coke
huviline
Registreerunud 28.11.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.12.12 16:15
|
|
|
A6 2.5TDI 114kW 2001 nukkvõllid
Tere!
Ostsin suvel selle isendi. Läbisõit oli veits keritud, mitte palju, hetkel oleks õige läbisõit 240 000km. Kas sellel mootoril oleks vaja vahetada ka
nukkvõllid ?
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 18.12.12 16:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: coke
Tere!
Ostsin suvel selle isendi. Läbisõit oli veits keritud, mitte palju, hetkel oleks õige läbisõit 240 000km. Kas sellel mootoril oleks vaja vahetada ka
nukkvõllid ? |
Ostsin suvel rosinasaia, nüüd pooled rosinad hallitama läinud, kas peaks uued rosinad ostma?
Ehk siis kõik sõltub konkreetsest masinast ja ennustamine ilma asja süvenemata suht mõttetu.
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.12.12 17:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: coke
Tere!
Ostsin suvel selle isendi. Läbisõit oli veits keritud, mitte palju, hetkel oleks õige läbisõit 240 000km. Kas sellel mootoril oleks vaja vahetada ka
nukkvõllid ? |
Suure tõenäosusega 240 000km reaalselt sõitnud mootoril piisab tõukurite ja nookurite vahetusest, sedagi rohkem profülaktika mõttes.
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
coke
huviline
Registreerunud 28.11.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.12.12 10:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarts
Tsitaat: | Algselt postitas: coke
Tere!
Ostsin suvel selle isendi. Läbisõit oli veits keritud, mitte palju, hetkel oleks õige läbisõit 240 000km. Kas sellel mootoril oleks vaja vahetada ka
nukkvõllid ? |
Suure tõenäosusega 240 000km reaalselt sõitnud mootoril piisab tõukurite ja nookurite vahetusest, sedagi rohkem profülaktika mõttes.
|
Küsisin seda sellepärast, et nüüd tuleb rihmavahetus ettevõtta, aga kui lasen töökojas ülevaadata, siis äkki pole vaja vahetada aga öeldakse, et on
küll.
Kuidas seda kindlaks teha kas nad on kulunud või ei ole ? Või ainult mootorit lahti võttes on näha ? Või lasen, siis ainult rihma vahetada,
kogukomlekt koos veepumbaga ? Läbisõit on esinduses kontrollitud muidu.
See asi ka, kas sellel 2.5tdi 114kW 2001.06 või oli 08 mootorikood AYM on juba tugevdatud nukkvõllid või ei ole ?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 19.12.12 11:34
|
|
|
Kui sul selline usalduse puudus on töökoja vastu, siis vali teine töökoda!
Ma usun, et kasutaja tarts oskab sind kindlasti aidata antud mootori puhul.
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.12.12 17:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: coke
Tsitaat: | Algselt postitas: tarts
Tsitaat: | Algselt postitas: coke
Tere!
Ostsin suvel selle isendi. Läbisõit oli veits keritud, mitte palju, hetkel oleks õige läbisõit 240 000km. Kas sellel mootoril oleks vaja vahetada ka
nukkvõllid ? |
Suure tõenäosusega 240 000km reaalselt sõitnud mootoril piisab tõukurite ja nookurite vahetusest, sedagi rohkem profülaktika mõttes.
|
Küsisin seda sellepärast, et nüüd tuleb rihmavahetus ettevõtta, aga kui lasen töökojas ülevaadata, siis äkki pole vaja vahetada aga öeldakse, et on
küll.
Kuidas seda kindlaks teha kas nad on kulunud või ei ole ? Või ainult mootorit lahti võttes on näha ? Või lasen, siis ainult rihma vahetada,
kogukomlekt koos veepumbaga ? Läbisõit on esinduses kontrollitud muidu.
See asi ka, kas sellel 2.5tdi 114kW 2001.06 või oli 08 mootorikood AYM on juba tugevdatud nukkvõllid või ei ole ? |
Paar tõde kordaks üle, millest siin-seal kindlasti juttu - uuema tüübi nukkvõllid (mis = seest tühi nö toruvõll, kulumise probleem lahendatud
rullnookuri ja erikattega nuka näol) on peal kõigil mootoritel, mille kood algab tähega B ja selliseid hakati tehasest paigaldama 2003a teisest
poolest. Seega AYM on sama hea/probleemne kui mootorid mida hakati B5 ja C5 kerega masinate 1998a mudelitele paigaldama (nt 110kw AKN).
Kulumist saab hinnata ikkagi ainult klapikambrikaante eemaldamise järgselt. Reeglina on olnud kulunumad 1-3 silindripeas olev raudvara, seega kui soov
säästa, siis tasuks alustada sealt, kui seal ilus pilt, siis peaks ka teise poole sisu korras olema.
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
v6hitler
huviline
Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.01.13 19:52
|
|
|
Kus kohast 2,5tdi diislil silindreid lugema hakatakse? Endal küll 132kw 2,5tdi, kuid sel ju sama jama. Et vaataks enda masinal ka siis selle 1 ja 3
silindri üle. Ühesõnaga seal peaks siis olema nukkvõllil sooned sees?
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 06.01.13 19:59
|
|
|
Bank 1, silindrid 1-3 on paremal pool, kundepoolne.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 06.01.13 20:04
|
|
|
On üks väike B-tähega erand, nimelt BFC (120 kw) on ka veel "vanade" nukkadega.
|
|
|
|
v6hitler
huviline
Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.01.13 20:23
|
|
|
Kuid mida täpsemalt vaadata, mille järgi seal asju hinnata? Auto õige läbisõit muidu 385 000km
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
|