Lehekülgi: 1 2 |
sven.u
huviline
Registreerunud 22.04.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T 97a
|
postitati 04.12.12 15:01
|
|
|
audi A6 2.6 v6 110kw (C4)(1991-1997)
Tervitus.
On plaan soetada omale: audi a6 2.6 110kw 1995a avant.
Kuidas need autod üldiselt vastu peavad? Kuidas on ülalpidamiskulud, kui palju laguneb, mida jälgida ostu ajal ? jne.
üks selline mis silma jäi : http://auto.motors24.ee/vehicles/376176-Audi-A6-1995.aspx?pg=12&sort=price.ASC
Igasugune info on teretulnud.
|
|
|
Dr.Rammstein
huviline
Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal
|
postitati 04.12.12 16:01
|
|
|
2,6 on mõnus mootor, kui hästi hoitud ehk õigeaegselt hooldused tehtud.
Ma soovitaksin sul seda autot vaatama minna inimesega kes jagab mootoreid, ning saab häälest aru kui midagi seal valesti , sest et seda autot
korralikuks saada pead sa sinna omajagu raha alla taguma, vaata pigem korralikumaid.
|
|
|
Quattru
klubiliige
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 04.12.12 16:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Dr.Rammstein
2,6 on mõnus mootor ... |
Mis mõttes ta mõnus? Mitte et nokiks konkreetse sõna pärast, aga miks nii arvad?
|
|
|
|
Dr.Rammstein
huviline
Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal
|
postitati 04.12.12 16:46
|
|
|
Mõnus selles suhtes et jõu ja kütte kulu suhe on parem kui näiteks 2.0 85kw, 2.3 98kw 1.8 92kw, mis kõik võtavad kütet samasse auku selle kere peal.
|
|
|
sven.u
huviline
Registreerunud 22.04.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T 97a
|
postitati 04.12.12 17:00
|
|
|
nagu näha siis keegi väga ei soovita seda masinat osta ?
|
|
|
Dr.Rammstein
huviline
Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal
|
postitati 04.12.12 17:01
|
|
|
Mine tee proovisõit ära.
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 04.12.12 17:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Dr.Rammstein
Mõnus selles suhtes et jõu ja kütte kulu suhe on parem kui näiteks 2.0 85kw, 2.3 98kw 1.8 92kw, mis kõik võtavad kütet samasse auku selle kere peal.
|
Päris nii ikka ei ole. 2.0 võtab päris kindlasti vähem. 2.3 on enamvähem samasse auku, sõltub rohkem seisukorrast ja seadistuse korrektsusest.
Pigem on 2.6 ja 2.8 sama kuluga, aga 2.8 oluliselt erksam. Ära unusta, et V6-l on ka muud kulud suuremad. Küündlaid rohkem, vedelike kogus suurem,
rihmavahetus ja kindlustus kallim jne. Eriti 2.0-ga võrreldes. Lisaks on ka 2 ploki- ja klapikambrikaant, mille tihendite lekkimine on suhteliselt
tüüpiline nendele V6-tele.
Kuna 2.6-l on sisselaskes ka totrad plastikust õhusuunajad, mis kipuvad ära lagunema ja halvemal juhul mootorisse jõudma, siis ega ülemäära mõnusaks
seda mootorit küll ei peaks. Seda enam, et 2.8-l on nt need klapid metallist ja oluliselt töökindlamad + siis ülatoodud jutt.
Üldiselt on C4 hea auto ja V6 (2.8) mootor sellel ka üpris normaalne, aga ilma põhjaliku kontrollita seda V6-t osta ei tahaks. Tihendite väsimine ja
katalüsaatorite puudumine on põhilisteks probleemideks.
|
|
|
Dr.Rammstein
huviline
Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal
|
postitati 04.12.12 17:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kristoff
Tsitaat: | Algselt postitas: Dr.Rammstein
Mõnus selles suhtes et jõu ja kütte kulu suhe on parem kui näiteks 2.0 85kw, 2.3 98kw 1.8 92kw, mis kõik võtavad kütet samasse auku selle kere peal.
|
Päris nii ikka ei ole. 2.0 võtab päris kindlasti vähem. 2.3 on enamvähem samasse auku, sõltub rohkem seisukorrast ja seadistuse korrektsusest.
Pigem on 2.6 ja 2.8 sama kuluga, aga 2.8 oluliselt erksam. Ära unusta, et V6-l on ka muud kulud suuremad. Küündlaid rohkem, vedelike kogus suurem,
rihmavahetus ja kindlustus kallim jne. Eriti 2.0-ga võrreldes. Lisaks on ka 2 ploki- ja klapikambrikaant, mille tihendite lekkimine on suhteliselt
tüüpiline nendele V6-tele.
Kuna 2.6-l on sisselaskes ka totrad plastikust õhusuunajad, mis kipuvad ära lagunema ja halvemal juhul mootorisse jõudma, siis ega ülemäära mõnusaks
seda mootorit küll ei peaks. Seda enam, et 2.8-l on nt need klapid metallist ja oluliselt töökindlamad + siis ülatoodud jutt.
Üldiselt on C4 hea auto ja V6 (2.8) mootor sellel ka üpris normaalne, aga ilma põhjaliku kontrollita seda V6-t osta ei tahaks. Tihendite väsimine ja
katalüsaatorite puudumine on põhilisteks probleemideks. |
Tsitaat: | Algselt postitas: Dr.Rammstein
jõu ja kütte kulu suhe |
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 04.12.12 17:27
|
|
|
Selge on see, et alla 1000eur ei saa kindlasti mitte ühtegi korralikku c4, mis kohest tegemist ei vajaks. Kui siis mõne 2.3 liitrise heal juhul, sest
neid keegi eriti ei taha.
Endal olnud 2.3 , 2.6 ja nüüd 2.5td ning kõik nad on nokitsemist vajanud, kuid praegune, mis oli kõvasti kallim, kui kaks eelmist kokku on ka kõige
korralikum, kõige suuremate lisadega jms.
Korralikud, hooldatud ja siledad bensakad jäävad sinna 1500 eur kanti.
Korralikud ja lisaderohked dislad hakkavad reeglina alates 2000 eur. ( Diisel Quattrole võid ca 1000eur otsa liita )
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
Quattru
klubiliige
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 04.12.12 18:05
|
|
|
Kui juba ausalt mainitakse ära, et üks kahest lambdadest on vaja vahetada, tea mis üllatusi veel võib esile tulla (uus üks sond Boch jääb 80 euro
kanti)...ülevaatus kohe läbi saamas.
Teiseks muidugi vana Audi puhul vali quattro, siis tulevikus kergem lahti saada 
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 04.12.12 18:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kristoff
Ära unusta, et V6-l on ka muud kulud suuremad. Küündlaid rohkem, vedelike kogus suurem, rihmavahetus ja kindlustus kallim jne. Eriti 2.0-ga võrreldes.
Lisaks on ka 2 ploki- ja klapikambrikaant, mille tihendite lekkimine on suhteliselt tüüpiline nendele V6-tele. |
Küünlaid vahetad korra aastas vöi 2 aasta tagant, vist oli 60 000 km, seega pole ulmeline kulutus vörreldes kütuse ja ölivahetuse körval, mida
ostetakse/tehakse siiski tihedamini.
Rihmavahetus on nendel v6-tel (öigem oleks vist siiski öelda üldse v6, alates tootmise algusest, kuni ei tea, mis ajani) kröbe.
Kuidas see kindlustus nüüd nii katastroofiliselt körgem on, kui 85 vs 110 kw?
Plokikaane tihend pole kallis midagi, lihtsalt töö teostamine kallis ja nöme, klapikambrikaane oma on kommiraha.
Tsitaat: | Kuna 2.6-l on sisselaskes ka totrad plastikust õhusuunajad, mis kipuvad ära lagunema ja halvemal juhul mootorisse jõudma, siis
ega ülemäära mõnusaks seda mootorit küll ei peaks. Seda enam, et 2.8-l on nt need klapid metallist ja oluliselt töökindlamad + siis ülatoodud
jutt. |
Enamustel nagunii juba kolded laiali kistud ja eemaldatud, seega pole pöhjust pödeda nii väga.
Pea 20 aastat vana liikur, seega peaks need olema juba sealt irdunud.
Tsitaat: | Üldiselt on C4 hea auto ja V6 (2.8) mootor sellel ka üpris normaalne, aga ilma põhjaliku kontrollita seda V6-t osta ei tahaks.
Tihendite väsimine ja katalüsaatorite puudumine on põhilisteks probleemideks. |
Kui katel laiali, siis poole ostu hinna eest vötad järgmise vahele ja käulad edasi, pole siin tegu mingi 10 tonnise isendiga, kus peaks mootorit vms
meeletult lahkama.
Kui mootor toimib häireteta ja körvalise tiksuta ning tagant vonni välja ei pritsi, siis lekked on suht pisi teema (muidugi oleneb ka lekkest).
Teemaalgatajale aga, et vaata reaalselt asi üle ja tee otsus.
500€ leiad ka kindlasti midagi veel.
E: kui just suurus ja vöimsus pole argument, siis mina valiks midagi sellist.
Töesti soodne omada.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 04.12.12 18:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Dr.Rammstein
Mõnus selles suhtes et jõu ja kütte kulu suhe on parem kui näiteks 2.0 85kw, 2.3 98kw 1.8 92kw, mis kõik võtavad kütet samasse auku selle kere peal.
|
Whoa..hold your horses, dude! 
Jõu ja kütusekulu suhe on kindlasti selles kompotis parim 2.8 V6 mootoril. Kulu ju SISULISELT sama, mis 2.6-l, aga võimsust 18kw rohkem.
Muidu olen nõus, et 2.6 on OK mootor, kui teda on korralikult hoitud. Endal neid 2tk olnud, lekkemuret pole kummagiga olnud, esimene V6 tiksub
kolmanda omaniku käes siiani nagu siidi. Teisel oli õlitusejama (eelmise omaniku s*tt ), aga niipalju kui tean, siis nüüd pidi juba täitsa hea olema ja auto liigub. Muidu V6 on nagu V6 ikka- muheda hääle ja mõnusa
väändega. Ilmselt ei ole mõtet V6 puhul taga ajada mingit ulmelist ökonoomsust.
C4 on väga töökindel auto, jupid ei maksa sisuliselt midagi, rihmavahetus ei ole tal ka kallis, kuna kapoti all on ruumi piisavalt, ei pea nina maha
võtma, erinevalt nt B5 kerega A4-st.
Omasin kunagi C4 kerega A6 Avanti, 1.9TDI mootoriga ja see on parim auto, mis mul iial olnud on. 3.5a jooksul tuli küll ühtkomakaht teha, aga teenis
truult ja kulutas seejuures väga vähe kütust.
Ehk siis- kui leiad korraliku auto, siis miks mitte võtta V6. Sõber sõitis samasuguse sedaaniga ka pea 4a ja kiitis koguaeg.
Sellest konkreetsest siin ma hoiaks eemale, kui juba 1 lambda on vaja vahetada, siis tõesti ei tea, mis seal veel võib olla.
Quattro- korras auto puhul pole vahet, kumb ots tal veab. Kui just mõne audipede (no offence ) või konkreetse quattro-otsija otsa ei satu, on tavakodanikule üle keskmise raske seletada, miks see nelikveoline
V6 praeguste kütusehindade juures nii hea on. Tavaline Vello kuskilt
tänavalt vaatab ikka esimese asjana, et vähe kütust võtaks . Ei ole
endalgi ükski monomähkija siiani kätte jäänud nelikveo puudumise tõttu ja ei olnud ka quattrosid lihtne müüa, kuna nad olid V6-d ja mida inimesed
kartsid, oligi peamisena et ta on V6 ja nelikveoline ja joob vaeseks su lihtsalt.
|
|
|
|
sven.u
huviline
Registreerunud 22.04.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T 97a
|
postitati 04.12.12 18:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Tsitaat: | Algselt postitas: Kristoff
Ära unusta, et V6-l on ka muud kulud suuremad. Küündlaid rohkem, vedelike kogus suurem, rihmavahetus ja kindlustus kallim jne. Eriti 2.0-ga võrreldes.
Lisaks on ka 2 ploki- ja klapikambrikaant, mille tihendite lekkimine on suhteliselt tüüpiline nendele V6-tele. |
Küünlaid vahetad korra aastas vöi 2 aasta tagant, vist oli 60 000 km, seega pole ulmeline kulutus vörreldes kütuse ja ölivahetuse körval, mida
ostetakse/tehakse siiski tihedamini.
Rihmavahetus on nendel v6-tel (öigem oleks vist siiski öelda üldse v6, alates tootmise algusest, kuni ei tea, mis ajani) kröbe.
Kuidas see kindlustus nüüd nii katastroofiliselt körgem on, kui 85 vs 110 kw?
Plokikaane tihend pole kallis midagi, lihtsalt töö teostamine kallis ja nöme, klapikambrikaane oma on kommiraha.
Tsitaat: | Kuna 2.6-l on sisselaskes ka totrad plastikust õhusuunajad, mis kipuvad ära lagunema ja halvemal juhul mootorisse jõudma, siis
ega ülemäära mõnusaks seda mootorit küll ei peaks. Seda enam, et 2.8-l on nt need klapid metallist ja oluliselt töökindlamad + siis ülatoodud
jutt. |
Enamustel nagunii juba kolded laiali kistud ja eemaldatud, seega pole pöhjust pödeda nii väga.
Pea 20 aastat vana liikur, seega peaks need olema juba sealt irdunud.
Tsitaat: | Üldiselt on C4 hea auto ja V6 (2.8) mootor sellel ka üpris normaalne, aga ilma põhjaliku kontrollita seda V6-t osta ei tahaks.
Tihendite väsimine ja katalüsaatorite puudumine on põhilisteks probleemideks. |
Kui katel laiali, siis poole ostu hinna eest vötad järgmise vahele ja käulad edasi, pole siin tegu mingi 10 tonnise isendiga, kus peaks mootorit vms
meeletult lahkama.
Kui mootor toimib häireteta ja körvalise tiksuta ning tagant vonni välja ei pritsi, siis lekked on suht pisi teema (muidugi oleneb ka lekkest).
Teemaalgatajale aga, et vaata reaalselt asi üle ja tee otsus.
500€ leiad ka kindlasti midagi veel.
E: kui just suurus ja vöimsus pole argument, siis mina valiks midagi sellist.
Töesti soodne omada. |
see pakkumine audi 80 1.8 66 kw mul on hetkel sarnane aga audi 100 1.8 66kw. Point oli lihtsalt et tahaks praegusest uuemat autot ja tahaks nüüd
midagi võimsamat/paremat/mugavamat.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 04.12.12 19:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sven.u
tahaks nüüd midagi ...../paremat/mugavamat. |
Ma kahtlen et 500 raha eest sa seda saad.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 04.12.12 19:03
|
|
|
Siis küll.
Pööra ka palun tähelepanu sellele:
Tsitaat: |
Reeglitest tulenevalt on foorumi keel ametlik kirjakeel vastavalt ametlikele õigekeelsusnormidele.
Toon siin ära meie poolt nõutavad normid:
1. Lause algab suure tähega.
2. Lause lõpeb punkti, küsimärgi või hüüumärgiga.
3. Kirjavahemärgi (peamiselt punkti ja koma) ees ei käi tühikut (näide ,kuidas ei tohi olla). Erandiks on mõttekriips.
4. Kirjavahemärgi järel on alati tühik (näide, kuidas peab olema). Erandiks on lõigu või jutu lõpp.
Kui kõik need on täidetud ja sõnastus enamvähem loogiline, on postitus ka loetav ja meie foorumi nõuetele vastav. Me ei nõua filigraanset grammatikat,
kuid palun püüdke end väljendada vähemalt vastavalt oma oskustele! Püüdlikkus väljendab elementaarset viisakust lugeja vastu. Suvaliselt foorumisse
visatud seosetud sõnajadad on ebaviisakad ja me hakkame neid edaspidi (mitte tagasiulatuvalt) lihtsalt kustutama!
|
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 04.12.12 19:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Sellest konkreetsest siin ma hoiaks eemale, kui juba 1 lambda on vaja vahetada, siis tõesti ei tea, mis seal veel võib olla.
|
Tegelt ka loodetakse et autol 500euri eest ei oleks ühtegi viga? Selle raha eest ma omaniku asemel tõmbaks varuosadeks juba. Kas lambda anduri vahetus
on siis nii kirves? Ma viskaks mingi toimiva lammari oma vahele ning sõidaks rahumeeli. Auto hind paneb ju asja paika. Kui sellel masinal miski tõsist
juhtub, siis teed lihtsalt varuosadeks ning saad enamuse või rohkemgi raha tagasi.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 04.12.12 19:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audicabrio
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Sellest konkreetsest siin ma hoiaks eemale, kui juba 1 lambda on vaja vahetada, siis tõesti ei tea, mis seal veel võib olla.
|
Tegelt ka loodetakse et autol 500euri eest ei oleks ühtegi viga? Selle raha eest ma omaniku asemel tõmbaks varuosadeks juba. Kas lambda anduri vahetus
on siis nii kirves? Ma viskaks mingi toimiva lammari oma vahele ning sõidaks rahumeeli. Auto hind paneb ju asja paika. Kui sellel masinal miski tõsist
juhtub, siis teed lihtsalt varuosadeks ning saad enamuse või rohkemgi raha tagasi. |
Nöustun.
Sven, uuri kasvöi seda klubilise pakutavat, kui
juba huvi tekkis.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
sven.u
huviline
Registreerunud 22.04.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T 97a
|
postitati 04.12.12 19:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: sven.u
tahaks nüüd midagi ...../paremat/mugavamat. |
Ma kahtlen et 500 raha eest sa seda saad. |
Täpselt kas 500.- saab, eks iga auto vajaks väheke tegemist. Aga kahjuks on autosid mis vajavad liialt tegemist.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 04.12.12 19:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sven.u
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: sven.u
tahaks nüüd midagi ...../paremat/mugavamat. |
Ma kahtlen et 500 raha eest sa seda saad. |
Täpselt kas 500.- saab, eks iga auto vajaks väheke tegemist. Aga kahjuks on autosid mis vajavad liialt tegemist. |
Käi mingi 10 sarnast isendit läbi hinnavahemikus 500-2000 ja siis tee otsus, ilmselt 500eur eest ikka korralikku ei saa ja kas üldse korraliku leiad,
on iseasi, masinatel läbisõidud mingi 500-900 tuh, siis võib enamus detaile vajada vahetust, missiis, et kunagi oli vastupidav masin, aeg teeb oma töö
ja tihti on ka kuluosad vahetatud mingite üli odavate junnide vastu, mida järgmine omanik saab uuesti vahetada. See on muidugi minu arvamus ja
kujunenud pilt olukorrast!
|
|
|
sven.u
huviline
Registreerunud 22.04.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T 97a
|
postitati 04.12.12 19:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Tsitaat: | Algselt postitas: audicabrio
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Sellest konkreetsest siin ma hoiaks eemale, kui juba 1 lambda on vaja vahetada, siis tõesti ei tea, mis seal veel võib olla.
|
Tegelt ka loodetakse et autol 500euri eest ei oleks ühtegi viga? Selle raha eest ma omaniku asemel tõmbaks varuosadeks juba. Kas lambda anduri vahetus
on siis nii kirves? Ma viskaks mingi toimiva lammari oma vahele ning sõidaks rahumeeli. Auto hind paneb ju asja paika. Kui sellel masinal miski tõsist
juhtub, siis teed lihtsalt varuosadeks ning saad enamuse või rohkemgi raha tagasi. |
Nöustun.
Sven, uuri kasvöi seda klubilise pakutavat, kui
juba huvi tekkis. |
Vot see masin näeb palju parem välja. Ma ei loodagi , et 500.- eest mingi eriti hea saab, aga ei taha ka s***a .
|
|
|
Dr.Rammstein
huviline
Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal
|
postitati 04.12.12 19:29
|
|
|
Mõtlesin ka kas pakkuda seda siis või mitte, kui vaatades nii selle omaniku kui ka eelmise omaniku teemad siis mõtlesin et inimesele kes autodest vist
eriti ei jaga ei ole mõtet seda pakkuda, kuna muresid sellel autol on.
|
|
|
sven.u
huviline
Registreerunud 22.04.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T 97a
|
postitati 04.12.12 19:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Dr.Rammstein
Mõtlesin ka kas pakkuda seda siis või mitte, kui vaatades nii selle omaniku kui ka eelmise omaniku teemad siis mõtlesin et inimesele kes autodest vist
eriti ei jaga ei ole mõtet seda pakkuda, kuna muresid sellel autol on. |
Asoo, aga peaks olema ju nii et küsija suu pihta ei lööda ?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 04.12.12 19:37
|
|
|
Igaljuhul C4 kerega Audi on üks pommikindlamaid üldse, mis Audi tehasest välja veerend on ja sellega peaks enamus nõustuma, kes seda autot omanud on.
Veermik imelihtne ( esiveolisel ), odavad veermiku jupid ( isegi Lemförder ). Kui pole just r5 mootor, siis rihmavahetuseks ka väga palju ruumi. R5
mootoril on lihtsam nina maha võtta, kui vahelt nikerdama hakata.
Üks igati lollikindel ost oleks 1.9td, sest sinna kapotialla võid ise ka mootori kõrvale kerra tõmmata ( ruumi palju ja igale poole saab hästi ligi )
Ega ta mingi eriline rakett pole, aga ka neid liigub kliimaga jms.
Igaljuhul jutu eesmärk on see, et osta kohe kallim ja korralikum isend, kui räim ja seda ehitama hakata ( kui ise ei remondi ) siis läheb see kordades
kallimaks, kui auto alghind.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
sven.u
huviline
Registreerunud 22.04.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T 97a
|
postitati 04.12.12 19:37
|
|
|
Aga ehk loeks teema lõppenuks ?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|