhikud ( audide alal) mõtlevad: Meil oli ka kunagi
Audi 100
Enne ostu kaeva siit V8ga liituvad teemad välja. Palju on räägitud hoolduskuludest ja nn tüüpvigadest.
Kindel on see, et hästi hooldatud masinat odavalt ei saa.
Vaadates tänast turuhinda, võib julgelt väita, et sama summa mis kulutasid soetamisele paned ka koheselt hooldusele.
Soovin juba ette edu v8 soetamisel .
|
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 20.01.13 21:08
|
|
|
Audi V8 = puhas sõidurõõm. Liikuv tugitool.
Kogu see 1200 - n €, mis sa aastas hooldekuludele paned, ununeb sul autolt saadava sõidumõnu näol kiiresti.
Kütusekuluks arvesta 16-20 linnas. Talvel lisa siia mõned liitrid juure, sest V8 tagadiffer ja lumi = (<-- sinu nägu)
Kui ökot sõidad, saad ka 11-12 hakkama. Räägime siis linnakulust ikkagi automaat kasti ja 3,6 mootoriga. Püsika paned 60km/h peale, siis kompuuter
näitab hetkekulu 6-7l/100le.
Omast kogemusest räägin veel niipalju, et talvel funnimiseks on D11 kere 3,6 quattro kordades etem, kui C6 kere 3.0tdi.
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 28.02.13 14:23
|
|
|
Mul on 1988 v8 4,2 ja manual kastiga. Auto maksis 1200e ja juppe külge keeratud 2000e eest ning läheb veel samapalju. Kütuse võtab kõik mis paaki
valad ja enamgi veel. Õligi vajab vahel lisamist. Talvel asendamattu ja lõbu tekitav sõiduriist, ega mugavusestki puudu jää!
Adolf Hitler!
|
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 04.03.13 19:12
|
|
|
Vaikselt mõlgub peas mõte oma 2.5td 103kw c4 a6 Audi v8 vastu ümber vahetada. Kuna kindlustusel vahet pole, siis ehk targemad oskaks öelda, et kui
suur vahe on 3.6 ja 4.2 mootoril? Kütusekulus nad peaks samasse auku jääma, kuid kas ka tõmme ja minek sama? 2.5 85 ja 103kw on vahe ikka sees.
Ise kaldun 4.2 poole, kuid turg on 3.6 täis.
Kütusekulu pole oluline, sest enamjaolt niikuinii lühikesed otsad ja seda v8 tegema ei hakka. Pigem ikka funi ja tripi auto. Kõrvale võtaks mingi
ökopunni lihtsalt poes ja tööl käimiseks.
2.5 td 103kw on igapäevaseks liikuriks ideaal, kuid kui tööjuures 4.2 a8 ja teiste mõnusate autodega ( sh. 4.2 turbo b4 ) sõita saanud, rääkimata siis
tavlistest s4 jms. ihkab hing ka endale midagi põnevat saada ja kuna Viljandi on v8 tühi, siis oleks kuri plaan üks ka siia veeretada.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
postitati 04.03.13 19:21
|
|
|
Kahju et poolteist aastat tagasi ei huvitunud sellisest asjast. Oleksid linnast saanud 4.2 mustika endale, väga lisaderohke, väga sile ja korralik ja
pedandi oma. Läks vist kuhugi Tartu kanti. Niipalju kui ma aru olen saanud, siis soovitatakse seda 4.2 rohkem. Mul olnud 4.2 a8 ja 4.2 s6, aga südames
ihkan ikka 2.2tq tagasi, need v8 on jõulised ja ägedad, aga mind sümpatiseerib turbokas rohkem. Kas Viljandis pole tõesti enam v8 liikvel? :O
Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
|
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.03.13 19:21
|
|
|
Mul on selline isiklik arvamus, et D11 juures pole mootori kubatuur nii oluline, kui see, et kõik ülejäänud asjad korrektselt töötaksid.
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 04.03.13 19:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mokits
Kahju et poolteist aastat tagasi ei huvitunud sellisest asjast. Oleksid linnast saanud 4.2 mustika endale, väga lisaderohke, väga sile ja korralik ja
pedandi oma. Läks vist kuhugi Tartu kanti. Niipalju kui ma aru olen saanud, siis soovitatakse seda 4.2 rohkem. Mul olnud 4.2 a8 ja 4.2 s6, aga südames
ihkan ikka 2.2tq tagasi, need v8 on jõulised ja ägedad, aga mind sümpatiseerib turbokas rohkem. Kas Viljandis pole tõesti enam v8 liikvel? :O
|
Paraku see must v8, mis kunagi liikvel oli Viljandis on nüüdseks kadunud ja ma arvan, et see oli sama isiku oma, kellel praegu v8 turbo b4. See isik
on tõeline Audiarmastaja ja pedant! Viimati käis oma a8 longiga meil tööjuures ja tema sõnad olid järgmised:
**Võtke kasvõi terve mootor maha, kuid jahutusvedeliku leket enam näha ei taha **.
Kuid lõpuks ka teemasse. Huvitab siiski antud mootorite erinevus, kas siis 3.6 või 4.2?
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
postitati 04.03.13 19:30
|
|
|
Ei ole see. See oli hästi tumesinine, AYD olid nr. tähed. See oli samuti pedandi oma ja masin sai hoolt ainult esinduses. Kui targad räägivad et
küttekulu vahet pole, siis soovitaks mina oma s6 kogemusest 4.2 Aga las
teadjamad räägivad, ma pole konkreetselt v8 omanik olnud. Kuigi seal sama kone mis s4-l? 206kw?
Edit: Ega need v8 mootorid suht mahlased olnud ikka jah, millega on erinevate masinate puhul kokkupuuted olnud, seda ei tea miks, aga enamus ikka
ligased.
.
Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
|
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 04.03.13 19:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Wolf123
Tsitaat: | Algselt postitas: mokits
Kahju et poolteist aastat tagasi ei huvitunud sellisest asjast. Oleksid linnast saanud 4.2 mustika endale, väga lisaderohke, väga sile ja korralik ja
pedandi oma. Läks vist kuhugi Tartu kanti. Niipalju kui ma aru olen saanud, siis soovitatakse seda 4.2 rohkem. Mul olnud 4.2 a8 ja 4.2 s6, aga südames
ihkan ikka 2.2tq tagasi, need v8 on jõulised ja ägedad, aga mind sümpatiseerib turbokas rohkem. Kas Viljandis pole tõesti enam v8 liikvel? :O
|
Paraku see must v8, mis kunagi liikvel oli Viljandis on nüüdseks kadunud ja ma arvan, et see oli sama isiku oma, kellel praegu v8 turbo b4. See isik
on tõeline Audiarmastaja ja pedant! Viimati käis oma a8 longiga meil tööjuures ja tema sõnad olid järgmised:
**Võtke kasvõi terve mootor maha, kuid jahutusvedeliku leket enam näha ei taha **.
Kuid lõpuks ka teemasse. Huvitab siiski antud mootorite erinevus, kas siis 3.6 või 4.2? |
Noh, võimalik, et see oli minu must v8 4.2, mis oli lisadest pungil ja läks ta tõesti Tartu tagasi
keegi zeroblade vist oli, kest ta minema viis.
Ja noh, pole ühtegi autot nii raske südamega müünud kui seda. Juba see, kui selle ostukuulutuse ennemlõunat panin, tuli poole tunnipärast pakkumine,
kohe helistasin ja juba olin autos, 1.5h pärast Tartus ja krt kui ilus see oli. Ja minu omaks ta saigi.
|
|
|
Zandr
klubiliige
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Ex steroididel Sigar
|
postitati 04.03.13 19:53
|
|
|
Zeroblade masin on nüüd kaustaja Jürgen kasutuses.
Quattro, the only antidote known to man against the white cocaine like substance..
|
|
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 04.03.13 19:55
|
|
|
Osta võimalikult korralik masin . Vahet pole mis mootoriga .
|
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 04.03.13 19:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arsi
Osta võimalikult korralik masin . Vahet pole mis mootoriga . |
Kuna minu c4 pole ka päris saiapätsi hinda väärt ning hetkel turu kallim v8 vist 2000 eest müügis, siis ootan veel 4.2 liitrist ja rohkete lisadega,
kuna 2000 eur pole just see summa, mille eest enda autot kinkima kipuks.
Eeldan, et ca 3000 eur eest võib juba täiesti normaalse isendi saada? See eeldab muidugi minupoolset väikest juurdemaksu.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 04.03.13 20:02
|
|
|
Jürgeni käes olevast v8 võin nii mõndagi pajatada, kuidas kelladeblokki sai 2st-1 kokkutehtud, piduriklotside kulumisandur seal kohe ära kräkitud jne.
|
|
|
audiQ
huviline
Registreerunud 03.01.07
Asukoht: võru-tartu
Kasutaja on eemal
Auto: V8 4.2 93a
|
postitati 04.03.13 22:04
|
|
|
Minu arvamus v8 puhul on, et kui juba siis juba ehk 4.2. Üldiselt on auto pommikindel nii et kalla ja talla(kui mootor korras). Minul pole olnud küll
suuri läbisõite kuid vead mis esinenud suhteliselt tavalised. Lõbu on selle masinaga palju aga eks see teeb ka rahakoti vahest nukraks
|
|
|
Jürgen
klubiliige
Registreerunud 11.11.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.03.13 19:18
|
|
|
Kuna minu v8 juba läbi käis, siis toon välja, et mina olen 10 kuu jooksul keskmiselt ca 200€/kuus sellesse isendisse pannud kulumaterjalide ja
töörahadena ning praegu see tendents jätkub. Kui peaksin siiski lõplikult müügi kasuks otsustama, siis ma tahaks loota, et 50-100€/kuu ollakse nõus
ikka edaspidi alla panema, lisaks kütusele jms püsikuludele - saaks kaua kestva super masina.
V8 EI OLE säästuauto, kaugel sellest. Ma sõidan sellega igapäevaselt ja 18-20L linnas on reaalne kulu. Veits funnida, siis 25 keskmiseks pole ka
probleem. Kui paak täis võtta, on statika arve 100€ (+/- mõni eur) ja sellega mina saan sõita max. 2 nädalat.
Autoärikaks mul ilmselgelt ei tasu hakata ja loomulikult on võimalik iga
kuu 10-20L kaupa tankida ja 0€ investeerida, kuna enamus aega mädaneb kuskil nurgas. Minu kulu km kohta arvutuse võib eelneva info pealt ise teha.
Liising koreakas on selles vaates ikkagi iga kell soodsam ja tutikana salongist välja sõites saab muretuid kilomeetreid nautida kordades rohkem.
Niiet tasub rahulikult mõelda, aga mina ei kahetse.
|
|
|
apollo
huviline
Registreerunud 07.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi v8
|
postitati 16.07.13 20:25
|
|
|
Paar enda kogemust. Tõin 3.6 V8 Quattro Saksast 5 a tagasi ja sõitnud tänaseks Eesti teid 100 000 km. Hinnanguliselt olen pannud autosse ca 200 - 300
eur aastas, mis puudutab sõiduks vajalikku osa. Tuunimised jätan siit välja.
Mis kütusekulusse puutub, siis talvel linnas olen 14l'ga välja tulnud ja suvel on see kuskil 12 l/100. Tegemist on olnud normaalse sõiduga, kus
eraldi ökonoomiat pole taga ajanud. Maanteel ca 10.
Kokkuvõttes on minu kogemus, et tegu pole odava autoga pidamise mõttes, aga kui hankida kobe isend ja teda korras hoida, ei ole ka midagi hullu.
Samas, kui satub isend mis on difuusselt läbi, on kindlasti tegemist õnnetusega rahakoti jaoks.
|
|
|
deicide
huviline
Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: 92' Audi V8 4,2 Quattro, 01' Audi S8 4,2 Quattro
|
postitati 25.08.16 07:25
|
|
|
Eelistaks kindlasti 4,2st, need rariteetsemad ja üldiselt paremas korras. Ja mineku vahe peaks olema tuntav, kuna väände vahe on 60 Nm (400 vs. 340)
ja tehase andmetel kiirenduse erinevus 0-100ni 2,2 sek automaatkastiga (7,7 vs. 9,9 sek). Oma 4,2sega olen Soome kiirteedel ka 250 kmh kiirut nautind,
3,6ga seda võimalust pole. Ja minu v8 on olnud Viljandis alates 2007 septembrist, ta küll seisis paar aastakest, aga nüüd võtsin käsile jälle
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 25.08.16 07:46
|
|
|
Kas see allpool kirjutatud 4,2 turbo b4 on endine Juri Liske auto?
Jääb Viljandis aeg-ajalt silma ja meenutab seda hunti lambanahas.
Tsitaat: | Algselt postitas: Wolf123
Vaikselt mõlgub peas mõte oma 2.5td 103kw c4 a6 Audi v8 vastu ümber vahetada. Kuna kindlustusel vahet pole, siis ehk targemad oskaks öelda, et kui
suur vahe on 3.6 ja 4.2 mootoril? Kütusekulus nad peaks samasse auku jääma, kuid kas ka tõmme ja minek sama? 2.5 85 ja 103kw on vahe ikka sees.
Ise kaldun 4.2 poole, kuid turg on 3.6 täis.
Kütusekulu pole oluline, sest enamjaolt niikuinii lühikesed otsad ja seda v8 tegema ei hakka. Pigem ikka funi ja tripi auto. Kõrvale võtaks mingi
ökopunni lihtsalt poes ja tööl käimiseks.
2.5 td 103kw on igapäevaseks liikuriks ideaal, kuid kui tööjuures 4.2 a8 ja teiste mõnusate autodega ( sh. 4.2 turbo b4 ) sõita saanud, rääkimata siis
tavlistest s4 jms. ihkab hing ka endale midagi põnevat saada ja kuna Viljandi on v8 tühi, siis oleks kuri plaan üks ka siia veeretada.
|
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|