PriitT
huviline
Registreerunud 01.11.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.11.12 20:26
|
|
|
Audi A6 2006a. 3.0TDI (165kw)
Tere,
Kuna on soov auto uuema vastu vahetada (lisaks ka marki), siis praegu on üks autodest, mis sõelale jäänud Audi A6 3.0TDI (165kw).
Kuulutuse leiab siit: http://www.auto24.ee/used/1090537
On keegi seda autot vaatamas käinud ja oskaks kommenteerida seisukorda?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 01.11.12 20:34
|
|
|
Miks ta sõelale jäi? Et kõige odavam diisel A6 c6. Pane paar tuhat juurde ja valik on suur.
|
|
|
aikapoiss
huviline
Registreerunud 27.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 2,7tdi Avant Quattro 2006a.
|
postitati 02.11.12 07:12
|
|
|
Küsi müüjalt VIN-kood ka ja mine uuri, äkki esinduses antakse nende süsteemides olevat infot.
|
|
|
PriitT
huviline
Registreerunud 01.11.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.11.12 07:49
|
|
|
Eks ta sõelale just ahvatleva hinna pärast jäi (mootor ja sisu nagu tahaks). Aga küsin VIN-i ja uurin tausta.
|
|
|
A-kaheksa
huviline
Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11
|
postitati 02.11.12 08:42
|
|
|
Väga kehva varustus. Arusaadav, et Itaaliast tulnul pole istmesoojendust, aga Xenon võiks ikka olla. Ajaloos pead 100% kindel olema, et mitte endist
taksot saada, kuna läbisõit kahtlaselt väike.
Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 02.11.12 09:00
|
|
|
Varustus on täitsa okei, ära nüüd liialda ja 4.2'stega võrdle 
Oluliselt plangumaid A6'si küll ja veel nähtud, eriti 2'ga algavate motoriseeringute puhul !
|
|
|
|
A-kaheksa
huviline
Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11
|
postitati 02.11.12 09:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Varustus on täitsa okei, ära nüüd liialda ja 4.2'stega võrdle 
Oluliselt plangumaid A6'si küll ja veel nähtud, eriti 2'ga algavate motoriseeringute puhul ! |
Tavaliselt kipub küll olema, et suurema mootoriga autol rohkem varustust ka, aga üldiselt määrab selle ikka esmaomaniku tellimus. Samas 3,0 diislit
lima xenoni ja istmesoojenduseta suhteliselt raske leida. See liigitub minu silmis antud klassi autol vaat et standarvarustuseks. Ma ei räägigi El.
konksust, pakettakendest, 4-tsooni kliimast või garaasipultidest...
Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
|
|
|
|
bob
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B2CQ
|
postitati 02.11.12 09:57
|
|
|
Juhiistme seisukord küll 190k läbisõitu ei kinnita, vähemalt see esimene äär mis pildile jäänud.
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 02.11.12 10:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: PriitT
Eks ta sõelale just ahvatleva hinna pärast jäi (mootor ja sisu nagu tahaks). Aga küsin VIN-i ja uurin tausta. |
VIN koodi abil saad esindusest aint läbisõidu tõelisuse teada. Rohkem öeldakse sulle koos preaguse omanikuga.
Ning kas polnud midagi sellist kui auto välismaalt toodud siis Eestis arvutites ei näe auto hooldusajalugu? Midagi nagu meenuks. Lisaks kuulutuses
pole märgitud hooldusraamatut (kui see olemas on?).
Üldiselt mobile.de lahti ja sealt vaadata milist A6te 8-9 eest saab ja läbisõite, need on seal kindlasti enamusel üle 300k.
Samas kui läbisõidu järgi autot ei osta siis ostueelsesse kontrolli ja kui kõik korras siis edasi vaadata.
|
|
|
Soyer
huviline
Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.11.12 10:33
|
|
|
Ajalugu näeb siis kui on tehase andmebaasi kantud hooldused. Kohustuslik se pole, kui siis ainult Saksamaal. Pole ka selles kindel, kuna pole pidanud
vajalikuks seda uurida.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 02.11.12 15:22
|
|
|
Just avastasin, et tegemist ka turu ühe odavaima quattro C6 pakkumisega ...
Kõige odavamal: http://www.auto24.ee/used/1079444 on küll pealolnud bronn maha
lastud, kuid teoreetilise 250 tuhande peal võib ka ketinutulaul kosta , nii esimest kui teist korda 
See 4.2'ne oma 2004. alguse esmaregistreeringuga võib üldse mingi ime varustusega tehase demo masin olla, kuna kevadel tulid esimesed alles müüki.
|
|
|
|
Salomon
huviline
Registreerunud 04.11.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.11.12 19:29
|
|
|
Tegemist Leedust toodud autoga.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 04.11.12 19:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Salomon
Tegemist Leedust toodud autoga. |
4.2 või 3.0 ?
|
|
|
|
Salomon
huviline
Registreerunud 04.11.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.11.12 19:44
|
|
|
3.0
Sama müüja müüs ka BMW 525 d 2004 a (nüüdseks müüdud). Algselt olid fotod kuulutuses tehtud Leedu transiitnumbritega, hiljem lisati numbriteta fotod.
Mõistlik oleks enne ostu põhjalikult lasta kontrollida.
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 04.11.12 20:37
|
|
|
Nädalake tagasi sai seda masinat kaemas käidud. Kehva mulje jättis üldjoontes st sisu ikka väga määrdunud 190tkm läbisõidu juures istmed ei kulu
niimoodi ära. Pagass samas seisus ruloo lukud puruks ja niisma kulunud. Mootor iseenesest töötas normaalselt 2-3 eelsüüte küünla viga oli sees,
süütevõti tuli halvasti lukust välja. Kast toimis normaalselt vigu sees polnud lülitused sujuvad. Niipalju kui jõudsin proovida kõrvaltänaval
suverehvi ja lume lopa sees.
Aku vajab kindlasti vahetust, kuna -2 kraadi juures suutis vaevaliselt mootori käima vedada.
Vahetatud väidetavalt kardaani veovõlli ots, olevat sobitanud miskise Scorpa veovõlli sinna.
Läbisõitu on sellel masinal kindlalt keritud kuna 2010 oli juba näit miskit 260tkm kandis veakoodide järgi.
EDC mileaget teha ei lasknud. Müüja muidugi ise ei teadvat asjast midagi kuna "sõber" pidavat tooma Itaaliast neid.
5-6 EL plokil oli malfunction viga sees.
Eelnevalt 3-4 nädalat tagasi oli see masin Leedus miskise 8300 väljas.
Müüja oli ikka "suhteliselt" pro aktiivne, et midagi ei tea kui küsid ja vigadest ei tahtnud midagi teada. Hind ei paindunud ka grammi võrdki.
Edu sellistega.
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 04.11.12 20:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: meelo
Nädalake tagasi sai seda masinat kaemas käidud. Kehva mulje jättis üldjoontes st sisu ikka väga määrdunud 190tkm läbisõidu juures istmed ei kulu
niimoodi ära. Pagass samas seisus ruloo lukud puruks ja niisma kulunud. Mootor iseenesest töötas normaalselt 2-3 eelsüüte küünla viga oli sees,
süütevõti tuli halvasti lukust välja. Kast toimis normaalselt vigu sees polnud lülitused sujuvad. Niipalju kui jõudsin proovida kõrvaltänaval
suverehvi ja lume lopa sees.
Aku vajab kindlasti vahetust, kuna -2 kraadi juures suutis vaevaliselt mootori käima vedada.
Vahetatud väidetavalt kardaani veovõlli ots, olevat sobitanud miskise Scorpa veovõlli sinna.
Läbisõitu on sellel masinal kindlalt keritud kuna 2010 oli juba näit miskit 260tkm kandis veakoodide järgi.
EDC mileaget teha ei lasknud. Müüja muidugi ise ei teadvat asjast midagi kuna "sõber" pidavat tooma Itaaliast neid.
5-6 EL plokil oli malfunction viga sees.
Eelnevalt 3-4 nädalat tagasi oli see masin Leedus miskise 8300 väljas.
Müüja oli ikka "suhteliselt" pro aktiivne, et midagi ei tea kui küsid ja vigadest ei tahtnud midagi teada. Hind ei paindunud ka grammi võrdki.
Edu sellistega. |
Veovõlliots lähebki sinna 1:1 le Scorpa oma.
|
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 04.11.12 20:45
|
|
|
Sellest polnudki teema.
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 04.11.12 20:45
|
|
|
Scorpa veovõlli ots A6le? Mida veel Sierra kardaan A8le?
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 05.11.12 06:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: meelo
Sellest polnudki teema. |
Lihtsalt teadmiseks, Audi seda eraldi ei paku, ainult koos uue kardaaniga.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 05.11.12 17:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: meelo
Nädalake tagasi sai seda masinat kaemas käidud. Kehva mulje jättis üldjoontes st sisu ikka väga määrdunud 190tkm läbisõidu juures istmed ei kulu
niimoodi ära. Pagass samas seisus ruloo lukud puruks ja niisma kulunud. Mootor iseenesest töötas normaalselt 2-3 eelsüüte küünla viga oli sees,
süütevõti tuli halvasti lukust välja. Kast toimis normaalselt vigu sees polnud lülitused sujuvad. Niipalju kui jõudsin proovida kõrvaltänaval
suverehvi ja lume lopa sees.
Aku vajab kindlasti vahetust, kuna -2 kraadi juures suutis vaevaliselt mootori käima vedada.
Vahetatud väidetavalt kardaani veovõlli ots, olevat sobitanud miskise Scorpa veovõlli sinna.
Läbisõitu on sellel masinal kindlalt keritud kuna 2010 oli juba näit miskit 260tkm kandis veakoodide järgi.
EDC mileaget teha ei lasknud. Müüja muidugi ise ei teadvat asjast midagi kuna "sõber" pidavat tooma Itaaliast neid.
5-6 EL plokil oli malfunction viga sees.
Eelnevalt 3-4 nädalat tagasi oli see masin Leedus miskise 8300 väljas.
Müüja oli ikka "suhteliselt" pro aktiivne, et midagi ei tea kui küsid ja vigadest ei tahtnud midagi teada. Hind ei paindunud ka grammi võrdki.
Edu sellistega. |
No hind on ka ju õige. Oleks ideaalkorras nagu sina tahaksid siis oleks hind 3 tuhat kallim. Ega ma pahapärsat hea, et vead välja tõid ja hea, et mõni
müüa müüb autot hinnaga nagu ka seisukord on. Saksas on se koguaeg nii olnud. Meil millegipärast on igal kärul sama hind olenematta seisukorrast.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 05.11.12 17:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
No hind on ka ju õige. Oleks ideaalkorras nagu sina tahaksid siis oleks hind 3 tuhat kallim. Ega ma pahapärsat hea, et vead välja tõid ja hea, et mõni
müüa müüb autot hinnaga nagu ka seisukord on. Saksas on se koguaeg nii olnud. Meil millegipärast on igal kärul sama hind olenematta seisukorrast.
|
Täpselt nii on - ükskõik, mis hinnaga meil siin müüa tahad, pead ostja eest vead hoolega ära varjama. Ja siis kiruvad, et spidokat keritake ja aerosooliga roostet üle värvitakse...
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 06.11.12 18:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
No hind on ka ju õige. Oleks ideaalkorras nagu sina tahaksid siis oleks hind 3 tuhat kallim. Ega ma pahapärsat hea, et vead välja tõid ja hea, et mõni
müüa müüb autot hinnaga nagu ka seisukord on. Saksas on se koguaeg nii olnud. Meil millegipärast on igal kärul sama hind olenematta seisukorrast.
|
Täpselt nii on - ükskõik, mis hinnaga meil siin müüa tahad, pead ostja eest vead hoolega ära varjama. Ja siis kiruvad, et spidokat keritake ja aerosooliga roostet üle värvitakse... |
Täiesti nõus, võid auto eest hoolt kanda ja raha sisse panna, hiljem pole Eestis sel väärtust, kui müüd. Ja kui spidokat ka ei keri, on ikka lootusetu
lugu .
Mina soovitan oma kogemusest autosse raha panna just nii vähe kui võimalik turvaliseks liiklemiseks. Nii lolli nagu näiteks mina, kes vahetab asju
enne, kui kolisema hakkab, ei saa keegi aidata.
Ausalt öeldes ei viitsi neile 150K ostjatele enam abi ka anda, kui kurtma tulevad, et kast jõnksutab ja mootor ei käi "nagu peab". Aga "odavalt
sain vähe sõitnud, otse Saksast, viimane hooldus tehti ju 5000km tagasi".
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|