Lehekülgi: 1 2 |
tauts89
huviline
Registreerunud 27.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.11.12 20:21
|
|
|
C6 esp, käsipiduri ja tulede kontrolli hoiatus.
Ükspäev maanteel keset sõitu läks ESP/ASR tuluke armatuuris põlema, kohe seejärel "headlight range control defective!" ja siis kohe "parking brake
malfunction!". Siis kustusid mingi hetk kõik hoiatused taas ära ja siis mingi hetk jällegi ilmusid taas. Viimasel ajal ilmusid hoiatuse tihedamini ja
mitte kõik korraga vaid täiesti juhuslikult. Täna olid hoiatused juba vist kogu aeg ees. Mingeid remont või hooldustöid pole viimasel ajal tehtud.
Samuti tunduvad kõik asjad toimivat. Kässar töötab, tulede kõrgust kah reguleeritakse auto käivitamisel.
Kuna mul on endal kaabel ja programm olemas, siis kulutasin täna tunnikese häkkimisele. ESP kohapealt ei saanud midagi teha, kuna ei leidnud õiget
asja vist ülesse. Kuid peale mitmekordset kõikide vigade kustutamist sain kõik hoiatused eest ja need ei ilmunud isegi 6km ringi peal tagasi.
On kellelgi säärast asja esinenud ja kuidas on asi korda saanud?
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 11.11.12 22:28
|
|
|
Üldiselt arvutiga autot ei paranda ja veakoodide kustutamine nende tekkepõhjust ei likvideeri.
Ma võin arvata vea põhjuseid , aga ilma abistava infota ei oska rohkem midagi kosta. Nüüd pead järgmist korda ootama.
|
|
|
|
tauts89
huviline
Registreerunud 27.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.11.12 07:06
|
|
|
Hommikul läks poole tee peale ESP tuluke taas põlema. Küllap ka teised hoiatused päevapeale endast märku annavad.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 12.11.12 08:35
|
|
|
Loe ABS Brakes (03) ploki veakoodid arvutisse ja pane koos täpse lisainfo/kirjeldusega siia.
|
|
|
|
tauts89
huviline
Registreerunud 27.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.11.12 11:11
|
|
|
Et asi oleks segasem, siis näitab MMI aku taset 70% (pikema sõiduga ei muutunud), millest tulenevalt ilmselt ei anta voolu kesklukule ja uksi tuleb
nüüd avada lukust (pult ei toimi uste avamisel) ja raadio lülitub kohe välja, kui mootori välja lülitan. Auto arvab et voolu on vähe. Ja ABS tuli läks
kah kellas põlema. Ja käivitamisel nädataks nullitaval odomeetril mõne sekundi jooksul numbrit 70. Ära hakkab ikalduma see saan.
ABS veakood:
VCDS
Windows Based VAG/VAS Emulator
Version: Release 10.6.5
www.Ross-Tech.com
Dealer/Shop Name:
Workshop Code: 000 00000
Diagnostic Trouble Code Report
Monday,12,November,2012,12:51:08:10074
VIN: License Plate:
Mileage: Repair Order:
Control Module Part Number: 4F0 910 517 D HW: 4F0 614 517
Component and/or Version: ESP8 front H03 0010
Software Coding: 0021330
Work Shop Code: WSC 02325 785 00200
2 Faults Found:
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 44
Mileage: 249686 km
Time Indication: 0
Date: 2012.11.12
Time: 08:46:10
Freeze Frame:
Hex Value: 0x3680
Hex Value: 0x4006
Hex Value: 0x1205
Hex Value: 0x01AE
Hex Value: 0x00FF
01486 - System Function Test Activated
000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 44
Mileage: 249692 km
Time Indication: 0
Date: 2012.11.12
Time: 12:14:49
Freeze Frame:
Hex Value: 0x0280
Hex Value: 0x4002
Hex Value: 0x0000
Hex Value: 0x00AD
Hex Value: 0x00FF
Nagu arvasin, siis tulede viga ilmus kah tagasi. Xenonite juures oli selline viga:
VCDS
Windows Based VAG/VAS Emulator
Version: Release 10.6.5
www.Ross-Tech.com
Dealer/Shop Name:
Workshop Code: 000 00000
Diagnostic Trouble Code Report
Monday,12,November,2012,12:15:48:10074
VIN: License Plate:
Mileage: Repair Order:
Control Module Part Number: 8P0 907 357 C
Component and/or Version: Dynamische LWR H01 0010
Software Coding: 0000003
Work Shop Code: WSC 02325 785 00200
1 Fault Found:
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 83
Mileage: 249688 km
Time Indication: 0
Date: 2012.11.12
Time: 12:14:43
Ja selle aku juures selline viga:
Based VAG/VAS Emulator
Version: Release 10.6.5
www.Ross-Tech.com
Dealer/Shop Name:
Workshop Code: 000 00000
Diagnostic Trouble Code Report
Monday,12,November,2012,12:16:53:10074
VIN: License Plate:
Mileage: Repair Order:
Control Module Part Number: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A
Component and/or Version:
Software Coding:
Work Shop Code: WSC 00000 384 00290
Additional Info: 4F0915105B von MLA 0411150679
Additional Info: Geraet 00290
1 Fault Found:
02275 - Quiescent Current Stage 4
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 5
Mileage: 249671 km
Time Indication: 0
Date: 2012.11.11
Time: 21:19:30
Kas sellest infost oli abi, või pean veel kuskil midagi noppima?
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 12.11.12 12:03
|
|
|
Kahe esimese puhul on tõenäoliselt viga rooli asendi anduris pole signaali.
Kas kurvituled on ka olemas?
Alumise veakoodi põhjal ei oska midagi arvata.
|
|
|
tauts89
huviline
Registreerunud 27.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.11.12 12:17
|
|
|
Kurvitulesid ei ole. Kuidas on asendiandur ESP-ga seotud?
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 12.11.12 12:20
|
|
|
ESP peab teadma täpselt rooli pöördenurka, et auto külglibisemisest õieti välja tuua või teda külglibisemisse mitte lasta.
|
|
|
|
tauts89
huviline
Registreerunud 27.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.11.12 17:04
|
|
|
On jah rooli asendi anduri viga. Panin graafiku jooksma ja tegin väikese tiiru. Niikaua kui andurist kraadid välja tulevad, niikaua armatuuris
hoiatusi pole, aga kui N/A välja tuleb läheb muusika lahti.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 12.11.12 17:09
|
|
|
Keerulisem küsimus on nüüd hoopis, kuhu see info toppama jääb ja miks ...
Vaata kas saad midagi kätte Steering Wheel (16) veakoodide või Measuring Block'ide alt.
Nimelt see aju saadab seda infot üle canbus'i ABS-ajule.
|
|
|
|
tauts89
huviline
Registreerunud 27.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.11.12 18:09
|
|
|
Vigu seal ei ole. Mis asi on MVB?
|
|
|
tauts89
huviline
Registreerunud 27.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.11.12 18:42
|
|
|
Address 16: Steering wheel Labels: 4F0-910-549.lbl
Part No SW: 4F0 910 549 HW: 4F0 953 549 A
Component: Lenksäulenmodul H07 0230
Revision: 00H07000 Serial number: 90025043070145
Coding: 0002041
Shop #: WSC 02323 785 00200
VCID: E6C732ABA8FC
Part No: XXXXXXXXXXX
Component: Lenkradmodul H06 0080
No fault code found.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 13.11.12 15:11
|
|
|
Soovitaks vaadata, mitu amprit on aku moodulist läbi jooknud. Kui mingi 10000, siis võimalik, et vajad uut akut. Hea aku on c6-le ülioluline asi ja
enne pole väga mõtet mässata muude asjadega.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
repsu007
huviline
Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C7,B6q,B2q
|
postitati 13.11.12 18:02
|
|
|
Ja tean autol millel oli täpselt samad sümptomid ja spidomeeter ja bensu seier jooksid kh nulli vahest ja aitas absi ploki vahetus ~300euri.
Raske jalaga.
|
|
|
|
Tarvo911
huviline
Registreerunud 22.09.14
Asukoht: Helsinki, Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.07.15 12:41
|
|
|
Täpselt samad sümptomid tekkisid kakspäeva tagasi mul. Autoks a6 c6 2008. Mis siis lõpuks viga oli?
|
|
|
DiaLAB
huviline
Registreerunud 04.11.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant
|
postitati 10.07.15 19:04
|
|
|
Kogu auto scan koos kõigi veakoodidega on alustuseks abiks. Sealt on näha keda taga leinatakse. Millised tuled näidikutes põlevad, kui viga esineb?
|
|
|
|
Tarvo911
huviline
Registreerunud 22.09.14
Asukoht: Helsinki, Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.07.15 17:57
|
|
|
Täna sai arvuti taha näitab tagumist vasakut absi et voolu katkestus. Tuledest põlevad abs esp parkingbrake multifunctional ja esitulede tõstukid
defektiga
|
|
|
intsu879
huviline
Registreerunud 22.02.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S8 D2 4,2 250kw
|
postitati 11.07.15 22:36
|
|
|
Minul selliste sümptomitega oli generaatoritablett läbi.Revalist uus 90eur ja mured kadusid.Pidi suht minev kaup 3.0tdil olema.
|
|
|
Tarvo911
huviline
Registreerunud 22.09.14
Asukoht: Helsinki, Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.07.15 10:36
|
|
|
Ja diagnostika ytles veaks?
|
|
|
ain25
klubiliige
Registreerunud 20.10.07
Asukoht: Viljandimaa.
Kasutaja on eemal
Auto: 2*Audi coupe. Skoda
|
postitati 04.10.16 18:37
|
|
|
Tervitus.
Samad sümptomid piinavad juba ka minu isendid.
Lööb ka lambist sõidu ajal need tulukesed põlema umb. 15 km sõidetud siis hakkab peale ja vilgub ja korraks läheb rool raskeks ja teeb piiks, kui
mingi tuluke põlema läheb.
Vahest on olnud pikk vahe, kui jällegi pole nagu midagi ja kõik on korras.
Alles täna jälle naine kasutas autot ja lõi samad tulukesed põlema ja rool oli korraks raskeks läinud. Kui lööb mõne neist eelnimetatud tulukestest
põlema ja teeb piiksu siis muutub nagu rool ka korraks raskemaks.
Algul korra vilgub Abs siis tulede teema ja siis käsipidur.
Arvasin, et asi on selles, et saab kaitsmete osa või aju osa märga, kuid aju ei saanud. kakkusin kapoti alt mõlemad kopsikud lahti. vasakul poolel
asetseb aju ja paremal on juhtmestik,mis läheb pistikutest edasi salongi. Olid märjad need pistikud ja oli vett saanud.
Tihendid mis on nende plastik kopsikute ja kere vahel on surnud ja läbi vettinud. Ostsin poest uued tihendid, kuid sellise, mis on nagu plastiliin
musta värvi, on rullis. Täpset nimetust ei tea ja võtsin need vettinud tihendid ära ja viskasin minema.
Soovitak kõigil, kel on c6 kerega a6. vaatake need kopsikud üle ja vahetage need tihendid ära. Vett sisse enam ei tule, kuid sümptomid ka ära ei
kao.
Plaanin diagnosti minna.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 05.10.16 03:28
|
|
|
Kuna siin teemas eespool sellest juttu, siis viimasel ajal on mitmel autol keegi hiina juhtmega tark esp testi aktiveerinud ja siis on jooksu pannud
oskamata asi lõpule viia. Igat asja ei tasu näppida, kui pärast jõulupuud kellades näha ei taha.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
ain25
klubiliige
Registreerunud 20.10.07
Asukoht: Viljandimaa.
Kasutaja on eemal
Auto: 2*Audi coupe. Skoda
|
postitati 29.10.16 19:37
|
|
|
Mina viisin oma isendi onu juurde diagnosti. Eks saan teada, kui midagi leiab ja kajastan ka siin. Täpsemalt siis Särg AA OÜ
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 30.10.16 11:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ain25
Mina viisin oma isendi onu juurde diagnosti. Eks saan teada, kui midagi leiab ja kajastan ka siin. Täpsemalt siis Särg AA OÜ |
Ootan huviga ja ütle seda ka, palju onupojapolitakas tuli.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
ain25
klubiliige
Registreerunud 20.10.07
Asukoht: Viljandimaa.
Kasutaja on eemal
Auto: 2*Audi coupe. Skoda
|
postitati 12.11.16 18:30
|
|
|
Tervitus.
Sai siid viidud auto diagnosti ja tehti täielik diagnost. Onupoja poliitikat on nii palju, et ei maksnud midagi
Diagnostika näitas suurel hulgal vigu pea kõikides süsteemides. Enamus veateateid on põhjustatud erinevate süsteemide omavahelise infovahetuse
häiretest, mis võivad olla ka aku tühjenemisest põhjustatud. Sellegipoolest jäid pärast kustutamist järgi mõned vead, mis viitavad juhtmestiku
vigadele. Audil kipuvad oksüdeeruma ja katkema 12v toitepinge hargnemised, mis on tehtud põranda mati aluses juhtmekimbus, samuti kipuvad murduma ja
katkema juhtmed, mis lähevad uste sisse. Seega tuleb võtta lahti küljepolstrid ja põrandamatt ning otsida üles katkenud hargnemiskohad juhtmestikus.
Selline töö võib võtta aega kuni 24 tundi, seega paar päeva pidevat pusimist.
Selle töö eest ikka maksan, ei saa ikka nii et onupoja poliitika iga kord
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |