Lehekülgi: 1 2 |
kulufield
huviline
Registreerunud 30.04.06
Asukoht: Klooga/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 1998a 1,8 , Toyota avensis 2007
|
postitati 22.10.12 05:29
|
|
|
Audi coupe 2,3 aut. - 1992 - kulufield
Sai siis oma kauaaegne auto audi 80 B3 maha müüdud, mis oli juba 7 aastat minu käes olnud...
Asemele oligi plaan leida pühapäeva/hobiauto audi coupe.
Valik hetkel suht niru, aga lõpuks sai leitud ja ka ära ostetud kasutaja zack auto.
2,3 automaat selline huvitav kooslus, saab rahulikult ringi cruisida, aga ka vajadusel kiire möödasõit teha
Suur pluss auto juures on ka töötav konditsioneer. Kast ja mootor toimetavad ka ilusti.
Et ma ka rahul oleks, on selle autoga ikka tegemist.
Vaja oleks teha siis keretööd, tagumised tiivad mõlemad tahavad tegemist, pluss siis mõned väiksemad kohad, mis saab ehk lasta kohtparandustega ära
teha.
Kindlasti võtan ära alt madaldusvedrud ja panen alla kaasa saadud originaalid. Minu jaoks auto selgelt liiga madal ja jäik, ning ei pea ka madaldust
auto juures lisaväärtuse andjaks, aga see minu arvamus. Kardan ka talvel sõitu, et võib stangest lahti saada.
Sisuga ka mõned plaanid, hetkeline idee, katta puit 3M carboniga, keskele üritab muretseda musta nuppude ümbrise ja kellad samamoodi mustad ning
liistud siis carbon.
Lagi vajab tegemist, arvan et hetkel muretsen lihtsalt uue kasutatud, eks seda nahatamist vaatab kaugemal tulevikus.
Kompuutri uut displeyd vaja ja autocheck korralikult toimetama.
Hetkel ei tulegi kohe midagi meelde.
Paar pilti kah:
Ühe teise suguvõsa liikmega
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 22.10.12 06:59
|
|
|
Ja juba ongi teema olemas! Sai muidu jah Tartus veel kahte couped vaatams käidud, punane ja roheline, kusjuures mõlemad veel sutike kallimadki, aga
paraku suht koht risud. Olenemata mõnedest vigadest on see hõbedane ikka värskema olekuga ja ka minu silmis oli soetamist väärt.
Aga edu minu poolt veelgi ning õnnitlused ühe väikese unistuse täitumisel
PS, telefoni objektiiv ikka moonutab meeletult, ma vaatasin, et paralleelseid jooni pildil üldse ei leia.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 22.10.12 11:51
|
|
|
Kenake. See punane, mida vaatamas käisite, oli ilmselt minu endine (507BBI). Mis seisus ta praegu on, Kulufield annad ehk U2U kaudu teada, ära hakka
teemat risustama sellega siin?
Kuidas see 2.3 automaadi otsas edasi ka läheb? Manuaalina liigub küll päris käbedalt, aga automaat ka huvitaks.
Jõudu ja jaksu!
|
|
|
|
kulufield
huviline
Registreerunud 30.04.06
Asukoht: Klooga/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 1998a 1,8 , Toyota avensis 2007
|
postitati 23.10.12 04:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Kenake. See punane, mida vaatamas käisite, oli ilmselt minu endine (507BBI). Mis seisus ta praegu on, Kulufield annad ehk U2U kaudu teada, ära hakka
teemat risustama sellega siin?
Kuidas see 2.3 automaadi otsas edasi ka läheb? Manuaalina liigub küll päris käbedalt, aga automaat ka huvitaks.
Jõudu ja jaksu! |
Mina ise ei käinudki vaatamas, audi_a4_v6 tegi eelluuret, ta oskab täpsemalt rääkida, lihtsalt ei olnud päris see mida tahaks.
Manuaali ma pole siis õnneks või kahjuks kunagi proovinud, aga midagi halba pole küll öelda kiirenduse kohta, auto saab väga hästi hakkama. Eks see
automaat mõtleb rohkem, kui vaja äkki kiirendada, aga muud pole hullu. Automaat on tegelt mõnus sõitmiseks ja ma ei vaja ka täpset ning teravat
käiguvahetust rallimiseks
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 23.10.12 05:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Kenake. See punane, mida vaatamas käisite, oli ilmselt minu endine (507BBI). Mis seisus ta praegu on, Kulufield annad ehk U2U kaudu teada, ära hakka
teemat risustama sellega siin?
Kuidas see 2.3 automaadi otsas edasi ka läheb? Manuaalina liigub küll päris käbedalt, aga automaat ka huvitaks.
Jõudu ja jaksu! |
Sinu omal oli nina ju sisuliselt avariiline ja stange, kapott (seda roostes junni, mis seal küljes oli, pole ju värvima mõtet hakata) ja ilmselt
midagi veel vajasid vahetust ning seejärel värvimist, sidur oli "tasakaalust" või siis tsentrist väljas, ilma värinata polnudki võimalik kohalt
minna, parem esimene ratas häälitses ja värises juba linnakiirusel, mootor oli algul ok, aga siis peale proovisõitu trikitas vibratsiooniga ja tegi
vibraga mingeid lainetavaid häälitsusi, palju väikseid probleeme oli veel, nagu tagakettad roostes, võibolla sadulad läbi hoopis, roostekohti oli
kerel ka jne jne, ega mitmneid asju enam ei mäletagi, natuke liiga palju probleeme sellise hinna eest, aga ära muretse, see roheline 2,6 oli veel
hullem
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 23.10.12 06:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Kenake. See punane, mida vaatamas käisite, oli ilmselt minu endine (507BBI). Mis seisus ta praegu on, Kulufield annad ehk U2U kaudu teada, ära hakka
teemat risustama sellega siin?
Kuidas see 2.3 automaadi otsas edasi ka läheb? Manuaalina liigub küll päris käbedalt, aga automaat ka huvitaks.
Jõudu ja jaksu! |
Sinu omal oli nina ju sisuliselt avariiline ja stange, kapott (seda roostes junni, mis seal küljes oli, pole ju värvima mõtet hakata) ja ilmselt
midagi veel vajasid vahetust ning seejärel värvimist, sidur oli "tasakaalust" või siis tsentrist väljas, ilma värinata polnudki võimalik kohalt
minna, parem esimene ratas häälitses ja värises juba linnakiirusel, mootor oli algul ok, aga siis peale proovisõitu trikitas vibratsiooniga ja tegi
vibraga mingeid lainetavaid häälitsusi, palju väikseid probleeme oli veel, nagu tagakettad roostes, võibolla sadulad läbi hoopis, roostekohti oli
kerel ka jne jne, ega mitmneid asju enam ei mäletagi, natuke liiga palju probleeme sellise hinna eest, aga ära muretse, see roheline 2,6 oli veel
hullem |
Ohjah Minu käest läks see auto ära täiesti korralikuna, ses mõttes, et
kapott oli vaid teist värvi, aga mitte roostes. Ja ka stange oli korras. Ilmselt on ta siis kuskil veel mingi laksu pannud Sama käib ka siduri, esiratta ja mootori kohalt. Roostekohad Vot üllatust siis. Nalja teeb see omanik, kellele Coupe müüsin (oli ta mul
väga korralik, ainuke viga oligi see kapott, muus osas oli tehnika ideaalses korras, kere oli nagu uuel autol, polnud kriime ega roostet vms). Nimelt
ta ütles, et viib kapoti kohe järgmine päev värvimisse ja hoiab autot nagu oma last. Aga no eks nii nagu lapsevanemaid, on ka autoomanikke erinevaid.
Lihtsalt kahju, et hea auto nii hukka on lastud. Aga aitab OT-st nüüd küll. Tänud info eest siiski.
|
|
|
|
kulufield
huviline
Registreerunud 30.04.06
Asukoht: Klooga/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 1998a 1,8 , Toyota avensis 2007
|
postitati 29.10.12 07:20
|
|
|
Sai siis laupäeval ette võetud vedrude vahetus. Talverehve alla kruvides selgus ka, et juhipoolne amort on õli välja visanud ja plaani sai võetud ka
esiamortide vahetus. Ostetud said siis KYB gaasiamordid.
Kujunes kogu see saaga päris pikaks kahjuks
Juhipoolse amordiga läks kuidagi eriti pikalt, eks esimene oli meeldetuletus ka, et kus mida täpselt lahti tuleb võtta.
Kokku tagasi pannes juhtus see asi, et välimine pooltelg tuli oma pesast välja, mis oli ikka täielik üllatus ja sõimu sõnu vääriv juhtumine.
Kaitsekumm oli ka kinni tõmmatud kaablivitsaga... ja lekkis sealt vahelt määret. Oskab keegi öelda kas see peaks olema splindiga lukus ja kas kas see
võib sealt välja hüpata uuesti? Katsetades ja ringe tehes rool välja pöörates ei juhtunud igatahes midagi. Ära ma vahetan pooltelje igaljuhul
lähiajal.
Järgmise amordiga läks libedalt kuni selleni, et uut amorti paigaldades selgus, et pakis oli puudu see suur mutter, mis amorti kinni hoiab. Pood ütles
et see garantii ja järgmine nädal tegeleme
Igatahes palju õnne kui mind see huvitab, kui kõik juba lahti võetud ja
kokku panna ei saa, sest vana mutri lõikasin rellakaga pooleks, et amorti kätte saada. Õnneks oli töö juures auto olemas ja leidsime mingist analoog
amordi karbist samasuguse mutri sinna ja probleem lahendatud. Hea et ma seda siis kuskil metsas ei vahetanud. Eks elu õpetab, et tuleb edaspidi
kompleksus alati üle vaadata.
Tagumiste amortidega läks väga libedalt, seal polnud isegi vedrutõmmitsat vaja.
Lisaks avastasin, et juhipoolsel rooliotsal kumm katki, see jääb oma järge ootama. Lisaks siis vaja vahetada lähiajal välimine pooltelje ots ja ka
millalgi tagumised amordid.
Peale vedrude vahetust tekkis ka paremale poole vana tuttav tugilaagri klobin, seegi siis tegevust vajavate asjade nimekirja lisatud.
Auto siis enne vedrude vahetust talvevelgedega:
Lähijala teen ka pildi kui kõrge auto nüüd on, aga minu jaoks on auto nägu. Sobib kõrgem palju paremini.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 29.10.12 07:42
|
|
|
Need talveveljed on väga kenad IMO, eriti veel hõbedasele masinale sobivad hästi, selline tehase välimus. Miks muidu pooltelje otsa tahad vahetada,
kas ragiseb? Kui kumm vigane, siis seda saab ka eraldi vahetada. Edu!
|
|
|
zack
|
postitati 29.10.12 10:49
|
|
|
Ja ongi teema üleval.
Amorte vaatasin ka ise kui vedrusid vahetasin, et maru väsinud ilmega. Eks selle poolteljega ongi maru kebberniit, et teda tagasi saada, ise vandusin
ka kunagi. Aga juhipoolne pooltelg sai muidu vahetatud, mitte küll uue
vastu, kasutatud, aga oli korralik ning ostsin ka uue kummi, aga kummiga kaasas olid väiksemad metallvitsad, mis sinna ümber ei sobinud siis saigi
ajutiselt nipukas pandud. Ja kõrvalistuja pooltelg on tutikas.
Tegelikult on vahetatud ka mõlemad amordi tugilaagrid paar kuud tagasi. Ei oska öelda, mis seda klobinat võiks teha.
Originaal vedrudega on talvel ikka hea...kusjuures see esiveoline automaat oli üllatavalt hea läbivusega ja ma elan veel maakohas.
Vähemalt läks masin õigetesse kätesse.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 29.10.12 11:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: zack
Ja ongi teema üleval.
Aga juhipoolne pooltelg sai muidu vahetatud, mitte küll uue vastu, kasutatud, aga oli korralik ning ostsin ka uue kummi... |
Kas poolteljeotsal splint ka sai?
|
|
|
zack
|
postitati 29.10.12 21:12
|
|
|
Hm, selles ma nüüd päris kindel polegi.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 30.10.12 06:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: zack
Hm, selles ma nüüd päris kindel polegi. |
Kui meelde ei tule, siis ei sanud, sest nii palju, kui minul kogemusi, siis selle otsa pärast otsa tagasi saamine üle splindi peaks meeles olema Ega muidugi vist ei tohiks ka splindita ta sealt sõites ära tulla, aga parem
karta, kui kahetseda.
|
|
|
kulufield
huviline
Registreerunud 30.04.06
Asukoht: Klooga/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 1998a 1,8 , Toyota avensis 2007
|
postitati 30.10.12 06:31
|
|
|
Siis selge miks, ta ka ära tuli. Aga kuidas teise poolega, kuhu uus pooltelg sai?? Oleks hea teada, sest homme hakkan juhipoolsele splinti panema.
|
|
|
|
zack
|
postitati 30.10.12 14:47
|
|
|
Uus pooltelg ongi kõrvalistuja poolel ja sinna sai ka splint külge.
|
|
|
kulufield
huviline
Registreerunud 30.04.06
Asukoht: Klooga/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 1998a 1,8 , Toyota avensis 2007
|
postitati 01.11.12 06:30
|
|
|
Eile sai siis juhipoolne pooltelg uuesti maha võetud ja ära puhastatud. Polnud mõtet uut panna kuna see ju täitsa toimis. Oli näha, et splint oli
ikkagi olemas võlliküljes, aga ei toiminud. Ostsin igatahes Forsist 25 sendi eest uue.
Ma nüüd ei tea kas mul lihtsalt hea pooltelje paigaldamise käsi, aga läks otsa väga edukalt, ei pidanud tohutut löögijõudu kasutama. Remondimanualis
ka kirjas, et kasutage kummihaamrit
Võtsin ka lahti uuesti kõrvalistujapoolse amordi, kahtlustasin et üheks kolina põhjuseks on tugilaagrit kinni hoidev mutter. Vana oli väga räsitud ja
miskipärast väga raskelt keeras ja nagu selgus ei saanud ma seda piisavalt kinni keeratud. Peale vedru kokkutõmbamist oli käega tunda, et tugilaager
liikus seal otsas rohkem kui vaja. Otsa läks Forsist ostetud uus mutter.
Peale kokkupanekut ei olnud kolin enam nii suur, kuigi mingi kolin sinna ikka jäi. Äkki siis tegi see, mitte piisav kinnitus laagrile liiga. Mingi aeg
vahetab tugilaagri ära, eks siis näis kas kolin kaob.
Tagumise ratta juures on kosta ka plekikolin, käega katsudes sai selgeks et seda häält teeb plekk, mis peale piduriketast on(ei tea täpset nimetust).
Ei olnud aega ratas maha võtta, et vaadata kas see sealt lahti mõnest kinnitusest. Natuke väänasin seda auto alt ja klõbin jäi vaiksemaks. Oskab keegi
kommenteerida, kas see võib olla mingi tüüpviga, et kuskilt kinnitus lahti roostetanud või midagi?
Pilt autost ilma kõrgenduseta. Nüüd tagant ka ilus, ei ole ratas nii koopas enam.
Tegemiste listi on lisandunud salongiõhu mootor, mis teeb vahest külmaga häält, eks ootan kuni läheb päris hulluks, ennem ei näpi, seda pole raske
vahetada. Netist tellides pole ka väga kallis.
Imelikku häält teeb ka kojameeste mootor ja vett aknale pritsib väga hädiselt.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 01.11.12 06:49
|
|
|
Salongiventilaator vist nii nagu b5 a4-lgi (ja ilmselt ka paljudel teistel) kindalaeka taga. Sealt jah lihtne seda vahetada. Klaasipesu vee osas vaata
kindlasti voolikud ja nende kinnitused üle, ma olen enda omal kapoti küljes olevad kinnitused kõik klambriga üle keeranud, sest orig kummi sees
torulaiendus ei hoia piisavalt, kui hakkad pumpa vahetama, siis 2 nädalat kasutatud andurita pumba annan sulle sõbramehe poolest, ise panin AutoCheck
anduriga variandi või on sul ka see anduriga variant? Eeee, väga ei usu, eks seda oskab zack kommenteerida, kas AC paigaldusel ta selle paagi ja pumba
vahetas ning juhtme AC moodulisse vedas, aga ma väga ei usu. Kojamehe mootoril ehk piisab vaid määrimisest. Pildil näeb kohe selline värskem välja,
kui pole madaldust, puhas ka muidugi
|
|
|
zack
|
postitati 01.11.12 08:59
|
|
|
Jep see plekk kolises ka juba minu ajal, küll sai ka teda natuke painutatud teise asendisse, et kolin kaoks.
Kui vett pritsib hädiselt siis võib tõesti need kapotialused voolikud üle vaadata, endal oli ka kunagi nii, et see surve lihtsalt lükkas voolikud
otsast ära.
Ventikas kippus külmast peast tegema jah natuke häält, suvel kunagi sai isegi korra ta välja võetud ja õlitatud, iseenesest pole raske töö.
Ning seda paaki ja pumpa ma paigaldada ei jõudnud, juhtmeid ka vedada mitte.
Auto jälle endise kõrguse peal, nüüd siis sõidumugavust ka juures jah?
|
|
|
kulufield
huviline
Registreerunud 30.04.06
Asukoht: Klooga/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 1998a 1,8 , Toyota avensis 2007
|
postitati 01.11.12 09:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: zack
Ventikas kippus külmast peast tegema jah natuke häält, suvel kunagi sai isegi korra ta välja võetud ja õlitatud, iseenesest pole raske töö.
Auto jälle endise kõrguse peal, nüüd siis sõidumugavust ka juures jah?
|
Ventika tüüpviga pidi olema, et need võlli otsad kuluvad suuremaks, sellest ka siuke loperdamise hääl.
Auto kuidagi jäik ikka, aga tahan vist liiga palju vanalt autolt
Üldiselt muidu juhitavus on väga hea, täpne ja ei kisu.
|
|
|
|
kulufield
huviline
Registreerunud 30.04.06
Asukoht: Klooga/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 1998a 1,8 , Toyota avensis 2007
|
postitati 06.11.12 10:13
|
|
|
Täna siis sai vahetatud auto esiklaas. Nüüd veel uued kojamehed ja nähtavus väga hea.
Õnneks sain klaasivahetuse tutvuste kaudu, sest muidu oleks olnud päris karm väljaminek.
Üks tuntud klaasipaigaldaja pakkus klaas+ töö 265.-
Lõpuks sain selle töö poole odavamalt. See vahetaja küll kirus pärast, et selle töö ettevõttis, kolm tundi oli jamanud vahetusega.
Sain aru, et klaasi kättesaamiseks, pidi akna ümber olevad liistud neetidest lahti puurima.
Tundus, et seda klaasi vahetatud ka ennem sest millegi väga kõvaga oli kinni, ei tahtnud lahti tulla kere küljest.
Nüüd mul endal vaja veel tahavaate peegel kinni liimida, sellel klaasil ei olnud küljes teipi. Soovitas lasta kuskil klaasiliimiga teha, teibiga ei
pidanud kaua kestma. On kellelgi kogemusi?
|
|
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad TDI manuaal
|
postitati 06.11.12 11:45
|
|
|
Peegli jaoks on spets liime müüa, väike võrk on ka kaasas. Enda Coupel on 1,5 aastat sellega seisnud (firmat ei mäleta).
|
|
|
kulufield
huviline
Registreerunud 30.04.06
Asukoht: Klooga/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 1998a 1,8 , Toyota avensis 2007
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 07.11.12 15:42
|
|
|
Mul oli coupel Tartus Limitexis suhtkoht tavahind natuke üle 100eur klaas koos vahetusega ehk siis ainult natuke kallim, kui tava b4-l.
|
|
|
kulufield
huviline
Registreerunud 30.04.06
Asukoht: Klooga/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 1998a 1,8 , Toyota avensis 2007
|
postitati 08.11.12 06:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Mul oli coupel Tartus Limitexis suhtkoht tavahind natuke üle 100eur klaas koos vahetusega ehk siis ainult natuke kallim, kui tava b4-l.
|
Seda ma tean jah, et sinu vahetuse hind oli mõistlik. Ma siis ei kujuta ette kust need Tln hinnad on võetud. Sarnast kõrget hinda pakkus kaks
klaasipaigaldajat.
|
|
|
|
kulufield
huviline
Registreerunud 30.04.06
Asukoht: Klooga/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 1998a 1,8 , Toyota avensis 2007
|
postitati 19.11.12 07:47
|
|
|
Sai eile tehtud väike salongi update. Küll väike asi, aga vähemalt midagigi
Puidust pliidinuppude ümbris sai vahetatud musta vastu, minu arust ikka palju parem. Nüüd siis vaja veel leida mustad lisakellad koos tuhatoosiga ja
käigukangi ümbrise peaks ka leidma Pärnust.
Lisaks sai ettevõetud kompuutri ekraani remont(tänud weiks nõu eest) . Ekraan sai ilusti mustaks tagasi, täna panen ka külge tagasi ja siis näis kas
ka funktsioneerib ilusti. Selle lahti lammutamisega selgus ka, et puudu on autochecki valge pistik, eelmine omanik oli ühendanud vähe "teistmoodi".
Juhtmed tulid kõik lahti kellasid teisaldades. Neid pistikuid peaks õnneks liikuma ka.
Suvel vaja ette võtta ka salongimati põhjamatt uuesti. Kõrvalistuja taga on ikka vesi, kuskilt lekib sisse. Wild guess on, et kuskilt salongi ventika
juurest(pidi olema tüüpviga), sest see teeb häält. Samuti on liiga vähe pandud sinna põhjamati alla seda vatti või kuidas iganes seda nimetada.
Ühesõnaga põrand ei ole sile.
Kauge tuleviku teema on ka automaatkliima paigaldamine. Aivo82 teemast sain inspiratsiooni ja ka nõu küsitud- pole tuumateadus. Vaja aint silm peal
hoida turul, et saada B4 täiskomplekt.
|
|
|
|
zack
|
postitati 19.11.12 08:59
|
|
|
Selle musta panelliga näeb tõesti viisakam välja ning kui saaks ka ülejäänud jupid mustad pandud, siis peaks olema päris hea.
Vee sisse tulemisega salongi maadlesin ka ise, vahest oli kuiv, vahest jälle märg, kahjuks ei saand ise ka jälile kust see vesi salongi jõuab. :/
Autochecki pistikut ei õnnestunud mul saada seepärast ka selline "ajutine" juhtmete lahendus jäi.
Hea näha ka, et tutikas esiklaas, nüüd peaks nähtavus olema päris mõnus.
Mis huvitav asi juhipoolse päiksesirmi küljes on muidu?
Muidu aga tubli töö, edu nokitsemisel.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|