Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi 90 4.2 motoga (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 3722)
Pahh
huviline



Registreerunud 11.01.07
Asukoht: Kuopio
Kasutaja on eemal

Auto: (100, 2.8q manuaal EX), uue otsingul

postitati 19.11.12 21:20 Tsiteeri
Audi 90 4.2 motoga



Keegi sellest aretisest teab midagi?
Tasub üldse mõelda talvel lume sees möllamiseks ostmisele?

http://www.auto24.ee/used/1178172

Kapoti all tundub et õhulugejaga on seal midagi pusserdatud.
Või teab keegi selle auto ajalugu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
madu
huviline



Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D4

postitati 19.11.12 21:27 Tsiteeri


Mõelda ikka tasub, kuid rahakotile mõjub kõvasti. Niisama linnas kiiremaks liiklemiseks tarbib 20 ja üles sajale. Lumes möllates on see number üsna kole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Pahh
huviline



Registreerunud 11.01.07
Asukoht: Kuopio
Kasutaja on eemal

Auto: (100, 2.8q manuaal EX), uue otsingul

postitati 19.11.12 21:30 Tsiteeri


Mille pealt see mootor arvatavalt tõstetud on sinna?
Passis vaevalt muutus tehtud on.
Kevadel võib müümisega probleeme küll tulla vast, päris igaüks just ei ihalda sellist autot.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
madu
huviline



Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D4

postitati 19.11.12 21:34 Tsiteeri


220kw on embakumba kas vana a8 95-98 või siis a6 v8 c5 kerelt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
priidik
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal


postitati 20.11.12 23:10 Tsiteeri


Müügikuulutusest jäi silma "nupust lülitatav nelikvedu". Mis imetrikk sellise lahenduse jaoks välja mõeldud on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
madu
huviline



Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D4

postitati 20.11.12 23:32 Tsiteeri


Nupust tagasilla lukustus, mitte lülitatav nelivedu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Urrmet
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.12
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90,100,200tq&a6tdiq

postitati 21.11.12 07:21 Tsiteeri


See nali jäi mulle ka silma, et nupust käib tagasild lukku ja et on võimalik valida tagaveo ja nelikveo vahel :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.11.12 08:13 Tsiteeri


Huvitav mis eesmärki täidab suurendatud pöörderaadius. Oleks vähendatud saaks aru et mingi driftipill. Neli ja tagaveo vaheline valik käib ilmselt mutrivõtmega auto alt. Silma järgi on tegemist A8 -lt pärit ABZ mootoriga. Ma küll ostaks kui mul juba ei oleks sarnast asja garaazis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 21.11.12 08:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aixx
Huvitav mis eesmärki täidab suurendatud pöörderaadius. Oleks vähendatud saaks aru et mingi driftipill. Neli ja tagaveo vaheline valik käib ilmselt mutrivõtmega auto alt. Silma järgi on tegemist A8 -lt pärit ABZ mootoriga. Ma küll ostaks kui mul juba ei oleks sarnast asja garaazis.

Kirjas on tegelikult "esiratta pöörderaadiust suurendatud", ära rebi kontekstist välja. Sõna "raadius" asemel oleks muidugi paremini sobinud sõna "nurk".

Tehtud tööd arvestades tõesti suht ok hind. Jäärajal kindlasti puhas fun. Huvitav, mis kast seal all on? Kerge kere ja manuaalkastiga nõuab 20/100 igapäevase kulu saavutamine siiski veidi pingutamist, kui just pidevalt külma mootoriga lühikesed otsad pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kcl
huviline

Avatar


Registreerunud 07.11.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 21.11.12 08:41 Tsiteeri


:D Mis hämming!? Loomulikult on pandud esirattad rohkem keerama ,et oleks lõbusam ja ilmselgelt ei käi taga ja nelikveo vahel valimine nupust.
Üleüldse, oleks õigem helistada otse omanukule kui sellised küsimused on tekkinud. Huvi on siis taolisi pakkumisi just tihti ei kohta, ning hind on vähemalt minu arusaamade järgi ikka väga odav ja hobiautona rõõmu rohkelt nii suvel kui talvel.

Hops: kodanik Black jõudis ette.


Metallide termiline töötlemine.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 21.11.12 09:08 Tsiteeri


Või on auto pöörderaadiust ikka mõeldud suurendatuna, äkki ei mahtunud mootor ja agregaadid nii hästi aiste vahele ära ja pidi piirama rataste pöördenurka? Põnev auto igal juhul:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 21.11.12 09:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Pahh
Tasub üldse mõelda talvel lume sees möllamiseks ostmisele?

Lume sees möllamiseks on sel kerel ka stock mootoreid piisavalt, mis jõu poolest libedaga rataste pidamisest üle karjuvad. Sellist kooslust lõhkumiseks oleks patt kasutada. Au ja kiitus tegijatele. Ja kui see ümberehitus ka passis on, siis veel sügavam kummardus. Kui endal teisi plaane liikuritega poleks ja masinapark oleks väiksem, oleks see juba minu oma eriti veel sellise olematu raha eest, mitte ei kõvataks ja kommenteeriks siin teemas kuulutuses olevat lausestust küll nelikveo ja pöörderaadiuse osas :cool:.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.11.12 10:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Kirjas on tegelikult "esiratta pöörderaadiust suurendatud", ära rebi kontekstist välja. Sõna "raadius" asemel oleks muidugi paremini sobinud sõna "nurk".



Matemaatiliseks täpsustuseks siiski nurk ja raadius on kaks täiesti erinevat asja.

Tegelikult kui täna tuleks osta, siis ma võtaks pigem universaalsema aparaadi http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1091204


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 21.11.12 10:47 Tsiteeri


Sellest on mustmiljon korda juttu olnud, et puudub ratsionaalsus vaadata lõunast toodud ja tõenäoliselt avariilisi ameeriklasi.
Millegipärast ei ole need kangesti ihaldatavad ameeriklased just manuaalkastiga R4 esiveolised. Nad on ikkagi sellises konfis masinad, kus iga käsitöömeistrite poolt kokkuliimitud või sulatatud jupi leidmine on paras peavalu. Aga raha on selleks hetkeks juba makstud ja mitte just paartuhat. Soovin kõigile sellel teel palju jaksu, rõõmu ja entusiasmi.
Erandiks võivad olla mõned kohapeal taastatud masinad, k.a. väga uued masinad, mille puhul paljalt käsitööoskustest ei piisa.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kcl
huviline

Avatar


Registreerunud 07.11.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 21.11.12 10:52 Tsiteeri


Kasutaja aixx võrdleb nüüd küll täiesti võrreldamatuid asju.
Kontakteerusin omanikuga ja täpsustasin mõned asjad. Loomulikult on nurka suurendatud ja esirattad keeravad rohkem.
Kasutusel on 2,3 mootori otsast pärit orig. käigukast koos s8 hooratta ja siduriga. Mehaaniline pool pidi kõik hea olema peale temp. anduri mis pidi kalama (ühenduse probleem vms.)


Metallide termiline töötlemine.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 21.11.12 10:56 Tsiteeri


Kas omanik andis ka infot, et kas passis on ka ümberehitus? Kui oleks siis oleks tõesti vägev masin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 21.11.12 11:01 Tsiteeri


Legaliseerimine on tänava-autona praktiliselt võimatu, võistlussõidukina saaks lihtsalt.

Kehtiv nõue on selline:

- mootor peab vastama võimsuselt, pöördemomendilt, pöörete arvult, töömahult ja massilt valmistaja poolt sellele mootorsõidukile ette nähtule. Erandina, kui valmistaja ei ole ette näinud erinevate mootorimudelite paigaldamist ning sellega ei muutu mootorsõiduki kategooria, on lubatud mootorsõidukile ümberehituse korras paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30 %, töömahu erinevus 20 % ja massi erinevus 10 % valmistaja poolt ette nähtust.

Kas uurisid ka seda RWD lülitamise asja, kuidas see on lahendatud? Keskel torsen ikka ju?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kcl
huviline

Avatar


Registreerunud 07.11.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 21.11.12 11:06 Tsiteeri


Oleks ilmselt patt eeldada ,et sellise raha eest see ümberehitus seal passis kirjas on.
Taolise mootoriga on ümberehitust üldse päris keeruline vormistada, Eestis lihtinimese jaoks võibolla ,et pea võimatu.


Metallide termiline töötlemine.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kcl
huviline

Avatar


Registreerunud 07.11.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 21.11.12 11:06 Tsiteeri


Keskel on keevitatud torsen lihtsalt.


Metallide termiline töötlemine.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaspar66
huviline



Registreerunud 23.05.11
Kasutaja on eemal

Auto: 90 4.2 Q

postitati 21.11.12 18:37 Tsiteeri


Tegemis siis minu autoga ja vastan mõnele ulmelisele küsimusele.
Esiteks kütusekulu,tegemist on projekti autoga üldjuhul ei ole neil kütusekulu tähtis.Kui ikkagi on nii tähtis siis võtab vähem kui audi A8 4,2
Teiseks esirattad on rohkem pöörama pandud,et suvel oleks tagaveolisena lõbusam küljetada(sobib ideaalselt inimesele kes tahab drifti sõitma hakata)
Kolmandaks nupust lülitub ainult taga differ kinni,nelikveo/tagaveo vahetus käib poole tunni tööga
Neljandaks seda mootorit eesti vabariigis auto passi ei saa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ristokkk
huviline



Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B8 VW

postitati 22.11.12 15:55 Tsiteeri


Seda mootorit paneb vist ülevaataja kindlasti tähele :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 04.12.12 23:27 Tsiteeri


Kere on korda tehtud või lihtsalt hästi säilinud?


WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Andrus_V
huviline



Registreerunud 31.10.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.12.12 12:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kiku
Kere on korda tehtud või lihtsalt hästi säilinud?

Kere on originaal. Nüüdseks on auto ka talvekonditsioonis, nelikvedu 50:50 võrdse veojaotusega + tagasilla lukk. All on korralikud Hakkapellita naelad. Võrdlukseks: olles omanud 4,2 A8 quattrot, siis A8 veoskeem on selle kõrval nali. Talveoludesse müttamiseks sobib suurepäraselt, nelikveoline talveks seisma jätta ja veel sellise kooslusega oleks nali ruudus :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reff20
bännitud topeltkonto



Registreerunud 21.10.12
Asukoht: Võru maakond
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2.0 85KW

postitati 06.12.12 14:40 Tsiteeri


Keegi ostis juba masina ära või miks auto24-st kadunud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Andrus_V
huviline



Registreerunud 31.10.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.12.12 20:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reff20
Keegi ostis juba masina ära või miks auto24-st kadunud?

Kuulutuse kehtivus lõppes, auto passiivselt endiselt saadaval.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.3% - SQL: 60.7%]