Lehekülgi: 1 2 |
santaC
huviline
Registreerunud 16.09.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.10.12 13:25
|
|
|
b6 A4 FWD - quattroks
tere, kas audidel on quattro valmidus kere poolest olemas ? ja saab tagasilla jne võtta teise auto pealt ja panna enda autole ? ja mis veel peaks
vahetama ?
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
|
santaC
huviline
Registreerunud 16.09.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.10.12 13:38
|
|
|
siis peab 4motion passati soetama... kuna masin ise odavam aga alla peaks audi nelik olema ?
|
|
|
rat_013
klubiliige
Registreerunud 07.03.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 3.0q
|
postitati 15.10.12 13:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: santaC
siis peab 4motion passati soetama... kuna masin ise odavam aga alla peaks audi nelik olema ? |
B5 Passat on jah tehnika poolest pea idente B5 A4-ga. Iseasi palju ta odavam on, eks seal ole rohkem vihmavarju maitse asjas küsimus...
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.10.12 13:47
|
|
|
Mehed, talv tuleb!
Unustage igasugused vananaiste suved, seapõrnad ja kohvipaksud.
TEGELIKULT hakkab talv tulema siis, kui audiklubi foorumis hakatakse esiveduseid quattroteks ehitama!
Ja mida rohkem on neid ümberehitajaid, seda karmim talv tuleb. Hetkeseisuga paistab veel leebe talv tulevat. Eks nädalapärast vaatame seisud uuesti
üle.
|
|
|
|
m0cc
huviline
Registreerunud 27.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: W213, 5008
|
postitati 15.10.12 13:49
|
|
|
Ja talv algas ka AC foorumis.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 15.10.12 13:50
|
|
|
Tegelikult B6 kerel peaks juba kõik või enamus vajalikest kinnitustest taga olemas olema, et neliveduliseks ehitada. Iseasi on asja mõtekus, sest
ümber tõtetavate jupide hulk on päris suur. Eriti kui on veel auto ostmata, siis oleks igati targem juba valmis neliveoline osta kui hakata kahest
B6-st ühte kokku aretama.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad TDI manuaal
|
postitati 15.10.12 13:51
|
|
|
Kas B6'el asi mitte lihtsam pole kui vanematel st. et tagumine sillatala peaks FWD ja quattrol samadesse aukudesse kinnituma?
|
|
|
lorrap
klubiliige
Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD
|
postitati 15.10.12 14:14
|
|
|
Tegelikult pole asi üldse nii hull nagu siin räägitakse. B6 on juba piisavalt uus auto, et piisab lihtsalt retkest tuttava diagnostiku juurde või siis
Audi esindusse.
B6'tel on võimalik nelivedu juba lihtsalt VAG-COMi abil enable'da ja ongi korras.
...
|
|
|
|
fireplay
huviline
Registreerunud 03.02.09
Asukoht: Jõgeva,Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Q
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 15.10.12 14:23
|
|
|
Isegi B4 avandil on augud olemas. Mingis välismaa foorumis vend ehitas avanti Quattroks ning imestuseks oli mastiksi all augud olemas.
|
|
|
santaC
huviline
Registreerunud 16.09.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.10.12 14:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: santaC
eks tuleb midagi ära soetada ja vaatama hakata... kui ei saa siis ei saa
... sellegipoolest vaja puhata bmw dest ja nt e46 nelikveo poolest jama ja tagasild tuleb lahti jne. praegune valik seisab tartus Minuautos b6 1.8T
kahjuks aga esiveoline. |
Eks tuleb midagi ära soetada ja vaatama hakata. Kui ei saa siis ei saa.
Sellegipoolest vaja puhata BMW-dest ja nt E46 nelikveo poolest jama ja tagasild tuleb lahti jne. Praegune valik seisab Tartus Minuautos B6 1.8T
kahjuks aga esiveoline.
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 15.10.12 14:35
|
|
|
1. Loe seda!
2. Siit saad kindlasti abi esiveolise muutmise osas quattroks. LINK
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 15.10.12 16:52
|
|
|
Yeah, pealkiri lööb kohe selle pildi ette.
|
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 15.10.12 17:18
|
|
|
Peaks lihtsama vastupanu teed minema ja võtma eeskuju tuleviku quattro mudelitest, mida ka Audi ise juba ehitama hakkab.
Ehk siis - unustada kardaani soetamine, käigukasti soetamine, q tagasilla soetamine jne.
Tagaratastele elektrimootorid ja asi ants - siis vaja veel generaator välja vahetada vingema vastu - juhtplokk ja akud tagavararatta auku ja ongi
q.
Vot sellise hübriidi võiks keegi ehitada - väänet rohkem kui küll ja säästlik pealekauba, kuna seisu ajal bensiinimootorist toodetav energia laetakse
akudesse ja ka pidurdamisest saadava energia saaks akudesse laadida. Kõige suurem probleem saaks olema vast elektrimootorite paigutus niimoodi, et nad
ei jääks vedrustamatta osa külge vaid ikka läbi veovõlli jõu üle kannaks.
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 15.10.12 18:36
|
|
|
Kui tagasillale veovõlle tahad, siis tuleb ikka quattro tagasild leida, järelikult ka muu kola mida läheb vaja quattrolt ümber kantida, et
veovõllidega tagasild ära mahuks. Eeldades, et mootorite kinnitamine veovõllide külge on enamvähem valutu tegevus on meil vaja kogu see kupatus
kuidagi tagavararatta auku uputatud akupakiga ära ühendada ja tööle saada - vaja läheks mingit usutavat kontrollerit, et tagasild tööle hakates kahe
esimese rattaga võrdsel kiirusel liiguks ja samamoodi tagumiste mootoritega pidurdamisel käsipidurit ei mängiks vaid ikka asja ohutuna hoiaks.
Kõige eelneva kõrval tundub käigukast-kardaan-tagasild+muu vajalik kola kohe palju lihtsam aretus. Kuni on olemas sama kere peal tehasest nelivedu,
siis lööb enamus inimesi tööde nimekirja nähes käega ja hangib tehase nelivedulise või kulgeb üherattaveoga edasi.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 15.10.12 19:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Kui tagasillale veovõlle tahad, siis tuleb ikka quattro tagasild leida, järelikult ka muu kola mida läheb vaja quattrolt ümber kantida, et
veovõllidega tagasild ära mahuks. Eeldades, et mootorite kinnitamine veovõllide külge on enamvähem valutu tegevus on meil vaja kogu see kupatus
kuidagi tagavararatta auku uputatud akupakiga ära ühendada ja tööle saada - vaja läheks mingit usutavat kontrollerit, et tagasild tööle hakates kahe
esimese rattaga võrdsel kiirusel liiguks ja samamoodi tagumiste mootoritega pidurdamisel käsipidurit ei mängiks vaid ikka asja ohutuna hoiaks.
Kõige eelneva kõrval tundub käigukast-kardaan-tagasild+muu vajalik kola kohe palju lihtsam aretus. Kuni on olemas sama kere peal tehasest nelivedu,
siis lööb enamus inimesi tööde nimekirja nähes käega ja hangib tehase nelivedulise või kulgeb üherattaveoga edasi. |
Kuna see teema tituleerib niivõinaa Natuke Nalja vol 16 rubriiki, siis andsin selleks oma panuse ideede näol. Ilmselgelt ei ole minu poolt pakutud
lahendus reaalne, kuna sellel autol ei mahu vajalikud vidinad kuhugi ilma kapitaalse ümberehituseta kuhugi ära ja läheb kallimaks, kui kohe B6 q osta
õige mootoriga.
Seda kasti ja silla vahetust ning kardaani paigaldust on tehtud ja toimib - ehk kes tõesti oma B6-te armsaks peab, on see isegi reaalne variant -
orjenteeruv maksumus koos juppidega ja ise tehes 1500 kuni 2000 € raha - oleneb suuresti, kui hea tooriku saab jne.
Aga jah - mõistlikum on ikka kohe ilma Tiki Treilerita isend võtta, mitte hiljem selle kaotamisega tegeleda. Sõidan ise ka monomähkijaga, mis vahest
ka natuke häirib, aga selle mootoriga on monomähkija q-ga võrreldes erksam ja mõnusam. Lihtsalt q-d ei jõua see mootor piisavalt hästi kere edasi
liigutada ja mingit "suurt kütusekaevu" kapoti alla ka ei taha.
Igaühe oma valik, aga ütlen ka, et parem oma monomähkija maha müüa ja quattro asemele osta, kui hakata ümber ehitama.
E: ka kütusepaak on teistsugune ja mõningate vidinate asukohad on q-l teise koha peal, mis tähendab, et q-ks ümbertegemine ei eelda ainult uut silda,
kasti ja kardaani ostu, vaid natuke enam kui see.
|
|
|
|
santaC
huviline
Registreerunud 16.09.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.10.12 19:58
|
|
|
Võib teema lukku panna, mina sain juba oma vastuse, tänud. Kuna seal midagi rasket pole ja käed otsas, siis küll ma selle valmis saan.
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 16.10.12 06:06
|
|
|
Nu nuh
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
|
santaC
huviline
Registreerunud 16.09.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.12.12 23:26
|
|
|
600-700 euri läheb maksma nelikuks tegemine tegemine
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 28.12.12 23:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: santaC
600-700 euri läheb maksma nelikuks tegemine tegemine |
Sellise hinnaga leiad käigukasti, kardaani reduktori, poolteljed ja palju muud? B5 kerepeal oli näiteks ABS plokk neliveol erinev esiveost. B6 ei oska
peast öelda kuid arvan, et sama asi on. Keegi peab selle asja kokku ka laduma. Sellise rahaeest ei saa juppegi.
|
|
|
santaC
huviline
Registreerunud 16.09.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.12.12 00:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: santaC
600-700 euri läheb maksma nelikuks tegemine tegemine |
Sellise hinnaga leiad käigukasti, kardaani reduktori, poolteljed ja palju muud? B5 kerepeal oli näiteks ABS plokk neliveol erinev esiveost. B6 ei oska
peast öelda kuid arvan, et sama asi on. Keegi peab selle asja kokku ka laduma. Sellise rahaeest ei saa juppegi. |
vot kogu tagumine osa... b6.. enda vanad jupid peab vastu loovutama.
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 29.12.12 10:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: santaC
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: santaC
600-700 euri läheb maksma nelikuks tegemine tegemine |
Sellise hinnaga leiad käigukasti, kardaani reduktori, poolteljed ja palju muud? B5 kerepeal oli näiteks ABS plokk neliveol erinev esiveost. B6 ei oska
peast öelda kuid arvan, et sama asi on. Keegi peab selle asja kokku ka laduma. Sellise rahaeest ei saa juppegi. |
vot kogu tagumine osa... b6.. enda vanad jupid peab vastu loovutama. |
Tundub huvitav teema, proovi mingeid pilte ka tegemisest teha!
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |