Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: 2,5 V6 tdi läheb pikalt käima (Vastuseid: 30 | Vaatamisi: 7359)
vaido84
huviline

Avatar


Registreerunud 17.02.09
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.13 21:28 Tsiteeri
2,5 V6 tdi läheb pikalt käima



Mure siis selline,et 99a 2,5 V6 tdi läheb pikalt käima. Nii sooja kui ka külma mootoriga. Hakkab nagu 1-2 silindriga lubama ja siis võtab kõik järgi ja käib ilusti. Kellegil veel sellist viga esinend ja oskab äkki aidata, kuskohast viga otsida!?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 12.01.13 22:49 Tsiteeri


Eelsüüteküünlad näiteks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.13 08:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Fugitive
Eelsüüteküünlad näiteks.

Ei tohiks olla... küünlaid soojalt taha ei panda ju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 13.01.13 09:24 Tsiteeri


Kas on ka vahet, kas järgmine käivitus on tunni või päeva pärast?

Võimalik et küte jookseb maha seistes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vaido84
huviline

Avatar


Registreerunud 17.02.09
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.13 09:40 Tsiteeri


Erilist vahet ei ole täheldanud, aga korra proovisin,et ajasin nina alla poole ja tagumiku üles, vähe paremini läks! Aga eelsüüteküünlad ka vist läbi. eks hakkan proovima!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 14.01.13 08:27 Tsiteeri


Kui pole ammu hoolduses käinud, võiks kõikide nookurite allesoleku ka üle kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 14.01.13 10:25 Tsiteeri


Ma ei hakkanud kohe inimese tuju rikkuma :P

Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Kui pole ammu hoolduses käinud, võiks kõikide nookurite allesoleku ka üle kontrollida.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
vaido84
huviline

Avatar


Registreerunud 17.02.09
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal


postitati 14.01.13 16:02 Tsiteeri


kuhu need nookurid lähevad siis? mootor muidu käib ilust vaikselt!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Urmo14
huviline



Registreerunud 05.07.11
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c6 S-line 3.0 tdi Q

postitati 14.01.13 16:46 Tsiteeri


No kui veel hullemini arvata, siis enda 525 diisel bemmil kunagi oli kõrgsurve pump "minemas" ja küte vajus tagasi. Siis oli sama viga. Peaks saama ka remontida.
Kuid ära peale seda kirja torma kõrgsurvepumpa vahetama vaid kontrolli odavamad " vea tekitajad üle" Ku ei aita siis pöördu vea leidmisel spetsjalisti juurde.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 14.01.13 17:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vaido84
kuhu need nookurid lähevad siis? mootor muidu käib ilust vaikselt!

Kui tõukurite, nookurite ja nukkvõllide komplekt kulunud, siis lihtsalt lendavad vahelt minema. :D Üsna isuga kuluvad need nimetatud osad sellel mootoril.

Muuseas mu kunagisel 2.5 V6 TDI-l oli ka paar nookurit plehku pannud, aga mootori töös anomaaliaid ei märganud ja sõitis hästi. Klapikambrikaane tihendid lekkisid ja nende vahetusega tuli asi ilmsiks.

Siin foorumis on 2.5 V6 TDI muredest küllalt juttu, vii end kurssi, kui sellist omad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vaido84
huviline

Avatar


Registreerunud 17.02.09
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal


postitati 14.01.13 17:46 Tsiteeri


Käisin võtsin mootori katte maha, ja küttetorus ilus suur mull vahel! Et sealt vist see pikalt käivitus tulebki, homme panen klapi vahele siis näha:D
Ja ühlt poolt klapikaane tihend ka vist laseb läbi kuidagi õline oli sealt, eks siis homme näha ole mis seal all peitub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raidoaudics
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 18.01.13 21:14 Tsiteeri


Vaata küttefiltri peal olev tagasilaske klapp üle, kas on ikka ilusti oma pesas. Tavaliselt peale filtri vahetust vana klapp uude pessa vb esimese hooga ei pea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
slaava
huviline



Registreerunud 26.01.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 21.01.13 11:54 Tsiteeri


Mul samuti probleem 2,5 TDI käivitamisega. Esimese käivitusega hommikul läheb paugust käima ja töötab kenasti. Sõidan tööle ca 10km ja auto seisab umbes 2h ning uuesti käima panemisel enam ei taha minna ja nii pidevalt. Laseb käiata tühjalt väga kaua. Täna lasi nii kaua käiata kui aku lõpuks tühjaks sai. Eelsüüte küünlad u 3 nädalat tagasi kõik vahetatud. Ehk oskab keegi öelda milles võib probleem olla. Viga ei tundu olevat külma ilma tõttu sest sama teema oli ka laevas(Tln-Helsinki) kus on + kraadid. Laevast välja sõites tahtis ka väga pikalt käivitamist enne kui lõpuks käima läks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 21.01.13 12:50 Tsiteeri


Räägi kasutajaga jyrisoo, seal softi viga. Kui mootor natuke soojem siis ei pane küünlaid järgi.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 21.01.13 13:28 Tsiteeri


Või loe siit. Mis sa ikka inimest tüütad, kui ta juba kõik kirja on pannud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
slaava
huviline



Registreerunud 26.01.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 21.01.13 13:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Või loe siit. Mis sa ikka inimest tüütad, kui ta juba kõik kirja on pannud.


see õpetus c4 2,5 diisli kohta. mul probleem c5 2,5 v6 diisliga. sellega vist asi nii lihtne pole?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 21.01.13 14:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kristoff
Tsitaat:
Algselt postitas: vaido84
kuhu need nookurid lähevad siis? mootor muidu käib ilust vaikselt!

Kui tõukurite, nookurite ja nukkvõllide komplekt kulunud, siis lihtsalt lendavad vahelt minema. :D Üsna isuga kuluvad need nimetatud osad sellel mootoril.

Muuseas mu kunagisel 2.5 V6 TDI-l oli ka paar nookurit plehku pannud, aga mootori töös anomaaliaid ei märganud ja sõitis hästi. Klapikambrikaane tihendid lekkisid ja nende vahetusega tuli asi ilmsiks.

Siin foorumis on 2.5 V6 TDI muredest küllalt juttu, vii end kurssi, kui sellist omad.


Ma küll ei usu, et mõni kadunud nookur kehvale käivitumisele (eriti soojalt) märkimisväärselt kaasa aitaks, eriti veel kui mootor muidu ilusti käib (st igal silindril on nii sisse- kui väljalaskel vähemalt 1 nookur olemas.;)) St antud teema kontekstis on see nookurijutt rohkem selline pulli..tt.:D

Esimese asjana kahtlustaks ka eelsoojendust, kuid see ei tohiks tõepoolest sooja mootori käivitamisel probleeme tekitada. Keegi siin ka just maadles pika käivitumisega, lahtise temperatuurianduriga käivitus seejuures normaalselt. 1 võimalikest veapõhjustest on ntx kütusetemperatuuri andur. Kuigi tõenäolisemalt on ikka tegu mingisuguse lekkega kas siis pumbast, filtrist või kusagilt torustikust.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 21.01.13 17:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Räägi kasutajaga jyrisoo, seal softi viga. Kui mootor natuke soojem siis ei pane küünlaid järgi.


Lepiks nüüd ühes asjas kokku, et päris kõike ka ikka softiga ei ravi. Nii enesekindlalt väita, et mingil autol softi viga, on pisut meelevaldne minu arvates. Viga on reeglina mootoris, toitesüsteemis või mõnes anduris, miks autod tehasest vigase softiga välja peaksid tulema ja/või viga hakkab kummitama 10-20 aasta pärast?


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 21.01.13 18:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarts
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Räägi kasutajaga jyrisoo, seal softi viga. Kui mootor natuke soojem siis ei pane küünlaid järgi.


Lepiks nüüd ühes asjas kokku, et päris kõike ka ikka softiga ei ravi. Nii enesekindlalt väita, et mingil autol softi viga, on pisut meelevaldne minu arvates. Viga on reeglina mootoris, toitesüsteemis või mõnes anduris, miks autod tehasest vigase softiga välja peaksid tulema ja/või viga hakkab kummitama 10-20 aasta pärast?

Ok. Tooks sulle elust-enesest ühe näite. Mazda 6 2.0 2006. Aku jooksis tühjaks peale vihmast ilma. Mõõdeti lekke voolu ja aku laadimist. Kahtlustati vihma sensorit, et ärkab ellu valve all. Vahetati generaator, kuna laadimine oli nõrk, vahetati aku kuna väideti, et generaator on selle tuksi keeranud ja puhastati kõik massi ühendused autol, aga viga endine. Kuna sõbral oli tuttav elektrik Inchcape's siis lõpuks vahetati seal autol Body Control Module'i softi ja asi korras.

Ei väida just, et konkreetsel autol softi viga on, juhtisin lihtsalt tähelepanu sellele, kui kõik muu on korras autol.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 22.01.13 12:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Räägi kasutajaga jyrisoo, seal softi viga. Kui mootor natuke soojem siis ei pane küünlaid järgi.

Asi pole neil küünaldes vaid soojema mootoriga ei anta kütust pihustitele alla 250rpm. Kuna aku ega starter pole enam uueväärsed, ei suuda nad kohe 250rpm ringi ajada ja tekib see viivitus. Muutes käivituskaarti tarkvaras, saab pihustite avanemise madalamatele pööretele tuua. Aitab ka uus starter ja aku. Sama probleem pea kõikidel VAG mootoritel vananedes. Laialt lahatud teema VW foorumis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
slaava
huviline



Registreerunud 26.01.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 22.01.13 13:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jyrisoo
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Räägi kasutajaga jyrisoo, seal softi viga. Kui mootor natuke soojem siis ei pane küünlaid järgi.

Asi pole neil küünaldes vaid soojema mootoriga ei avata pihusteid alla 250rpm. Kuna aku ega starter pole enam uueväärsed, ei suuda nad kohe 250rpm ringi ajada ja tekkib see viivitus. Muutes käivituskaarti tarkvaras, saab pihustite avanemise madalamatele pööretele tuua. Aitab ka uus starter ja aku. Sama probleem pea kõikidel VAG mootoritel vananedes. Laialt lahatud teema VW foorumis.


Kuidas ta siis pika käiamise peale ikka käima läheb lõpuks? Mida pikemalt käiad seda tühjemaks peaks aku minema ja seda vähem jõuab ta ringi ajada teoreetiliselt? Kui ta kohe alguses ei suuda seda 250rpm saavutada siis tühjema akuga ei suudaks ta seda kuidagi enam. Või sain ma millestki valesti aru.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 22.01.13 18:34 Tsiteeri


Peale mõnda sekundit saab aju aru, et pöördeid pole piisavalt ja avab pumbakraanid. Lihtsalt tüütu viivitus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vaido84
huviline

Avatar


Registreerunud 17.02.09
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal


postitati 13.02.13 14:27 Tsiteeri


Filter vahetatud enam õhku sees pole ikka läheb pikalt käima!
panime arvuti järgi kontrollisime koik võimalikud andurid ja muud jubinad üle,näidud olid korras!
Nüüd ainuke mis näitas et pump on veits vale, homme panen paika siis näha mis edasi saab!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-karla-
huviline



Registreerunud 01.12.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B9 2,0 TDI

postitati 13.02.13 16:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jyrisoo
Peale mõnda sekundit saab aju aru, et pöördeid pole piisavalt ja avab pihustid. Lihtsalt tüütu viivitus.


Hmm, kas ma olen millegist valesti aru saanud? mismoodi avab aju sellise mootori pihusteid? pole ju elektroonilised vaid täiesti tavalised mehaanilised pihustid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 13.02.13 21:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -karla-
Tsitaat:
Algselt postitas: jyrisoo
Peale mõnda sekundit saab aju aru, et pöördeid pole piisavalt ja avab pihustid. Lihtsalt tüütu viivitus.


Hmm, kas ma olen millegist valesti aru saanud? mismoodi avab aju sellise mootori pihusteid? pole ju elektroonilised vaid täiesti tavalised mehaanilised pihustid?


Ka mina mõtisklesin selle üle, kuna pihustid avanevad kütuse rõhu mõjul siis rõhu puudumisel neid ei avatagi. Rõhu suunamine pihustitesse määratakse aju vahendusel. Terminoloogiliselt on sõnastus jh natuke vale, kuid mõte on arusaadav siiski.;)


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.8% - SQL: 56.2%]