Lehekülgi: 1 2 |
vaido84
huviline
Registreerunud 17.02.09
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.01.13 21:28
|
|
|
2,5 V6 tdi läheb pikalt käima
Mure siis selline,et 99a 2,5 V6 tdi läheb pikalt käima. Nii sooja kui ka külma mootoriga. Hakkab nagu 1-2 silindriga lubama ja siis võtab kõik järgi
ja käib ilusti. Kellegil veel sellist viga esinend ja oskab äkki aidata, kuskohast viga otsida!?
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 12.01.13 22:49
|
|
|
Eelsüüteküünlad näiteks.
|
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.01.13 08:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Fugitive
Eelsüüteküünlad näiteks. |
Ei tohiks olla... küünlaid soojalt taha ei panda ju.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 13.01.13 09:24
|
|
|
Kas on ka vahet, kas järgmine käivitus on tunni või päeva pärast?
Võimalik et küte jookseb maha seistes.
|
|
|
vaido84
huviline
Registreerunud 17.02.09
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.01.13 09:40
|
|
|
Erilist vahet ei ole täheldanud, aga korra proovisin,et ajasin nina alla poole ja tagumiku üles, vähe paremini läks! Aga eelsüüteküünlad ka vist läbi.
eks hakkan proovima!
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 14.01.13 08:27
|
|
|
Kui pole ammu hoolduses käinud, võiks kõikide nookurite allesoleku ka üle kontrollida.
|
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 14.01.13 10:25
|
|
|
Ma ei hakkanud kohe inimese tuju rikkuma
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Kui pole ammu hoolduses käinud, võiks kõikide nookurite allesoleku ka üle kontrollida. |
|
|
|
|
vaido84
huviline
Registreerunud 17.02.09
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.01.13 16:02
|
|
|
kuhu need nookurid lähevad siis? mootor muidu käib ilust vaikselt!
|
|
|
Urmo14
huviline
Registreerunud 05.07.11
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 S-line 3.0 tdi Q
|
postitati 14.01.13 16:46
|
|
|
No kui veel hullemini arvata, siis enda 525 diisel bemmil kunagi oli kõrgsurve pump "minemas" ja küte vajus tagasi. Siis oli sama viga. Peaks saama
ka remontida.
Kuid ära peale seda kirja torma kõrgsurvepumpa vahetama vaid kontrolli odavamad " vea tekitajad üle" Ku ei aita siis pöördu vea leidmisel
spetsjalisti juurde.
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 14.01.13 17:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vaido84
kuhu need nookurid lähevad siis? mootor muidu käib ilust vaikselt! |
Kui tõukurite, nookurite ja nukkvõllide komplekt kulunud, siis lihtsalt lendavad vahelt minema. Üsna isuga kuluvad need nimetatud osad sellel mootoril.
Muuseas mu kunagisel 2.5 V6 TDI-l oli ka paar nookurit plehku pannud, aga mootori töös anomaaliaid ei märganud ja sõitis hästi. Klapikambrikaane
tihendid lekkisid ja nende vahetusega tuli asi ilmsiks.
Siin foorumis on 2.5 V6 TDI muredest küllalt juttu, vii end kurssi, kui sellist omad.
|
|
|
vaido84
huviline
Registreerunud 17.02.09
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.01.13 17:46
|
|
|
Käisin võtsin mootori katte maha, ja küttetorus ilus suur mull vahel! Et sealt vist see pikalt käivitus tulebki, homme panen klapi vahele siis
näha
Ja ühlt poolt klapikaane tihend ka vist laseb läbi kuidagi õline oli sealt, eks siis homme näha ole mis seal all peitub.
|
|
|
raidoaudics
huviline
Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.01.13 21:14
|
|
|
Vaata küttefiltri peal olev tagasilaske klapp üle, kas on ikka ilusti oma pesas. Tavaliselt peale filtri vahetust vana klapp uude pessa vb esimese
hooga ei pea.
|
|
|
slaava
huviline
Registreerunud 26.01.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.01.13 11:54
|
|
|
Mul samuti probleem 2,5 TDI käivitamisega. Esimese käivitusega hommikul läheb paugust käima ja töötab kenasti. Sõidan tööle ca 10km ja auto seisab
umbes 2h ning uuesti käima panemisel enam ei taha minna ja nii pidevalt. Laseb käiata tühjalt väga kaua. Täna lasi nii kaua käiata kui aku lõpuks
tühjaks sai. Eelsüüte küünlad u 3 nädalat tagasi kõik vahetatud. Ehk oskab keegi öelda milles võib probleem olla. Viga ei tundu olevat külma ilma
tõttu sest sama teema oli ka laevas(Tln-Helsinki) kus on + kraadid. Laevast välja sõites tahtis ka väga pikalt käivitamist enne kui lõpuks käima läks.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 21.01.13 12:50
|
|
|
Räägi kasutajaga jyrisoo, seal softi viga. Kui mootor natuke soojem siis ei pane küünlaid järgi.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 21.01.13 13:28
|
|
|
Või loe siit. Mis sa ikka inimest tüütad, kui ta juba kõik kirja
on pannud.
|
|
|
|
slaava
huviline
Registreerunud 26.01.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.01.13 13:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Või loe siit. Mis sa ikka inimest tüütad, kui ta juba kõik kirja
on pannud. |
see õpetus c4 2,5 diisli kohta. mul probleem c5 2,5 v6 diisliga. sellega vist asi nii lihtne pole?
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 21.01.13 14:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kristoff
Tsitaat: | Algselt postitas: vaido84
kuhu need nookurid lähevad siis? mootor muidu käib ilust vaikselt! |
Kui tõukurite, nookurite ja nukkvõllide komplekt kulunud, siis lihtsalt lendavad vahelt minema. Üsna isuga kuluvad need nimetatud osad sellel mootoril.
Muuseas mu kunagisel 2.5 V6 TDI-l oli ka paar nookurit plehku pannud, aga mootori töös anomaaliaid ei märganud ja sõitis hästi. Klapikambrikaane
tihendid lekkisid ja nende vahetusega tuli asi ilmsiks.
Siin foorumis on 2.5 V6 TDI muredest küllalt juttu, vii end kurssi, kui sellist omad. |
Ma küll ei usu, et mõni kadunud nookur kehvale käivitumisele (eriti soojalt) märkimisväärselt kaasa aitaks, eriti veel kui mootor muidu ilusti käib
(st igal silindril on nii sisse- kui väljalaskel vähemalt 1 nookur olemas.)
St antud teema kontekstis on see nookurijutt rohkem selline pulli..tt.
Esimese asjana kahtlustaks ka eelsoojendust, kuid see ei tohiks tõepoolest sooja mootori käivitamisel probleeme tekitada. Keegi siin ka just maadles
pika käivitumisega, lahtise temperatuurianduriga käivitus seejuures normaalselt. 1 võimalikest veapõhjustest on ntx kütusetemperatuuri andur. Kuigi
tõenäolisemalt on ikka tegu mingisuguse lekkega kas siis pumbast, filtrist või kusagilt torustikust.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.01.13 17:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Räägi kasutajaga jyrisoo, seal softi viga. Kui mootor natuke soojem siis ei pane küünlaid järgi. |
Lepiks nüüd ühes asjas kokku, et päris kõike ka ikka softiga ei ravi. Nii enesekindlalt väita, et mingil autol softi viga, on pisut meelevaldne minu
arvates. Viga on reeglina mootoris, toitesüsteemis või mõnes anduris, miks autod tehasest vigase softiga välja peaksid tulema ja/või viga hakkab
kummitama 10-20 aasta pärast?
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 21.01.13 18:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarts
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Räägi kasutajaga jyrisoo, seal softi viga. Kui mootor natuke soojem siis ei pane küünlaid järgi. |
Lepiks nüüd ühes asjas kokku, et päris kõike ka ikka softiga ei ravi. Nii enesekindlalt väita, et mingil autol softi viga, on pisut meelevaldne minu
arvates. Viga on reeglina mootoris, toitesüsteemis või mõnes anduris, miks autod tehasest vigase softiga välja peaksid tulema ja/või viga hakkab
kummitama 10-20 aasta pärast? |
Ok. Tooks sulle elust-enesest ühe näite. Mazda 6 2.0 2006. Aku jooksis tühjaks peale vihmast ilma. Mõõdeti lekke voolu ja aku laadimist. Kahtlustati
vihma sensorit, et ärkab ellu valve all. Vahetati generaator, kuna laadimine oli nõrk, vahetati aku kuna väideti, et generaator on selle tuksi
keeranud ja puhastati kõik massi ühendused autol, aga viga endine. Kuna sõbral oli tuttav elektrik Inchcape's siis lõpuks vahetati seal autol Body
Control Module'i softi ja asi korras.
Ei väida just, et konkreetsel autol softi viga on, juhtisin lihtsalt tähelepanu sellele, kui kõik muu on korras autol.
|
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 22.01.13 12:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Räägi kasutajaga jyrisoo, seal softi viga. Kui mootor natuke soojem siis ei pane küünlaid järgi. |
Asi pole neil küünaldes vaid soojema mootoriga ei anta kütust pihustitele alla 250rpm. Kuna aku ega starter pole enam uueväärsed, ei suuda nad kohe
250rpm ringi ajada ja tekib see viivitus. Muutes käivituskaarti tarkvaras, saab pihustite avanemise madalamatele pööretele tuua. Aitab ka uus starter
ja aku. Sama probleem pea kõikidel VAG mootoritel vananedes. Laialt lahatud teema VW foorumis.
|
|
|
|
slaava
huviline
Registreerunud 26.01.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.01.13 13:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jyrisoo
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Räägi kasutajaga jyrisoo, seal softi viga. Kui mootor natuke soojem siis ei pane küünlaid järgi. |
Asi pole neil küünaldes vaid soojema mootoriga ei avata pihusteid alla 250rpm. Kuna aku ega starter pole enam uueväärsed, ei suuda nad kohe 250rpm
ringi ajada ja tekkib see viivitus. Muutes käivituskaarti tarkvaras, saab pihustite avanemise madalamatele pööretele tuua. Aitab ka uus starter ja
aku. Sama probleem pea kõikidel VAG mootoritel vananedes. Laialt lahatud teema VW foorumis. |
Kuidas ta siis pika käiamise peale ikka käima läheb lõpuks? Mida pikemalt käiad seda tühjemaks peaks aku minema ja seda vähem jõuab ta ringi ajada
teoreetiliselt? Kui ta kohe alguses ei suuda seda 250rpm saavutada siis tühjema akuga ei suudaks ta seda kuidagi enam. Või sain ma millestki valesti
aru.
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 22.01.13 18:34
|
|
|
Peale mõnda sekundit saab aju aru, et pöördeid pole piisavalt ja avab pumbakraanid. Lihtsalt tüütu viivitus.
|
|
|
|
vaido84
huviline
Registreerunud 17.02.09
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.02.13 14:27
|
|
|
Filter vahetatud enam õhku sees pole ikka läheb pikalt käima!
panime arvuti järgi kontrollisime koik võimalikud andurid ja muud jubinad üle,näidud olid korras!
Nüüd ainuke mis näitas et pump on veits vale, homme panen paika siis näha mis edasi saab!
|
|
|
-karla-
huviline
Registreerunud 01.12.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B9 2,0 TDI
|
postitati 13.02.13 16:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jyrisoo
Peale mõnda sekundit saab aju aru, et pöördeid pole piisavalt ja avab pihustid. Lihtsalt tüütu viivitus. |
Hmm, kas ma olen millegist valesti aru saanud? mismoodi avab aju sellise mootori pihusteid? pole ju elektroonilised vaid täiesti tavalised
mehaanilised pihustid?
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 13.02.13 21:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -karla-
Tsitaat: | Algselt postitas: jyrisoo
Peale mõnda sekundit saab aju aru, et pöördeid pole piisavalt ja avab pihustid. Lihtsalt tüütu viivitus. |
Hmm, kas ma olen millegist valesti aru saanud? mismoodi avab aju sellise mootori pihusteid? pole ju elektroonilised vaid täiesti tavalised
mehaanilised pihustid? |
Ka mina mõtisklesin selle üle, kuna pihustid avanevad kütuse rõhu mõjul siis rõhu puudumisel neid ei avatagi. Rõhu suunamine pihustitesse määratakse
aju vahendusel. Terminoloogiliselt on sõnastus jh natuke vale, kuid mõte on arusaadav siiski.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |