Lehekülgi: 1 2 3 |
-=matu=-
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 Avant 4.2, Moskvits 2138 AZLK, ZAZ 968M
|
postitati 07.11.12 17:42
|
|
|
2003 RS6 BRC platsil
Tere! Kas keegi siit on ehk seda rs6 vaatamas käinud ja on ehk selle auto ajaloost teadlik jne? BRC ise ütles auto kohta järgmiselt.
Sõiduk: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1069980
Kuna tegemist on komisjonimüügi autoga, siis täpset vigade defektatsiooni me autole teostanud ei ole. Autost puudub ka hooldusraamat ehk
hooldusajalugu tuleb esindusest järele küsida.
Oleks info eest tänulik!
|
|
|
|
Ramm
huviline
Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW
|
postitati 07.11.12 17:54
|
|
|
Pildi järgi on esistange üle värvitud..
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 07.11.12 18:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -=matu=-
Tere! Kas keegi siit on ehk seda rs6 vaatamas käinud ja on ehk selle auto ajaloost teadlik jne? BRC ise ütles auto kohta järgmiselt.
Sõiduk: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1069980
Kuna tegemist on komisjonimüügi autoga, siis täpset vigade defektatsiooni me autole teostanud ei ole. Autost puudub ka hooldusraamat
ehk hooldusajalugu tuleb esindusest järele küsida.
Oleks info eest tänulik! |
Vabandan, et auto kohta midagi isiklikku kosta ei oska, aga BRC vastus torkas küll silma omal kombel. Defekatsioon (defaecatio) ehk roojamine.
Komisjonimüügigi auto kohta huvitav termin.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 07.11.12 18:03
|
|
|
Esimesel pildil tõesti selline mulje jääb...samas teistel piltidel pole seda värvierinevust näha.
Tasuks teada, et BRC (Baltic Realisation Center) müüb liisingule tagastatud/klientidelt ära võetud (makseraskused) masinaid ja sealt võib leida ikka
tõsiselt ära h00ratud aparaadi. Jäi endale seal silma üks Passat, mis lähemal uurimisel täielikuks räimeks osutus (kütusepaagi luuk puudu, salong
räpane ja must ja veel sada häda). Hind kusjuures oli keskmisest samaväärsest Passatist kallim.
Aga kõige kindlam on ikkagi ju ise kohale minna ja asi üle vaadata/katsuda.
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 07.11.12 18:51
|
|
|
Sisetingimustes luminofoortoru all pildistades jääb värvitoon erinev metalli ja plastiku puhul.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.11.12 18:55
|
|
|
Kui sind ei häiri 15-17 liitrit keskmine kütusekulu, siis mine vaatama. See on esimene asi, millega sa pead leppima. Seejärel tuleks üle kontrollida
auto ajalugu. Piltide järgi oletan, et vedrustus on stock ja see tahab ilmselt vahetamist. Mul on kahel sõbral RS6 - üks pani coilid, teine Bilsu S6-e
amordid ja vedrud jättis stockid. Ohud on veel käigukast, sisselaske lekked, nukaketi pingutid, katalüsaatorite ummistus. On ka esinenud väljalaske
kollektori lagunemise tõttu turbo feili.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
fireplay
huviline
Registreerunud 03.02.09
Asukoht: Jõgeva,Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Q
|
postitati 07.11.12 18:58
|
|
|
Minul ala "naised saunas rääkisid " kogemustel BRC alati müünud taastamist vajavaid autosi.Mõned kogemused ka tuttavatel.Muud auto kohta ei
tea,lihtsalt soovitan põhjaliku kontrolli.
Ostan mobiiltelefone ja erinevat rikkis elektroonikat k.a rikkis/vanad mobiilid!
|
|
|
|
-=matu=-
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 Avant 4.2, Moskvits 2138 AZLK, ZAZ 968M
|
postitati 07.11.12 19:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Kui sind ei häiri 15-17 liitrit keskmine kütusekulu, siis mine vaatama. See on esimene asi, millega sa pead leppima. Seejärel tuleks üle kontrollida
auto ajalugu. Piltide järgi oletan, et vedrustus on stock ja see tahab ilmselt vahetamist. Mul on kahel sõbral RS6 - üks pani coilid, teine Bilsu S6-e
amordid ja vedrud jättis stockid. Ohud on veel käigukast, sisselaske lekked, nukaketi pingutid, katalüsaatorite ummistus. On ka esinenud väljalaske
kollektori lagunemise tõttu turbo feili. |
Ei see 15-17 või isegi 20 mind ei häiri. Pigem see, kui sinna polle ostu summast kohe peab alla laduma. Mõtlesin siit ka uurida, ehk keegi juba selle
töö ära teinud ja teab selle auto vigu (kui neid üldse on) hind tundub täitsa hea rs6 kohta.
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 07.11.12 19:24
|
|
|
Selle hea hinna põhjus võibki olla keskmisest suurema remondi vajadus...aga seda ei saa sa enne teada, kui käid kohal ja uurid ise põhjalikult järgi.
Mõistlik oleks auto viia nt Revalisse kontrolli. Vägev masin muidu küll.
|
|
|
|
TKS8
huviline
Registreerunud 14.07.11
Kasutaja on eemal
Auto: S8
|
postitati 07.11.12 19:39
|
|
|
Kui jutud tõele vastavad, siis pidi kas olema avariireziimil, sellest tingitud ka hind!
|
|
|
madu
huviline
Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D4
|
postitati 07.11.12 19:49
|
|
|
Müüjaga kokkulepe ja esindusse diagnosti. Lased endale remondikalkulatsiooni teha. See saab olema küll kosmiline summa, kuid vähemalt saad teada, mis
vead masinal on. Siis on vähe mõtteainet kas sa suudad seda masinat ka reaalselt pidada. Kuskilt käis kunagi miski teema ka läbi, kus silmaga
vaadeldav erresskuus oli muidu nagu hea, kuid esinduse remondipakkumine oli kui ma ei eksi siis 6000 ühiku kanti.
Alustuseks uuri enda huvides pidurikomplektide, vedrustuse, turbote ja muude kuluosade hinda... saad aimu mis asi ees ootab.
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 07.11.12 21:36
|
|
|
Ma ükskord jalutasin tast mööda. Terve piduriring vaja vahetada, sest kettad-klotsid läbi. Üks rehv oli ülejäänud kolmest erinev millegipärast. Aga
välimuselt nagu raibe ei tundunud... samas automaalri pilguga vaadata ei oska ka. Kuna hinnaklass on ca. pool korraliku C5 RS6 hinnast, siis võib
oletada, et eeskujuliku investeeringuga on see eksemplar täiesti päästetav.
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
ee-martynas
klubiliige
Registreerunud 19.08.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2013 3.0 TDI
|
postitati 07.11.12 22:05
|
|
|
Eks parema ülevaate saamiseks aitaks ka kontrollimine kas auto on avariis osalenud või mitte.
Kui on puhtalt kasko teema siis seda infot vist ei õnnestu leida aga tavakindlustusest peaks infot olema küll.
Mis puudutab värvi siis ma pakuks, et ka kapott on värvitud, kuid samas tuleb arvestada sellega, et väga paljud asjad annavad mängima (metallik värv,
valgus, kõrval peegeldav reklaam, detailide kumerused/nurgad jne jne jne) ning samas pole miski igavene. Esiosa kahjustused on ju kõige lihtsamad mis
tulevad (kõikvõimalikud lendavad kivid).
|
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 07.11.12 22:47
|
|
|
"Keegi kuskil mainis", ei tule meelde kus, kasti viga. Ilmselt enne teada ei saa, kui soovitavalt revalisse(või oma lemmikkohta) kohale ei lähe. Nad
ehk panevad kõik kirja, mis vajavad vahetamist.
Eks hind ole seisukorrale vastav. Praegu tundub, et 3k kulub vähemalt, et korda saada. Võib-olla töö käigus korrutad summa kahega veel
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 07.11.12 22:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -=matu=-
Pigem see, kui sinna polle ostu summast kohe peab alla laduma. |
Sellise auto peale läheb AASTAS pool ostuhinda ja see on täiesti normaalne.
Kui pidurid läbi on, siis see on see rohkem kui 1k euri.
Käigukasti remont - 1k ja üles.
Kaks pingutit vaja vahetada? Veel 1.2k.
Vedrustuse ringi tegemine ka 1k tuuri.
Ahjaa, need olid ainult juppide hinnad.
Ehk siis - ära vaata neid autosid üldse, kui 5k euri maailmalõpp on. 1k euri võiks _alati_ tagavaraks olla arvel, mis kohe sisse tampida, sest
vastasel juhul jääb ta lihtsalt seisma kui mõni olulisem asi lendab. Minu point on see, et sa saaksid iga aasta veel ühe C4-ja enda 4.2-se kõrvale
ostetud ja hooldatud selle rahaga, mis sul läheb antud isendi hoolduse peale, eriti käest lastud isendi puhul ja ma ei mõtle seda naljana.
Nagu üks antud foorumis figureeriv RS6-e omanik mulle mõni aeg tagasi ütles - turule tuuakse kogu aeg igasugust s*tta ning inimesed hakkavadki arvama,
et korraliku RS6-e hind on mingisugused 10k euri...
Need on alama otsa masinad, mis _kohest_ suurt rahasüsti vajavad.
|
|
|
|
Jürarrak
klubiliige ac aasta auto 2008 võitja
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Some quattro GmbH Cars
|
postitati 08.11.12 19:13
|
|
|
Võrreldes ajaga, mil see mudel salongist välja veeres, on muutunud ainult auto enda hind. Varuosade hinnad on samad. Kui auto on korras, on puhas
sõidurõõm sellega alati garanteeritud. Korralikud RS6-d maksavad ka saksas 14-15k euri tuuri alates. Vaadake mis maksab Euroopas tõestatava
läbisõitudga 140tuh sõitnud RS6. Millegi pärast saab vähese läbisõiduga RS6 10-12k euri eest ainult Poolast või Baltikumist.
Parem must minevik kui lilla tulevik
|
|
|
|
Andre666
huviline
Registreerunud 24.03.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 3.0Q
|
postitati 09.11.12 07:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: -=matu=-
Pigem see, kui sinna poole ostu summast kohe peab alla laduma. |
Sellise auto peale läheb AASTAS pool ostuhinda ja see on täiesti normaalne.
Kui pidurid läbi on, siis see on see rohkem kui 1k euri.
Käigukasti remont - 1k ja üles.
Kaks pingutit vaja vahetada? Veel 1.2k.
Vedrustuse ringi tegemine ka 1k tuuri. |
Täiesti õige jutt, mitmel tuttaval olnud umbes sama aastakäigu Rs6-ed ja 10 000.-euri aastas hooldustesse investeerida on nende autode puhul täiesti
tavaline nähtus
Kui omale kahte niisama jooksvat ratast autole tahan lisan järelhagise!!
|
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.11.12 07:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Andre666
Täiesti õige jutt, mitmel tuttaval olnud umbes sama aastakäigu Rs6-ed ja 10 000.-euri aastas hooldustesse investeerida on nende autode puhul täiesti
tavaline nähtus |
Ära nüüd nii äärmusesse ka lasku!
Jutt, et "mitmel tuttaval on olnud", ei maksa paraku kuigipalju. 10 000.- aastas on selgelt ülepaisutatud.
Kellel üldisemalt huvi C5 RS6 ostu vastu, tasuks lugeda lisaks ka seda teemat.
Konkreetse auto kohta tean niipalju, et väljast pidi korralik olema, aga salong kulunud ning automaatkast ei tööta korrektselt. Ise vaatamas pole
käinud.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 09.11.12 07:53
|
|
|
Lätis pidi olema mingi suurem koht, kus edukalt kaste remonditakse.
Selgus (tänu ka siin teemas läbijooksnud teadjamehele), et selleks firmaks on http://www.recro.eu/en/ , sinna võiks helistada ja uurida RS6 kasti kohta töö ja materjali hindasid. Siis on seljatagune kindlam
ka kohapeal tingimise osas, kui kast tõesti avariireziimist enam välja ei tule. Eks veakoodid näitavad, kas viga kasti sisus või millegis
triviaalsemas.
|
|
|
|
Robinson
klubiliige
Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.11.12 07:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Lätis pidi olema mingi suurem koht, kus edukalt kaste remonditakse.
Selgus (tänu ka siin teemas läbijooksnud teadjamehele), et selleks firmaks on http://www.recro.eu/en/ , sinna võiks helistada ja uurida RS6 kasti kohta töö ja materjali hindasid. Siis on seljatagune kindlam
ka kohapeal tingimise osas, kui kast tõesti avariireziimist enam välja ei tule. Eks veakoodid näitavad, kas viga kasti sisus või millegis
triviaalsemas. |
RS6 C5 4,2bi-turbo kasti elueaks loetakse sinna 90000km auku.Nii palju olen "Revali" jutujärgi aimu saanud.Nende kogemuse põhjal on ka nii
läinud.
|
|
|
Jürarrak
klubiliige ac aasta auto 2008 võitja
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Some quattro GmbH Cars
|
postitati 09.11.12 08:23
|
|
|
Ainus vigastus mis sellel kastis pidi olema on hüdromuhv. Ülejäänud raud pidavat pidama kenasti vastu. Väljamaal on levinud, et kui kast käratab ja
tulevikus plaanis ka mootori suutlikust tõsta, siis pannakse kangem muhv. Just sel nädalal oli ühe käesoleva foorumi kodanikuga juttu, et Riias saab
kasti korda alla 1k euri ja seal sees kasti alt võtmine ja tagasipanek. Ehk kui omal jõul kohale roomab, siis nädalavahetusel linnapeal mürtsu teha ja
selle ajaga tehakse auto korda.
Et 5+ k eurist jagu saada iga aasta, peab esiteks olema ostetav sõiduk täielikult hooldamata või omajagu "õnne".
Hammasrihma välp on sellel autol 60 000km. Revali pakkumine oli vist mingi 2,7k euri. Lastes seda mujal teha, saad 1k hakkama.
Vedrustus ja kettad on ostes näha, see ei saa tulla peale ostmist kuu aja pärast üllatusena.
Käigukast ja cooleri lekked on samuti eripära.
Katid ummistuvad igal autol, see pole selle auto eripära.
Ketipingutid on samuti iga V6/V8 jne iga muutuva nukaajastusega mootori teema. Valvel tasuks olla 200+ tuh läbisõiduga autodega. Isegi kui pinguti
töötab ilusti, on tallad haprad juba selleks ajaks ja kui puruneb, siis võid ka nukkasid ja kõike muud hakata vahetama.
Esisillas on mingid õõtsad ainult A osa ja maksab vist mingi 200 euri kanti tk.
Õhulugejad on sellel autol enda oma.
Ja samuti eelpool mainitud väljalaske kollektori purunemine. See ei kujune odavaks (uued kolded, turbod, mootor/kast/terve esisild maha, nina lahti
jne). Turbod on ainult selle auto eripära. Ei ole asendatav suurema ehituseta muu asjaga. Samas turbod iseenesest on vastupidavad. Pakuks, et 300 tuh+
km pole probleem. Originaalseades kasutab auto rõhku kuni 0,8bar üle- põhimõtteliselt vabalt hingav .
Parem must minevik kui lilla tulevik
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 09.11.12 08:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jürarrak
Ainus vigastus mis sellel kastis pidi olema on hüdromuhv. Ülejäänud raud pidavat pidama kenasti vastu. |
Konkreetne mudel on hea väändega, esineb väga sageli ketaste kulumist, st muhv, kettad jms.
Üldiselt, täispildi kastivigastustest saab alles siis, kui kast lauapeal molekulideks on, ning seejärel saab rääkida remondikalkulatsioonist.
Kastil õlivahetus iga 60 000km tagant koos filtriga, näpitud mootoritega isenditel 30 000km tagant. Õli kogus päris tubli, soovituslik kasutada
originaalõli.
Siis kestab enam-vähem, vastasel juhul kukub tükke irduma kõik võimalikest kohtadest, kust neid irduma ei peaks.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 09.11.12 08:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jürarrak
Ainus vigastus mis sellel kastis pidi olema on hüdromuhv. Ülejäänud raud pidavat pidama kenasti vastu. Väljamaal on levinud, et kui kast käratab ja
tulevikus plaanis ka mootori suutlikust tõsta, siis pannakse kangem muhv. Just sel nädalal oli ühe käesoleva foorumi kodanikuga juttu, et Riias saab
kasti korda alla 1k euri ja seal sees kasti alt võtmine ja tagasipanek. Ehk kui omal jõul kohale roomab, siis nädalavahetusel linnapeal mürtsu teha ja
selle ajaga tehakse auto korda.
|
Ramon: Rs6 ei tee ka Riia kõige odavamad sepad 1k euri eest kasti korda koos peale ja maha lappamisega.
Seal on hind alates 1000 eur...
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 09.11.12 08:44
|
|
|
Jutt triivib küll ära, aga vähemalt teemaalgataja näeb, kes asjadega rohkem kursis on ja kelle käest vajadusel nõu/abi küsida.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 09.11.12 08:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jürarrak
Just sel nädalal oli ühe käesoleva foorumi kodanikuga juttu, et Riias saab kasti korda alla 1k euri ja seal sees kasti alt võtmine ja tagasipanek. Ehk
kui omal jõul kohale roomab, siis nädalavahetusel linnapeal mürtsu teha ja selle ajaga tehakse auto korda. |
Ärme unusta, et Tallinnast Riiga ja tagasi on ca 620km ning kütuse peale 100 euri kuskil lisaks.
Rääkimata muudest kuludest, hotellist jne.
Ka on optimistlik arvata, et saad paari päevaga hakkama, kuna alati ei ole kõiki varuosasid sees ning enne defekteerimist pole ju teada, mis seal saba
andnud on.
Ning kui kastiga midagi juhtub, ehk siis garantiid vaja, siis on jälle sama tee minek, kui auto üldse liigub.
Täiesti olemas ühel sõbral selline kogemus, et Riias tehti remont, keerati käkk kokku ja pidi Eestis veel kord tegema, sest auto treilaga Riiga viia
ei ole kuigi mõtekas.
Minu arust need "odavalt Lätis" jutud on üsna pointless.
Tsitaat: | Et 5+ k eurist jagu saada iga aasta, peab esiteks olema ostetav sõiduk täielikult hooldamata või omajagu
"õnne". |
Antud isend ju ongi 99% tõenäosusega üsna nutuses seisundis, muidu ei müüdaks seda sellise hinnaga.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |